Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Příběh vaší značky - Pivo
Příběh vaší značky - Pivo
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavel Korec |
---|---|
Šetření: | 02. 12. 2010 - 19. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 37 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 8.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 50 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:34 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Hledám nové způsoby pohledu na značku. To se týká i realizace výzkumů. Jedním z velice zajímavých a výzkumně velice náročných přístupů, je psychologický vhled do ABC struktury postoje ke značce (Např. Nakonečný Motivace lidského chování a Sociální psychologie). Přístup je možné aplikovat na různé komodity, produkty a značky.
Velice děkuji za vyplnění. Přístup doporučuju i jako téma diplomové práce. Následujíc otázky jsou věnovány oblíbené značce piva.
Odpovědi respondentů
1. Ověření přípustnosti
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [je mi více než 18 let a nejsem léčen/a ze závislosti → otázka č. 2, nesplňuji výše uvedenou podmínku → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je mi více než 18 let a nejsem léčen/a ze závislosti | 36 | 97,3 % | 97,3 % |
nesplňuji výše uvedenou podmínku | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
2. Jaká je vaše nejoblíbenější značka piva?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Gambrinus | 6 | 16,67 % | 16,22 % |
Svijany | 4 | 11,11 % | 10,81 % |
Budvar | 2 | 5,56 % | 5,41 % |
Velkopopovický kozel | 2 | 5,56 % | 5,41 % |
Kozel | 2 | 5,56 % | 5,41 % |
Holba. | 1 | 2,78 % | 2,7 % |
ta v akci v obchodě | 1 | 2,78 % | 2,7 % |
Pernštejn | 1 | 2,78 % | 2,7 % |
Primátor | 1 | 2,78 % | 2,7 % |
pilsner | 1 | 2,78 % | 2,7 % |
ostatní odpovědi | 15 | 41,67 % | 40,54 % |
3. Pijeto pivo vámi uvedené značky nejčastěji?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 24 | 66,67 % | 64,86 % |
ne | 12 | 33,33 % | 32,43 % |
4. Z jakého důvodu? (K výše uvedené otázce zda pijete/nepijete pivo této značky nejčastěji, uveďte i více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
důvodem je CHUŤ | 23 | 63,89 % | 62,16 % |
důvodem je DOSTUPNOST | 20 | 55,56 % | 54,05 % |
důvodem je OBLIBA | 16 | 44,44 % | 43,24 % |
důvodem je KVALITA | 15 | 41,67 % | 40,54 % |
důvodem je ZVYK | 11 | 30,56 % | 29,73 % |
důvodem je CENA | 10 | 27,78 % | 27,03 % |
důvodem není CENA | 7 | 19,44 % | 18,92 % |
důvodem jsou KAMARÁDI | 6 | 16,67 % | 16,22 % |
důvodem neníZVYK | 5 | 13,89 % | 13,51 % |
důvodem nejsou KAMARÁDI | 5 | 13,89 % | 13,51 % |
důvodem není OBLIBA | 4 | 11,11 % | 10,81 % |
dlůvodem není DOSTUPNOST | 3 | 8,33 % | 8,11 % |
důvodem není CHUŤ | 3 | 8,33 % | 8,11 % |
důvodem není KVALITA | 2 | 5,56 % | 5,41 % |
5. Vzpomeňte si na situaci, kdy jste si tuto značku (poprvé) oblíbil/a. Případně napište, jak nejpravděpodobněji váš zájem o tuto značku nastal. Kdo byl u toho, co říkal, jak pivo chutnalo, co jste dělali?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
bolo to dávno
Byla mi od 15 let kupována babičkou.
Bylo to na pivním festivalu a chutnalo mi nejvíc z prodávaných značek.
Chutnalo mi vždy více než ostatní značky
Kdo si to má pamatovat ?!
Koupila jsem si tuto značku v pardubickém supermarketu a velice mne mile překvapilo svou kvalitou, chutí a vůní. Ta byla tak specifická, že jsem si pivo Pernštejn velice oblíbila a byla nadšená, když jsem jej objevila i v Brně.
nejlepší kamarád
nepamatuji se
nepamatuji si
Nepamatuji si, zkrátka tenkrát jediná hospoda, o které jsem věděla a kde toto pivo dodnes točí, byla blízko. Jde o to, že vždy jdu radši tam, kde nemají komerční značky, i kdyby pivo tam točené mělo být horší, ale alespoň to zkusit. Člověk málokdy narazí na horší "pivo" než je Gambrinus....
nevím
Při posezení s přáteli v jiném kraji než bydlím. Lákalo mě ochutnat kvasnicové pivo.
Tuto značku jsem si oblíbila,když u nás v hospodě přestali čepovat Gambrinus a zavedli Kozla. Měla jsem na výběr ještě Dačický,ale to je pěknej humus. :-)
u prvního piva
V Humpolci na akci pořádané Městem (pivní slavnosti), kde byla i možnost navštívit pivovar Bernard. Sviany - při dovolené na Malé Skále v Ráji.
V malé hospůdce, kam mě pozval kamarád a o které už sem hodně slyšel. Démon byla výborná polotmavá třináctka na jejíž chuť se nezapomíná. Později sem ochutnal i ostatní piva této značky a všechna byla zajímavá.
V podniku, který jsem často navštěvovala točili pouze Gambrinus 12° a na jeho chuť jsem si velice zvykla. Postupně jsem začínala pít samozřejmě i jiná piva, ale Gambrinus je stále můj nejoblíbenější, ať už 10°nebo 12° (ale 11°mi příliš nezachutnalo a proto jej nevyhledávám)
Vandr po Jižních Čechách s kamarády o prázdninách při studiu na gymnáziu. Pivo chutnalo nasládle jako vždy...co jsem dělal? seděl u ohně a pil lahváče:)
Zavedli ho na mé oblíbené zahrádce. Ihned mi zachutnala jeho hořká chuť a zaujala mě příznivá cena
6. Zvolte na stupnici 1 2 3 4 5 míru, jakou pro vás ve výběru značky představuje. V otázkách jsou 1= naprosto A, 5= naprosto B, 234 = mezi
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
1 = cena ... 5 = chuť | 3.786 | 2.026 |
1 = dostupnost ... 5 = cena | 2.571 | 1.959 |
1 = chuť ... 5 = chutná kamarádům | 1.407 | 0.538 |
1 = zvyk ... 5 = chuť | 3.214 | 1.811 |
1 = cena ... 5 = zvyk | 3.143 | 0.98 |
1 = informace o pivu ... 5 = cena | 3 | 1.357 |
1 = chuť ... 5 = informace o pivu | 1.357 | 0.444 |
1 = reklama která se mi líbila ... 5 = chuť | 4.464 | 1.106 |
1 = cena ... 5 = reklama, která se mi líbila | 2.321 | 1.718 |
7. Když se rozhodujete, že koupíte pivo, co se vám v tu chvíli vybaví? Zamysklete se, než budete číst dále.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kamarádi | 16 | 48,48 % | 43,24 % |
Chuť piva | 16 | 48,48 % | 43,24 % |
Dobrá nálada | 16 | 48,48 % | 43,24 % |
Pivo ve sklenici (pulitru) | 16 | 48,48 % | 43,24 % |
Hospoda | 14 | 42,42 % | 37,84 % |
Vůně piva | 12 | 36,36 % | 32,43 % |
Konkrétní značka piva | 11 | 33,33 % | 29,73 % |
Jak chladné pivo protéká hrdlem | 9 | 27,27 % | 24,32 % |
Láhev piva | 8 | 24,24 % | 21,62 % |
Orosený povrch sklenice | 8 | 24,24 % | 21,62 % |
Chlad piva na jazyku | 8 | 24,24 % | 21,62 % |
Jídlo | 5 | 15,15 % | 13,51 % |
Pěna na pivu | 5 | 15,15 % | 13,51 % |
Dotek rtů s pivem | 5 | 15,15 % | 13,51 % |
Cena za pivo | 5 | 15,15 % | 13,51 % |
Vůně hospody | 4 | 12,12 % | 10,81 % |
Že musím pro pivo dojít | 3 | 9,09 % | 8,11 % |
Obchod | 3 | 9,09 % | 8,11 % |
Pivní tácek | 2 | 6,06 % | 5,41 % |
Reklama na mou oblíbenou značku | 2 | 6,06 % | 5,41 % |
Chlad piva pod jazykem | 1 | 3,03 % | 2,7 % |
Nalévání | 1 | 3,03 % | 2,7 % |
Množství lahví | 1 | 3,03 % | 2,7 % |
Joint, pivo vždy s jointem | 1 | 3,03 % | 2,7 % |
Odpočinek, spánek | 1 | 3,03 % | 2,7 % |
plechovka, pet lahev | 1 | 3,03 % | 2,7 % |
8. Jakou měrou podle vás ve vašem postoji ke značce zaujímají informace, zvyk, cena, dostupnost, emoce ... 1= minimální 4=vysoký
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
informace o pivě | 2 | 1 |
cena | 2.5 | 0.679 |
zvyk | 2.607 | 0.667 |
emoce | 2.429 | 1.031 |
vizuální představy | 2.143 | 0.98 |
chuťové vzpomínky | 3 | 1.286 |
vzpomínka na vůni | 2.259 | 1.229 |
dostupnost | 2.889 | 0.765 |
9. Jak byste se označil/a
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jsem mladá žena | 15 | 41,67 % | 40,54 % |
jsem mladý muž | 11 | 30,56 % | 29,73 % |
jsem žena | 3 | 8,33 % | 8,11 % |
jsem muž | 3 | 8,33 % | 8,11 % |
jsem ženská | 3 | 8,33 % | 8,11 % |
jsem chlap | 1 | 2,78 % | 2,7 % |
10. Váš věk (počet let)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 | 6 | 16,67 % | 16,22 % |
21 | 6 | 16,67 % | 16,22 % |
23 | 5 | 13,89 % | 13,51 % |
20 | 3 | 8,33 % | 8,11 % |
24 | 3 | 8,33 % | 8,11 % |
25 | 2 | 5,56 % | 5,41 % |
22 | 2 | 5,56 % | 5,41 % |
19 | 2 | 5,56 % | 5,41 % |
29 | 2 | 5,56 % | 5,41 % |
60 | 1 | 2,78 % | 2,7 % |
ostatní odpovědi | 4 | 11,11 % | 10,81 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 23.59 |
Minimum: | 18 |
Maximum: | 48 |
Variační rozpětí: | 30 |
Rozptyl: | 39.89 |
Směrodatná odchylka: | 6.32 |
Medián: | 22 |
Modus: | 18 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.