Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
děkuji za Vaši pomoc při vyplňování dotazníku pro mou bakalářskou práci.
Hlavním cílem šetření je poodhalit efektivnost sociálních sítí z pohledu marketingoého přínosu firem.
Odpovědi respondentů
1. Které sociální sítě znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
103
99,04 %
99,04 %
Lide.cz
93
89,42 %
89,42 %
Youtube
93
89,42 %
89,42 %
Twitter
88
84,62 %
84,62 %
Libimseti.cz
82
78,85 %
78,85 %
Google+
77
74,04 %
74,04 %
Badoo
71
68,27 %
68,27 %
MySpace
71
68,27 %
68,27 %
Bandzone
44
42,31 %
42,31 %
Instagram
36
34,62 %
34,62 %
LinkedIn
34
32,69 %
32,69 %
Foursquare
14
13,46 %
13,46 %
Pinterest
12
11,54 %
11,54 %
Igirls, Iboys
1
0,96 %
0,96 %
VampireFreaks
1
0,96 %
0,96 %
tumbler
1
0,96 %
0,96 %
plurk
1
0,96 %
0,96 %
Xchat
1
0,96 %
0,96 %
ICQ
1
0,96 %
0,96 %
2. Které z uvedených sítí navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
91
87,5 %
87,5 %
Youtube
82
78,85 %
78,85 %
Lide.cz
26
25 %
25 %
Google+
25
24,04 %
24,04 %
Bandzone
20
19,23 %
19,23 %
Twitter
12
11,54 %
11,54 %
Instagram
8
7,69 %
7,69 %
LinkedIn
8
7,69 %
7,69 %
MySpace
7
6,73 %
6,73 %
Pinterest
6
5,77 %
5,77 %
Badoo
5
4,81 %
4,81 %
Libimseti.cz
4
3,85 %
3,85 %
Foursquare
4
3,85 %
3,85 %
Igirls
1
0,96 %
0,96 %
žádnou
1
0,96 %
0,96 %
last.fm
1
0,96 %
0,96 %
nic
1
0,96 %
0,96 %
plurk
1
0,96 %
0,96 %
žádné
1
0,96 %
0,96 %
3. Co je hlavním cílem Vaší návštěvy sociální sítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Komunikace s přáteli
84
80,77 %
80,77 %
Zábava
70
67,31 %
67,31 %
Sdílení fotek, videií a odkazů
50
48,08 %
48,08 %
Události (akce)
46
44,23 %
44,23 %
Hledání ifnormací
45
43,27 %
43,27 %
Pracovní, či učební skupiny
35
33,65 %
33,65 %
Diskuze
27
25,96 %
25,96 %
Vzdělávání se
13
12,5 %
12,5 %
Hry
12
11,54 %
11,54 %
Práce
11
10,58 %
10,58 %
sledování videí
1
0,96 %
0,96 %
nenavštěvuji
1
0,96 %
0,96 %
hudba
1
0,96 %
0,96 %
nic
1
0,96 %
0,96 %
4. Kolik času týdně trávíte na sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
7-21 hod týdně
34
32,69 %
32,69 %
2-7 hod týdně
29
27,88 %
27,88 %
Méně než 1hod týdně
18
17,31 %
17,31 %
Více, než 21 hod týdně
13
12,5 %
12,5 %
1-2 hod týdně
10
9,62 %
9,62 %
5. Odkud nejčastěji přistupujete na sociální sítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Doma
97
93,27 %
93,27 %
Škola
28
26,92 %
26,92 %
Práce
14
13,46 %
13,46 %
Mobil
2
1,92 %
1,92 %
Kolej
2
1,92 %
1,92 %
různě
1
0,96 %
0,96 %
nepřistupuji
1
0,96 %
0,96 %
z mobilu
1
0,96 %
0,96 %
z mobilu vsude
1
0,96 %
0,96 %
na cestách
1
0,96 %
0,96 %
Kdekoliv - mobil
1
0,96 %
0,96 %
mobilní telefon - odkudkoliv
1
0,96 %
0,96 %
6. Jak se nejčastěji připhlašujete na sociální sítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Notebook
77
74,04 %
74,04 %
Mobilní telefon
41
39,42 %
39,42 %
Stolní počítač
34
32,69 %
32,69 %
Tablet
4
3,85 %
3,85 %
různě
1
0,96 %
0,96 %
nepřihlašuji
1
0,96 %
0,96 %
7. Co se Vám na Vámi oblíbených sociálních sítích líbí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
komunikace s přáteli
4
3,88 %
3,85 %
nevim
3
2,91 %
2,88 %
informace
2
1,94 %
1,92 %
snadná komunikace s přáteli
2
1,94 %
1,92 %
...
2
1,94 %
1,92 %
Nic
2
1,94 %
1,92 %
možnost být ve styku s přáteli, které nevídám
1
0,97 %
0,96 %
hodně přátel je zaregistrovaných
1
0,97 %
0,96 %
Především to, že jsem v kontaktu s přáteli zdaleka, např. ze zahraničí, se kterými je případná jiná komunikace složitější
1
0,97 %
0,96 %
snadnost domluvy akce
1
0,97 %
0,96 %
ostatní odpovědi
nic, je to ztráta času, ale člověk si na nich rychle vybuduje závislost jsou tam videa a k nim někdy zajímavé komentáře... často ale také úplně stupidní komentáře že tam jsou lidé, které znám, ale se kterými se nemohu pravidelně vídat nic moc sdílení informací Přátelé na jednom místě Pokec s přáteli drby dostupnost, možnost domlouvat se moznost vyuziti chatu, informace o zivote pratel snadná komunikace možnost rychlé komunikace s přáteli nic, je to jen výplň času jinak znuděných především náctiletých Zveřejňování fotek a videí větší informovanost než na oficiálních stránkách dotyčné skupiny, webu atd. pruznost různě záleží na síti kontakt s lidmi, rozšiřuje obzory vše je pohromadě a přehledné Oblíbenost. strucnost Bavíme se o youtube - snadný poslech skutečně různé hudby, vzdělávací či informační videa. Ale přeměnu v tzv. sociální síť rozhodně nekvituji, coby nosič informací (videí) by mi služba bohatě stačila, nejen kvůli častým změnám portálu hledám alternativu. možnost mít přehled o přátelích, využívání kontaktů v rámci koníčků nevím přesně říct rychla komunikace, centralizace Vyhovují mi svou funkčností. využívají to lidé rychlá dostupnost, bezplatná a dynamická komunikace sdílení informací, fotky, stav zadaná/nezadaná atd. komunikace komunikace zdarma kontakt s lidmi dostupnost přátel z větší vzdálenosti hodně lidí, se kterými člověk může komunikovat hry, chat Chat komunikace s přáteli zadarmo pristupnost k lidem, kteří nejsou v mém blízkém okolí, mám od nich zprávy, vím co se u nich děje nového apod. Že se jednou za čas najde někdo se stejnými názory jako mám já. a dozvídám se, co dělají známí a přátelé; odpočinu si tam - nehrozí, že ych musela přemýšlet Vlastně se mi to moc nelíbí velký anonymní svět, lidé, kteří by se se mnou v reálu nebavili, protože jsem moc stará a důstojná, najednou mohu být bez věku Komunikace s přáteli; diskutování s lidmi, kteří mají stejný zájmy; získávání informací. diskuze, videa bezplatná komunikace (při pominutí poplatku za připojení k internetu) rychlost usnadňuje komunikaci s lidmi, které nemáme šanci běžně potkat (bývalí spolužáci), zrychluje komunikaci jsem v kontaktu s přáteli, kteří žijí daleko Rychlá komunikace, zábava možnost sdílení fotek s rodinou dozvim se plno novinek zdroj nových informací tvorba stránek a skupin, sdílení fotek, informace o akcích, komunikace s lidmi, kteří bydlí daleko a nemohu se s nimi často vídat na youtube se dá snadno a rychle najít téměř jakákoliv písnička Komunikace, zábava, informovanost o tom, co se děje Facebook je takový, jaký si ho sám udělám. Nežádoucí obsah a osoby zablokuji, žádoucí naopak highlightuji. dostupnost přátel Komunikace s ostatními Design, dobrá orientace, všestrannost Líbí? Nic Jednoduchost, přehlednost, přátelé na jednom místě. spojeni s prateli ve svete komunikace s lidmi, ke kterým bysme po letech už neměli přístup Dostupnost ostatních uživatelů Dostupnost videí přehlednost, spousta možností ke komunikaci nic...moc. na každé něco jiného možnost komunikace, sledování tutorialů přářatele se kterejma si pokecám ani nevim propojenost se systémem Android možnost kontaktu s přáteli, studijní skupina Možnost komunikace téměř s každým počet uživatelů Hudba (youtube), obrázky (ruzne skupiny na facebooku) je tam to, co potrebuju Propojenost,přístupnost vše jednoduchá orientace možnost chatu a sdílení fotek s kamarády (facebook), diskuzní fórum (lide.cz) snadný přístup k informacím, které mě zajímají (facebook) Komunikace s přáteli, hudba
84
81,55 %
80,77 %
8. Co se Vám na Vámi oblíbených sítích nelíbí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ostatní odpovědi
hloupost lidí, na sociálních sítích je více nápadná, někdy je mi z toho špatně, když čtu jejich názory je to hrozný žrout času soukromí ty šmírovací aspekty a propojování s lidmi přístup mladších, dětí celkem snadná zneužitelnost, žerou volný čas xD nemoznost naproste anonymity vuci lidem mimo muj okruh znamych odpoutávání od reality DĚTI Nelíbí se mi, že způsobují závislost. V mládí nebyly a taky jsme bez nich přežili. možnost závislosti žádné oblíbené nemám, všechny mají jen svojí umělou realitu a potom to ve světě vypadá, jak vypadá... Spam publikování toho, co bychom normálně nepublikovali. nenapadá mě ztráta kontroly nad věcmi, které se mě týkají moc zdlouhavé prohlížení malé zabezpečení osobních údajů Závislost. promoted tweets Že se z nich majitelé snaží udělat tzv. sociální síť - hromady balastu na úkor stručnosti, jednoduchosti a čistého obsahu. závislost na nich, přílišné sdílení informací, někdy nahrazují osobní kontakt až příliš až moc rychlá komunikace a centralizace dat :) Facebook - chybí možnost NELÍBÍ SE MI. není to přímá komunikace face to face možnost zneužití, žádosti o přátelství neznámých uživatelů, ztráta soukromí sdílení příliš osobních informací, sdílení nevhodných fotek, to že příliš mladých lidí tráví tolik času na FB zrout casu ohrožení,nevhodná videa přehnanost funkcí fungují tak nějak divně... zaměstnavatel je může sledovat, stejně tak někdo další... novy vzhled ?? narušování soukromí spam, hloupí lidé Hloupí, hloupí, ještě o mnoho hloupější lidé, než jsem já. a otížné filtrování nezajímavého materiálu (reklamy, některé příspěvky ostatních) U FB nepřehlednost a neustálé změny, ostatní navštěvuji jen občas . Idioti nepřehlednost pro starší uživatele omezení svobody omezení soukromí někdy nedostatek soukromí Rozšířenost, spamy "velký bratr", resp. ztráta soukromí - provozovatelé sítí shromažďují informace o uživatelích nekdy spatne zabezpecene soukromi zbytečné statusy některé změny jsou k horšímu všechny sítě typu facebook apod. degenerují komunikační schopnosti, lidi tam řeší úplně všechno místo toho aby komunikovali s přáteli osobně, také tam zjišťují informace o druhých, zkrátka se chovají jinak, než jak by se chovali v přímém kontaktu narušování soukromí, žrout času Neschopnost některých lidí pochopit, že jsou informace nevhodné k veřejnému publikování a sdílení (především osobní informace) narušení soukromí Všichni otravujou - Shromažďování informací o uživatelích neustálé změny v nastavení zabezpečení Nezabezpečenost, pomalé načítání (někdy) reklama obtěžování špízlování malé soukromí Nic mě nenapadá. infantilní statusy "povinnost" je používat na každé něco jiného Je to škumpa jako bulvarní magazíny. skoro vsechno že člověk u toho dokáže sedět hodiny Nízká inteligence diskutujících omezená možnost zamezení zobrazení osobních informací spekulace o soukromí uživatelů ztráta intimity reklamy (hlavny ty ktere umistuji admini na fcb) Spustu nesmyslných reklam a sdílení jen reklama debilita některých lidí, stupidní příspěvky typu "dej like pokud..." atd. všechno absence soukromí, reklamy, vulgarita uživatelů zneužitelnost dat Youtube - reklamy
82
79,61 %
78,85 %
9. Zpozorovali jste na síti nějakou reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
97
93,27 %
93,27 %
ne
5
4,81 %
4,81 %
nevím
2
1,92 %
1,92 %
10. Zaujala Vás reklama zobrazená na sociální síti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
66
63,46 %
63,46 %
ano
25
24,04 %
24,04 %
nevím
13
12,5 %
12,5 %
11. Klikli jste na tuto reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
78
75 %
75 %
ano
26
25 %
25 %
12. Obtěžuje Vás reklama na sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
76
73,08 %
73,08 %
ne
28
26,92 %
26,92 %
13. Podíváte se na stránku, kterou Vám doporučí přátelé?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
49
47,12 %
47,12 %
spíše nesouhlasím
20
19,23 %
19,23 %
nevím
15
14,42 %
14,42 %
souhlasím
12
11,54 %
11,54 %
nesouhlasím
8
7,69 %
7,69 %
14. Sledujete, co se na Vámi sledované stránce děje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
59
56,73 %
56,73 %
ne
45
43,27 %
43,27 %
15. Přispíváte na stránky Vámi oblíbených firem/umělců?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
87
83,65 %
83,65 %
ano
17
16,35 %
16,35 %
16. Sledujete videa/obrázky, která jsou na těchto stránkách zobrazena?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
68
65,38 %
65,38 %
ne
36
34,62 %
34,62 %
17. Chodíte na Vámi oblíbenou stránku, aniž by Vám vyskočilo upozornění o novém obsahu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
56
53,85 %
53,85 %
ano
48
46,15 %
46,15 %
18. Sdílíte obsah, který Vás na stránkách zaujal, dále?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
53
50,96 %
50,96 %
ano
51
49,04 %
49,04 %
19. Bavíte se s přáteli o příspěvcích na sociálních sítích i v běžném životě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
62
59,62 %
59,62 %
ne
42
40,38 %
40,38 %
20. Navštěvujete i internetové stránky firem/produktů na základě reklamního sdělení na sociální síti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
74
71,15 %
71,15 %
ano
30
28,85 %
28,85 %
21. Oslovilo Vás sdělení z Vámi navštěvovaných stránek natolik, že jste o něm hledal/a více informací?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
58
55,77 %
55,77 %
ano
27
25,96 %
25,96 %
nevím
19
18,27 %
18,27 %
22. Zaujalo Vás sdělení natolik, že jste si daný produkt, službu objednal/a?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
96
92,31 %
92,31 %
ano
8
7,69 %
7,69 %
23. Dokážete si vybavit, kterou firmu/produkt jste si naposledy prohlédli (přidali do sledovaných)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
33
32,04 %
31,73 %
nevím
8
7,77 %
7,69 %
žádnou
5
4,85 %
4,81 %
Lush
2
1,94 %
1,92 %
bonprix
2
1,94 %
1,92 %
Ne.
2
1,94 %
1,92 %
žádnou nemám přidanou
1
0,97 %
0,96 %
obleček pro psa
1
0,97 %
0,96 %
žádnou firmu
1
0,97 %
0,96 %
oficiální BMW kanál na youtube
1
0,97 %
0,96 %
ostatní odpovědi
Fincentrum nějakou oblíbenou kapelu wellness hotel sola gratia Cafe Retro Hervis sport. Stránka mého oblíbeného fotografa na Facebooku např. rádio RockMax nic pouze zájmové neziskové weby ZOO Praha posters.cz Co to je? Dotazník mluví podivným jazykem. Co znamená "přidat do sledovaných"? Nic takového nedělám a dělat nehodlám. Přidat webovou stránku do záložek, chápu, ale to je tak vše. Deutsche Bahn Nedokáži. KOVO-MONT konstrukce s.r.o. teplo domova xxx ?? .... Sierra Nevada corp. komerční stránky produkty většinou nepřidávám O2 . Toto nedělám. Mám dojem, že toto skrytě tlačí k dotazování na facebook, který NEVLASTNÍM. kavárna celicafé hudba Ani firmu nebo produkt, slavnou osobnost psí útulek spodní prádlo stránku nějakého fotografa Mohito www.hodinky.cz Kofola Nevím. nn lg electronic new zeland petcare.cz Ano Navicat ... ladybox czc.cz Časopis Forbes ano - cohiba film Hobit votocvohoz.cz - výměna oblečení spíš ne
47
45,63 %
45,19 %
24. Které firemní/propagované sdělení Vás poslední dobou oslovilo? (kladně i záporně)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
::???
.
..
...
....
+Slevy
-Reklamy Tmobile
aktuálně zřejmě nějaké tipy na vánoční dárky
Bohužel si nevzpomenu.
bravoweb
facebook je, byl a bude zadarmo!
Fincentrum - kladně
Mimibazar - záporně
Fišer
hledání práce, typy na vánoční dárky
Hm. Každé propagované sdělení mě oslovuje záporně, nechci, aby mi firmy či jiní propagátoři něco sdělovali, dovedu si informace najít sám a proto tato "sdělení" nemilosrdně filtruji.
Hnuti pro zivot
Kofola - nabídka vánočního přání
nápady na recyklaci a alternativní bydlení
ne
něco s cajthamlovou
neoslovuji mne. reklamy temer vubec nectu, povazuji to za ztratu casu
netušim
netuším
nev im
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím
nevim
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím
Nevím
nevím, asi žádné, snažím se to spíše ignorovat
nevzpomínám si
Nevzpomínám si
nezajímám se o tyto informace na soc. síti
oblečení
Poslední dobou žádné.
Regiojet celkově kladně
Reklam je takové množství, že raději ihned vypouštím kterou jsem zrovna zahlédl...obtěžují mě a nechci se zbytečně rozčilovat.
Reklama na vibrátor. Ani kladně, ani záporně, jen mě zaujala.
Reklamy proti kožešinovým výrobkům
Rum Božkov
s
Sdělení ohledně čeho??
sleduji je čím dím tím méně a tedy si nevzpomínám
Slevy v obchodech
tmobile
to na kterém se sama podílím
volejte Zadara (tak debilne jednoduchy)
xxx
zadne
zadne
zadne
záporně - reklama na zázračnou dietu na facebooku plná pravopisných chyb a nesmyslů
záporně všichni politici
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žadné
žádné
žádné
žádné
žádné bohužel
žádné si nevybavuji
žádné, reklamy blokuji, ostatní nevnímám
Žádné.
žádný
25. Které produkty/firmy/umělci mají podle Vás nejlepší prezentacina sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
34
33,66 %
32,69 %
fotografové
3
2,97 %
2,88 %
-
3
2,97 %
2,88 %
nevím, nesleduji to
2
1,98 %
1,92 %
netuším
2
1,98 %
1,92 %
herci
2
1,98 %
1,92 %
Lucie Bílá
2
1,98 %
1,92 %
nejbohatší
2
1,98 %
1,92 %
nezajímám se o ně
1
0,99 %
0,96 %
jak to mám vědět, to je jejich problém
1
0,99 %
0,96 %
ostatní odpovědi
čím větší nula, tím lepší facebook aktuální jelikož sleduji pouze pár svých vybraných, mohu jen těžko posoudit netusim zpěváci, skupiny nevím, je mi to jedno nevim, nesleduji z televizního průmyslu Hudební skupiny silver rocket Hm. Nejlepší prezentaci na youtube? Umělci, kteří tam bez uzardění a balastu umístí své dílo. vin diesel O2, Regiojet Jaromír Jágr facebook xxx nevím, neznám jich moc Oblečení, elektronika ??? .... Hudební skupiny...? Netuším, moc to nesleduji. Nikdo mne nenapadá Nevím, nesleduji je. sportovci - jaromír jágr, zpěváci hudebníci pořad Partička Ben Cristovao nesleduji herci a zpevaci Těžko říct, zas tak hodně to nesleduji. Jarda Jágr momentálně vizitky prezidentských kandidátů, hlavně Schwarzenberg a Sobotka Asus, Bob Marley, Nokia .. žádní to teda vážně nesleduju Nesleduji -> nevím. ... ladybox slevomat nevím, mám adblock zooey deschanel, terry prattchett ti kteří se proslavili až v době internetu (bohužel) jelikož je znají hlavně mladí a hlavně mladí (dle mého názoru) používají sociální sítě zabavne a jednoduche veci Nevím, veškeré zboží Kiss korn nevím bohužel Nedokážu posoudit, z mnou oblíbených Paulo Coelho, Tata Bojs, ...
49
48,51 %
47,12 %
26. Co Vás na jejich stránkách nejvíce zaujalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
22
22 %
21,15 %
nevím
16
16 %
15,38 %
fotky
6
6 %
5,77 %
...
3
3 %
2,88 %
xxx
3
3 %
2,88 %
-
3
3 %
2,88 %
Nevím.
2
2 %
1,92 %
nesleduji
1
1 %
0,96 %
nic, neznám jejich stránky na sociálních sítích
1
1 %
0,96 %
nic moc
1
1 %
0,96 %
ostatní odpovědi
foto Komunikace s fanoušky, osobní fotografie nevím...libí se mi nemohu odpovedet, pridavam si pouze veci ktere jiz znam a zajimaji me. jinak ale na strankach vyhledavam zejmena fotografie. fotky, sdělení nezajímám se moc o internetové stránky firem obsah - fotografie nevim, dál fotografie nevidel jsem stranky, tak otazka neznela Na čích stránkách? Nerozumím. kvalitní příspěvky, komunikace s uživateli Způsob komunikace produkty komunikace ??? .... Aktivita, která je někdy značná. a Když je nesleduji, neměla by to být povinná otázka. fotografie asi nejspíš obsah neformálnost, zábava, skromnost a bezprostřednost s jakou herci komunikují s fanoušky Osobitost, komunikace s fanoušky nekteri pridavaji bohate prispevky Nejvíce se dívám na jejich fotografie. Jeho trénink nelze odpovědět Množství informací, fotek a událostí. komunikace s "přáteli" Nelze odpovědět. aktivita, informace akce slevy schopnost zaujmout tupé masy fotky, postřehy novinky Aktivita, dobré fotky, mnoho členů skupiny množství informací . jonathan davis Osobní přístup
42
42 %
40,38 %
27. Vaše připomínky
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
-
-
-
??
.
.
.
.
..
..
..
...
...
....
a
asi žádné
bez komentáře
celý dotazník se mi zdál úzce profilovaný na jednu sociální síť - FB, přestože se na začátku ptal i na jiné (4sq, LinkedIn)
často mi chodí spamy ze stránek výrobků, na kterých jsem nikdy nebyla
dál
hloupý dotazník :D
jebat tyhlety věci- chceš mluvit s kámošema? potkej se s nima v hospodě nebo na fotbale a ne na internetu.
K čemu?
k čemu? nic.
K dotazníku? Mluví divným jazykem, kterému nerozumím a odhaduji, co chtěl tazatel vlastně říci. Na řadu otázek neumím odpovědět ať už kvůli výběru variant či proto, že ta otázka se mě vůbec netýká. Pro neuživatele tzv. sociálních sítí je dotazník trochu mimo, na druhou stranu jsem byl zvědav, jak se bude vyvíjet, tak jsem pokračoval v intuitivním vyplňování.
Lepší možnosti odpovědí
mám zablokované reklamy, protože mě otravují
na mě je sociální síť pojímána příliš úzce, zahrnula bych i komunitní stránky
ne
Nejsou.
Některé otázky se musí vypnit a já na ně nemám odpověď
nemájm
nemám
nemám
nemám
nemám
nemam
nemám
nemám
nemam
nemám
Nemám
nemám :)
Nemám výhrady.
Nemám žádné připomínky
Nemám.
Nesnáším reklamu, proto na žádné reklamy neklikám.
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím, zda k dotazníku, či k www stránkám...otázka je nejasná
nic
nic
nic
NIc
no comment
none
otázky jsou položeny dost špatně.
Otravné otázky.
Pár reklam
peace
Řekla bych, že daleko přínosnější by byla práce na téma Důsledky používání sociálních sítí v ČR. Spousta dnešních dětí jen co přijdou domů ze školy, jde na "fejs", ne si zahrát s kamarády fotbal nebo si třeba přečíst knihu. Kdo není na "fejsu", případně Twitteru, jako by mezi mladými neexistoval. Nepopírám, že je dobré najít staré kamarády, ale to je asi tak vše. Komunikovat se přeci dá i přes mobilní telefon nebo icq apod., nemusím každou minutu dávat všem na odiv, co "papinkám", jak všechny "muckuju a lovískuju" a mít 500 přátel, z kterých jsem 450 v životě osobně neviděla ani neuvidím. Nehledě na velmi reálné získávání osobních údajů, fotek, sledování osob apod. Shrnuto - žádný skutečný přínos u sociálních sítí v ČR nevidím.
Sleduji stránky týkající se mých koníčků a až na hudební skupiny nemají žádné z nich reklamu, neboť ji nepotřebují. Nic se nenabízí, neprodává, nekupuje (vyjma hudebních alb, když už). Pokud ano, stránku opouštím. Od toho na nich nejsem.
socialni site omezuji komunikaci v realnem zivote a muzou zpusobit zavislost, ktera ve velke mire negativne ovlivnuje zivot jedince a jeho okoli.
Sociání sít je nesmyslný žrout času.
více bezpečnosti v označování fotek
Všechny otázky by neměly být povinné...
xxx
xxx
xxx
zadna
zadne
zadne
Zvláštní konstrukce dotazníku.
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
Žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádný nemam
28. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
72
69,23 %
69,23 %
Muž
32
30,77 %
30,77 %
29. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 25
65
62,5 %
62,5 %
26 - 35
18
17,31 %
17,31 %
Méně než 18
10
9,62 %
9,62 %
36 - 45
8
7,69 %
7,69 %
46 - 55
3
2,88 %
2,88 %
30. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
40
38,46 %
38,46 %
Střední s maturitou
40
38,46 %
38,46 %
Základní
20
19,23 %
19,23 %
Střední bez vyučení
2
1,92 %
1,92 %
Střední s vyučním listem
2
1,92 %
1,92 %
31. Velikost obydlí
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více, jak 100 000
36
34,62 %
34,62 %
1 000 - 5 000
21
20,19 %
20,19 %
20 000 - 100 000
21
20,19 %
20,19 %
5 000 - 20 000
15
14,42 %
14,42 %
Méně než 1000
11
10,58 %
10,58 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bandzone na otázku 2. Které z uvedených sítí navštěvujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pinterest na otázku 1. Které sociální sítě znáte?
14. Sledujete, co se na Vámi sledované stránce děje?
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Přispíváte na stránky Vámi oblíbených firem/umělců?
16. Sledujete videa/obrázky, která jsou na těchto stránkách zobrazena?
odpověď ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hry na otázku 3. Co je hlavním cílem Vaší návštěvy sociální sítě?
19. Bavíte se s přáteli o příspěvcích na sociálních sítích i v běžném životě?
odpověď ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více, než 21 hod týdně na otázku 4. Kolik času týdně trávíte na sociálních sítích?
30. Nejvyšší dosažené vzdělání
odpověď Základní:
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 na otázku 29. Váš věk?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Které sociální sítě znáte?
2. Které z uvedených sítí navštěvujete?
3. Co je hlavním cílem Vaší návštěvy sociální sítě?
4. Kolik času týdně trávíte na sociálních sítích?
5. Odkud nejčastěji přistupujete na sociální sítě?
6. Jak se nejčastěji připhlašujete na sociální sítě?
9. Zpozorovali jste na síti nějakou reklamu?
10. Zaujala Vás reklama zobrazená na sociální síti?
11. Klikli jste na tuto reklamu?
12. Obtěžuje Vás reklama na sociálních sítích?
13. Podíváte se na stránku, kterou Vám doporučí přátelé?
14. Sledujete, co se na Vámi sledované stránce děje?
15. Přispíváte na stránky Vámi oblíbených firem/umělců?
16. Sledujete videa/obrázky, která jsou na těchto stránkách zobrazena?
17. Chodíte na Vámi oblíbenou stránku, aniž by Vám vyskočilo upozornění o novém obsahu?
18. Sdílíte obsah, který Vás na stránkách zaujal, dále?
19. Bavíte se s přáteli o příspěvcích na sociálních sítích i v běžném životě?
20. Navštěvujete i internetové stránky firem/produktů na základě reklamního sdělení na sociální síti?
21. Oslovilo Vás sdělení z Vámi navštěvovaných stránek natolik, že jste o něm hledal/a více informací?
22. Zaujalo Vás sdělení natolik, že jste si daný produkt, službu objednal/a?
23. Dokážete si vybavit, kterou firmu/produkt jste si naposledy prohlédli (přidali do sledovaných)?
24. Které firemní/propagované sdělení Vás poslední dobou oslovilo? (kladně i záporně)
25. Které produkty/firmy/umělci mají podle Vás nejlepší prezentacina sociálních sítích?
26. Co Vás na jejich stránkách nejvíce zaujalo?
27. Vaše připomínky
28. Jaké je Vaše pohlaví?
29. Váš věk?
30. Nejvyšší dosažené vzdělání
31. Velikost obydlí
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Které sociální sítě znáte?
2. Které z uvedených sítí navštěvujete?
3. Co je hlavním cílem Vaší návštěvy sociální sítě?
4. Kolik času týdně trávíte na sociálních sítích?
5. Odkud nejčastěji přistupujete na sociální sítě?
6. Jak se nejčastěji připhlašujete na sociální sítě?
9. Zpozorovali jste na síti nějakou reklamu?
10. Zaujala Vás reklama zobrazená na sociální síti?
11. Klikli jste na tuto reklamu?
12. Obtěžuje Vás reklama na sociálních sítích?
13. Podíváte se na stránku, kterou Vám doporučí přátelé?
14. Sledujete, co se na Vámi sledované stránce děje?
15. Přispíváte na stránky Vámi oblíbených firem/umělců?
16. Sledujete videa/obrázky, která jsou na těchto stránkách zobrazena?
17. Chodíte na Vámi oblíbenou stránku, aniž by Vám vyskočilo upozornění o novém obsahu?
18. Sdílíte obsah, který Vás na stránkách zaujal, dále?
19. Bavíte se s přáteli o příspěvcích na sociálních sítích i v běžném životě?
20. Navštěvujete i internetové stránky firem/produktů na základě reklamního sdělení na sociální síti?
21. Oslovilo Vás sdělení z Vámi navštěvovaných stránek natolik, že jste o něm hledal/a více informací?
22. Zaujalo Vás sdělení natolik, že jste si daný produkt, službu objednal/a?
23. Dokážete si vybavit, kterou firmu/produkt jste si naposledy prohlédli (přidali do sledovaných)?
24. Které firemní/propagované sdělení Vás poslední dobou oslovilo? (kladně i záporně)
25. Které produkty/firmy/umělci mají podle Vás nejlepší prezentacina sociálních sítích?
26. Co Vás na jejich stránkách nejvíce zaujalo?
27. Vaše připomínky
28. Jaké je Vaše pohlaví?
29. Váš věk?
30. Nejvyšší dosažené vzdělání
31. Velikost obydlí
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.