Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prezentace e-shopů na Facebooku

Prezentace e-shopů na Facebooku

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Vichtová
Šetření:02. 04. 2014 - 25. 04. 2014
Počet respondentů:218
Počet otázek (max/průměr):15 / 9.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

chtěla bych vás touto cestou požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který poslouží k vypracování mé bakalářské práce. Dotazník je určen všem osobám, které jsou registrované na Facebooku a mezi svými oblíbenými stránkami mají alespoň jeden e-shop, specializující se na prodej spotřební elektroniky.

Předem děkuji za pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Jste na Facebooku „fanouškem“ stránky jakéhokoli e-shopu s elektronikou?

(Alza.cz, Alfa.cz, Mironet.cz, Czc.cz, Datart.cz, Electroworld.cz atp?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO13662,39 %62,39 %  
NE8237,61 %37,61 %  

Graf

2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zakoupil/a jsem si přes tento e-shop zboží6950,74 %31,65 %  
Výhody (akce, slevy), soutěže o ceny6850 %31,19 %  
Tento e-shop se mi líbí5238,24 %23,85 %  
Chci získávat novinky o produktech4835,29 %22,02 %  
Diskuze s ostatními uživateli1410,29 %6,42 %  
Jiný...75,15 %3,21 %  
Žádný (přidal jsem si ji tam jen tak)75,15 %3,21 %  

Graf

3. Sledujete obsah stránky pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO8058,82 %36,7 %  
NE5641,18 %25,69 %  

Graf

4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?

(Ankety, soutěže, komentáře či jiné vkládání obsahu)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5741,91 %26,15 %  
OBČAS4533,09 %20,64 %  
ANO3425 %15,6 %  

Graf

5. Účastníte se soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 7, NEotázka č. 6, OBČASotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
OBČAS5237,96 %23,85 %  
ANO4633,58 %21,1 %  
NE3928,47 %17,89 %  

Graf

6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám šanci vyhrát4043,96 %18,35 %  
Nechci sdělovat osobní informace z profilu3336,26 %15,14 %  
Nevhodný/neférový koncept soutěže3032,97 %13,76 %  
Výhry nejsou atraktivní2426,37 %11,01 %  
Je málo výher1112,09 %5,05 %  

Graf

7. Co na této stránce vyhledáváte?

1-určitě ANO, 2- spíše ANO, 3-spíše NE, 4- Vůbec

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Informace o novinkách1.5960.711
Informace o produktech1.9120.86
Soutěže2.2351.224
Výhody (akce, slevy)1.6690.839
Informace o událostech2.5151.029
Diskuze-Konverzace2.391.12
Možnost přidání pochvaly/stížnosti2.3241.057
Fotky2.4630.925
Videa2.7060.972
Rady/tipy/triky1.9630.888

Graf

8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?

(přidávání příspěvků, komentování, realizace soutěží, odpovídání na dotazy atp.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 10, NEotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO12088,24 %55,05 %  
NE1611,76 %7,34 %  

Graf

9. S čím přesně nejste spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stránka je příliš aktivní844,44 %3,67 %  
Stránka je málo aktivní633,33 %2,75 %  
Nezajímavé příspěvky316,67 %1,38 %  
Stránka není aktivní vůbec15,56 %0,46 %  

Graf

10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce

Vyberte z nabízených možností, pokud něco chybí, můžete doplnit)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více akcí a slev spojených s využíváním Facebooku4936,03 %22,48 %  
větší aktivitu na této stránce (odpovídání na dotazy, připomínky atp.)4835,29 %22,02 %  
realizovat více soutěží3324,26 %15,14 %  
více informací o novinkách3324,26 %15,14 %  
Nic bych neměnil/a1813,24 %8,26 %  
není10,74 %0,46 %  
nic10,74 %0,46 %  
Vhodnější příspěvky, vtipnější MEME, zajímavější soutěže - odměnovat více lidí menšími cenami než jednoho jednou předraženou cenou10,74 %0,46 %  
změnil bych koncept soutěží (vždy jsou podle laiků)10,74 %0,46 %  
více přátelská komunikace 10,74 %0,46 %  
změnit koncepty soutěží10,74 %0,46 %  
více výher -levnějších, íce odpovídat na dotazy, zavedení hodnocení eshopu na fb10,74 %0,46 %  
více komunikovat s fanoušky10,74 %0,46 %  
změnit princip a vyhodnocovani souteze10,74 %0,46 %  
více odpovidat na dotazy pripominky fanousku10,74 %0,46 %  
více odpovědí na otázky, a jinak definované soutěže..ne podle LAIKU10,74 %0,46 %  
Vytvořit jiný koncept soutěže.10,74 %0,46 %  
více recenzí10,74 %0,46 %  

Graf

11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO9972,79 %45,41 %  
NE3727,21 %16,97 %  

Graf

12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5338,97 %24,31 %  
OBČAS5238,24 %23,85 %  
NE3122,79 %14,22 %  

Graf

13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7353,68 %33,49 %  
NE6346,32 %28,9 %  

Graf

14. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA12657,8 %57,8 %  
MUŽ9242,2 %42,2 %  

Graf

15. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2511854,13 %54,13 %  
26-355826,61 %26,61 %  
36-45167,34 %7,34 %  
46-55135,96 %5,96 %  
18 a méně73,21 %3,21 %  
56+62,75 %2,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste na Facebooku „fanouškem“ stránky jakéhokoli e-shopu s elektronikou?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci získávat novinky o produktech na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tento e-shop se mi líbí na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody (akce, slevy), soutěže o ceny na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupil/a jsem si přes tento e-shop zboží na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OBČAS na otázku 4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 5. Účastníte se soutěží?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 5. Účastníte se soutěží?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OBČAS na otázku 5. Účastníte se soutěží?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 3. Sledujete obsah stránky pravidelně?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 3. Sledujete obsah stránky pravidelně?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci sdělovat osobní informace z profilu na otázku 6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám šanci vyhrát na otázku 6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevhodný/neférový koncept soutěže na otázku 6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhry nejsou atraktivní na otázku 6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o novinkách=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o novinkách=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost přidání pochvaly/stížnosti=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost přidání pochvaly/stížnosti=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost přidání pochvaly/stížnosti=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost přidání pochvaly/stížnosti=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rady/tipy/triky=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rady/tipy/triky=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=4 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody (akce, slevy)=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody (akce, slevy)=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic bych neměnil/a na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi realizovat více soutěží na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi větší aktivitu na této stránce (odpovídání na dotazy, připomínky atp.) na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více akcí a slev spojených s využíváním Facebooku na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více informací o novinkách na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OBČAS na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?

3. Sledujete obsah stránky pravidelně?

  • odpověď ANO:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?

7. Co na této stránce vyhledáváte?

  • odpověď Informace o novinkách=1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?

8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?

  • odpověď ANO:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic bych neměnil/a na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi OBČAS na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody (akce, slevy)=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost přidání pochvaly/stížnosti=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rady/tipy/triky=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupil/a jsem si přes tento e-shop zboží na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi realizovat více soutěží na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci získávat novinky o produktech na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o novinkách=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody (akce, slevy)=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 5. Účastníte se soutěží?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci sdělovat osobní informace z profilu na otázku 6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže=3 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?

11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?

  • odpověď ANO:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o událostech=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotky=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=2 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci získávat novinky o produktech na otázku 2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi více informací o novinkách na otázku 10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze-Konverzace=1 na otázku 7. Co na této stránce vyhledáváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 5. Účastníte se soutěží?

13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?

  • odpověď NE:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste na Facebooku „fanouškem“ stránky jakéhokoli e-shopu s elektronikou?

2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?

3. Sledujete obsah stránky pravidelně?

4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?

5. Účastníte se soutěží?

6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?

7. Co na této stránce vyhledáváte?

8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?

10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce

11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?

12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?

13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?

14. Vaše pohlaví?

15. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste na Facebooku „fanouškem“ stránky jakéhokoli e-shopu s elektronikou?

2. Jaký byl důvod k tomu, dát si stránku do sekce „To se mi líbí“?

3. Sledujete obsah stránky pravidelně?

4. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu profilu?

5. Účastníte se soutěží?

6. Z jakého důvodu se soutěží neúčastníte?

7. Co na této stránce vyhledáváte?

8. Jste spokojen/a s aktivitou stránky?

10. Je něco, co byste uvítal/a na této stránce

11. Dozvěděl jste se někdy díky FB stránce e-shopu o novinkách, které jste si plánoval koupit?

12. Dokáže Vás informace či reklama na stránce e-shopu nalákat ke koupi produktu?

13. Zakoupil/a jste si někdy produkt, o kterém jste se dozvěděl/a díky této Facebook stránce?

14. Vaše pohlaví?

15. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vichtová, N.Prezentace e-shopů na Facebooku (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://prezentace-e-shopu-na-fb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.