Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Přínos sociálních sítí v ČR

Přínos sociálních sítí v ČR

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Miklik
Šetření:17. 12. 2012 - 01. 01. 2013
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):31 / 30.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:61,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený uživateli, 

 

děkuji za Vaši pomoc při vyplňování dotazníku pro mou bakalářskou práci.

 

Hlavním cílem šetření je poodhalit efektivnost sociálních sítí z pohledu marketingoého přínosu firem.

 

 

 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Které sociální sítě znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook10399,04 %99,04 %  
Lide.cz9389,42 %89,42 %  
Youtube9389,42 %89,42 %  
Twitter8884,62 %84,62 %  
Libimseti.cz8278,85 %78,85 %  
Google+7774,04 %74,04 %  
Badoo7168,27 %68,27 %  
MySpace7168,27 %68,27 %  
Bandzone4442,31 %42,31 %  
Instagram3634,62 %34,62 %  
LinkedIn3432,69 %32,69 %  
Foursquare1413,46 %13,46 %  
Pinterest1211,54 %11,54 %  
Igirls, Iboys10,96 %0,96 %  
VampireFreaks10,96 %0,96 %  
tumbler10,96 %0,96 %  
plurk10,96 %0,96 %  
Xchat10,96 %0,96 %  
ICQ10,96 %0,96 %  

Graf

2. Které z uvedených sítí navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook9187,5 %87,5 %  
Youtube8278,85 %78,85 %  
Lide.cz2625 %25 %  
Google+2524,04 %24,04 %  
Bandzone2019,23 %19,23 %  
Twitter1211,54 %11,54 %  
Instagram87,69 %7,69 %  
LinkedIn87,69 %7,69 %  
MySpace76,73 %6,73 %  
Pinterest65,77 %5,77 %  
Badoo54,81 %4,81 %  
Libimseti.cz43,85 %3,85 %  
Foursquare43,85 %3,85 %  
Igirls10,96 %0,96 %  
žádnou10,96 %0,96 %  
last.fm10,96 %0,96 %  
nic10,96 %0,96 %  
plurk10,96 %0,96 %  
žádné10,96 %0,96 %  

Graf

3. Co je hlavním cílem Vaší návštěvy sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikace s přáteli8480,77 %80,77 %  
Zábava7067,31 %67,31 %  
Sdílení fotek, videií a odkazů5048,08 %48,08 %  
Události (akce)4644,23 %44,23 %  
Hledání ifnormací4543,27 %43,27 %  
Pracovní, či učební skupiny3533,65 %33,65 %  
Diskuze2725,96 %25,96 %  
Vzdělávání se1312,5 %12,5 %  
Hry1211,54 %11,54 %  
Práce1110,58 %10,58 %  
sledování videí10,96 %0,96 %  
nenavštěvuji10,96 %0,96 %  
hudba10,96 %0,96 %  
nic10,96 %0,96 %  

Graf

4. Kolik času týdně trávíte na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7-21 hod týdně3432,69 %32,69 %  
2-7 hod týdně2927,88 %27,88 %  
Méně než 1hod týdně1817,31 %17,31 %  
Více, než 21 hod týdně1312,5 %12,5 %  
1-2 hod týdně109,62 %9,62 %  

Graf

5. Odkud nejčastěji přistupujete na sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doma9793,27 %93,27 %  
Škola2826,92 %26,92 %  
Práce1413,46 %13,46 %  
Mobil21,92 %1,92 %  
Kolej21,92 %1,92 %  
různě10,96 %0,96 %  
nepřistupuji10,96 %0,96 %  
z mobilu10,96 %0,96 %  
z mobilu vsude10,96 %0,96 %  
na cestách10,96 %0,96 %  
Kdekoliv - mobil 10,96 %0,96 %  
mobilní telefon - odkudkoliv10,96 %0,96 %  

Graf

6. Jak se nejčastěji připhlašujete na sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Notebook7774,04 %74,04 %  
Mobilní telefon4139,42 %39,42 %  
Stolní počítač3432,69 %32,69 %  
Tablet43,85 %3,85 %  
různě10,96 %0,96 %  
nepřihlašuji10,96 %0,96 %  

Graf

7. Co se Vám na Vámi oblíbených sociálních sítích líbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikace s přáteli 43,88 %3,85 %  
nevim32,91 %2,88 %  
informace21,94 %1,92 %  
snadná komunikace s přáteli21,94 %1,92 %  
...21,94 %1,92 %  
Nic21,94 %1,92 %  
možnost být ve styku s přáteli, které nevídám10,97 %0,96 %  
hodně přátel je zaregistrovaných10,97 %0,96 %  
Především to, že jsem v kontaktu s přáteli zdaleka, např. ze zahraničí, se kterými je případná jiná komunikace složitější10,97 %0,96 %  
snadnost domluvy akce10,97 %0,96 %  
ostatní odpovědi nic, je to ztráta času, ale člověk si na nich rychle vybuduje závislost
jsou tam videa a k nim někdy zajímavé komentáře... často ale také úplně stupidní komentáře
že tam jsou lidé, které znám, ale se kterými se nemohu pravidelně vídat
nic moc
sdílení informací
Přátelé na jednom místě
Pokec s přáteli
drby
dostupnost, možnost domlouvat se
moznost vyuziti chatu, informace o zivote pratel
snadná komunikace
možnost rychlé komunikace s přáteli
nic, je to jen výplň času jinak znuděných především náctiletých
Zveřejňování fotek a videí
větší informovanost než na oficiálních stránkách dotyčné skupiny, webu atd.
pruznost
různě záleží na síti
kontakt s lidmi, rozšiřuje obzory
vše je pohromadě a přehledné
Oblíbenost.
strucnost
Bavíme se o youtube - snadný poslech skutečně různé hudby, vzdělávací či informační videa. Ale přeměnu v tzv. sociální síť rozhodně nekvituji, coby nosič informací (videí) by mi služba bohatě stačila, nejen kvůli častým změnám portálu hledám alternativu.
možnost mít přehled o přátelích, využívání kontaktů v rámci koníčků
nevím přesně říct
rychla komunikace, centralizace
Vyhovují mi svou funkčností.
využívají to lidé
rychlá dostupnost, bezplatná a dynamická komunikace
sdílení informací, fotky, stav zadaná/nezadaná atd.
komunikace
komunikace zdarma
kontakt s lidmi
dostupnost přátel z větší vzdálenosti
hodně lidí, se kterými člověk může komunikovat
hry, chat
Chat
komunikace s přáteli zadarmo
pristupnost k lidem, kteří nejsou v mém blízkém okolí, mám od nich zprávy, vím co se u nich děje nového apod.
Že se jednou za čas najde někdo se stejnými názory jako mám já.
a
dozvídám se, co dělají známí a přátelé; odpočinu si tam - nehrozí, že ych musela přemýšlet
Vlastně se mi to moc nelíbí
velký anonymní svět, lidé, kteří by se se mnou v reálu nebavili, protože jsem moc stará a důstojná, najednou mohu být bez věku
Komunikace s přáteli; diskutování s lidmi, kteří mají stejný zájmy; získávání informací.
diskuze, videa
bezplatná komunikace (při pominutí poplatku za připojení k internetu)
rychlost
usnadňuje komunikaci s lidmi, které nemáme šanci běžně potkat (bývalí spolužáci), zrychluje komunikaci
jsem v kontaktu s přáteli, kteří žijí daleko
Rychlá komunikace, zábava
možnost sdílení fotek s rodinou
dozvim se plno novinek
zdroj nových informací
tvorba stránek a skupin, sdílení fotek, informace o akcích, komunikace s lidmi, kteří bydlí daleko a nemohu se s nimi často vídat
na youtube se dá snadno a rychle najít téměř jakákoliv písnička
Komunikace, zábava, informovanost o tom, co se děje
Facebook je takový, jaký si ho sám udělám. Nežádoucí obsah a osoby zablokuji, žádoucí naopak highlightuji.
dostupnost přátel
Komunikace s ostatními
Design, dobrá orientace, všestrannost
Líbí? Nic
Jednoduchost, přehlednost, přátelé na jednom místě.
spojeni s prateli ve svete
komunikace s lidmi, ke kterým bysme po letech už neměli přístup
Dostupnost ostatních uživatelů
Dostupnost videí
přehlednost, spousta možností ke komunikaci
nic...moc.
na každé něco jiného
možnost komunikace, sledování tutorialů
přářatele se kterejma si pokecám
ani nevim
propojenost se systémem Android
možnost kontaktu s přáteli, studijní skupina
Možnost komunikace téměř s každým
počet uživatelů
Hudba (youtube), obrázky (ruzne skupiny na facebooku)
je tam to, co potrebuju
Propojenost,přístupnost
vše
jednoduchá orientace
možnost chatu a sdílení fotek s kamarády (facebook), diskuzní fórum (lide.cz)
snadný přístup k informacím, které mě zajímají (facebook)
Komunikace s přáteli, hudba
8481,55 %80,77 % 

Graf

8. Co se Vám na Vámi oblíbených sítích nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim65,83 %5,77 %  
Reklamy43,88 %3,85 %  
nic21,94 %1,92 %  
...21,94 %1,92 %  
ztráta času21,94 %1,92 %  
důverná data nejsou moc zabezpečená10,97 %0,96 %  
ztráta soukromí10,97 %0,96 %  
Je to příšerný žrout času10,97 %0,96 %  
vetsina veci, masovost, cenzura, snadne sdileni nevhodneho obbsahu10,97 %0,96 %  
nelíbí se mi sociální síce z celkového pohledu10,97 %0,96 %  
ostatní odpovědi hloupost lidí, na sociálních sítích je více nápadná, někdy je mi z toho špatně, když čtu jejich názory
je to hrozný žrout času
soukromí
ty šmírovací aspekty a propojování s lidmi
přístup mladších, dětí
celkem snadná zneužitelnost, žerou volný čas xD
nemoznost naproste anonymity vuci lidem mimo muj okruh znamych
odpoutávání od reality
DĚTI
Nelíbí se mi, že způsobují závislost. V mládí nebyly a taky jsme bez nich přežili.
možnost závislosti
žádné oblíbené nemám, všechny mají jen svojí umělou realitu a potom to ve světě vypadá, jak vypadá...
Spam
publikování toho, co bychom normálně nepublikovali.
nenapadá mě
ztráta kontroly nad věcmi, které se mě týkají
moc zdlouhavé prohlížení
malé zabezpečení osobních údajů
Závislost.
promoted tweets
Že se z nich majitelé snaží udělat tzv. sociální síť - hromady balastu na úkor stručnosti, jednoduchosti a čistého obsahu.
závislost na nich, přílišné sdílení informací, někdy nahrazují osobní kontakt až příliš
až moc rychlá komunikace a centralizace dat :)
Facebook - chybí možnost NELÍBÍ SE MI.
není to přímá komunikace face to face
možnost zneužití, žádosti o přátelství neznámých uživatelů, ztráta soukromí
sdílení příliš osobních informací, sdílení nevhodných fotek, to že příliš mladých lidí tráví tolik času na FB
zrout casu
ohrožení,nevhodná videa
přehnanost funkcí
fungují tak nějak divně... zaměstnavatel je může sledovat, stejně tak někdo další...
novy vzhled
??
narušování soukromí
spam, hloupí lidé
Hloupí, hloupí, ještě o mnoho hloupější lidé, než jsem já.
a
otížné filtrování nezajímavého materiálu (reklamy, některé příspěvky ostatních)
U FB nepřehlednost a neustálé změny, ostatní navštěvuji jen občas
.
Idioti
nepřehlednost pro starší uživatele
omezení svobody
omezení soukromí
někdy nedostatek soukromí
Rozšířenost, spamy
"velký bratr", resp. ztráta soukromí - provozovatelé sítí shromažďují informace o uživatelích
nekdy spatne zabezpecene soukromi
zbytečné statusy
některé změny jsou k horšímu
všechny sítě typu facebook apod. degenerují komunikační schopnosti, lidi tam řeší úplně všechno místo toho aby komunikovali s přáteli osobně, také tam zjišťují informace o druhých, zkrátka se chovají jinak, než jak by se chovali v přímém kontaktu
narušování soukromí, žrout času
Neschopnost některých lidí pochopit, že jsou informace nevhodné k veřejnému publikování a sdílení (především osobní informace)
narušení soukromí
Všichni otravujou
-
Shromažďování informací o uživatelích
neustálé změny v nastavení zabezpečení
Nezabezpečenost, pomalé načítání (někdy)
reklama
obtěžování
špízlování
malé soukromí
Nic mě nenapadá.
infantilní statusy
"povinnost" je používat
na každé něco jiného
Je to škumpa jako bulvarní magazíny.
skoro vsechno
že člověk u toho dokáže sedět hodiny
Nízká inteligence diskutujících
omezená možnost zamezení zobrazení osobních informací
spekulace o soukromí uživatelů
ztráta intimity
reklamy (hlavny ty ktere umistuji admini na fcb)
Spustu nesmyslných reklam a sdílení
jen reklama
debilita některých lidí, stupidní příspěvky typu "dej like pokud..." atd.
všechno
absence soukromí, reklamy, vulgarita uživatelů
zneužitelnost dat
Youtube - reklamy
8279,61 %78,85 % 

Graf

9. Zpozorovali jste na síti nějakou reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9793,27 %93,27 %  
ne54,81 %4,81 %  
nevím21,92 %1,92 %  

Graf

10. Zaujala Vás reklama zobrazená na sociální síti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6663,46 %63,46 %  
ano2524,04 %24,04 %  
nevím1312,5 %12,5 %  

Graf

11. Klikli jste na tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7875 %75 %  
ano2625 %25 %  

Graf

12. Obtěžuje Vás reklama na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7673,08 %73,08 %  
ne2826,92 %26,92 %  

Graf

13. Podíváte se na stránku, kterou Vám doporučí přátelé?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4947,12 %47,12 %  
spíše nesouhlasím2019,23 %19,23 %  
nevím1514,42 %14,42 %  
souhlasím1211,54 %11,54 %  
nesouhlasím87,69 %7,69 %  

Graf

14. Sledujete, co se na Vámi sledované stránce děje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5956,73 %56,73 %  
ne4543,27 %43,27 %  

Graf

15. Přispíváte na stránky Vámi oblíbených firem/umělců?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8783,65 %83,65 %  
ano1716,35 %16,35 %  

Graf

16. Sledujete videa/obrázky, která jsou na těchto stránkách zobrazena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6865,38 %65,38 %  
ne3634,62 %34,62 %  

Graf

17. Chodíte na Vámi oblíbenou stránku, aniž by Vám vyskočilo upozornění o novém obsahu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5653,85 %53,85 %  
ano4846,15 %46,15 %  

Graf

18. Sdílíte obsah, který Vás na stránkách zaujal, dále?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5350,96 %50,96 %  
ano5149,04 %49,04 %  

Graf

19. Bavíte se s přáteli o příspěvcích na sociálních sítích i v běžném životě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6259,62 %59,62 %  
ne4240,38 %40,38 %  

Graf

20. Navštěvujete i internetové stránky firem/produktů na základě reklamního sdělení na sociální síti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7471,15 %71,15 %  
ano3028,85 %28,85 %  

Graf

21. Oslovilo Vás sdělení z Vámi navštěvovaných stránek natolik, že jste o něm hledal/a více informací?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5855,77 %55,77 %  
ano2725,96 %25,96 %  
nevím1918,27 %18,27 %  

Graf

22. Zaujalo Vás sdělení natolik, že jste si daný produkt, službu objednal/a?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9692,31 %92,31 %  
ano87,69 %7,69 %  

Graf

23. Dokážete si vybavit, kterou firmu/produkt jste si naposledy prohlédli (přidali do sledovaných)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3332,04 %31,73 %  
nevím87,77 %7,69 %  
žádnou54,85 %4,81 %  
Lush21,94 %1,92 %  
bonprix21,94 %1,92 %  
Ne.21,94 %1,92 %  
žádnou nemám přidanou10,97 %0,96 %  
obleček pro psa10,97 %0,96 %  
žádnou firmu10,97 %0,96 %  
oficiální BMW kanál na youtube10,97 %0,96 %  
ostatní odpovědi Fincentrum
nějakou oblíbenou kapelu
wellness hotel sola gratia
Cafe Retro
Hervis sport.
Stránka mého oblíbeného fotografa
na Facebooku např. rádio RockMax
nic
pouze zájmové neziskové weby
ZOO Praha
posters.cz
Co to je? Dotazník mluví podivným jazykem. Co znamená "přidat do sledovaných"? Nic takového nedělám a dělat nehodlám. Přidat webovou stránku do záložek, chápu, ale to je tak vše.
Deutsche Bahn
Nedokáži.
KOVO-MONT konstrukce s.r.o.
teplo domova
xxx
??
....
Sierra Nevada corp.
komerční stránky produkty většinou nepřidávám
O2
.
Toto nedělám. Mám dojem, že toto skrytě tlačí k dotazování na facebook, který NEVLASTNÍM.
kavárna celicafé
hudba
Ani firmu nebo produkt, slavnou osobnost
psí útulek
spodní prádlo
stránku nějakého fotografa
Mohito
www.hodinky.cz
Kofola
Nevím.
nn
lg electronic new zeland
petcare.cz
Ano
Navicat
...
ladybox
czc.cz
Časopis Forbes
ano - cohiba
film Hobit
votocvohoz.cz - výměna oblečení
spíš ne
4745,63 %45,19 % 

Graf

24. Které firemní/propagované sdělení Vás poslední dobou oslovilo? (kladně i záporně)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

::???

.

..

...

....

+Slevy -Reklamy Tmobile

aktuálně zřejmě nějaké tipy na vánoční dárky

Bohužel si nevzpomenu.

bravoweb

facebook je, byl a bude zadarmo!

Fincentrum - kladně Mimibazar - záporně

Fišer

hledání práce, typy na vánoční dárky

Hm. Každé propagované sdělení mě oslovuje záporně, nechci, aby mi firmy či jiní propagátoři něco sdělovali, dovedu si informace najít sám a proto tato "sdělení" nemilosrdně filtruji.

Hnuti pro zivot

Kofola - nabídka vánočního přání

nápady na recyklaci a alternativní bydlení

ne

něco s cajthamlovou

neoslovuji mne. reklamy temer vubec nectu, povazuji to za ztratu casu

netušim

netuším

nev im

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

Nevím

nevím, asi žádné, snažím se to spíše ignorovat

nevzpomínám si

Nevzpomínám si

nezajímám se o tyto informace na soc. síti

oblečení

Poslední dobou žádné.

Regiojet celkově kladně

Reklam je takové množství, že raději ihned vypouštím kterou jsem zrovna zahlédl...obtěžují mě a nechci se zbytečně rozčilovat.

Reklama na vibrátor. Ani kladně, ani záporně, jen mě zaujala.

Reklamy proti kožešinovým výrobkům

Rum Božkov

s

Sdělení ohledně čeho??

sleduji je čím dím tím méně a tedy si nevzpomínám

Slevy v obchodech

tmobile

to na kterém se sama podílím

volejte Zadara (tak debilne jednoduchy)

xxx

zadne

zadne

zadne

záporně - reklama na zázračnou dietu na facebooku plná pravopisných chyb a nesmyslů

záporně všichni politici

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žadné

žádné

žádné

žádné

žádné bohužel

žádné si nevybavuji

žádné, reklamy blokuji, ostatní nevnímám

Žádné.

žádný

25. Které produkty/firmy/umělci mají podle Vás nejlepší prezentacina sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3433,66 %32,69 %  
fotografové32,97 %2,88 %  
-32,97 %2,88 %  
nevím, nesleduji to21,98 %1,92 %  
netuším21,98 %1,92 %  
herci21,98 %1,92 %  
Lucie Bílá21,98 %1,92 %  
nejbohatší21,98 %1,92 %  
nezajímám se o ně10,99 %0,96 %  
jak to mám vědět, to je jejich problém10,99 %0,96 %  
ostatní odpovědi čím větší nula, tím lepší facebook
aktuální
jelikož sleduji pouze pár svých vybraných, mohu jen těžko posoudit
netusim
zpěváci, skupiny
nevím, je mi to jedno
nevim, nesleduji
z televizního průmyslu
Hudební skupiny
silver rocket
Hm. Nejlepší prezentaci na youtube? Umělci, kteří tam bez uzardění a balastu umístí své dílo.
vin diesel
O2, Regiojet
Jaromír Jágr
facebook
xxx
nevím, neznám jich moc
Oblečení, elektronika
???
....
Hudební skupiny...? Netuším, moc to nesleduji.
Nikdo mne nenapadá
Nevím, nesleduji je.
sportovci - jaromír jágr, zpěváci
hudebníci
pořad Partička
Ben Cristovao
nesleduji
herci a zpevaci
Těžko říct, zas tak hodně to nesleduji.
Jarda Jágr
momentálně vizitky prezidentských kandidátů, hlavně Schwarzenberg a Sobotka
Asus, Bob Marley, Nokia
..
žádní
to teda vážně nesleduju
Nesleduji -> nevím.
...
ladybox
slevomat
nevím, mám adblock
zooey deschanel, terry prattchett
ti kteří se proslavili až v době internetu (bohužel) jelikož je znají hlavně mladí a hlavně mladí (dle mého názoru) používají sociální sítě
zabavne a jednoduche veci
Nevím, veškeré zboží
Kiss
korn
nevím bohužel
Nedokážu posoudit, z mnou oblíbených Paulo Coelho, Tata Bojs, ...
4948,51 %47,12 % 

Graf

26. Co Vás na jejich stránkách nejvíce zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic2222 %21,15 %  
nevím1616 %15,38 %  
fotky66 %5,77 %  
...33 %2,88 %  
xxx33 %2,88 %  
-33 %2,88 %  
Nevím.22 %1,92 %  
nesleduji11 %0,96 %  
nic, neznám jejich stránky na sociálních sítích11 %0,96 %  
nic moc11 %0,96 %  
ostatní odpovědi foto
Komunikace s fanoušky, osobní fotografie
nevím...libí se mi
nemohu odpovedet, pridavam si pouze veci ktere jiz znam a zajimaji me. jinak ale na strankach vyhledavam zejmena fotografie.
fotky, sdělení
nezajímám se moc o internetové stránky firem
obsah - fotografie
nevim, dál
fotografie
nevidel jsem stranky, tak otazka neznela
Na čích stránkách? Nerozumím.
kvalitní příspěvky, komunikace s uživateli
Způsob komunikace
produkty
komunikace
???
....
Aktivita, která je někdy značná.
a
Když je nesleduji, neměla by to být povinná otázka.
fotografie asi nejspíš
obsah
neformálnost, zábava, skromnost a bezprostřednost s jakou herci komunikují s fanoušky
Osobitost, komunikace s fanoušky
nekteri pridavaji bohate prispevky
Nejvíce se dívám na jejich fotografie.
Jeho trénink
nelze odpovědět
Množství informací, fotek a událostí.
komunikace s "přáteli"
Nelze odpovědět.
aktivita, informace
akce
slevy
schopnost zaujmout tupé masy
fotky, postřehy
novinky
Aktivita, dobré fotky, mnoho členů skupiny
množství informací
.
jonathan davis
Osobní přístup
4242 %40,38 % 

Graf

27. Vaše připomínky

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

??

.

.

.

.

..

..

..

...

...

....

a

asi žádné

bez komentáře

celý dotazník se mi zdál úzce profilovaný na jednu sociální síť - FB, přestože se na začátku ptal i na jiné (4sq, LinkedIn)

často mi chodí spamy ze stránek výrobků, na kterých jsem nikdy nebyla

dál

hloupý dotazník :D

jebat tyhlety věci- chceš mluvit s kámošema? potkej se s nima v hospodě nebo na fotbale a ne na internetu.

K čemu?

k čemu? nic.

K dotazníku? Mluví divným jazykem, kterému nerozumím a odhaduji, co chtěl tazatel vlastně říci. Na řadu otázek neumím odpovědět ať už kvůli výběru variant či proto, že ta otázka se mě vůbec netýká. Pro neuživatele tzv. sociálních sítí je dotazník trochu mimo, na druhou stranu jsem byl zvědav, jak se bude vyvíjet, tak jsem pokračoval v intuitivním vyplňování.

Lepší možnosti odpovědí

mám zablokované reklamy, protože mě otravují

na mě je sociální síť pojímána příliš úzce, zahrnula bych i komunitní stránky

ne

Nejsou.

Některé otázky se musí vypnit a já na ně nemám odpověď

nemájm

nemám

nemám

nemám

nemám

nemam

nemám

nemám

nemam

nemám

Nemám

nemám :)

Nemám výhrady.

Nemám žádné připomínky

Nemám.

Nesnáším reklamu, proto na žádné reklamy neklikám.

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím, zda k dotazníku, či k www stránkám...otázka je nejasná

nic

nic

nic

NIc

no comment

none

otázky jsou položeny dost špatně.

Otravné otázky.

Pár reklam

peace

Řekla bych, že daleko přínosnější by byla práce na téma Důsledky používání sociálních sítí v ČR. Spousta dnešních dětí jen co přijdou domů ze školy, jde na "fejs", ne si zahrát s kamarády fotbal nebo si třeba přečíst knihu. Kdo není na "fejsu", případně Twitteru, jako by mezi mladými neexistoval. Nepopírám, že je dobré najít staré kamarády, ale to je asi tak vše. Komunikovat se přeci dá i přes mobilní telefon nebo icq apod., nemusím každou minutu dávat všem na odiv, co "papinkám", jak všechny "muckuju a lovískuju" a mít 500 přátel, z kterých jsem 450 v životě osobně neviděla ani neuvidím. Nehledě na velmi reálné získávání osobních údajů, fotek, sledování osob apod. Shrnuto - žádný skutečný přínos u sociálních sítí v ČR nevidím.

Sleduji stránky týkající se mých koníčků a až na hudební skupiny nemají žádné z nich reklamu, neboť ji nepotřebují. Nic se nenabízí, neprodává, nekupuje (vyjma hudebních alb, když už). Pokud ano, stránku opouštím. Od toho na nich nejsem.

socialni site omezuji komunikaci v realnem zivote a muzou zpusobit zavislost, ktera ve velke mire negativne ovlivnuje zivot jedince a jeho okoli.

Sociání sít je nesmyslný žrout času.

více bezpečnosti v označování fotek

Všechny otázky by neměly být povinné...

xxx

xxx

xxx

zadna

zadne

zadne

Zvláštní konstrukce dotazníku.

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádný nemam

28. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7269,23 %69,23 %  
Muž3230,77 %30,77 %  

Graf

29. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 256562,5 %62,5 %  
26 - 351817,31 %17,31 %  
Méně než 18109,62 %9,62 %  
36 - 4587,69 %7,69 %  
46 - 5532,88 %2,88 %  

Graf

30. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské4038,46 %38,46 %  
Střední s maturitou4038,46 %38,46 %  
Základní2019,23 %19,23 %  
Střední bez vyučení21,92 %1,92 %  
Střední s vyučním listem21,92 %1,92 %  

Graf

31. Velikost obydlí

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více, jak 100 0003634,62 %34,62 %  
1 000 - 5 0002120,19 %20,19 %  
20 000 - 100 0002120,19 %20,19 %  
5 000 - 20 0001514,42 %14,42 %  
Méně než 10001110,58 %10,58 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Které sociální sítě znáte?

  • odpověď Bandzone:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bandzone na otázku 2. Které z uvedených sítí navštěvujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pinterest na otázku 1. Které sociální sítě znáte?

14. Sledujete, co se na Vámi sledované stránce děje?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Přispíváte na stránky Vámi oblíbených firem/umělců?

16. Sledujete videa/obrázky, která jsou na těchto stránkách zobrazena?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hry na otázku 3. Co je hlavním cílem Vaší návštěvy sociální sítě?

19. Bavíte se s přáteli o příspěvcích na sociálních sítích i v běžném životě?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více, než 21 hod týdně na otázku 4. Kolik času týdně trávíte na sociálních sítích?

30. Nejvyšší dosažené vzdělání

  • odpověď Základní:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 na otázku 29. Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které sociální sítě znáte?

2. Které z uvedených sítí navštěvujete?

3. Co je hlavním cílem Vaší návštěvy sociální sítě?

4. Kolik času týdně trávíte na sociálních sítích?

5. Odkud nejčastěji přistupujete na sociální sítě?

6. Jak se nejčastěji připhlašujete na sociální sítě?

9. Zpozorovali jste na síti nějakou reklamu?

10. Zaujala Vás reklama zobrazená na sociální síti?

11. Klikli jste na tuto reklamu?

12. Obtěžuje Vás reklama na sociálních sítích?

13. Podíváte se na stránku, kterou Vám doporučí přátelé?

14. Sledujete, co se na Vámi sledované stránce děje?

15. Přispíváte na stránky Vámi oblíbených firem/umělců?

16. Sledujete videa/obrázky, která jsou na těchto stránkách zobrazena?

17. Chodíte na Vámi oblíbenou stránku, aniž by Vám vyskočilo upozornění o novém obsahu?

18. Sdílíte obsah, který Vás na stránkách zaujal, dále?

19. Bavíte se s přáteli o příspěvcích na sociálních sítích i v běžném životě?

20. Navštěvujete i internetové stránky firem/produktů na základě reklamního sdělení na sociální síti?

21. Oslovilo Vás sdělení z Vámi navštěvovaných stránek natolik, že jste o něm hledal/a více informací?

22. Zaujalo Vás sdělení natolik, že jste si daný produkt, službu objednal/a?

23. Dokážete si vybavit, kterou firmu/produkt jste si naposledy prohlédli (přidali do sledovaných)?

24. Které firemní/propagované sdělení Vás poslední dobou oslovilo? (kladně i záporně)

25. Které produkty/firmy/umělci mají podle Vás nejlepší prezentacina sociálních sítích?

26. Co Vás na jejich stránkách nejvíce zaujalo?

27. Vaše připomínky

28. Jaké je Vaše pohlaví?

29. Váš věk?

30. Nejvyšší dosažené vzdělání

31. Velikost obydlí

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které sociální sítě znáte?

2. Které z uvedených sítí navštěvujete?

3. Co je hlavním cílem Vaší návštěvy sociální sítě?

4. Kolik času týdně trávíte na sociálních sítích?

5. Odkud nejčastěji přistupujete na sociální sítě?

6. Jak se nejčastěji připhlašujete na sociální sítě?

9. Zpozorovali jste na síti nějakou reklamu?

10. Zaujala Vás reklama zobrazená na sociální síti?

11. Klikli jste na tuto reklamu?

12. Obtěžuje Vás reklama na sociálních sítích?

13. Podíváte se na stránku, kterou Vám doporučí přátelé?

14. Sledujete, co se na Vámi sledované stránce děje?

15. Přispíváte na stránky Vámi oblíbených firem/umělců?

16. Sledujete videa/obrázky, která jsou na těchto stránkách zobrazena?

17. Chodíte na Vámi oblíbenou stránku, aniž by Vám vyskočilo upozornění o novém obsahu?

18. Sdílíte obsah, který Vás na stránkách zaujal, dále?

19. Bavíte se s přáteli o příspěvcích na sociálních sítích i v běžném životě?

20. Navštěvujete i internetové stránky firem/produktů na základě reklamního sdělení na sociální síti?

21. Oslovilo Vás sdělení z Vámi navštěvovaných stránek natolik, že jste o něm hledal/a více informací?

22. Zaujalo Vás sdělení natolik, že jste si daný produkt, službu objednal/a?

23. Dokážete si vybavit, kterou firmu/produkt jste si naposledy prohlédli (přidali do sledovaných)?

24. Které firemní/propagované sdělení Vás poslední dobou oslovilo? (kladně i záporně)

25. Které produkty/firmy/umělci mají podle Vás nejlepší prezentacina sociálních sítích?

26. Co Vás na jejich stránkách nejvíce zaujalo?

27. Vaše připomínky

28. Jaké je Vaše pohlaví?

29. Váš věk?

30. Nejvyšší dosažené vzdělání

31. Velikost obydlí

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Miklik, P.Přínos sociálních sítí v ČR (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://prinos-socialnich-siti-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.