Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Zajímá Vás přírodní kosmetika? Podělte se s ostatními o své zkušenosti.
Odpovědi respondentů
1. Používáte přírodní kosmetiku?
Přírodní kosmetikou se rozumí kosmetika, která neobsahuje žádné umělé přísady. Nemusí se přitom nutně jednat pouze o biokosmetiku.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
39
66,1 %
66,1 %
Ne
20
33,9 %
33,9 %
2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Každý den, téměř každý den
16
41,03 %
27,12 %
Několikrát týdně
11
28,21 %
18,64 %
Méně často
6
15,38 %
10,17 %
Jednou týdně
6
15,38 %
10,17 %
3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
Uveďte prosím názvy značek přírodní kosmetiky, které znáte. Odpovědi oddělte čárkou.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
alvedre,saloos,delibutus..
alverde
Alverde, Alterra, Sante.
Alverde, Alterra, Sante.
Alverde, Lavera, Lush, Eco Cosmetics
Alverde, MuLondon, Saloos, Tropicai, Lavera, Natura Siberica, Sanoflore, Weleda
4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
20
51,28 %
33,9 %
Ano
19
48,72 %
32,2 %
6. Podle čeho vybíráte přírodní kosmetiku na internetu? Můžete vybrat více možností.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Podle značky
10
52,63 %
16,95 %
Podle recenzí na internetu (například recenze na blogu, portálu o životním stylu apod.)
9
47,37 %
15,25 %
Podle doporučení
8
42,11 %
13,56 %
Podle ceny
6
31,58 %
10,17 %
Podle hodnocení ostatních uživatelů v internetovém obchodě
4
21,05 %
6,78 %
Podle vlastní zkušenosti
1
5,26 %
1,69 %
dle složení
1
5,26 %
1,69 %
podle složení
1
5,26 %
1,69 %
7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
12
63,16 %
20,34 %
Ano, vždy
4
21,05 %
6,78 %
Ano, občas
3
15,79 %
5,08 %
8. Ve kterém internetovém obchodě nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku? Můžete uvést více obchodů.
Uveďte prosím názvy svých oblíbených internetových obchodů s přírodní kosmetikou. Odpovědi oddělte čárkou.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ostatní odpovědi
nepamatuji eClovicek, různé lékárny, Brána k dětem kdekoliv kde najde google, nemam zadne oblibene eshopy http://herbavera.cz/ zbozi.cz pokaždé jinde mediderm.cz www.lushcz.cz
8
42,11 %
13,56 %
9. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
17
89,47 %
28,81 %
Ano
1
5,26 %
1,69 %
Muž
1
5,26 %
1,69 %
10. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-24 let
8
42,11 %
13,56 %
31-35 let
3
15,79 %
5,08 %
36-40 let
2
10,53 %
3,39 %
25-30 let
2
10,53 %
3,39 %
41-45 let
1
5,26 %
1,69 %
51 a více let
1
5,26 %
1,69 %
Méně než 15 let
1
5,26 %
1,69 %
15-18 let
1
5,26 %
1,69 %
11. Nejvyšší ukončené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední škola s maturitou
10
52,63 %
16,95 %
Vysoká škola
7
36,84 %
11,86 %
Základní
1
5,26 %
1,69 %
Střední škola bez maturity
1
5,26 %
1,69 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den, téměř každý den na otázku 2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cannaderm=Ano, znám, a občas kupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cannaderm=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eoné=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jasön=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavera=Ano, znám, a občas kupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavera=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nobilis Tillia=Ano, znám, ale nekupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nobilis Tillia=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Saloos=Ano, znám, a občas kupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Saloos=Ano, znám, ale nekupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Urtekram=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weleda=Ano, znám, ale nekupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weleda=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podle značky na otázku 6. Podle čeho vybíráte přírodní kosmetiku na internetu? Můžete vybrat více možností.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 9. Pohlaví
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední škola s maturitou na otázku 11. Nejvyšší ukončené vzdělání
4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
odpověď Eoné=Ne, neznám:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nobilis Tillia=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cannaderm=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
odpověď Jasön=Ne, neznám:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cannaderm=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavera=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
odpověď Nobilis Tillia=Ne, neznám:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
odpověď Urtekram=Ne, neznám:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavera=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cannaderm=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weleda=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?
odpověď Ano:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podle značky na otázku 6. Podle čeho vybíráte přírodní kosmetiku na internetu? Můžete vybrat více možností.
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 9. Pohlaví
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední škola s maturitou na otázku 11. Nejvyšší ukončené vzdělání
9. Pohlaví
odpověď Žena:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Používáte přírodní kosmetiku?
2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?
6. Podle čeho vybíráte přírodní kosmetiku na internetu? Můžete vybrat více možností.
7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?
9. Pohlaví
11. Nejvyšší ukončené vzdělání
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Používáte přírodní kosmetiku?
2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?
6. Podle čeho vybíráte přírodní kosmetiku na internetu? Můžete vybrat více možností.
7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?
9. Pohlaví
11. Nejvyšší ukončené vzdělání
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.