Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferované značky kancelářských a domácích potřeb

Preferované značky kancelářských a domácích potřeb

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Sejkora
Šetření:03. 11. 2010 - 08. 11. 2010
Počet respondentů:37
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravíme,

náš dotazník je zaměřen především na značky kancelářských a domácích potřeb na českém trhu s důrazem na značku 3M. Cílem je prozkoumat povědomí zákazníků o těchto značkách a také zjistit, jakým způsobem zákazníci nakupují kancelářské a domácí potřeby, a podle čeho je vybírají. Výsledky dotazníku budou využity pro semestrální práci na VŠE v Praze a zůstanou zde veřejně přístupné.

Děkujeme za vyplnění dotazníku, Vaši spolupráci velmi oceňujeme. S pozdravem

Jana Malachová, Maria Čuchranová a Jiří Sejkora

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky kancelářských potřeb a vybavení znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím25,41 %5,41 %  
žádné25,41 %5,41 %  
post it, scotch, pilot12,7 %2,7 %  
maped, pritt, stabilo12,7 %2,7 %  
žádnou12,7 %2,7 %  
Activa; Pilot; 3M12,7 %2,7 %  
Activa,Esselte,Trodat12,7 %2,7 %  
Pilot12,7 %2,7 %  
Stabilo, Centropen, Pilot12,7 %2,7 %  
Esselte, 3m, letitz12,7 %2,7 %  
ostatní odpovědi Stabilo, Esselte, Pilot, Maped,
activa
post it, herlitz, koh i noor, parker, waterman
apple
Parker, Casio, Donau, Durable, Koh-i-noor, Kores
Herlitz,BIC, Pilot, Post-it, PRITT
parker, casio, koh-i-noor
kohinor, centropen, stabilo
ziadne
Kores, Pritt, Koh-i-noor, Centropen
centrotex
centropen, 3M
scotch, centropen,
postit
Kores, Koh-i-noor, Herlitz
Koh-i-noor, Bic, Parker, Stabilo, Kores, Post-it
herlitz, post it a vic si nevybavim :)
Koh-i-noor
neznám
koh-i-noor, kores
post-it,
nevybavuji si žádnou
Multicopy, Kores, EMBA, PRO-OFF, KORONA, STAEDTLER
Activa, Pelikán
centropen
2567,57 %67,57 % 

Graf

2. Jaké značky potřeb do domácností znáte? (např. čistící prostředky apod.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tefal, zepter, jar, pur12,7 %2,7 %  
tescoma, tefal12,7 %2,7 %  
tescoma, tefal, 12,7 %2,7 %  
Activa12,7 %2,7 %  
Tefal, Tescoma,Vileda,Ikea12,7 %2,7 %  
-12,7 %2,7 %  
Ariel, Pervol, Cif, Pur, Henkell, ...12,7 %2,7 %  
eta, moulinex, fagor12,7 %2,7 %  
Tescoma, Tefal, Bosh, Electrolux, Fagor12,7 %2,7 %  
Tescoma, Tefal, Linteo12,7 %2,7 %  
ostatní odpovědi pronto, znacky retezcu
tescoma
Persil, Cif, Domestos, Savo, Pronto, Jar, Somat
Jar, Cilit Bang, CIF, Vanish pre domacnost, Frosch
jar, savo, iron, alex,
persil, ariel, lanza ,savo, cif,
savo, domestos, cif
tescoma, zepter
Bref, Savo, Jar, Brise,
savo, jar, cillit, domestos
fackelman, tescoma, bref, clin
savo, cif, cilit, domestos, jar, pur,
henkel, cilit, scotch-brite
domestos, raid,
Unilever, Henkel, Lena
jar
Unilever, Henkel, Procter
jar, domestos, dr. propper, ariel, atd.
clean
Univeler
Domestos, SAVO,PRONTO, ARIEL, PERSIL, CIF, WANSOU,
jar, savo, ariel
cif, domestos, devil, savo,
Domestos, Ariel, Vanish, Mr. Proper
Jar, Clin,Cif, Bref, Harpic, Hartman, Zewa, Klenex
Mr.Proper, Savo, Bref, JAR, PUR, Perwoll, Ariel...
savo, cif, jar
2772,97 %72,97 % 

Graf

3. Znáte značku "3M"a její logo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Značku ano, logo také anootázka č. 4, Značku ano, logo neotázka č. 4, Značku ne, ale logo anootázka č. 5, Neznám ani značku ani logootázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám ani značku ani logo2567,57 %67,57 %  
Značku ano, logo také ano924,32 %24,32 %  
Značku ne, ale logo ano25,41 %5,41 %  
Značku ano, logo ne12,7 %2,7 %  

Graf

4. Odkud jste se o značce 3M dozvěděl(a)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola - projekt 111,11 %2,7 %  
Z katalogu111,11 %2,7 %  
v obchode111,11 %2,7 %  
nevím111,11 %2,7 %  
mám ji před sebou - lepicí páska111,11 %2,7 %  
školní projekt111,11 %2,7 %  
z potisku obalu jejich výrobku111,11 %2,7 %  
prednaska na VSE111,11 %2,7 %  
tisk111,11 %2,7 %  

Graf

5. Co si představíte, když se řekne 3M?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic1129,73 %29,73 %  
kancelářské potřeby410,81 %10,81 %  
3 mužský :)12,7 %2,7 %  
šanony;obaly; pera 12,7 %2,7 %  
pravděpodobně kancelářské a domácí potřeby12,7 %2,7 %  
Další nesmyslnou zkratku12,7 %2,7 %  
tři mušketýři :)12,7 %2,7 %  
post-it, kancelářské vybavení12,7 %2,7 %  
Kvalita12,7 %2,7 %  
znam nazev firmy ze skoly, nepredstavuji si nic12,7 %2,7 %  
ostatní odpovědi Nejaký technologický výrobok, IT firmu
něco trojhranného
oblecenie
nic mě nenapadá
inovativnost, spousta značek
nic mi to nerika
nic?
obchodní nebo marketingovou společnost
3,5 diskety
post it papieriky
něco společného s marketingem
reklamní agenturu
Přiznám se, že nic.
nemám představu
1437,84 %37,84 % 

Graf

6. Znáte některé z následujících značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Post it2567,57 %67,57 %  
Scotch1437,84 %37,84 %  
Nexcare513,51 %13,51 %  
Žádnou neznám410,81 %10,81 %  

Graf

7. Jakým způsobem si vybíráte kancelářské potřeby a vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V kamenném obchodě1232,43 %32,43 %  
Nevybírám si, dostávám je1027,03 %27,03 %  
V tištěném katalog821,62 %21,62 %  
V tištěném katalogu410,81 %10,81 %  
On-line v e-shopech38,11 %8,11 %  

Graf

8. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru kancelářských potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zkušenost s výrobky, které používám v práci1643,24 %43,24 %  
Neřeším to1027,03 %27,03 %  
Cena616,22 %16,22 %  
Doporučení od přátel410,81 %10,81 %  
Reklama12,7 %2,7 %  

Graf

9. V jakém médiu by Vás oslovila reklama na kancelářké a domácí potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama přímo v místě prodeje1643,24 %43,24 %  
Tisk1437,84 %37,84 %  
Internet1232,43 %32,43 %  
Billboardy, letáky, plakáty924,32 %24,32 %  
Televize924,32 %24,32 %  
Rádio12,7 %2,7 %  

Graf

10. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VOŠ/VŠ2362,16 %62,16 %  
1437,84 %37,84 %  

Graf

11. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-241745,95 %45,95 %  
25-391745,95 %45,95 %  
40-5525,41 %5,41 %  
56-6512,7 %2,7 %  

Graf

12. Momentálně působíte jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec v kanceláři1848,65 %48,65 %  
Student1232,43 %32,43 %  
V domácnosti410,81 %10,81 %  
Jinde25,41 %5,41 %  
Top-manager12,7 %2,7 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Sejkora, J.Preferované značky kancelářských a domácích potřeb (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://preferovane-znacky-kancelarskych-a-domacich-potreb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.