Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Překlady a tlumočení na sociálních sítích

Překlady a tlumočení na sociálních sítích

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Trnková
Šetření:12. 02. 2013 - 19. 02. 2013
Počet respondentů:7
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsme překladatelská agentura, která působí na českém trhu již několik let. V rámci rozvíjení profilu agentury na sociálních sítích bychom rádi znali odpovědi na otázky, kterými se objednatelé překladů zabývají. Jste-li na své současné pracovní pozici zodpovědný/á za objednávku překladů a tlumočení, nebo potřebujete-li překlad či tlumočníka pro soukromé účely, pomozte nám prosím zodpovězením několika otázek k vytvoření dokonalého profilu na sociálních sítích. Váš názor je pro nás důležitý, protože spokojenost zákazníka je u nás na prvním místě.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jak využíváte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spojení s rodinou, přáteli7100 %100 %  
vyhledávání aktuálních zpráv z domova, ze světa571,43 %71,43 %  
vyhledávání informací o produktu, službě457,14 %57,14 %  
vyhledávání recenzí o společnostech228,57 %28,57 %  

Graf

2. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než deset hodin týdně342,86 %42,86 %  
více než hodinu týdně342,86 %42,86 %  
hodinu týdně a méně114,29 %14,29 %  

Graf

3. Co děláte bezprostředně po přihlášení do sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čtení a přidávání příspěvků rodina, přátelé7100 %100 %  
vyhledávání aktuálních zpráv z domova, ze světa457,14 %57,14 %  
vyhledávání recenzí o společnostech114,29 %14,29 %  

Graf

4. Jste na sociálních sítích fanoušky některých společností? Pokud ano, kterých? Prosíme vyjmenujte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

IMAX, Music Park, Hard Rock Cafe Praha...

mnoha různorodých firem, které jsou mi sympatické (jako student agency, zásilkovna atd., je jich hodně)

mobilní operátoři

Ne

nepamatuji se

Svijany, Ostravanka Coffee Shop, Sauna 365, Regiojet, Becherovka

to bych opravdu do smrti nevyjmenovala

5. Sdílíte se svými přáteli na sociálních sítích doporučení? Pokud ano, která jsou pro Vás nejdůležitější a proč? Prosíme vyjmenujte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

doporučení týkající se jednotlivých výrobků

Filmy, hudba, recepty, kulturní akce

ne

nevím

občas, pouze když mě zaujme obsahem

Spíše názorové doporučení, nebo zajímavé události

zkušenosti se službami

6. Jaké typy obsahu a informací o společnosti byste byli ochotni sdílet se svými přáteli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní recenze, recenze přátel457,14 %57,14 %  
informace o produktech, službách114,29 %14,29 %  
cokoliv co mě nadchne114,29 %14,29 %  
informace o akčních nabídkách, soutěžích114,29 %14,29 %  

Graf

7. Pokud byste potřebovali překlad, hledali byste informace o překladatelské agentuře a jejích službách na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne457,14 %57,14 %  
ano342,86 %42,86 %  

Graf

8. Pokud ano, který faktor by byl pro Vás rozhodující pro objednání služby u dané překladatelské agentury?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita poptávané služby571,43 %71,43 %  
kladné doporučení přátel, rodiny342,86 %42,86 %  
cena poptáváné služby114,29 %14,29 %  
recenze překladatelské agentury114,29 %14,29 %  

Graf

9. Jaké typy obsahu a informací o překladatelské agentuře by byly pro Vás zajímavé a byli byste ochotni je sdílet se svými přáteli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní recenze, recenze přátel342,86 %42,86 %  
informace o produktech, službách228,57 %28,57 %  
informace o akčních nabídkách, soutěžích114,29 %14,29 %  
nevím114,29 %14,29 %  

Graf

10. Co Vám na sociálních sítích vadí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamní sdělení457,14 %57,14 %  
nic342,86 %42,86 %  
příspěvky zveřejňované společnostmi114,29 %14,29 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Trnková, J.Překlady a tlumočení na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://preklady-a-tlumoceni-na-soci.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.