Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěla bych vás touto cestou požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který poslouží k vypracování mé bakalářské práce. Dotazník je určen všem osobám, které jsou registrované na Facebooku a mezi svými oblíbenými stránkami mají alespoň jeden e-shop, specializující se na prodej spotřební elektroniky.
Předem děkuji za pomoc.
Odpovědi respondentů
1. Jste na Facebooku „fanouškem“ stránky jakéhokoli e-shopu s elektronikou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
136
62,39 %
62,39 %
NE
82
37,61 %
37,61 %
2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zakoupil/a jsem si přes tento e-shop zboží
69
50,74 %
31,65 %
Výhody (akce, slevy), soutěže o ceny
68
50 %
31,19 %
Tento e-shop se mi líbí
52
38,24 %
23,85 %
Chci získávat novinky o produktech
48
35,29 %
22,02 %
Diskuze s ostatními uživateli
14
10,29 %
6,42 %
Jiný...
7
5,15 %
3,21 %
Žádný (přidal jsem si ji tam jen tak)
7
5,15 %
3,21 %
3. Sledujete obsah stránky pravidelně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
80
58,82 %
36,7 %
NE
56
41,18 %
25,69 %
4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?
(Ankety, soutěže, komentáře či jiné vkládání obsahu)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
57
41,91 %
26,15 %
OBČAS
45
33,09 %
20,64 %
ANO
34
25 %
15,6 %
5. Účastníte se soutěží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 7, NE → otázka č. 6, OBČAS → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
OBČAS
52
37,96 %
23,85 %
ANO
46
33,58 %
21,1 %
NE
39
28,47 %
17,89 %
6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemám šanci vyhrát
40
43,96 %
18,35 %
Nechci sdělovat osobní informace z profilu
33
36,26 %
15,14 %
Nevhodný/neférový koncept soutěže
30
32,97 %
13,76 %
Výhry nejsou atraktivní
24
26,37 %
11,01 %
Je málo výher
11
12,09 %
5,05 %
7. Co na této stránce vyhledáváte?
1-určitě ANO, 2- spíše ANO, 3-spíše NE, 4- Vůbec
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Informace o novinkách
1.596
0.711
Informace o produktech
1.912
0.86
Soutěže
2.235
1.224
Výhody (akce, slevy)
1.669
0.839
Informace o událostech
2.515
1.029
Diskuze-Konverzace
2.39
1.12
Možnost přidání pochvaly/stížnosti
2.324
1.057
Fotky
2.463
0.925
Videa
2.706
0.972
Rady/tipy/triky
1.963
0.888
8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?
(přidávání příspěvků, komentování, realizace soutěží, odpovídání na dotazy atp.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 10, NE → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
120
88,24 %
55,05 %
NE
16
11,76 %
7,34 %
9. S čím přesně nejste spokojen/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Stránka je příliš aktivní
8
44,44 %
3,67 %
Stránka je málo aktivní
6
33,33 %
2,75 %
Nezajímavé příspěvky
3
16,67 %
1,38 %
Stránka není aktivní vůbec
1
5,56 %
0,46 %
10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
Vyberte z nabízených možností, pokud něco chybí, můžete doplnit)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více akcí a slev spojených s využíváním Facebooku
49
36,03 %
22,48 %
větší aktivitu na této stránce (odpovídání na dotazy, připomínky atp.)
48
35,29 %
22,02 %
realizovat více soutěží
33
24,26 %
15,14 %
více informací o novinkách
33
24,26 %
15,14 %
Nic bych neměnil/a
18
13,24 %
8,26 %
není
1
0,74 %
0,46 %
nic
1
0,74 %
0,46 %
Vhodnější příspěvky, vtipnější MEME, zajímavější soutěže - odměnovat více lidí menšími cenami než jednoho jednou předraženou cenou
1
0,74 %
0,46 %
změnil bych koncept soutěží (vždy jsou podle laiků)
1
0,74 %
0,46 %
více přátelská komunikace
1
0,74 %
0,46 %
změnit koncepty soutěží
1
0,74 %
0,46 %
více výher -levnějších, íce odpovídat na dotazy, zavedení hodnocení eshopu na fb
1
0,74 %
0,46 %
více komunikovat s fanoušky
1
0,74 %
0,46 %
změnit princip a vyhodnocovani souteze
1
0,74 %
0,46 %
více odpovidat na dotazy pripominky fanousku
1
0,74 %
0,46 %
více odpovědí na otázky, a jinak definované soutěže..ne podle LAIKU
1
0,74 %
0,46 %
Vytvořit jiný koncept soutěže.
1
0,74 %
0,46 %
více recenzí
1
0,74 %
0,46 %
11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
99
72,79 %
45,41 %
NE
37
27,21 %
16,97 %
12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
53
38,97 %
24,31 %
OBČAS
52
38,24 %
23,85 %
NE
31
22,79 %
14,22 %
13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
73
53,68 %
33,49 %
NE
63
46,32 %
28,9 %
14. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ŽENA
126
57,8 %
57,8 %
MUŽ
92
42,2 %
42,2 %
15. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-25
118
54,13 %
54,13 %
26-35
58
26,61 %
26,61 %
36-45
16
7,34 %
7,34 %
46-55
13
5,96 %
5,96 %
18 a méně
7
3,21 %
3,21 %
56+
6
2,75 %
2,75 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Jste na Facebooku „fanouškem“ stránky jakéhokoli e-shopu s elektronikou?
odpověď ANO:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci získávat novinky o produktech na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tento e-shop se mi líbí na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody (akce, slevy), soutěže o ceny na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupil/a jsem si přes tento e-shop zboží na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OBČAS na otázku 4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 5. Účastníte se soutěží?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 5. Účastníte se soutěží?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OBČAS na otázku 5. Účastníte se soutěží?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 3. Sledujete obsah stránky pravidelně?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 3. Sledujete obsah stránky pravidelně?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci sdělovat osobní informace z profilu na otázku 6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám šanci vyhrát na otázku 6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevhodný/neférový koncept soutěže na otázku 6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhry nejsou atraktivní na otázku 6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o novinkách=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o novinkách=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost přidání pochvaly/stížnosti=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost přidání pochvaly/stížnosti=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost přidání pochvaly/stížnosti=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost přidání pochvaly/stížnosti=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rady/tipy/triky=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rady/tipy/triky=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody (akce, slevy)=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody (akce, slevy)=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic bych neměnil/a na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi realizovat více soutěží na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi větší aktivitu na této stránce (odpovídání na dotazy, připomínky atp.) na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více akcí a slev spojených s využíváním Facebooku na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více informací o novinkách na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OBČAS na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
3. Sledujete obsah stránky pravidelně?
odpověď ANO:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?
7. Co na této stránce vyhledáváte?
odpověď Informace o novinkách=1:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?
odpověď ANO:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic bych neměnil/a na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi OBČAS na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody (akce, slevy)=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost přidání pochvaly/stížnosti=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rady/tipy/triky=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupil/a jsem si přes tento e-shop zboží na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi realizovat více soutěží na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci získávat novinky o produktech na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o novinkách=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody (akce, slevy)=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 5. Účastníte se soutěží?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci sdělovat osobní informace z profilu na otázku 6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?
odpověď ANO:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci získávat novinky o produktech na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi více informací o novinkách na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 5. Účastníte se soutěží?
13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
odpověď NE:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste na Facebooku „fanouškem“ stránky jakéhokoli e-shopu s elektronikou?
2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
3. Sledujete obsah stránky pravidelně?
4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?
5. Účastníte se soutěží?
6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
7. Co na této stránce vyhledáváte?
8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?
10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?
12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
14. Vaše pohlaví?
15. Jaký je Váš věk?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste na Facebooku „fanouškem“ stránky jakéhokoli e-shopu s elektronikou?
2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
3. Sledujete obsah stránky pravidelně?
4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?
5. Účastníte se soutěží?
6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
7. Co na této stránce vyhledáváte?
8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?
10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?
12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
14. Vaše pohlaví?
15. Jaký je Váš věk?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.