Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferované značky kondomů

Preferované značky kondomů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Přidalová
Šetření:25. 10. 2011 - 03. 11. 2011
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):21 / 21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

chtěli bychom Vás poprosit o vyplnění tohoto dotazníku, který se týka prezervativů. Dotazováním chceme zjistit Vaše názory na na dvě různé značky prezervativů. Tento dotazník je součástí naší seminární práce.

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky prezervativů znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Durex, Pepino1011,24 %11,24 %  
Durex, Pepino, Primeros1011,24 %11,24 %  
durex88,99 %8,99 %  
Pepino, Durex77,87 %7,87 %  
durex, primeros, pepino66,74 %6,74 %  
pepino, durex, primeros44,49 %4,49 %  
primeros, durex, pepino33,37 %3,37 %  
Primeros, Pepino, Durex33,37 %3,37 %  
primeros, pepino22,25 %2,25 %  
Durex,primeros,billy boy11,12 %1,12 %  
ostatní odpovědi Pepino
Durex Pepino Primeros
pepino,durex,ty a ja
durex pepino
durex, pepino, you and me
primeros,durex,pepino,mondos
tři níže uvedené
primeros, billy boy, durex, pepino
durex, pepino, primeros, já&ty
Durex, pepino, Primeros, billyboy
Pepino, Primeros, Carex, Durex
Pepino, Durex, Primeros, Billy Boy
durex,primeros
Pepino, z penny marketu (název nevím)
Durex, Primeros, Pepino, Viva, Já&Ty
Durex, Billy Boy, Pepino, Primeros, Ty&Já...
Durex, Primeros, Pepino, ponožky, střívko :-)
...
Primeros, Durex, Pepino, Billy Boy, ...
Durex, Primeros
Pepino, Primeros
durex, primos, pepino
Pepino, Primeros, Durex, You&Me
durex, kotex, pepino...
Primeros, Durex, Bix, Pepino
nevim
Primeros, Durex
Durex, Pepino, Ty a Já
Durex, Pepino, Primeros, Billy Boy, Act
durex,primeros,pepino,tyaja,Pasante,exs, safex...
Durex, Pepino, Primeros, Boy
primeros, dures, pepino
durex,pepino,primeros,you&me,mates
Durex, pepino a primeros
Durex, Primaros
3539,33 %39,33 % 

Graf

2. Kterou značku prezervativů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Durex3438,2 %38,2 %  
nepoužívám2831,46 %31,46 %  
Pepino1617,98 %17,98 %  
Primeros1011,24 %11,24 %  
jiné11,12 %1,12 %  

Graf

3. Jak hodnotíte originalitu NÁZVU značky Primeros?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý4348,31 %48,31 %  
chvalitebný2629,21 %29,21 %  
dostatečný910,11 %10,11 %  
výborný88,99 %8,99 %  
nedostatečný33,37 %3,37 %  

Graf

4. Jak hodnotíte zapamatovatelnost NÁZVU značky Primeros?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný3337,08 %37,08 %  
dobrý2022,47 %22,47 %  
dostatečný1921,35 %21,35 %  
výborný1415,73 %15,73 %  
nedostatečný33,37 %3,37 %  

Graf

5. Jak moc vystihuje NÁZEV značky Primeros tento produkt?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý3539,33 %39,33 %  
dostatečný1921,35 %21,35 %  
chvalitebný1921,35 %21,35 %  
nedostatečný88,99 %8,99 %  
výborný88,99 %8,99 %  

Graf

6. Jak hodnotíte originalitu NÁZVU značky Pepino?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný3741,57 %41,57 %  
chvalitebný2426,97 %26,97 %  
dobrý1617,98 %17,98 %  
dostatečný910,11 %10,11 %  
nedostatečný33,37 %3,37 %  

Graf

7. Jak hodnotíte zapamatovatelnost NÁZVU značky Pepino?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný4449,44 %49,44 %  
chvalitebný2730,34 %30,34 %  
dobrý1314,61 %14,61 %  
dostatečný55,62 %5,62 %  

Graf

8. Jak moc vystihuje NÁZEV značky Pepino tento produkt?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2932,58 %32,58 %  
dobrý2325,84 %25,84 %  
dostatečný1415,73 %15,73 %  
výborný1314,61 %14,61 %  
nedostatečný1011,24 %11,24 %  

Graf

9. Které logo se Vám líbí více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Primeros

Pepino

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pepino7382,02 %82,02 %  
Primeros1617,98 %17,98 %  

Graf

10. Co podle Vás představuje logo Primeros?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bezpečí4449,44 %49,44 %  
ochranu3134,83 %34,83 %  
zdraví33,37 %3,37 %  
první pomoc11,12 %1,12 %  
nic11,12 %1,12 %  
sex11,12 %1,12 %  
kvalitu11,12 %1,12 %  
zdraví???11,12 %1,12 %  
bezpečí i ochranu11,12 %1,12 %  
zdravotnické zařízení11,12 %1,12 %  
Profesionalitu11,12 %1,12 %  
reklamu na lékárničku11,12 %1,12 %  
zdravotnické služby11,12 %1,12 %  
lékárnu11,12 %1,12 %  

Graf

11. Co podle Vás představuje logo Pepino?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lásku5865,17 %65,17 %  
sex2629,21 %29,21 %  
ochranu22,25 %2,25 %  
bordel11,12 %1,12 %  
Las Vegas počátku minulého století11,12 %1,12 %  
srdíčko lehce bordelové11,12 %1,12 %  

Graf

12. Jak byste ohodnotili originalitu loga Primeros?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý3033,71 %33,71 %  
chvalitebný2224,72 %24,72 %  
dostatečný1719,1 %19,1 %  
nedostatečný1415,73 %15,73 %  
výborný66,74 %6,74 %  

Graf

13. Jak byste ohodnotili zapamatovatelnost loga Primeros?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostatečný2629,21 %29,21 %  
dobrý2528,09 %28,09 %  
chvalitebný2426,97 %26,97 %  
nedostatečný88,99 %8,99 %  
výborný66,74 %6,74 %  

Graf

14. Jak byste ohodnotili grafické zpracování loga Primeros?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2325,84 %25,84 %  
dobrý2123,6 %23,6 %  
dostatečný2123,6 %23,6 %  
nedostatečný1314,61 %14,61 %  
výborný1112,36 %12,36 %  

Graf

15. Jak byste ohodnotili originalitu loga Pepino?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný2932,58 %32,58 %  
chvalitebný2831,46 %31,46 %  
dobrý2022,47 %22,47 %  
dostatečný1011,24 %11,24 %  
nedostatečný22,25 %2,25 %  

Graf

16. Jak byste ohodnotili zapamatovatelnost loga Pepino?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný3640,45 %40,45 %  
chvalitebný3235,96 %35,96 %  
dobrý1719,1 %19,1 %  
dostatečný33,37 %3,37 %  
nedostatečný11,12 %1,12 %  

Graf

17. Jak byste ohodnotili grafické zpracování loga Pepino?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný3235,96 %35,96 %  
výborný3033,71 %33,71 %  
dobrý2123,6 %23,6 %  
dostatečný44,49 %4,49 %  
nedostatečný22,25 %2,25 %  

Graf

18. Jaký slogan patří značce Primeros?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5258,43 %58,43 %  
Bezpečně.2325,84 %25,84 %  
Tak se ukaž.55,62 %5,62 %  
Milujte se a množte se.44,49 %4,49 %  
Je to v suchu.44,49 %4,49 %  
Tak na to.11,12 %1,12 %  

Graf

19. Jaký slogan patří značce Pepino?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5056,18 %56,18 %  
Milujte se od srdce.2224,72 %24,72 %  
Je to v suchu.66,74 %6,74 %  
Milujte se a množte se.55,62 %5,62 %  
Tak se ukaž.44,49 %4,49 %  
Bezpečně.11,12 %1,12 %  
Tak na to.11,12 %1,12 %  

Graf

20. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6977,53 %77,53 %  
muž2022,47 %22,47 %  

Graf

21. Jaký se váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 22 let3640,45 %40,45 %  
23 - 26 let3640,45 %40,45 %  
27 let a více1011,24 %11,24 %  
15 - 18 let77,87 %7,87 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jak hodnotíte originalitu NÁZVU značky Pepino?

  • odpověď výborný:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 8. Jak moc vystihuje NÁZEV značky Pepino tento produkt?

7. Jak hodnotíte zapamatovatelnost NÁZVU značky Pepino?

  • odpověď výborný:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 8. Jak moc vystihuje NÁZEV značky Pepino tento produkt?

18. Jaký slogan patří značce Primeros?

  • odpověď nevím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. Jaký slogan patří značce Pepino?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké značky prezervativů znáte?

2. Kterou značku prezervativů preferujete?

3. Jak hodnotíte originalitu NÁZVU značky Primeros?

4. Jak hodnotíte zapamatovatelnost NÁZVU značky Primeros?

5. Jak moc vystihuje NÁZEV značky Primeros tento produkt?

6. Jak hodnotíte originalitu NÁZVU značky Pepino?

7. Jak hodnotíte zapamatovatelnost NÁZVU značky Pepino?

8. Jak moc vystihuje NÁZEV značky Pepino tento produkt?

9. Které logo se Vám líbí více?

10. Co podle Vás představuje logo Primeros?

11. Co podle Vás představuje logo Pepino?

12. Jak byste ohodnotili originalitu loga Primeros?

13. Jak byste ohodnotili zapamatovatelnost loga Primeros?

14. Jak byste ohodnotili grafické zpracování loga Primeros?

15. Jak byste ohodnotili originalitu loga Pepino?

16. Jak byste ohodnotili zapamatovatelnost loga Pepino?

17. Jak byste ohodnotili grafické zpracování loga Pepino?

18. Jaký slogan patří značce Primeros?

19. Jaký slogan patří značce Pepino?

20. Jakého jste pohlaví?

21. Jaký se váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké značky prezervativů znáte?

2. Kterou značku prezervativů preferujete?

3. Jak hodnotíte originalitu NÁZVU značky Primeros?

4. Jak hodnotíte zapamatovatelnost NÁZVU značky Primeros?

5. Jak moc vystihuje NÁZEV značky Primeros tento produkt?

6. Jak hodnotíte originalitu NÁZVU značky Pepino?

7. Jak hodnotíte zapamatovatelnost NÁZVU značky Pepino?

8. Jak moc vystihuje NÁZEV značky Pepino tento produkt?

9. Které logo se Vám líbí více?

10. Co podle Vás představuje logo Primeros?

11. Co podle Vás představuje logo Pepino?

12. Jak byste ohodnotili originalitu loga Primeros?

13. Jak byste ohodnotili zapamatovatelnost loga Primeros?

14. Jak byste ohodnotili grafické zpracování loga Primeros?

15. Jak byste ohodnotili originalitu loga Pepino?

16. Jak byste ohodnotili zapamatovatelnost loga Pepino?

17. Jak byste ohodnotili grafické zpracování loga Pepino?

18. Jaký slogan patří značce Primeros?

19. Jaký slogan patří značce Pepino?

20. Jakého jste pohlaví?

21. Jaký se váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Přidalová, T.Preferované značky kondomů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://preferovane-znacky-kondomu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.