Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Přírodní/BIO kosmetika

Přírodní/BIO kosmetika

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Magdaléna Hanková
Šetření:02. 12. 2015 - 01. 01. 2016
Počet respondentů:134
Počet otázek (max/průměr):22 / 18.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Krátký dootazník o 22 jednoduchých uzavřených otázkách se věnuje problematice přírodní kosmetiky a BIO kosmetiky. V dnešní společnosti si začínájí lidé uvědomovat důležitost těchto faktorů.
Dotazník je primárně určen lidem, kteří znají firmu Botanicus, ale není to podmínkou, 2/3 dotazníku jsou tvořeny obecnými otázkami.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pozor - u některých otázek je nutno zvolit více odpovědí - tento fakt bude uveden u každé z nich. V ostatních případech volte vždy pouze 1 odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Záleží Vám na tom, z čeho jsou vyrobeny produkty nebo potraviny, které nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12492,54 %92,54 %  
ne107,46 %7,46 %  

Graf

2. Zajímáte se o přírodu a životní prostředí, které Vás obklopuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12190,3 %90,3 %  
ne139,7 %9,7 %  

Graf

3. Zajímáte se o přírodní/BIO produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8966,42 %66,42 %  
ne4533,58 %33,58 %  

Graf

4. Jaká věta Vás vystihuje lépe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji raději dražší, ale kvalitnější výrobky11485,07 %85,07 %  
nakupuji raději levnější, byť méně kvalitní výrobky2014,93 %14,93 %  

Graf

5. Který faktor je pro Vás při nákupu důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita10880,6 %80,6 %  
cena2619,4 %19,4 %  

Graf

6. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku? (zvolte 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie10779,85 %79,85 %  
značkové/specializované prodejny4634,33 %34,33 %  
internetové stránky/e-shopy4029,85 %29,85 %  
supermarket/hypermarket3324,63 %24,63 %  
lékárny2417,91 %17,91 %  
prostřednictvím katalogu/dealerů1813,43 %13,43 %  

Graf

7. Jaká forma obdržení tištěného katalogu kosmetiky by pro Vás byla nejlepší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
volně na prodejnách s produkty (prodejny, lékárny apod.)6649,25 %49,25 %  
periodické zasílání na určenou adresu3727,61 %27,61 %  
na objednání přes internet (poštou přímo domů)1813,43 %13,43 %  
ke každé objednávce z e-shopu139,7 %9,7 %  

Graf

8. Kterou možnost byste u nabídky kosmetiky uvítal/a více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tištěný katalog produktů7958,96 %58,96 %  
katalog zaslaný jako newsletter (email)5541,04 %41,04 %  

Graf

9. Kde Vás nejčastěji zaujme reklama? (zvolte 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tiskoviny (noviny, časopisy)8865,67 %65,67 %  
televize8160,45 %60,45 %  
billboardy a ostatní reklamní plochy u silnic/dálnic3425,37 %25,37 %  
prostředky veřejné dopravy2417,91 %17,91 %  
outdoorová reklama (lavičky, lampy apod.)2216,42 %16,42 %  
rozhlas (rádio)1914,18 %14,18 %  

Graf

10. Které formy podpory prodeje by pro Vás byly nejzajímavější? (zvolte 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
věrnostní program, nabízející výhody stálým zákazníkům9671,64 %71,64 %  
zdarma vzorky kosmetiky8059,7 %59,7 %  
slevové poukázky (za nákupy, k věrnostnímu programu apod.)5138,06 %38,06 %  
sleva při odběru většího množství kosmetiky5037,31 %37,31 %  
dárkové balíčky k narozeninám4533,58 %33,58 %  
sleva při nákupu produktů přesahující určitou finanční částku3929,1 %29,1 %  
soutěže2115,67 %15,67 %  
další poukázky k uplatnění (vstupenky, permanentky apod.)2014,93 %14,93 %  

Graf

11. Znáte výrobce přírodní BIO kosmetiky Botanicus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10679,1 %79,1 %  
ano2820,9 %20,9 %  

Graf

12. Nakoupil/a jste někdy výrobky od této společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1753,13 %12,69 %  
ano1546,88 %11,19 %  

Graf

13. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ryze přírodní BIO kosmetika2071,43 %14,93 %  
Český výrobek1967,86 %14,18 %  
netestováno na zvířatech1553,57 %11,19 %  
používání rostlin z vlastních zdrojů k výrobě1553,57 %11,19 %  
poměr cena/kvalita932,14 %6,72 %  
široký sortiment621,43 %4,48 %  

Graf

14. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
málo prodejních míst2278,57 %16,42 %  
absence reklamy1657,14 %11,94 %  
nemají vlastní e-shop1553,57 %11,19 %  
absence katalogu1346,43 %9,7 %  
pouze omezený sortiment zboží517,86 %3,73 %  
cena517,86 %3,73 %  

Graf

15. Uvítal/a byste, kdyby společnost Botanicus měla vlastní online e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, začal/a bych produkty kupovat touto cestou1760,71 %12,69 %  
ne621,43 %4,48 %  
ano, ale přes ně bych produkty nekupoval/a517,86 %3,73 %  

Graf

16. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Botanicus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1967,86 %14,18 %  
ano932,14 %6,72 %  

Graf

17. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10175,37 %75,37 %  
muž3324,63 %24,63 %  

Graf

18. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-308966,42 %66,42 %  
31-401712,69 %12,69 %  
41-501511,19 %11,19 %  
20 a méně107,46 %7,46 %  
51-6032,24 %2,24 %  

Graf

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola/gymnázium s maturitou6044,78 %44,78 %  
vysokoškolské3223,88 %23,88 %  
vyučena1914,18 %14,18 %  
vyšší odborné1611,94 %11,94 %  
základní42,99 %2,99 %  
vyučena s maturitou32,24 %2,24 %  

Graf

20. Jaká je Vaše současná pozice ve společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec na nižším postu5238,81 %38,81 %  
student4029,85 %29,85 %  
zaměstnanec na vyšším postu2720,15 %20,15 %  
podnikatel/OSVČ (bez zaměstnanců)1410,45 %10,45 %  
podnikatel/OSVČ (se zaměstnanci)10,75 %0,75 %  

Graf

21. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000,- Kč5037,31 %37,31 %  
10 000 - 20 000,- Kč3929,1 %29,1 %  
20 000 - 30 000,- Kč3022,39 %22,39 %  
30 000 - 40 000,- Kč96,72 %6,72 %  
40 000 - 50 000,- Kč32,24 %2,24 %  
70 000 - 100 000,- Kč21,49 %1,49 %  
50 000 - 70 000,- Kč10,75 %0,75 %  

Graf

22. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 tis. - 50 tis. obyvatel4936,57 %36,57 %  
do 10 tis. obyvatel3929,1 %29,1 %  
více než 500 tis. obyvatel (Praha)2317,16 %17,16 %  
100 tis. - 300 tis. obyvatel96,72 %6,72 %  
300 tis. - 500 tis. obyvatel75,22 %5,22 %  
50 tis. - 100 tis. obyvatel75,22 %5,22 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Zajímáte se o přírodní/BIO produkty?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech na otázku 13. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)

8. Kterou možnost byste u nabídky kosmetiky uvítal/a více?

  • odpověď tištěný katalog produktů:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Zajímáte se o přírodu a životní prostředí, které Vás obklopuje?

9. Kde Vás nejčastěji zaujme reklama? (zvolte 2 odpovědi)

  • odpověď tiskoviny (noviny, časopisy):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi absence katalogu na otázku 14. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)

10. Které formy podpory prodeje by pro Vás byly nejzajímavější? (zvolte 3 odpovědi)

  • odpověď zdarma vzorky kosmetiky:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi absence katalogu na otázku 14. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)

11. Znáte výrobce přírodní BIO kosmetiky Botanicus?

  • odpověď ano:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Nakoupil/a jste někdy výrobky od této společnosti?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český výrobek na otázku 13. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi netestováno na zvířatech na otázku 13. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi používání rostlin z vlastních zdrojů k výrobě na otázku 13. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ryze přírodní BIO kosmetika na otázku 13. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi absence katalogu na otázku 14. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi absence reklamy na otázku 14. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi málo prodejních míst na otázku 14. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemají vlastní e-shop na otázku 14. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, začal/a bych produkty kupovat touto cestou na otázku 15. Uvítal/a byste, kdyby společnost Botanicus měla vlastní online e-shop?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Botanicus?

20. Jaká je Vaše současná pozice ve společnosti?

  • odpověď student:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 a méně na otázku 18. Jaký je Váš věk?

21. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

  • odpověď do 10 000,- Kč:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 20. Jaká je Vaše současná pozice ve společnosti?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Záleží Vám na tom, z čeho jsou vyrobeny produkty nebo potraviny, které nakupujete?

2. Zajímáte se o přírodu a životní prostředí, které Vás obklopuje?

3. Zajímáte se o přírodní/BIO produkty?

4. Jaká věta Vás vystihuje lépe?

5. Který faktor je pro Vás při nákupu důležitější?

6. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku? (zvolte 2 odpovědi)

7. Jaká forma obdržení tištěného katalogu kosmetiky by pro Vás byla nejlepší?

8. Kterou možnost byste u nabídky kosmetiky uvítal/a více?

9. Kde Vás nejčastěji zaujme reklama? (zvolte 2 odpovědi)

10. Které formy podpory prodeje by pro Vás byly nejzajímavější? (zvolte 3 odpovědi)

11. Znáte výrobce přírodní BIO kosmetiky Botanicus?

12. Nakoupil/a jste někdy výrobky od této společnosti?

13. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)

14. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)

15. Uvítal/a byste, kdyby společnost Botanicus měla vlastní online e-shop?

16. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Botanicus?

17. Jste:

18. Jaký je Váš věk?

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jaká je Vaše současná pozice ve společnosti?

21. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

22. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Záleží Vám na tom, z čeho jsou vyrobeny produkty nebo potraviny, které nakupujete?

2. Zajímáte se o přírodu a životní prostředí, které Vás obklopuje?

3. Zajímáte se o přírodní/BIO produkty?

4. Jaká věta Vás vystihuje lépe?

5. Který faktor je pro Vás při nákupu důležitější?

6. Kde nejčastěji kupujete kosmetiku? (zvolte 2 odpovědi)

7. Jaká forma obdržení tištěného katalogu kosmetiky by pro Vás byla nejlepší?

8. Kterou možnost byste u nabídky kosmetiky uvítal/a více?

9. Kde Vás nejčastěji zaujme reklama? (zvolte 2 odpovědi)

10. Které formy podpory prodeje by pro Vás byly nejzajímavější? (zvolte 3 odpovědi)

11. Znáte výrobce přírodní BIO kosmetiky Botanicus?

12. Nakoupil/a jste někdy výrobky od této společnosti?

13. Co si myslíte, že je hlavní předností kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)

14. Co si myslíte, že je hlavním nedostatkem kosmetiky Botanicus? (zvolte 3 odpovědi)

15. Uvítal/a byste, kdyby společnost Botanicus měla vlastní online e-shop?

16. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Botanicus?

17. Jste:

18. Jaký je Váš věk?

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jaká je Vaše současná pozice ve společnosti?

21. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

22. Jaký je počet obyvatel v místě bydliště, kde žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hanková, M.Přírodní/BIO kosmetika (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://prirodni-bio-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.