Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferované obchody - velikost a nabízený sortiment

Preferované obchody - velikost a nabízený sortiment

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Šerpanová
Šetření:14. 04. 2011 - 22. 04. 2011
Počet respondentů:55
Počet otázek (max/průměr):24 / 13.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, studuji VŠ Polytechnickou v Jihlavě a prosím o vyplnění dotazníku.Tento dotazník bude sloužit jako podklad pro mou seminární práci do předmětu Marketing. Jedná se o to zjistit, jaký vztah a vliv má na Vás velikost a specializace obchodu.

Odpovědi respondentů

1. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [malá vesnice ( do 400 obyvatel )otázka č. 2, vesnice ( do 2500 obyvatel )otázka č. 2, městootázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město 3970,91 %70,91 %  
malá vesnice ( do 400 obyvatel )916,36 %16,36 %  
vesnice ( do 2500 obyvatel )712,73 %12,73 %  

Graf

2. V naší vesnici máme obchod

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1381,25 %23,64 %  
ne318,75 %5,45 %  

Graf

3. Obchod svým nabízeným zbožím mi spíše

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vyhovujeotázka č. 5, nevyhovujeotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyhovuje753,85 %12,73 %  
vyhovuje 646,15 %10,91 %  

Graf

4. Z jakého důvodu mi nevyhovuje

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je příliš předražený a má malý výběr zboží 120 %1,82 %  
cena, malý sortiment120 %1,82 %  
malý výběr a drahé120 %1,82 %  
osobní kontakt s prodavači, chybí konkrét. výrobky120 %1,82 %  
Málo zboží, nevelký výběr120 %1,82 %  

Graf

5. Většinou všechno nakupuji ( drobné zboží - jídlo, drogerie, papirnictví... )

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v hypermarketech či smíšených obchodechotázka č. 6, výhradně v specializovaných prodejnáchotázka č. 7, částečně v obouotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v hypermarketech či smíšených obchodech2647,27 %47,27 %  
částečně v obou2647,27 %47,27 %  
výhradně v specializovaných prodejnách 35,45 %5,45 %  

Graf

6. Nakupování v hypermaketech mi vyhovuje z důvodů

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
všechny druhy zboží jsou pohromadě na jednom místě2284,62 %40 %  
přijatelné ceny 1557,69 %27,27 %  
časté výhodné akční nabídky 1453,85 %25,45 %  
velké množství zásob1142,31 %20 %  
anonymita při nákupu623,08 %10,91 %  
berou kreditky13,85 %1,82 %  
snadná dostupnost (vlak mě zaveze od domu k HM)13,85 %1,82 %  

Graf

7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchody s oblečením a obuví2689,66 %47,27 %  
jiné ( elektro, nábytek...)2586,21 %45,45 %  
papírnictví2172,41 %38,18 %  
drogerie2068,97 %36,36 %  
pekařství1655,17 %29,09 %  
řeznictví1241,38 %21,82 %  
ovoce a zeleninu620,69 %10,91 %  

Graf

8. V specializovaných prodejnách nakupuji, protože

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
větší nabídka daného sortimentu2172,41 %38,18 %  
odbornější způsobilost1758,62 %30,91 %  
čerstvost 1137,93 %20 %  
různé výhodné bonusy, slevy...26,9 %3,64 %  
značka13,45 %1,82 %  
preference značky13,45 %1,82 %  
Mám raději menší obchody13,45 %1,82 %  

Graf

9. Jak často nakupujete v hypermarketu? ( měsíční interval )

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám v nakupování žádnou pravidelnost, střídám malé a velké obchody1655,17 %29,09 %  
jednou nebo dvakrát měsíčně velký nákup, zbytek v malých obchodech1137,93 %20 %  
nakupuji pouze v hypermarketu, dle potřeby 26,9 %3,64 %  

Graf

10. Jak daleko to máte do obchodu, kde nakupujete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 minut1034,48 %18,18 %  
do 20 minut827,59 %14,55 %  
do 10 minut724,14 %12,73 %  
více než 20 minut413,79 %7,27 %  

Graf

11. Čim nejčastěji dorážíte na nákup

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
auto1655,17 %29,09 %  
pěšky1034,48 %18,18 %  
MHD310,34 %5,45 %  

Graf

12. Jak jste spokojeni s množstvím a typem obchodů ve Vašem okolí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen, ale něco mi chybí1137,93 %20 %  
nějak to neřeším, vše co potřebuji vždy někde seženu1034,48 %18,18 %  
spokojen velmi, vše mi vyhovuje517,24 %9,09 %  
nespokojen, moc mi nabídka nevyhovuje310,34 %5,45 %  

Graf

13. Dovedete si představit život bez smíšených obchodů a hypermarketů, pouze specializované obchody?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne, ale zvykl bych si1241,38 %21,82 %  
ano1241,38 %21,82 %  
ne, byl by to pro mne problém517,24 %9,09 %  

Graf

14. Chodím nakupovat výhradně do jednoho obchodu, velmi vyjímečně jinam

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1655,17 %29,09 %  
ano1344,83 %23,64 %  

Graf

15. Malou elektrotechniku (toustovač, mikrovlnka, žehlička...) v hypermarketech

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [kupujiotázka č. 16, nekupujiotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji1557,69 %27,27 %  
kupuji1142,31 %20 %  

Graf

16. Kupuji, protože

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z důvodu dobré ceny545,45 %9,09 %  
mám již dobré zkušenosti545,45 %9,09 %  
dobrá cena a anonymita při výběru19,09 %1,82 %  

Graf

17. Nekupuji, protože

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám obavy ( kvalita a funkčnost, možnost reklamace...)1066,67 %18,18 %  
nevedou typy, které mne zajímají16,67 %1,82 %  
nakupuji na internetu16,67 %1,82 %  
nakupuji přes internet16,67 %1,82 %  
personál v hypermarketu není proškolen16,67 %1,82 %  
mám z dřívějška špatnou zkušenost ( porucha...)16,67 %1,82 %  

Graf

18. Co na mě má při nakupování a výběru obchodu vliv

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
anonymita při nákupu vs. mám ráda ''domácí'' atmosférualternativní-0.5190.711
akční nabídka vs. akce neřeším, mám svou oblíbená značku zboží alternativní-0.3850.814
jak na mě působí prostředí vs. prostředí nijak výrazně nevnímám1-0-1-0.4620.556
chování a profesionalita personálu vs. personál neřeším1-0-1-0.3080.713
zkušenosti a doporučení známých vs. jdu kam sám uvážím1-0-10.3650.578
vybírám obchod, co je nejblíže vs. vybírám si podle nabídky,akce, sortimentu...)alternativní0.2310.947

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

19. Pracuji nebo pracoval/a jsem v obchode

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3360 %60 %  
ano2240 %40 %  

Graf

20. Při nakupování dávám přednost nákupu v tomto obchodě (kde pracuji/pracoval jsem)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1881,82 %32,73 %  
ano418,18 %7,27 %  

Graf

21. Přednost dávám z důvodu

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Znám čistotu125 %1,82 %  
pohodlí125 %1,82 %  
známosti125 %1,82 %  
Dával jsem přednost tomu obchodu i předtím, je nej125 %1,82 %  

Graf

22. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4480 %80 %  
muž1120 %20 %  

Graf

23. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 242341,82 %41,82 %  
25 - 341832,73 %32,73 %  
35 - 44916,36 %16,36 %  
45 - 5447,27 %7,27 %  
55 a víc11,82 %1,82 %  

Graf

24. Rodinný stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žiji s partnerem/partnerkou - s dětmi2341,82 %41,82 %  
žiji s rodiči2036,36 %36,36 %  
žiji s partnerem/partnerkou - bez dětí1120 %20 %  
žiji sám/sama11,82 %1,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Většinou všechno nakupuji ( drobné zboží - jídlo, drogerie, papirnictví... )

  • odpověď částečně v obou:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne, ale zvykl bych si na otázku 13. Dovedete si představit život bez smíšených obchodů a hypermarketů, pouze specializované obchody?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi větší nabídka daného sortimentu na otázku 8. V specializovaných prodejnách nakupuji, protože
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám v nakupování žádnou pravidelnost, střídám malé a velké obchody na otázku 9. Jak často nakupujete v hypermarketu? ( měsíční interval )
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Chodím nakupovat výhradně do jednoho obchodu, velmi vyjímečně jinam
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné ( elektro, nábytek...) na otázku 7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou nebo dvakrát měsíčně velký nákup, zbytek v malých obchodech na otázku 9. Jak často nakupujete v hypermarketu? ( měsíční interval )
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojen, ale něco mi chybí na otázku 12. Jak jste spokojeni s množstvím a typem obchodů ve Vašem okolí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi papírnictví na otázku 7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v
  • odpověď v hypermarketech či smíšených obchodech:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kupuji na otázku 15. Malou elektrotechniku (toustovač, mikrovlnka, žehlička...) v hypermarketech
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 15. Malou elektrotechniku (toustovač, mikrovlnka, žehlička...) v hypermarketech
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám obavy ( kvalita a funkčnost, možnost reklamace...) na otázku 17. Nekupuji, protože
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi časté výhodné akční nabídky na otázku 6. Nakupování v hypermaketech mi vyhovuje z důvodů
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelné ceny na otázku 6. Nakupování v hypermaketech mi vyhovuje z důvodů
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi velké množství zásob na otázku 6. Nakupování v hypermaketech mi vyhovuje z důvodů
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi všechny druhy zboží jsou pohromadě na jednom místě na otázku 6. Nakupování v hypermaketech mi vyhovuje z důvodů

6. Nakupování v hypermaketech mi vyhovuje z důvodů

  • odpověď všechny druhy zboží jsou pohromadě na jednom místě:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelné ceny na otázku 6. Nakupování v hypermaketech mi vyhovuje z důvodů
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kupuji na otázku 15. Malou elektrotechniku (toustovač, mikrovlnka, žehlička...) v hypermarketech

7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v

  • odpověď drogerie:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojen, ale něco mi chybí na otázku 12. Jak jste spokojeni s množstvím a typem obchodů ve Vašem okolí?
  • odpověď jiné ( elektro, nábytek...):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou nebo dvakrát měsíčně velký nákup, zbytek v malých obchodech na otázku 9. Jak často nakupujete v hypermarketu? ( měsíční interval )
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nějak to neřeším, vše co potřebuji vždy někde seženu na otázku 12. Jak jste spokojeni s množstvím a typem obchodů ve Vašem okolí?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornější způsobilost na otázku 8. V specializovaných prodejnách nakupuji, protože
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchody s oblečením a obuví na otázku 7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi řeznictví na otázku 7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne, ale zvykl bych si na otázku 13. Dovedete si představit život bez smíšených obchodů a hypermarketů, pouze specializované obchody?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čerstvost na otázku 8. V specializovaných prodejnách nakupuji, protože
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi papírnictví na otázku 7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi větší nabídka daného sortimentu na otázku 8. V specializovaných prodejnách nakupuji, protože
  • odpověď obchody s oblečením a obuví:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pěšky na otázku 11. Čim nejčastěji dorážíte na nákup
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5 minut na otázku 10. Jak daleko to máte do obchodu, kde nakupujete nejčastěji?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné ( elektro, nábytek...) na otázku 7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornější způsobilost na otázku 8. V specializovaných prodejnách nakupuji, protože
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Chodím nakupovat výhradně do jednoho obchodu, velmi vyjímečně jinam
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi řeznictví na otázku 7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Dovedete si představit život bez smíšených obchodů a hypermarketů, pouze specializované obchody?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi čerstvost na otázku 8. V specializovaných prodejnách nakupuji, protože
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou nebo dvakrát měsíčně velký nákup, zbytek v malých obchodech na otázku 9. Jak často nakupujete v hypermarketu? ( měsíční interval )
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojen, ale něco mi chybí na otázku 12. Jak jste spokojeni s množstvím a typem obchodů ve Vašem okolí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi papírnictví na otázku 7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi větší nabídka daného sortimentu na otázku 8. V specializovaných prodejnách nakupuji, protože
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie na otázku 7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v
  • odpověď papírnictví:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojen, ale něco mi chybí na otázku 12. Jak jste spokojeni s množstvím a typem obchodů ve Vašem okolí?

15. Malou elektrotechniku (toustovač, mikrovlnka, žehlička...) v hypermarketech

  • odpověď nekupuji:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám obavy ( kvalita a funkčnost, možnost reklamace...) na otázku 17. Nekupuji, protože

19. Pracuji nebo pracoval/a jsem v obchode

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Při nakupování dávám přednost nákupu v tomto obchodě (kde pracuji/pracoval jsem)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Bydliště

2. V naší vesnici máme obchod

5. Většinou všechno nakupuji ( drobné zboží - jídlo, drogerie, papirnictví... )

6. Nakupování v hypermaketech mi vyhovuje z důvodů

7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v

8. V specializovaných prodejnách nakupuji, protože

9. Jak často nakupujete v hypermarketu? ( měsíční interval )

10. Jak daleko to máte do obchodu, kde nakupujete nejčastěji?

11. Čim nejčastěji dorážíte na nákup

12. Jak jste spokojeni s množstvím a typem obchodů ve Vašem okolí?

13. Dovedete si představit život bez smíšených obchodů a hypermarketů, pouze specializované obchody?

14. Chodím nakupovat výhradně do jednoho obchodu, velmi vyjímečně jinam

15. Malou elektrotechniku (toustovač, mikrovlnka, žehlička...) v hypermarketech

17. Nekupuji, protože

18. Co na mě má při nakupování a výběru obchodu vliv

19. Pracuji nebo pracoval/a jsem v obchode

20. Při nakupování dávám přednost nákupu v tomto obchodě (kde pracuji/pracoval jsem)

22. Pohlaví

23. Věk

24. Rodinný stav

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Bydliště

2. V naší vesnici máme obchod

5. Většinou všechno nakupuji ( drobné zboží - jídlo, drogerie, papirnictví... )

6. Nakupování v hypermaketech mi vyhovuje z důvodů

7. Ze specializovaných obchodů nakupuji v

8. V specializovaných prodejnách nakupuji, protože

9. Jak často nakupujete v hypermarketu? ( měsíční interval )

10. Jak daleko to máte do obchodu, kde nakupujete nejčastěji?

11. Čim nejčastěji dorážíte na nákup

12. Jak jste spokojeni s množstvím a typem obchodů ve Vašem okolí?

13. Dovedete si představit život bez smíšených obchodů a hypermarketů, pouze specializované obchody?

14. Chodím nakupovat výhradně do jednoho obchodu, velmi vyjímečně jinam

15. Malou elektrotechniku (toustovač, mikrovlnka, žehlička...) v hypermarketech

17. Nekupuji, protože

18. Co na mě má při nakupování a výběru obchodu vliv

19. Pracuji nebo pracoval/a jsem v obchode

20. Při nakupování dávám přednost nákupu v tomto obchodě (kde pracuji/pracoval jsem)

22. Pohlaví

23. Věk

24. Rodinný stav

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šerpanová, M.Preferované obchody - velikost a nabízený sortiment (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://preferovane-obchody-velikost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.