Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferujeme nákup ojetých nebo nových aut Škoda?

Preferujeme nákup ojetých nebo nových aut Škoda?

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Levíčková
Šetření:26. 10. 2010 - 02. 11. 2010
Počet respondentů:17
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem mé seminární práce je zjistit, jaká část automobilistů uvažujících

o koupi auta Škoda během nejbližších 12 měsíců, dá přednost nákupu

ojetiny před koupí nového automobilu.

Odpovědi respondentů

1. Kde zjišťujete informace o automobilech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1588,24 %88,24 %  
reference přátel1058,82 %58,82 %  
pobočka prodejce635,29 %35,29 %  
automobilové magazíny317,65 %17,65 %  
jinde317,65 %17,65 %  
televizní pořady317,65 %17,65 %  

Graf

2. Jaký model automobilu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Octavia529,41 %29,41 %  
Superb423,53 %23,53 %  
jiné317,65 %17,65 %  
Fabia211,76 %11,76 %  
Felicia211,76 %11,76 %  
Yeti15,88 %5,88 %  

Graf

3. Jaký typ automobilu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rodinný1164,71 %64,71 %  
sportovní317,65 %17,65 %  
smart15,88 %5,88 %  
jiné15,88 %5,88 %  
terénní15,88 %5,88 %  

Graf

4. Co u Vás rozhoduje při výběru automobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena1164,71 %64,71 %  
značka1164,71 %64,71 %  
výkon a typ motoru952,94 %52,94 %  
design (vzhled)741,18 %41,18 %  
bezpečnost a spotřeba741,18 %41,18 %  
jiné15,88 %5,88 %  

Graf

5. Jakému automobilu dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nový952,94 %52,94 %  
ojetý741,18 %41,18 %  
jiný15,88 %5,88 %  

Graf

6. V jaké cenové relaci se při výběru automobilu pohybujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 - 500 0001270,59 %70,59 %  
0 - 100 000317,65 %17,65 %  
jiné15,88 %5,88 %  
více než 1000 00015,88 %5,88 %  

Graf

7. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena952,94 %52,94 %  
muž847,06 %47,06 %  

Graf

8. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-351376,47 %76,47 %  
36-50211,76 %11,76 %  
více než 8015,88 %5,88 %  
51-6515,88 %5,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Levíčková, B.Preferujeme nákup ojetých nebo nových aut Škoda? (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://preferujeme-nakup-ojetych-nebo-novych-aut-skoda.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.