Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Příběh vaší značky - Pivo

Příběh vaší značky - Pivo

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Korec
Šetření:02. 12. 2010 - 19. 12. 2010
Počet respondentů:37
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hledám nové způsoby pohledu na značku. To se týká i realizace výzkumů. Jedním z velice zajímavých a výzkumně velice náročných přístupů, je psychologický vhled do ABC struktury postoje ke značce (Např. Nakonečný Motivace lidského chování a Sociální psychologie). Přístup je možné aplikovat na různé komodity, produkty a značky.

 

Velice děkuji za vyplnění. Přístup doporučuju i jako téma diplomové práce. Následujíc otázky jsou věnovány oblíbené značce piva.

Odpovědi respondentů

1. Ověření přípustnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [je mi více než 18 let a nejsem léčen/a ze závislostiotázka č. 2, nesplňuji výše uvedenou podmínku → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi více než 18 let a nejsem léčen/a ze závislosti3697,3 %97,3 %  
nesplňuji výše uvedenou podmínku12,7 %2,7 %  

Graf

2. Jaká je vaše nejoblíbenější značka piva?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus616,67 %16,22 %  
Svijany411,11 %10,81 %  
Budvar25,56 %5,41 %  
Velkopopovický kozel25,56 %5,41 %  
Kozel25,56 %5,41 %  
Holba.12,78 %2,7 %  
ta v akci v obchodě12,78 %2,7 %  
Pernštejn12,78 %2,7 %  
Primátor12,78 %2,7 %  
pilsner12,78 %2,7 %  
ostatní odpovědi Regent
ostravar, plzeň, radegast
krušovice
Kácov
Šariš
Holba
Budvar Pardál
Lobkowicz
Plzeň
radegast
Sviany, Bernard
Bernard
Pilsner Urquell
Starobrno
Matuška
1541,67 %40,54 % 

Graf

3. Pijeto pivo vámi uvedené značky nejčastěji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2466,67 %64,86 %  
ne1233,33 %32,43 %  

Graf

4. Z jakého důvodu? (K výše uvedené otázce zda pijete/nepijete pivo této značky nejčastěji, uveďte i více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
důvodem je CHUŤ2363,89 %62,16 %  
důvodem je DOSTUPNOST2055,56 %54,05 %  
důvodem je OBLIBA1644,44 %43,24 %  
důvodem je KVALITA1541,67 %40,54 %  
důvodem je ZVYK1130,56 %29,73 %  
důvodem je CENA1027,78 %27,03 %  
důvodem není CENA719,44 %18,92 %  
důvodem jsou KAMARÁDI616,67 %16,22 %  
důvodem neníZVYK513,89 %13,51 %  
důvodem nejsou KAMARÁDI513,89 %13,51 %  
důvodem není OBLIBA411,11 %10,81 %  
dlůvodem není DOSTUPNOST38,33 %8,11 %  
důvodem není CHUŤ38,33 %8,11 %  
důvodem není KVALITA25,56 %5,41 %  

Graf

5. Vzpomeňte si na situaci, kdy jste si tuto značku (poprvé) oblíbil/a. Případně napište, jak nejpravděpodobněji váš zájem o tuto značku nastal. Kdo byl u toho, co říkal, jak pivo chutnalo, co jste dělali?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bolo to dávno

Byla mi od 15 let kupována babičkou.

Bylo to na pivním festivalu a chutnalo mi nejvíc z prodávaných značek.

Chutnalo mi vždy více než ostatní značky

Kdo si to má pamatovat ?!

Koupila jsem si tuto značku v pardubickém supermarketu a velice mne mile překvapilo svou kvalitou, chutí a vůní. Ta byla tak specifická, že jsem si pivo Pernštejn velice oblíbila a byla nadšená, když jsem jej objevila i v Brně.

nejlepší kamarád

nepamatuji se

nepamatuji si

Nepamatuji si, zkrátka tenkrát jediná hospoda, o které jsem věděla a kde toto pivo dodnes točí, byla blízko. Jde o to, že vždy jdu radši tam, kde nemají komerční značky, i kdyby pivo tam točené mělo být horší, ale alespoň to zkusit. Člověk málokdy narazí na horší "pivo" než je Gambrinus....

nevím

Při posezení s přáteli v jiném kraji než bydlím. Lákalo mě ochutnat kvasnicové pivo.

Tuto značku jsem si oblíbila,když u nás v hospodě přestali čepovat Gambrinus a zavedli Kozla. Měla jsem na výběr ještě Dačický,ale to je pěknej humus. :-)

u prvního piva

V Humpolci na akci pořádané Městem (pivní slavnosti), kde byla i možnost navštívit pivovar Bernard. Sviany - při dovolené na Malé Skále v Ráji.

V malé hospůdce, kam mě pozval kamarád a o které už sem hodně slyšel. Démon byla výborná polotmavá třináctka na jejíž chuť se nezapomíná. Později sem ochutnal i ostatní piva této značky a všechna byla zajímavá.

V podniku, který jsem často navštěvovala točili pouze Gambrinus 12° a na jeho chuť jsem si velice zvykla. Postupně jsem začínala pít samozřejmě i jiná piva, ale Gambrinus je stále můj nejoblíbenější, ať už 10°nebo 12° (ale 11°mi příliš nezachutnalo a proto jej nevyhledávám)

Vandr po Jižních Čechách s kamarády o prázdninách při studiu na gymnáziu. Pivo chutnalo nasládle jako vždy...co jsem dělal? seděl u ohně a pil lahváče:)

Zavedli ho na mé oblíbené zahrádce. Ihned mi zachutnala jeho hořká chuť a zaujala mě příznivá cena

6. Zvolte na stupnici 1 2 3 4 5 míru, jakou pro vás ve výběru značky představuje. V otázkách jsou 1= naprosto A, 5= naprosto B, 234 = mezi

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
1 = cena ... 5 = chuť3.7862.026
1 = dostupnost ... 5 = cena2.5711.959
1 = chuť ... 5 = chutná kamarádům1.4070.538
1 = zvyk ... 5 = chuť3.2141.811
1 = cena ... 5 = zvyk3.1430.98
1 = informace o pivu ... 5 = cena31.357
1 = chuť ... 5 = informace o pivu1.3570.444
1 = reklama která se mi líbila ... 5 = chuť4.4641.106
1 = cena ... 5 = reklama, která se mi líbila2.3211.718

Graf

7. Když se rozhodujete, že koupíte pivo, co se vám v tu chvíli vybaví? Zamysklete se, než budete číst dále.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamarádi1648,48 %43,24 %  
Chuť piva1648,48 %43,24 %  
Dobrá nálada1648,48 %43,24 %  
Pivo ve sklenici (pulitru)1648,48 %43,24 %  
Hospoda1442,42 %37,84 %  
Vůně piva1236,36 %32,43 %  
Konkrétní značka piva1133,33 %29,73 %  
Jak chladné pivo protéká hrdlem927,27 %24,32 %  
Láhev piva824,24 %21,62 %  
Orosený povrch sklenice824,24 %21,62 %  
Chlad piva na jazyku824,24 %21,62 %  
Jídlo515,15 %13,51 %  
Pěna na pivu515,15 %13,51 %  
Dotek rtů s pivem515,15 %13,51 %  
Cena za pivo515,15 %13,51 %  
Vůně hospody412,12 %10,81 %  
Že musím pro pivo dojít 39,09 %8,11 %  
Obchod39,09 %8,11 %  
Pivní tácek26,06 %5,41 %  
Reklama na mou oblíbenou značku26,06 %5,41 %  
Chlad piva pod jazykem13,03 %2,7 %  
Nalévání13,03 %2,7 %  
Množství lahví13,03 %2,7 %  
Joint, pivo vždy s jointem13,03 %2,7 %  
Odpočinek, spánek13,03 %2,7 %  
plechovka, pet lahev13,03 %2,7 %  

Graf

8. Jakou měrou podle vás ve vašem postoji ke značce zaujímají informace, zvyk, cena, dostupnost, emoce ... 1= minimální 4=vysoký

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
informace o pivě21
cena2.50.679
zvyk2.6070.667
emoce2.4291.031
vizuální představy2.1430.98
chuťové vzpomínky31.286
vzpomínka na vůni2.2591.229
dostupnost2.8890.765

Graf

9. Jak byste se označil/a

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem mladá žena1541,67 %40,54 %  
jsem mladý muž1130,56 %29,73 %  
jsem žena38,33 %8,11 %  
jsem muž38,33 %8,11 %  
jsem ženská38,33 %8,11 %  
jsem chlap12,78 %2,7 %  

Graf

10. Váš věk (počet let)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18616,67 %16,22 %  
21616,67 %16,22 %  
23513,89 %13,51 %  
2038,33 %8,11 %  
2438,33 %8,11 %  
2525,56 %5,41 %  
2225,56 %5,41 %  
1925,56 %5,41 %  
2925,56 %5,41 %  
6012,78 %2,7 %  
ostatní odpovědi 27
36
38
48
411,11 %10,81 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.59
Minimum:18
Maximum:48
Variační rozpětí:30
Rozptyl:39.89
Směrodatná odchylka:6.32
Medián:22
Modus:18

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Korec, P.Příběh vaší značky - Pivo (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://pribeh-vasi-znacky-p.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.