Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferované oděvní značky 2

Preferované oděvní značky 2

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Pernicová
Šetření:05. 04. 2011 - 10. 04. 2011
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):11 / 7.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění tohoto dotazníku na téma preference oděvní značky. Výsledky budou sloužit pro zpracování seminární práce. Předem děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7483,15 %83,15 %  
Muž1516,85 %16,85 %  

Graf

2. Vaše věková skupina, do které se řadíte, je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let6168,54 %68,54 %  
31 a více let1921,35 %21,35 %  
do 18 let910,11 %10,11 %  

Graf

3. Znáte některé z těchto značek (firem) - RV FASHION, BLAŽEK, KOUTNÝ, PIETRO FILIPI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7584,27 %84,27 %  
Ne1415,73 %15,73 %  

Graf

4. Pokud ano, které z nich?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
PIETRO FILIPI6992 %77,53 %  
BLAŽEK4965,33 %55,06 %  
KOUTNÝ 2128 %23,6 %  
RV FASHION45,33 %4,49 %  

Graf

5. Jakým způsobem jste se o nich dozvěděly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z obchodních center5370,67 %59,55 %  
jinak1520 %16,85 %  
pomocí reklamy (noviny, internet, letáky, rádio,..)79,33 %7,87 %  

Graf

6. Která značka je podle Vás nejznámější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
PIETRO FILIPI5776 %64,04 %  
BLAŽEK1418,67 %15,73 %  
KOUTNÝ 45,33 %4,49 %  

Graf

7. Koupili jste si u těchto značek někdy nějaký produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5066,67 %56,18 %  
Ano2533,33 %28,09 %  

Graf

8. Pokud ano, u které značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
PIETRO FILIPI1664 %17,98 %  
BLAŽEK624 %6,74 %  
KOUTNÝ 312 %3,37 %  

Graf

9. O jaký produkt šlo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblek416 %4,49 %  
pánský oblek312 %3,37 %  
svetr14 %1,12 %  
společenský oděv14 %1,12 %  
konfekci14 %1,12 %  
tričko14 %1,12 %  
Tílko14 %1,12 %  
pánské kalhoty a košile14 %1,12 %  
košile, svetr14 %1,12 %  
kostymek14 %1,12 %  
ostatní odpovědi kabát
kabát, sukně, kostýmek, košile
kalhoty
Tričko, kostým
košile, kravaty, kalhoty...
košile
Triko
svetr, tričko, šaty, rukavice
naušnice jablonex, šálu, rukavice, košili, vestu
triko, svetřík
1040 %11,24 % 

Graf

10. Byli jste s produktem spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano25100 %28,09 %  

Graf

11. Pokud ne, uveďte důvod:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Koupili jste si u těchto značek někdy nějaký produkt?

  • odpověď Ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi PIETRO FILIPI na otázku 8. Pokud ano, u které značky?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Byli jste s produktem spokojeni?

10. Byli jste s produktem spokojeni?

  • odpověď Ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Koupili jste si u těchto značek někdy nějaký produkt?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi PIETRO FILIPI na otázku 8. Pokud ano, u které značky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Vaše věková skupina, do které se řadíte, je:

3. Znáte některé z těchto značek (firem) - RV FASHION, BLAŽEK, KOUTNÝ, PIETRO FILIPI?

4. Pokud ano, které z nich?

5. Jakým způsobem jste se o nich dozvěděly?

6. Která značka je podle Vás nejznámější?

7. Koupili jste si u těchto značek někdy nějaký produkt?

8. Pokud ano, u které značky?

10. Byli jste s produktem spokojeni?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Vaše věková skupina, do které se řadíte, je:

3. Znáte některé z těchto značek (firem) - RV FASHION, BLAŽEK, KOUTNÝ, PIETRO FILIPI?

4. Pokud ano, které z nich?

5. Jakým způsobem jste se o nich dozvěděly?

6. Která značka je podle Vás nejznámější?

7. Koupili jste si u těchto značek někdy nějaký produkt?

8. Pokud ano, u které značky?

10. Byli jste s produktem spokojeni?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pernicová, M.Preferované oděvní značky 2 (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://preferovane-odevni-znacky-2.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.