Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferované spotřební zboží v supermarketech

Preferované spotřební zboží v supermarketech

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Levý
Šetření:19. 08. 2010 - 05. 09. 2010
Počet respondentů:163
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

 Dobrý den,

 

    tento průzkum provádím pro společnost Ahold, kde jsem dostal příležitost podílet se na studentském projektu. Účelem tohoto projektu je zjistit správnost a kvalitu sortimentu spotřebního zboží, které Ahold ve svých menších prodejnách nabízí.

 

   Po vyhodnocení dat bych měl být schopen lépe porozumět jednotlivým potřebám skupin zákazníků a navrhnout tak uspořádání zboží, které by lépe odpovídalo potřebám zákazníků.

Odpovědi respondentů

1. Kde převážně nakupujete prostředky na mytí nádobí a prostředky na úklid?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v hypermarketu5334,19 %32,52 %  
v drogerii4529,03 %27,61 %  
v supermarketu4227,1 %25,77 %  
nenakupuji127,74 %7,36 %  
v drogerii Teta10,65 %0,61 %  
Ve všech10,65 %0,61 %  
na internetu10,65 %0,61 %  

Graf

2. Kde převážně nakupujete školní a kancelářské potřeby?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v papírnictví8957,42 %54,6 %  
v hypermarketu3723,87 %22,7 %  
v supermarketu2113,55 %12,88 %  
nenakupuji74,52 %4,29 %  
v hypermarketu, ale něco tam nemají, tak chodím do10,65 %0,61 %  

Graf

3. Kde převážně nakupujete CD a DVD a jiné PC doplňky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve specializovaném PC obchodě5434,84 %33,13 %  
ve specializovaném marketu (ElectroWorld, Datart)4830,97 %29,45 %  
nenakupuji2012,9 %12,27 %  
v hypermarketu1710,97 %10,43 %  
v supermarketu74,52 %4,29 %  
na internetu31,94 %1,84 %  
internet21,29 %1,23 %  
E- shopy10,65 %0,61 %  
e-shopy10,65 %0,61 %  
u svého známého10,65 %0,61 %  
e-shop10,65 %0,61 %  

Graf

4. Které noviny si alespoň několikrát do roka koupíte nebo jen přečtete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MF Dnes3022,9 %18,4 %  
blesk86,11 %4,91 %  
žádné64,58 %3,68 %  
Mladá fronta64,58 %3,68 %  
mlada fronta dnes53,82 %3,07 %  
dnes43,05 %2,45 %  
metro32,29 %1,84 %  
Hospodářské noviny32,29 %1,84 %  
HN21,53 %1,23 %  
zadne21,53 %1,23 %  
ostatní odpovědi Právo
Lidové noviny
MF Dnes, Lidové Noviny
mf dnes, blesk
hospodárske noviny
sport
Lidové noviny, MF Dnes
Sport, DNES, Lidovky, Právo, E15, Sedmička
MF Dnes, Lidove noviny, Pravo, Blask
Týdeník kroměřížska
Deník Sport
lidové noviny, mf dnes, sport, blesk
ekonomické noviny
Sport, Blesk
MF DNES,Lidové noviny
hradecké noviny
Lidové noviny, MFDnes,
The Times
Sport, Metro, Blesk
Blesk, Aha
metro, dnes, horacké
MS Dnes, E15
MF Dnes, Sport, E15
MF Dnes, Hospodářské noviny, Sport
mf dnes, HN
žádné - na internetu Novinky.cz
Mladá Fronta, Lidové noviny, Hospodářské noviny
Haló noviny
internet stačí :D
Právo, MF Dnes
Lidové noviny, Mladá fronta, Blesk
20x
MF Dnes, je to zdarma na kolejích :)
Sport, MF Dnes
MF Dnes,Právo
rovnost
MF Dnes, Metro, Respekt, obecní
e15, mlada fronta, hn
idnes
Plzeňský deník, Blesk
Právo, MF Dnes, Metro, E15
MF, Blesk, Aha
Metro, MF Dnes
Blesk, Nástup, Lidové noviny
Republika, Haló noviny, MF DNES
Dnes, Deník..
plzeňský deník, lidové noviny, mladá fronta
lidovky, sueddeutsche zeitung
HN, Mladá Fronta, E15
Právo, Rovnost
Dnes,Sport
mf dnes, sport
jm deník
noviny ctu jen na internetu
Právo, Lidové noviny
6247,33 %38,04 % 

Graf

5. Které časopisy si alespoň několikrát do roka koupíte nebo jen přečtete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

100+1 ZZ, LuckyStar, Cosmopolitan

21. století

21. století

21. století

21. století

21. století, Epocha

21. století, Epocha, Žena a život

21.století

21.stoleti, epocha, cosmopolitan

apetit

Appetit

Bazaar, Marie Claire, Profit, Cosmopolitan, Maxim

blesk pro ženy, jezdectví, náš chov, krmivářství

claudie

Computer, CHIP, Jak na počítač, Počítač pro Každého, PC World, Epocha, 21. století

cosmopolitan

Cosmopolitan, Maxim

elle 100+1 Reflex

Enigma

Enigma, History

enigma, national geographic, epocha, 21. století, lidé a země

epocha

epocha

epocha

Epocha, Euro,

epocha, historie, in touch

Epocha, Koktejl, D test

Filmmag, Instinkt, Reflex, Pevnost, Maxim, Esquire

Fotbal

Hattrick

hattrick

Hattrick

hattrick, fotbal a trénink, mobility

Hatttrick, Board

HISTORY

HOME, MAXIM

Hydromagazín, Nový Prostor, Reflex

Chilli Chilli od Vodafone, zdarma :)

Chvilka pro tebe, Top Gear, Autocar, AutoTip

Ikarie, ABC

Ikarie, Economist, Die Zeit, Svět Motorů, Autotip, Auto- Motor- und Sport, Autobild, Týden

in touch - vždy a všude :D

In touch, Cosmo,

Instinkt, 21. století, Story

Instinkt, Mladá Fronta Plus, Rexlex, Respekt, Překvapení, Chvilka pro tebe

Instinkt, Reflex, Elle, Story, Epocha, Žena a život.

Joy, Bazaar

Joy, Cosmopolitan, Cosmogirl, Zdraví, Dieta, Maxim, Maminka

Joy, Cosmopolitan, Cosmogirl!

Joy, Cosmopolitan, Elle, Epocha, 21. století, Žena a život, Svět ženy, Katka, Rytmus života atd.

JOY, Lucky Star, Jezdectví

Koktejl

Koktejl,National geographic, Instint, MF PLUS

Květy

Level, Reflex, 21. století

magazín Dnes,magazín Sport, Glanc,Katka, GIRL,....

maminka, máma a já, family star, betynka, jackie, enigma.

maxim

Maxim

maxim

maxim

Maxim

maxim, bazar, cosmopolitan

Meduňka

Meduňka, Regenerace, Regena

Metro, Mladá Fronta

Moje psychologie

motoristické, o PC hrách

Nový prostor

Nový prostor, Puls, TV mini

Nový Prostor, Reflex

PC World, Inside, Bussines World

Profit, Reflex.

překvapení,rytmus života,chvilka pro tebe,pestrý svět,napsno životem,čas na lásku,maminka

Psí sporty

psychologie dnes

reflex

Reflex

Reflex

Reflex

Reflex, Blesk pro ženy

Reflex, Instinkt

reflex, instinkt, euro,

Reflex, Lidé a země, Medicína po promoci, Moje zdraví

Reflex, Respekt

Reflex, Respekt

Reflex, Respekt

Reflex, Tip cars, Autohit

Reflex, Týden

Reflex, Týden, Epocha

Reflex, Týden, Respekt

reflex, žena a život, instyle

Reflex,Rok

Respekt, Nový Prostor

Respekt, Reflex

Rodinný dům

rybářství

Řadu odborných časopisů vztahujících se k mé profesi.

Score

Score, MF Plus, Reflex

slovenka, báječní žena

slovenka, báječní žena

Spark

Svět motorů, 21. století

Svět ženy

Svět ženy, Epocha, Ekonom, Moje Země

Tina,Květy....

TV Magazín

TV Mini, Poker

TV program, National Geografic

Týden Reflex Ekonom The Economist

Týden

Vesmír

Vesmir, pevnost

VTM, Letectví a kosmonautika, Ikarie, Chip, Zbraně a střelivo,...

zadne

žádné

žádné

žádné

žádné

Žena a Život

žena a život, marianne, glanc

žena a život, svět ženy, glanc, blesk, TV max

žena a život, svět ženy, marianne

6. Kde převážně nakupujete noviny a časopisy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v trafice10064,52 %61,35 %  
nenakupuji2214,19 %13,5 %  
v supermarketu1610,32 %9,82 %  
v hypermarketu74,52 %4,29 %  
předplatné31,94 %1,84 %  
předplatné, zbytek kde na ně narazím10,65 %0,61 %  
nic10,65 %0,61 %  
máme předplatné, chodí poštou10,65 %0,61 %  
Mám je předplacené10,65 %0,61 %  
na poště10,65 %0,61 %  
na ulici, předplatné, benzínka10,65 %0,61 %  
jak kdy10,65 %0,61 %  

Graf

7. Kde převážně nakupujete svíčky či různé dekorace do domácnosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve specializovaném obchodě7246,75 %44,17 %  
nenakupuji3120,13 %19,02 %  
v hypermarketu2516,23 %15,34 %  
v supermarketu1610,39 %9,82 %  
IKEA42,6 %2,45 %  
internet10,65 %0,61 %  
drogerie10,65 %0,61 %  
květinářství10,65 %0,61 %  
různě, svíčky hypermaket, dekorace v obchůdcích10,65 %0,61 %  
v ikea10,65 %0,61 %  
v Ikei10,65 %0,61 %  

Graf

8. Je nějaký druh oblečení či obuvi, který někdy nakoupíte při běžném denním nákupu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ponožky5939,86 %36,2 %  
silonky5033,78 %30,67 %  
není4731,76 %28,83 %  
spodní prádlo3825,68 %23,31 %  
košile nebo trička2315,54 %14,11 %  
pantofle2114,19 %12,88 %  
plážová obuv2013,51 %12,27 %  
zimní čepice 106,76 %6,13 %  
jiné106,76 %6,13 %  
čepice pro léto (např. kšiltovky)85,41 %4,91 %  
kalhoty53,38 %3,07 %  
bundy21,35 %1,23 %  
sportovní obuv21,35 %1,23 %  

Graf

9. Kde převážně nakupujete přípravky na péči o boty?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchodě s obuví10668,39 %65,03 %  
nenakupuji2818,06 %17,18 %  
v drogerii95,81 %5,52 %  
v hypermarketu95,81 %5,52 %  
v suoermarketu21,29 %1,23 %  
na stánku10,65 %0,61 %  

Graf

10. Pořídíte si občas při běžném nákupu v supermarketu pokojové květiny nebo řezané květiny?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji převážně v květinářství7145,81 %43,56 %  
nenakupuji vůbec3321,29 %20,25 %  
ano, pořídím si řezané květiny (kytici)2214,19 %13,5 %  
ano, pořídím si pokojovou květinu1610,32 %9,82 %  
ano, pořídím si oboje127,74 %7,36 %  
OBI, Baumax a jiné10,65 %0,61 %  

Graf

11. Napadá Vás nějaký spotřební sortiment, který při běžném nákupu chybí, a o který byste měli zájem?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ani ne, dneska je vseho strasne moc vsude a tim se lidi rozmazluji strasne..nejhorsi je, kdyz nekdo prijde a nadava, ze neni tenhle a tenhle salam, kdyz jich bylo jen par, bylo to lepsi a tak dale (postrehy z brigady)

ano, VŽDY VŠECHNO CHYBÍ TAM, KDE TO PRÁVĚ HLEDÁM A KDE TO JEŠTĚ MINULE BYLO!!! LASKAVĚ PŘESTAŇTĚ NĚKOLIKRÁT DO TÝDNE PŘEHAZOVAT VŠECHNY REGÁLY, PROTOŽE TÍM NEDOCÍLÍTE TOHO, ŽE KOUPÍM NĚJAKOU ZBYTEČNOU PI*OVINU, ALE NAS*ANĚ ODEJDU S PRÁZDNÝM KOŠÍKEM!!!!!!!

balicí papíry (většinou se musí chodit zvlášť do papírnictví)

baterie (více druhů)

bioprodukty, jídlo pro vegetariány (sója, tofu a výrobky z nich - vegetariánské paštiky, karbanátky, sójové mléko, jogurty ...)

čerstvé ryby, žárovky, malý výběr chucených vod

dětské zboží

drogy

gnocchi, arašidové maslo (nabídku jediné položky v hypermarketu nepovažuji za dostatečnou nabídku), sójové produkty

Chlebový kvásek

kvalitní čerstvé potraviny z lokální produkce

kvalitní dětská obuv se žirafou

Napadá, ale nevím jestli je legální :-D

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne , nic mně nenapadá, se sortimentem jsem spokojena

Ne, když něco není, tak jdu jinam.

nenapada

nevim

plastove tacky a kelimky, proste nadobi na jedno pouziti pro grilovani.

příbor umělý

připravené čerstvé ovocné nebo zeleninové saláty

sešity, propisky

Speciální literatura

Sportovní doplňky

stáčené víno, více vína českých vinařů - sezonně, více oblastních výrobků, potřeby do dílny ( hmoždinky a pod.)

tabáky nebo uhlíky do vodních dýmek

Technicky benzin

V řetězci Ahold téměř pokaždé něco chybí, ale konkrétně si nevybavuji

Vaječné těstoviny do polévky zn. Mária Hrotková ze Slovenska - ty musím kupovat v malých samoškách... mražené knedlíčky do polévky - to nevím kdo vyrábí - nějaká drůbežárna paštikové koření... určitě bych přišla na víc věcí co v Hyper Albertu nejsou...

větší výběr ovoce (pokud nemáme zahrádku) např. se špatně hledají maliny,jahody..................

více exotických druhů zboží - chybí ale přavážně v menších prodejnách, což lze akceptovat. Možná také větší výběr tzv. "zdravých" potravin (různé druhy vloček, potraviny vyrobené ze soji, "zdravé" sladkost apod.)

Volně prodejné léky typu Paralen

všechno vyhovuje, nechybí

12. Napadá Vás nějaký spotřební sortiment, který je na prodejně zbytečný a je o něj malý zájem?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

auto potreby

Cestovní zavazadla

DVDs

knihy

knížky

květiny

nábytek

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne, JE OKAMŽITĚ MASKOVÁN KOSMETIKY RYCHLE SE KAZÍCÍCHO ZBOŽÍ :-P

Ne. Když to nepotřebuji já, ještě to neznamená, že to nepotřebuje někdo jiný.

nenapada

nenapadá

Netuším, snad kuchyňské potřeby

nevim

nevím

oblečení, elektronika - to bych já si v supermarketu nikdy nekoupila

příliš pečiva

tam je věcí.....třeba v oddělení pečiva takové ty balené bábovky,rolády---přehnaný výběr jogurtů a ostatních mléčných výrobků--------konzervy----- od všeho trochu

zverimex (?) - považuji za zbytočný, ale nevím jestli je o nej malý zájem

13. Jste muž nebo žena?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10064,1 %61,35 %  
muž5635,9 %34,36 %  

Graf

14. Ke které věkové skupině patříte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let12178,06 %74,23 %  
26-55 let3421,94 %20,86 %  

Graf

15. V domácnosti žijete

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s rodiči6441,83 %39,26 %  
s partnerem/partnerkou3925,49 %23,93 %  
sám/sama nebo s lidmi, pro které nenakupuji (kolej)3321,57 %20,25 %  
s partnerem/partnerkou a alespoň 1 dítětem1610,46 %9,82 %  
s dítětem nebo dětmi10,65 %0,61 %  

Graf

16. V domácnosti nakupuje převážně?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuje nás více8454,55 %51,53 %  
nakupuji já4730,52 %28,83 %  
nakupuje jiný člen domácnosti2314,94 %14,11 %  

Graf

17. Kde probíhá většina Vašich denních nákupů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střídavě, mám více preferovaných obchodů6743,23 %41,1 %  
jiný supermarket3019,35 %18,4 %  
Albert supermarket2012,9 %12,27 %  
jiný hypermarket127,74 %7,36 %  
Albert hypermarket127,74 %7,36 %  
kde jdu zrovna kolem10,65 %0,61 %  
Tam, kde je to při cestě.10,65 %0,61 %  
Hruška, Albert supermarket10,65 %0,61 %  
Tesco express,protože je nejblíž10,65 %0,61 %  
jiný, VÍCE PROFESIONÁLNÍ než albert10,65 %0,61 %  
ve zdejší samoobsluze10,65 %0,61 %  
Tesco hyp, Tesco expres, Albert supermarket10,65 %0,61 %  
samoška10,65 %0,61 %  
nechci uvádět10,65 %0,61 %  
globus10,65 %0,61 %  
JIP Korrekt, Penny Market10,65 %0,61 %  
nic10,65 %0,61 %  
Kaufland10,65 %0,61 %  
interspar10,65 %0,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Jste muž nebo žena?

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi silonky na otázku 8. Je nějaký druh oblečení či obuvi, který někdy nakoupíte při běžném denním nákupu?

14. Ke které věkové skupině patříte?

  • odpověď 26-55 let:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s partnerem/partnerkou a alespoň 1 dítětem na otázku 15. V domácnosti žijete

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde převážně nakupujete prostředky na mytí nádobí a prostředky na úklid?

2. Kde převážně nakupujete školní a kancelářské potřeby?

3. Kde převážně nakupujete CD a DVD a jiné PC doplňky?

4. Které noviny si alespoň několikrát do roka koupíte nebo jen přečtete?

6. Kde převážně nakupujete noviny a časopisy?

7. Kde převážně nakupujete svíčky či různé dekorace do domácnosti?

8. Je nějaký druh oblečení či obuvi, který někdy nakoupíte při běžném denním nákupu?

9. Kde převážně nakupujete přípravky na péči o boty?

10. Pořídíte si občas při běžném nákupu v supermarketu pokojové květiny nebo řezané květiny?

11. Napadá Vás nějaký spotřební sortiment, který při běžném nákupu chybí, a o který byste měli zájem?

12. Napadá Vás nějaký spotřební sortiment, který je na prodejně zbytečný a je o něj malý zájem?

13. Jste muž nebo žena?

14. Ke které věkové skupině patříte?

15. V domácnosti žijete

16. V domácnosti nakupuje převážně?

17. Kde probíhá většina Vašich denních nákupů?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde převážně nakupujete prostředky na mytí nádobí a prostředky na úklid?

2. Kde převážně nakupujete školní a kancelářské potřeby?

3. Kde převážně nakupujete CD a DVD a jiné PC doplňky?

4. Které noviny si alespoň několikrát do roka koupíte nebo jen přečtete?

6. Kde převážně nakupujete noviny a časopisy?

7. Kde převážně nakupujete svíčky či různé dekorace do domácnosti?

8. Je nějaký druh oblečení či obuvi, který někdy nakoupíte při běžném denním nákupu?

9. Kde převážně nakupujete přípravky na péči o boty?

10. Pořídíte si občas při běžném nákupu v supermarketu pokojové květiny nebo řezané květiny?

11. Napadá Vás nějaký spotřební sortiment, který při běžném nákupu chybí, a o který byste měli zájem?

12. Napadá Vás nějaký spotřební sortiment, který je na prodejně zbytečný a je o něj malý zájem?

13. Jste muž nebo žena?

14. Ke které věkové skupině patříte?

15. V domácnosti žijete

16. V domácnosti nakupuje převážně?

17. Kde probíhá většina Vašich denních nákupů?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Levý, L.Preferované spotřební zboží v supermarketech (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://preferovane-spotrebni-zbozi-v-supermarketech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.