Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferované distribuční kanály při nákupu vína

Preferované distribuční kanály při nákupu vína

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Novák
Šetření:07. 05. 2015 - 11. 05. 2015
Počet respondentů:77
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží k získání přehledu o vztahu uživatelů internetu ke konzumaci vína a jejich preferencích při jeho nakupování prostřednictvím e-shopů.

Odpovědi respondentů

1. Pijete víno?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7597,4 %97,4 %  
ne22,6 %2,6 %  

Graf

2. Jaké víno preferujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bílé5470,13 %70,13 %  
Červené1722,08 %22,08 %  
Růžové67,79 %7,79 %  

Graf

3. Kde nakupujete víno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve vinotéce6280,52 %80,52 %  
Přímo od vinaře4254,55 %54,55 %  
V supermarketu2633,77 %33,77 %  
Na internetu22,6 %2,6 %  

Graf

4. Máte svého oblíbeného vinaře / vinotéku kde nakupujete pravidelně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6077,92 %77,92 %  
ne1722,08 %22,08 %  

Graf

5. Jaké formě balení vína dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lahvové víno4051,95 %51,95 %  
Stáčené víno3748,05 %48,05 %  

Graf

6. Zajímáte se při nákupu vína o jeho původ (země, oblast, podoblast ... )?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4862,34 %62,34 %  
Ano, pokud jsou informace snadno dostupné na balení2025,97 %25,97 %  
Ne911,69 %11,69 %  

Graf

7. Preferujete vína zahraniční nebo tuzemská

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tuzemská6584,42 %84,42 %  
Zahraniční1215,58 %15,58 %  

Graf

8. Bojíte se nakupovat víno nebo jiný alkohol přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4355,84 %55,84 %  
ano3444,16 %44,16 %  

Graf

9. Je pro Vás smysluplné využít nákupu vína přes internet i k malému počtu lahví(1 - 3 lahve)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5470,13 %70,13 %  
Ano, pokud se jedná o exkluzivní víno1620,78 %20,78 %  
Ano79,09 %9,09 %  

Graf

10. Preferovali byste při nákupu vína přes internet možnost výběru jednotlivých lahví, nebo již připravených kolekcí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výběr jednotlivých lahví5580,88 %71,43 %  
Výběr kolekcí lahví1319,12 %16,88 %  

Graf

11. Co je pro Vás při výběru e-shopu důležité (1 nejvíce - 5 nejméně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vzhled a přehlednost webových stránek1.6750.791
Uživatelské recenze2.0521.166
Možnost osobního převzetí v místě vašeho bydliště2.0391.388
Různé platební možnosti2.131.1
Široký sortiment zboží2.1690.971
Cena1.9610.973

Graf

12. Jaký druh dopravy a platby preferujete při nákupu přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní převzetí s platbou na místě3444,16 %44,16 %  
využití dopravce s dodáním na dobírku2431,17 %31,17 %  
využití dopravce s platbou předem1519,48 %19,48 %  
neakupuji přes internet45,19 %5,19 %  

Graf

13. Jste muž nebo žena

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4558,44 %58,44 %  
Muž3241,56 %41,56 %  

Graf

14. Do jaké spadáte věkové kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 34 let2329,87 %29,87 %  
18 - 24 let2228,57 %28,57 %  
45 - 54 let1519,48 %19,48 %  
35 - 44 let911,69 %11,69 %  
55 - 64 let67,79 %7,79 %  
65 - 74 let22,6 %2,6 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete víno?

2. Jaké víno preferujete

3. Kde nakupujete víno?

4. Máte svého oblíbeného vinaře / vinotéku kde nakupujete pravidelně?

5. Jaké formě balení vína dáváte přednost?

6. Zajímáte se při nákupu vína o jeho původ (země, oblast, podoblast ... )?

7. Preferujete vína zahraniční nebo tuzemská

8. Bojíte se nakupovat víno nebo jiný alkohol přes internet?

9. Je pro Vás smysluplné využít nákupu vína přes internet i k malému počtu lahví(1 - 3 lahve)?

10. Preferovali byste při nákupu vína přes internet možnost výběru jednotlivých lahví, nebo již připravených kolekcí?

11. Co je pro Vás při výběru e-shopu důležité (1 nejvíce - 5 nejméně)

12. Jaký druh dopravy a platby preferujete při nákupu přes internet?

13. Jste muž nebo žena

14. Do jaké spadáte věkové kategorie?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete víno?

2. Jaké víno preferujete

3. Kde nakupujete víno?

4. Máte svého oblíbeného vinaře / vinotéku kde nakupujete pravidelně?

5. Jaké formě balení vína dáváte přednost?

6. Zajímáte se při nákupu vína o jeho původ (země, oblast, podoblast ... )?

7. Preferujete vína zahraniční nebo tuzemská

8. Bojíte se nakupovat víno nebo jiný alkohol přes internet?

9. Je pro Vás smysluplné využít nákupu vína přes internet i k malému počtu lahví(1 - 3 lahve)?

10. Preferovali byste při nákupu vína přes internet možnost výběru jednotlivých lahví, nebo již připravených kolekcí?

11. Co je pro Vás při výběru e-shopu důležité (1 nejvíce - 5 nejméně)

12. Jaký druh dopravy a platby preferujete při nákupu přes internet?

13. Jste muž nebo žena

14. Do jaké spadáte věkové kategorie?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novák, J.Preferované distribuční kanály při nákupu vína (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://preferovane-distribucni-kana.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.