Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Přímé bankovnictví na českém trhu

Přímé bankovnictví na českém trhu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Dvořáková
Šetření:04. 02. 2015 - 18. 02. 2015
Počet respondentů:246
Počet otázek (max/průměr):23 / 19.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o účast v průzkumu "Přímé bankovnictví na českém trhu". Dotazník bude sloužit jako podklad pro vypracování praktické části mé diplomové práce.

Ujišťuji Vás, že dotazník je anonymní.

Předem velmi děkuji za spolupráci a Váš čas!

Petra Dvořáková


 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16567,07 %67,07 %  
muž8132,93 %32,93 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3012149,19 %49,19 %  
31-404518,29 %18,29 %  
41-503413,82 %13,82 %  
51-60197,72 %7,72 %  
61 a více145,69 %5,69 %  
do 20 let135,28 %5,28 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola s maturitou12651,22 %51,22 %  
vysoká škola8132,93 %32,93 %  
střední škola bez maturity239,35 %9,35 %  
vyšší odborná škola104,07 %4,07 %  
základní škola62,44 %2,44 %  

Graf

4. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec11245,53 %45,53 %  
student9639,02 %39,02 %  
podnikatel208,13 %8,13 %  
důchodce166,5 %6,5 %  
na mateřské/rodičovské dovolené145,69 %5,69 %  
nezaměstnaný104,07 %4,07 %  

Graf

5. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 1000010341,87 %41,87 %  
10001-200006024,39 %24,39 %  
20001-300005020,33 %20,33 %  
30001-40000176,91 %6,91 %  
40001 a více166,5 %6,5 %  

Graf

6. Využíváte služeb přímého bankovnictví?

Přímé bankovnictví je prostředek komunikace klienta s bankou prostřednictvím komunikačních kanálů (telefon, mobil, internet). Zahrnující např. tyto operace - platba kartou, zadávání jednorázového příkazu k úhradě, kontrola zůstatku na účtu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 7, anootázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22089,43 %89,43 %  
ne2610,57 %10,57 %  

Graf

7. Z jakého důvodu nevyužíváte tyto služby přímého bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
preferuji osobní komunikaci s bankou1453,85 %5,69 %  
jiný důvod726,92 %2,85 %  
nemám dostatečné informace o této možnosti623,08 %2,44 %  
nevím o této možnosti415,38 %1,63 %  
nemám patřičné vybavení415,38 %1,63 %  

Graf

8. Jak moc významná pro Vás byla kritéria při výběru banky, u které využíváte přímé bankovnictví?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

9. U jaké banky využíváte služeb přímého bankovnictví?

Pokud využíváte služeb přímého bankovnictví u více bank, vyberte tu, kterou používáte častěji !

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna6027,27 %24,39 %  
Komerční banka3616,36 %14,63 %  
ČSOB3415,45 %13,82 %  
GE Money bank209,09 %8,13 %  
mBank198,64 %7,72 %  
Airbank135,91 %5,28 %  
Fio bank115 %4,47 %  
UniCredit bank73,18 %2,85 %  
Air Bank52,27 %2,03 %  
Raiffeisenbank41,82 %1,63 %  
Equa bank31,36 %1,22 %  
Era20,91 %0,81 %  
Sberbank10,45 %0,41 %  
GE Money bank10,45 %0,41 %  
zuno10,45 %0,41 %  
Air bank,Poštovní spoř.10,45 %0,41 %  
Česká spořitelna, Fio, ČSOB, mBank, Raiffeisenbank.10,45 %0,41 %  
#vubectitonekazim10,45 %0,41 %  

Graf

10. Jaké formy přímého bankovnictví využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetové bankovnictví (internetbanking, homebanking)21396,82 %86,59 %  
platební karty17278,18 %69,92 %  
mobilní bankovnictví (smartbanking, SMS banking, GSM banking SIM toolkit....)4520,45 %18,29 %  
telefonní bankovnictví (automat, telefonní bankéř)2511,36 %10,16 %  
televizní bankovnictví31,36 %1,22 %  

Graf

11. A které dvě formy přímého bankovnictví využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetové bankovnictví19990,45 %80,89 %  
platební karty15570,45 %63,01 %  
mobilní bankovnictví198,64 %7,72 %  
telefonní bankovnictví177,73 %6,91 %  
využívám pouze jednu formu73,18 %2,85 %  
televizní bankovnictví10,45 %0,41 %  

Graf

12. Preferujete určitou banku pro určitou službu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13561,36 %54,88 %  
ano8538,64 %34,55 %  

Graf

13. Co považujete za výhody přímého bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlí (domova, kanceláře)19488,18 %78,86 %  
úspora času17378,64 %70,33 %  
dostupnost13460,91 %54,47 %  
rychlost vyřízení požadavků13059,09 %52,85 %  
jednoduchost a srozumitelnost9241,82 %37,4 %  
nižší poplatky8840 %35,77 %  
zabezpečení2812,73 %11,38 %  
žádnou nevidím104,55 %4,07 %  
jinou31,36 %1,22 %  

Graf

14. V čem vidíte nevýhody přímého bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou nevidím10949,55 %44,31 %  
nízká bezpečnost7735 %31,3 %  
potřebné technické vybavení3415,45 %13,82 %  
jiná nevýhoda135,91 %5,28 %  
vysoká cena115 %4,47 %  
složitá obsluha104,55 %4,07 %  

Graf

15. Jaké operace nejčastěji provádíte pomocí služeb přímého bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zadávání jednorázového příkazu k úhradě20191,36 %81,71 %  
historie pohybu na účtu15470 %62,6 %  
zjišťování zůstatku na účtu15369,55 %62,2 %  
platba kartou12556,82 %50,81 %  
kontrola došlých plateb10145,91 %41,06 %  
zadávání trvalého příkazu k úhradě9543,18 %38,62 %  
výběr peněz z bankomatu9040,91 %36,59 %  
elektronické výpisy z účtu7031,82 %28,46 %  
dobíjení mobilního telefonu3817,27 %15,45 %  
souhlas s inkasem2712,27 %10,98 %  
zahraniční platby177,73 %6,91 %  
jiné62,73 %2,44 %  
přeshraniční převod v EUR52,27 %2,03 %  

Graf

16. Jak často využíváte služeb přímého bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
týdně15068,18 %60,98 %  
denně3716,82 %15,04 %  
měsíčně3214,55 %13,01 %  
ročně10,45 %0,41 %  

Graf

17. Je cena za přímé bankovnictví odpovídající nabízeným službám?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14766,82 %59,76 %  
nevím4721,36 %19,11 %  
ne2611,82 %10,57 %  

Graf

18. Co Vám chybí ve službách přímého bankovnictví, co byste změnil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic, vše mi vyhovuje10447,27 %42,28 %  
lepší zabezpečení6127,73 %24,8 %  
zvýšit rychlost odezev komunikačních kanálů3013,64 %12,2 %  
rozšíření služeb v oblasti nastavení účtu3013,64 %12,2 %  
rozšíření služeb v komunikaci s bankou2712,27 %10,98 %  
rozšíření služeb v oblasti platebního styku209,09 %8,13 %  
jiné73,18 %2,85 %  
zrychlit převod peněz, hlavně mezi bankami10,45 %0,41 %  
snížení poplatků10,45 %0,41 %  
zmena adresy, telefonu,...10,45 %0,41 %  
Sebemensi sluzby jsou drahe10,45 %0,41 %  
obsluha dalších produktů téže banky10,45 %0,41 %  
okamzity prevod prostredku mimo vlastni banku10,45 %0,41 %  
vyšší počet bankomatů10,45 %0,41 %  
Většina bank nemá všechny služby zobrazeny na webu a dokonce o nich neví ani většina osobních bankéřů. Jedná se o služby umožňující vzdádelenou správu internetového účtu pomocí webových protokolů a možnost platebních terminálů.10,45 %0,41 %  
kolotoč10,45 %0,41 %  

Graf

19. Ve kterém období jste začal/a využívat služeb přímého bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2001-201011552,27 %46,75 %  
2011-20156429,09 %26,02 %  
1995-20004118,64 %16,67 %  

Graf

20. Považujete služby přímého bankovnictví za bezpečné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13561,36 %54,88 %  
nevím4319,55 %17,48 %  
ne4219,09 %17,07 %  

Graf

21. Znáte zásady bezpečného používání přímého bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11250,91 %45,53 %  
spíše ano9141,36 %36,99 %  
spíše ne115 %4,47 %  
ne62,73 %2,44 %  

Graf

22. Jak jste spokojen/a se službami přímého bankovnictví?

Vyberte z následujícího hodnocení :

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný11050 %44,72 %  
výborný8136,82 %32,93 %  
dobrý2712,27 %10,98 %  
nedostatečný10,45 %0,41 %  
dostatečný10,45 %0,41 %  

Graf

23. Jaký byl Váš postup při výběru určité služby přímého bankovnictví? Co Vás nejvíce zajímalo, ovlivnilo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

a

Banku jsem si vybírala v 16 letech za pomoci otce, který mi doporučil svou banku. A i když už nejsem student, mám stále studentský účet skoro bez poplatku (20 Kč mesicne za vedeniuúctu). Nemám zadne výhrady.

bez poplatků :-)

Bezpečnost

Cena

Cena

cena

Cena za služby

Cena za vedeni uctu a zda banka pote co se stanu jejim klientem nezmeni podminky, jelikoz takovou zlusenost jim mam take.

cena, kvalita komunikace banky

Cena, podpora na internetu (e-shopy) - RB daleko pred ostatnimi bankami nabizela takoveto platby.

Doporučení

doporučení

Doporučení známé z oboru. Předchozí pozitivní zkušenosti z rodiny.

dostupnost

dostupnost

Dostupnost bankomatu

https://www.youtube.com/watch?v=tqPZ0Pbi28w

Chtěla jsem si zajistit snadnější přístup ke svému účtu, kdykoliv a kdekoliv, ne řešit vše pouze osobně přes banku (ať už přímo dojít na pobočku nebo volat a zjišťovat info). Zajímalo mě, jak je služba zpoplatněná a kdy dostupná.

intenetbanking - pro mě nejdůležitěší, nemusím chodit do banky kvůli všemu.

internetbanking - dostupnost a pohodlnost z domova

Jednoduchost, dostupnost, rychlost, pohodlí....

Moznost kontrolovat ucet, pujcky atd

možnosti studentského konta

Najít na internetu, porovnat, vyzkoušet, pořídit.

Nazory rodiny

Nejvíc mne zajímá, abych si maximum věcí mohl zařídit sám a nemusel nikam chodit.

Nepamatuju se.

Nevybíral jsem, použil jsem přímé bankovnictví mé stávající banky. Mimo klasického internetbankingu nepoužívám žádný jiný typ přímého bankovnictví, protože nemám rád klienty na smatphonech. Nepovažuji je za dostatečně bezpečné. PC musí být samozřejmě dostatečně zabezpečeno a pravidelně aktualizováno.

nic

nic

nic

nízká cena, získání dalších možnosti, fair prostředí, být cool

porovnání nabídky služeb jednotlivých bank a cena za tyto služby

Požádal jsem - vyhověli mi a službu využívám.

pro mě je podstatné, aby byla služba rychlá, nízkonákladová a v případě problému očekávám vysoký proklientský servis. V době, kdy je na trhu veliká konkurence bankovních subjektů očekávám, že se banky chovájí ke klientovi jako klientovi a ne jako onuci, která když si přijde vybrat vlastní peníze, banka dělá potíže a za vše si nechá zaplatit (viz. absurdní poplatky)

rychlá dostupnost bez poplatků,vyřídit kdekoliv

Rychlost a pohodlnost placení

Řešení bezpečnosti

Snadná dostupnost k mému účtu

viz otázka č. 8

Vyse poplatku

Výše poplaků, přecházela jsem od České spořitelny, takže každá jiná banka bez poplatků mně zaujala. Doporučení uživatelů. mBank mě zaujala svým přístupem, službami a nastavením internetového bankovnictví.

výše poplatku

výše poplatků za služby, dostupnost bankomatů

zabezpečení, poplatky

Zasílání plateb přímo z domova.

Zkušenosti okolí-doporučení, rychlá a vlídná komunikace, vedení bez poplatků.

Známá pracuje v České spořitelně a nabídla mi studentský účet - téměř bez poplatků.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaký je Váš měsíční příjem?

  • odpověď do 10000:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 let na otázku 2. Jaký je Váš věk?

6. Využíváte služeb přímého bankovnictví?

  • odpověď ne:
    • 9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi preferuji osobní komunikaci s bankou na otázku 7. Z jakého důvodu nevyužíváte tyto služby přímého bankovnictví?

13. Co považujete za výhody přímého bankovnictví?

  • odpověď dostupnost:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zahraniční platby na otázku 15. Jaké operace nejčastěji provádíte pomocí služeb přímého bankovnictví?

17. Je cena za přímé bankovnictví odpovídající nabízeným službám?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost poboček=spíše nevýznamná na otázku 8. Jak moc významná pro Vás byla kritéria při výběru banky, u které využíváte přímé bankovnictví?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Airbank na otázku 9. U jaké banky využíváte služeb přímého bankovnictví?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mBank na otázku 9. U jaké banky využíváte služeb přímého bankovnictví?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonní bankovnictví (automat, telefonní bankéř) na otázku 10. Jaké formy přímého bankovnictví využíváte?

22. Jak jste spokojen/a se službami přímého bankovnictví?

  • odpověď výborný:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Airbank na otázku 9. U jaké banky využíváte služeb přímého bankovnictví?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

5. Jaký je Váš měsíční příjem?

6. Využíváte služeb přímého bankovnictví?

7. Z jakého důvodu nevyužíváte tyto služby přímého bankovnictví?

8. Jak moc významná pro Vás byla kritéria při výběru banky, u které využíváte přímé bankovnictví?

9. U jaké banky využíváte služeb přímého bankovnictví?

10. Jaké formy přímého bankovnictví využíváte?

11. A které dvě formy přímého bankovnictví využíváte nejčastěji?

12. Preferujete určitou banku pro určitou službu?

13. Co považujete za výhody přímého bankovnictví?

14. V čem vidíte nevýhody přímého bankovnictví?

15. Jaké operace nejčastěji provádíte pomocí služeb přímého bankovnictví?

16. Jak často využíváte služeb přímého bankovnictví?

17. Je cena za přímé bankovnictví odpovídající nabízeným službám?

18. Co Vám chybí ve službách přímého bankovnictví, co byste změnil/a?

19. Ve kterém období jste začal/a využívat služeb přímého bankovnictví?

20. Považujete služby přímého bankovnictví za bezpečné?

21. Znáte zásady bezpečného používání přímého bankovnictví?

22. Jak jste spokojen/a se službami přímého bankovnictví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Do jaké zákaznické skupiny patříte?

5. Jaký je Váš měsíční příjem?

6. Využíváte služeb přímého bankovnictví?

7. Z jakého důvodu nevyužíváte tyto služby přímého bankovnictví?

8. Jak moc významná pro Vás byla kritéria při výběru banky, u které využíváte přímé bankovnictví?

9. U jaké banky využíváte služeb přímého bankovnictví?

10. Jaké formy přímého bankovnictví využíváte?

11. A které dvě formy přímého bankovnictví využíváte nejčastěji?

12. Preferujete určitou banku pro určitou službu?

13. Co považujete za výhody přímého bankovnictví?

14. V čem vidíte nevýhody přímého bankovnictví?

15. Jaké operace nejčastěji provádíte pomocí služeb přímého bankovnictví?

16. Jak často využíváte služeb přímého bankovnictví?

17. Je cena za přímé bankovnictví odpovídající nabízeným službám?

18. Co Vám chybí ve službách přímého bankovnictví, co byste změnil/a?

19. Ve kterém období jste začal/a využívat služeb přímého bankovnictví?

20. Považujete služby přímého bankovnictví za bezpečné?

21. Znáte zásady bezpečného používání přímého bankovnictví?

22. Jak jste spokojen/a se službami přímého bankovnictví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dvořáková, P.Přímé bankovnictví na českém trhu (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://prime-bankovnictvi-na-ceskem.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.