Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Přímý marketing

Přímý marketing

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Žatecká
Šetření:11. 12. 2012 - 20. 12. 2012
Počet respondentů:99
Počet otázek (max/průměr):29 / 29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení,

 

chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku na téma Postoj vysokoškolských studentů k  přímému marketingu. Dotazník je součástí mé diplomové práce a je určen pouze vysokoškolským studentům. 

 

Předem moc děkuji!

Jana Žatecká 

ŠKODA AUTO Vysoká škola

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5555,56 %55,56 %  
Muž4444,44 %44,44 %  

Graf

2. Vaše věková skupina:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24-305454,55 %54,55 %  
18-233131,31 %31,31 %  
31 a více1414,14 %14,14 %  

Graf

3. Jste student/absolvent:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bakalářského studia5656,57 %56,57 %  
magisterského studia3838,38 %38,38 %  
doktorandské studia55,05 %5,05 %  

Graf

4. Jak často vás společnosti kontaktují pomocí následujících forem přímého marketingu?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Jakou formu přímého marketingu jako příjemce sdělení preferujete? (Každá hodnota smí být použita pouze jednou)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Poštovní zásilky (letáky, dopisy, inzeráty, brožury, vzorky)3.0914.163
Katalogový prodej v tištěné podobě3.3742.8
Telemarketing52.768
Teleshopping4.8282.809
Specializované stánky (kiosky)4.0513.179
On-line marketing (e-maily, newslettery, virální marketing)3.1013.99
Mobilní marketing (SMS a MMS zprávy)4.5564.267

Graf

6. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení nabídky slevy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-mail5858,59 %58,59 %  
Personalizovaný dopis3535,35 %35,35 %  
Tištěný katalog3434,34 %34,34 %  
SMS, MMS zpráva2525,25 %25,25 %  
Specializovaný stánek (digitální kiosek)2020,2 %20,2 %  
Telemarketing66,06 %6,06 %  
Teleshopping33,03 %3,03 %  

Graf

7. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení newsletteru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-mail7777,78 %77,78 %  
Tištěný katalog1818,18 %18,18 %  
Personalizovaný dopis1818,18 %18,18 %  
SMS, MMS zpráva1010,1 %10,1 %  
Specializovaný stánek (digitální kiosek)99,09 %9,09 %  
Telemarketing55,05 %5,05 %  
Teleshopping55,05 %5,05 %  

Graf

8. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení pozvánky na speciální událost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Personalizovaný dopis5959,6 %59,6 %  
E-mail5858,59 %58,59 %  
SMS, MMS zpráva2020,2 %20,2 %  
Specializovaný stánek (digitální kiosek)1111,11 %11,11 %  
Tištěný katalog1010,1 %10,1 %  
Telemarketing55,05 %5,05 %  
Teleshopping44,04 %4,04 %  

Graf

9. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení novinek o společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-mail6868,69 %68,69 %  
Tištěný katalog3030,3 %30,3 %  
Personalizovaný dopis1515,15 %15,15 %  
Specializovaný stánek (digitální kiosek)1313,13 %13,13 %  
SMS, MMS zpráva1111,11 %11,11 %  
Teleshopping55,05 %5,05 %  
Telemarketing33,03 %3,03 %  

Graf

10. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení informací o uvedení nového produktu nebo služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-mail6464,65 %64,65 %  
Tištěný katalog3232,32 %32,32 %  
Personalizovaný dopis1717,17 %17,17 %  
Specializovaný stánek (digitální kiosek)1515,15 %15,15 %  
Teleshopping1515,15 %15,15 %  
Telemarketing1414,14 %14,14 %  
SMS, MMS zpráva88,08 %8,08 %  

Graf

11. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení virální zprávy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-mail7474,75 %74,75 %  
SMS, MMS zpráva1919,19 %19,19 %  
Personalizovaný dopis1414,14 %14,14 %  
Specializovaný stánek (digitální kiosek)99,09 %9,09 %  
Tištěný katalog66,06 %6,06 %  
Telemarketing55,05 %5,05 %  
Teleshopping55,05 %5,05 %  

Graf

12. Koupili jste někdy produkt či službu na základě nabídky poskytnuté prostřednictvím daných nástrojů přímého marketingu?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí poštovní zásilky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poskytnou mi informace4242,42 %42,42 %  
Obtěžují mě2424,24 %24,24 %  
Zaujmou mě2323,23 %23,23 %  
Nevěnuji jim větší pozornost2222,22 %22,22 %  
Přečtu si je/ projdu/ poslechnu až budu mít volný čas2020,2 %20,2 %  
Ignoruji je1818,18 %18,18 %  
Je těžké je ignorovat1414,14 %14,14 %  
Rád je čtu/ procházím/ přijímám1414,14 %14,14 %  
Pomohou mi rozhodnout se o nákupu1414,14 %14,14 %  
Jsou vhodné pro popis složitých produktů99,09 %9,09 %  
Jsou nedůvěryhodné77,07 %7,07 %  
Uchovám si je pro další použití66,06 %6,06 %  
Jsou důvěryhodné, spolehlivé55,05 %5,05 %  

Graf

14. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí katalogů v tištěné podobě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poskytnou mi informace4949,49 %49,49 %  
Zaujmou mě3737,37 %37,37 %  
Přečtu si je/ projdu/ poslechnu až budu mít volný čas2828,28 %28,28 %  
Pomohou mi rozhodnout se o nákupu2626,26 %26,26 %  
Rád je čtu/ procházím/ přijímám2626,26 %26,26 %  
Jsou vhodné pro popis složitých produktů2424,24 %24,24 %  
Jsou důvěryhodné, spolehlivé2121,21 %21,21 %  
Uchovám si je pro další použití1313,13 %13,13 %  
Nevěnuji jim větší pozornost1111,11 %11,11 %  
Ignoruji je88,08 %8,08 %  
Obtěžují mě55,05 %5,05 %  
Jsou nedůvěryhodné33,03 %3,03 %  
Je těžké je ignorovat22,02 %2,02 %  

Graf

15. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí telemarketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obtěžují mě5252,53 %52,53 %  
Ignoruji je3232,32 %32,32 %  
Jsou nedůvěryhodné2626,26 %26,26 %  
Nevěnuji jim větší pozornost2020,2 %20,2 %  
Je těžké je ignorovat1313,13 %13,13 %  
Poskytnou mi informace1010,1 %10,1 %  
Uchovám si je pro další použití55,05 %5,05 %  
Zaujmou mě44,04 %4,04 %  
Přečtu si je/ projdu/ poslechnu až budu mít volný čas44,04 %4,04 %  
Rád je čtu/ procházím/ přijímám33,03 %3,03 %  
Pomohou mi rozhodnout se o nákupu33,03 %3,03 %  
Jsou důvěryhodné, spolehlivé22,02 %2,02 %  
Jsou vhodné pro popis složitých produktů22,02 %2,02 %  

Graf

16. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí teleshoppingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ignoruji je5353,54 %53,54 %  
Nevěnuji jim větší pozornost3434,34 %34,34 %  
Obtěžují mě3333,33 %33,33 %  
Jsou nedůvěryhodné2929,29 %29,29 %  
Poskytnou mi informace88,08 %8,08 %  
Jsou vhodné pro popis složitých produktů55,05 %5,05 %  
Je těžké je ignorovat44,04 %4,04 %  
Zaujmou mě33,03 %3,03 %  
Jsou důvěryhodné, spolehlivé33,03 %3,03 %  
Uchovám si je pro další použití33,03 %3,03 %  
Přečtu si je/ projdu/ poslechnu až budu mít volný čas33,03 %3,03 %  
Rád je čtu/ procházím/ přijímám33,03 %3,03 %  
Pomohou mi rozhodnout se o nákupu33,03 %3,03 %  

Graf

17. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí specializovaných stánků (kiosků)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poskytnou mi informace3636,36 %36,36 %  
Nevěnuji jim větší pozornost2424,24 %24,24 %  
Ignoruji je2323,23 %23,23 %  
Pomohou mi rozhodnout se o nákupu1818,18 %18,18 %  
Zaujmou mě1717,17 %17,17 %  
Jsou vhodné pro popis složitých produktů1515,15 %15,15 %  
Jsou důvěryhodné, spolehlivé99,09 %9,09 %  
Přečtu si je/ projdu/ poslechnu až budu mít volný čas88,08 %8,08 %  
Obtěžují mě66,06 %6,06 %  
Rád je čtu/ procházím/ přijímám55,05 %5,05 %  
Je těžké je ignorovat55,05 %5,05 %  
Jsou nedůvěryhodné55,05 %5,05 %  
Uchovám si je pro další použití22,02 %2,02 %  

Graf

18. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí e-mailů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poskytnou mi informace3939,39 %39,39 %  
Přečtu si je/ projdu/ poslechnu až budu mít volný čas2626,26 %26,26 %  
Obtěžují mě2121,21 %21,21 %  
Nevěnuji jim větší pozornost1818,18 %18,18 %  
Ignoruji je1818,18 %18,18 %  
Zaujmou mě1616,16 %16,16 %  
Jsou nedůvěryhodné1515,15 %15,15 %  
Pomohou mi rozhodnout se o nákupu1414,14 %14,14 %  
Je těžké je ignorovat1111,11 %11,11 %  
Jsou vhodné pro popis složitých produktů88,08 %8,08 %  
Uchovám si je pro další použití88,08 %8,08 %  
Rád je čtu/ procházím/ přijímám77,07 %7,07 %  
Jsou důvěryhodné, spolehlivé33,03 %3,03 %  

Graf

19. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí SMS, MMS nebo zprávy přes bluetooth ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obtěžují mě4545,45 %45,45 %  
Ignoruji je3333,33 %33,33 %  
Je těžké je ignorovat2020,2 %20,2 %  
Nevěnuji jim větší pozornost1717,17 %17,17 %  
Jsou nedůvěryhodné1616,16 %16,16 %  
Poskytnou mi informace1212,12 %12,12 %  
Zaujmou mě99,09 %9,09 %  
Přečtu si je/ projdu/ poslechnu až budu mít volný čas77,07 %7,07 %  
Pomohou mi rozhodnout se o nákupu33,03 %3,03 %  
Uchovám si je pro další použití33,03 %3,03 %  
Jsou důvěryhodné, spolehlivé22,02 %2,02 %  
Jsou vhodné pro popis složitých produktů22,02 %2,02 %  
Rád je čtu/ procházím/ přijímám22,02 %2,02 %  

Graf

20. Jaký je váš postoj k přímému marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální4242,42 %42,42 %  
Spíše negativní3333,33 %33,33 %  
Spíše pozitivní1515,15 %15,15 %  
Velmi negativní88,08 %8,08 %  
Velmi pozitivní11,01 %1,01 %  

Graf

21. Co vás u přímého marketingu nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipná a kreativní forma sdělení4242,42 %42,42 %  
Informace týkající se oblasti mých zájmů3434,34 %34,34 %  
Informace o slevách3434,34 %34,34 %  
Originalita3232,32 %32,32 %  
Zajímavé informace2727,27 %27,27 %  
Personalizace nabídky1515,15 %15,15 %  
Nic1313,13 %13,13 %  

Graf

22. S jakou formou mobilního marketingu jste se již setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikace pomocí SMS zpráv7676,77 %76,77 %  
hlasová komunikace5151,52 %51,52 %  
komunikace přes internet v mobilu1515,15 %15,15 %  
komunikace pomocí MMS zpráv1212,12 %12,12 %  
nebyl jsem osloven pomocí mobilního marketingu1111,11 %11,11 %  
komunikace přes bluetooth66,06 %6,06 %  
social networks11,01 %1,01 %  

Graf

23. Přihlásili jste se někdy k odběru nabídek formou přímého marketingu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6262,63 %62,63 %  
ne3737,37 %37,37 %  

Graf

24. Obáváte se toho, že by mohly být zneužity vaše osobní údaje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7070,71 %70,71 %  
neřeším to2020,2 %20,2 %  
ne99,09 %9,09 %  

Graf

25. Používáte některý z vybraných způsobů ochrany před nevyžádaným sdělením přímého marketingu.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
antispamový program v rámci emailu8080,81 %80,81 %  
odmítnutí využití elektronického kontaktu pro zasílání zpráv (email a SMS, MMS zprávy) a telemarketing3131,31 %31,31 %  
označení na poštovní schránce2222,22 %22,22 %  
nahlášení do databáze veřejných seznamů (nesouhlas s použitím uveřejněných údajů k marketingovým účelům)1515,15 %15,15 %  
žádný nepoužívám1010,1 %10,1 %  
SMS, MMS blokace u operátora99,09 %9,09 %  

Graf

26. Přivítali byste větší míru právní regulace v rámci jednotlivých forem přímého marketingu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6767,68 %67,68 %  
nevím2121,21 %21,21 %  
ne1111,11 %11,11 %  

Graf

27. Přeposíláte e-maily či SMS s vtipným, netradičním obsahem či videem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5959,6 %59,6 %  
ano4040,4 %40,4 %  

Graf

28. Kolik času trávíte následujícími činnostmi průměrně za jeden den?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

29. Kolik času trávíte následujícími činnostmi?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jste student/absolvent:

  • odpověď bakalářského studia:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-23 na otázku 2. Vaše věková skupina:

4. Jak často vás společnosti kontaktují pomocí následujících forem přímého marketingu?

  • odpověď Katalogů v tištěné podobě=Méně než 1x týdně:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telemarketing=4 na otázku 5. Jakou formu přímého marketingu jako příjemce sdělení preferujete? (Každá hodnota smí být použita pouze jednou)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštovní zásilky (letáky, dopisy, inzeráty, brožury, vzorky)=3 na otázku 5. Jakou formu přímého marketingu jako příjemce sdělení preferujete? (Každá hodnota smí být použita pouze jednou)
  • odpověď SMS a MMS zpráv=Méně než 1x týdně:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný nepoužívám na otázku 25. Používáte některý z vybraných způsobů ochrany před nevyžádaným sdělením přímého marketingu.?

6. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení nabídky slevy?

  • odpověď Tištěný katalog:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěný katalog na otázku 8. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení pozvánky na speciální událost?

8. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení pozvánky na speciální událost?

  • odpověď E-mail:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pomohou mi rozhodnout se o nákupu na otázku 18. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí e-mailů?
  • odpověď Personalizovaný dopis:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rád je čtu/ procházím/ přijímám na otázku 13. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí poštovní zásilky?

12. Koupili jste někdy produkt či službu na základě nabídky poskytnuté prostřednictvím daných nástrojů přímého marketingu?

  • odpověď Poštovních zásilek=Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Teleshoppingu=3 – 4x týdně na otázku 4. Jak často vás společnosti kontaktují pomocí následujících forem přímého marketingu?

27. Přeposíláte e-maily či SMS s vtipným, netradičním obsahem či videem?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštovních zásilek (letáků, dopisů, inzerátů, brožur, vzorků)=Méně než 1x týdně na otázku 4. Jak často vás společnosti kontaktují pomocí následujících forem přímého marketingu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Vaše věková skupina:

3. Jste student/absolvent:

4. Jak často vás společnosti kontaktují pomocí následujících forem přímého marketingu?

5. Jakou formu přímého marketingu jako příjemce sdělení preferujete? (Každá hodnota smí být použita pouze jednou)

6. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení nabídky slevy?

7. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení newsletteru?

8. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení pozvánky na speciální událost?

9. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení novinek o společnosti?

10. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení informací o uvedení nového produktu nebo služby?

11. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení virální zprávy?

12. Koupili jste někdy produkt či službu na základě nabídky poskytnuté prostřednictvím daných nástrojů přímého marketingu?

13. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí poštovní zásilky?

14. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí katalogů v tištěné podobě?

15. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí telemarketingu?

16. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí teleshoppingu?

17. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí specializovaných stánků (kiosků)?

18. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí e-mailů?

19. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí SMS, MMS nebo zprávy přes bluetooth ?

20. Jaký je váš postoj k přímému marketingu?

21. Co vás u přímého marketingu nejvíce zaujme?

22. S jakou formou mobilního marketingu jste se již setkali?

23. Přihlásili jste se někdy k odběru nabídek formou přímého marketingu?

24. Obáváte se toho, že by mohly být zneužity vaše osobní údaje?

25. Používáte některý z vybraných způsobů ochrany před nevyžádaným sdělením přímého marketingu.?

26. Přivítali byste větší míru právní regulace v rámci jednotlivých forem přímého marketingu?

27. Přeposíláte e-maily či SMS s vtipným, netradičním obsahem či videem?

28. Kolik času trávíte následujícími činnostmi průměrně za jeden den?

29. Kolik času trávíte následujícími činnostmi?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Vaše věková skupina:

3. Jste student/absolvent:

4. Jak často vás společnosti kontaktují pomocí následujících forem přímého marketingu?

5. Jakou formu přímého marketingu jako příjemce sdělení preferujete? (Každá hodnota smí být použita pouze jednou)

6. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení nabídky slevy?

7. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení newsletteru?

8. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení pozvánky na speciální událost?

9. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení novinek o společnosti?

10. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení informací o uvedení nového produktu nebo služby?

11. Jaké formy přímého marketingu preferujete pro obdržení virální zprávy?

12. Koupili jste někdy produkt či službu na základě nabídky poskytnuté prostřednictvím daných nástrojů přímého marketingu?

13. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí poštovní zásilky?

14. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí katalogů v tištěné podobě?

15. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí telemarketingu?

16. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí teleshoppingu?

17. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí specializovaných stánků (kiosků)?

18. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí e-mailů?

19. Jaký je váš postoj k informacím poskytnutým pomocí SMS, MMS nebo zprávy přes bluetooth ?

20. Jaký je váš postoj k přímému marketingu?

21. Co vás u přímého marketingu nejvíce zaujme?

22. S jakou formou mobilního marketingu jste se již setkali?

23. Přihlásili jste se někdy k odběru nabídek formou přímého marketingu?

24. Obáváte se toho, že by mohly být zneužity vaše osobní údaje?

25. Používáte některý z vybraných způsobů ochrany před nevyžádaným sdělením přímého marketingu.?

26. Přivítali byste větší míru právní regulace v rámci jednotlivých forem přímého marketingu?

27. Přeposíláte e-maily či SMS s vtipným, netradičním obsahem či videem?

28. Kolik času trávíte následujícími činnostmi průměrně za jeden den?

29. Kolik času trávíte následujícími činnostmi?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Žatecká, J.Přímý marketing (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://primy-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.