Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferované značky kancelářských a domácích potřeb
Preferované značky kancelářských a domácích potřeb
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jiří Sejkora |
---|---|
Šetření: | 03. 11. 2010 - 08. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 37 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.24 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 50 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Zdravíme,
náš dotazník je zaměřen především na značky kancelářských a domácích potřeb na českém trhu s důrazem na značku 3M. Cílem je prozkoumat povědomí zákazníků o těchto značkách a také zjistit, jakým způsobem zákazníci nakupují kancelářské a domácí potřeby, a podle čeho je vybírají. Výsledky dotazníku budou využity pro semestrální práci na VŠE v Praze a zůstanou zde veřejně přístupné.
Děkujeme za vyplnění dotazníku, Vaši spolupráci velmi oceňujeme. S pozdravem
Jana Malachová, Maria Čuchranová a Jiří Sejkora
Odpovědi respondentů
1. Jaké značky kancelářských potřeb a vybavení znáte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
žádné | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
post it, scotch, pilot | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
maped, pritt, stabilo | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
žádnou | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Activa; Pilot; 3M | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Activa,Esselte,Trodat | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Pilot | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Stabilo, Centropen, Pilot | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Esselte, 3m, letitz | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
ostatní odpovědi | 25 | 67,57 % | 67,57 % |
2. Jaké značky potřeb do domácností znáte? (např. čistící prostředky apod.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
tefal, zepter, jar, pur | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
tescoma, tefal | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
tescoma, tefal, | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Activa | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Tefal, Tescoma,Vileda,Ikea | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
- | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Ariel, Pervol, Cif, Pur, Henkell, ... | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
eta, moulinex, fagor | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Tescoma, Tefal, Bosh, Electrolux, Fagor | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Tescoma, Tefal, Linteo | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
ostatní odpovědi | 27 | 72,97 % | 72,97 % |
3. Znáte značku "3M"a její logo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Značku ano, logo také ano → otázka č. 4, Značku ano, logo ne → otázka č. 4, Značku ne, ale logo ano → otázka č. 5, Neznám ani značku ani logo → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám ani značku ani logo | 25 | 67,57 % | 67,57 % |
Značku ano, logo také ano | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
Značku ne, ale logo ano | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
Značku ano, logo ne | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
4. Odkud jste se o značce 3M dozvěděl(a)?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední škola - projekt | 1 | 11,11 % | 2,7 % |
Z katalogu | 1 | 11,11 % | 2,7 % |
v obchode | 1 | 11,11 % | 2,7 % |
nevím | 1 | 11,11 % | 2,7 % |
mám ji před sebou - lepicí páska | 1 | 11,11 % | 2,7 % |
školní projekt | 1 | 11,11 % | 2,7 % |
z potisku obalu jejich výrobku | 1 | 11,11 % | 2,7 % |
prednaska na VSE | 1 | 11,11 % | 2,7 % |
tisk | 1 | 11,11 % | 2,7 % |
5. Co si představíte, když se řekne 3M?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nic | 11 | 29,73 % | 29,73 % |
kancelářské potřeby | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
3 mužský :) | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
šanony;obaly; pera | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
pravděpodobně kancelářské a domácí potřeby | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Další nesmyslnou zkratku | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
tři mušketýři :) | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
post-it, kancelářské vybavení | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Kvalita | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
znam nazev firmy ze skoly, nepredstavuji si nic | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
ostatní odpovědi | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
6. Znáte některé z následujících značek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Post it | 25 | 67,57 % | 67,57 % |
Scotch | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
Nexcare | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
Žádnou neznám | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
7. Jakým způsobem si vybíráte kancelářské potřeby a vybavení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V kamenném obchodě | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
Nevybírám si, dostávám je | 10 | 27,03 % | 27,03 % |
V tištěném katalog | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
V tištěném katalogu | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
On-line v e-shopech | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
8. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru kancelářských potřeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zkušenost s výrobky, které používám v práci | 16 | 43,24 % | 43,24 % |
Neřeším to | 10 | 27,03 % | 27,03 % |
Cena | 6 | 16,22 % | 16,22 % |
Doporučení od přátel | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
Reklama | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
9. V jakém médiu by Vás oslovila reklama na kancelářké a domácí potřeby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklama přímo v místě prodeje | 16 | 43,24 % | 43,24 % |
Tisk | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
Internet | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
Billboardy, letáky, plakáty | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
Televize | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
Rádio | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
10. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
VOŠ/VŠ | 23 | 62,16 % | 62,16 % |
SŠ | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
11. Do jaké věkové skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-24 | 17 | 45,95 % | 45,95 % |
25-39 | 17 | 45,95 % | 45,95 % |
40-55 | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
56-65 | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
12. Momentálně působíte jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnanec v kanceláři | 18 | 48,65 % | 48,65 % |
Student | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
V domácnosti | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
Jinde | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
Top-manager | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (69,1 %)
- facebook.com (13,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.