Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Přírodní kosmetika

Přírodní kosmetika

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Kovarik
Šetření:02. 09. 2013 - 08. 09. 2013
Počet respondentů:59
Počet otázek (max/průměr):11 / 5.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Přírodní kosmetika

Zajímá Vás přírodní kosmetika? Podělte se s ostatními o své zkušenosti.

Odpovědi respondentů

1. Používáte přírodní kosmetiku?

Přírodní kosmetikou se rozumí kosmetika, která neobsahuje žádné umělé přísady. Nemusí se přitom nutně jednat pouze o biokosmetiku.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3966,1 %66,1 %  
Ne2033,9 %33,9 %  

Graf

2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den, téměř každý den1641,03 %27,12 %  
Několikrát týdně1128,21 %18,64 %  
Méně často615,38 %10,17 %  
Jednou týdně615,38 %10,17 %  

Graf

3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?

Uveďte prosím názvy značek přírodní kosmetiky, které znáte. Odpovědi oddělte čárkou.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

alvedre,saloos,delibutus..

alverde

Alverde, Alterra, Sante.

Alverde, Alterra, Sante.

Alverde, Lavera, Lush, Eco Cosmetics

Alverde, MuLondon, Saloos, Tropicai, Lavera, Natura Siberica, Sanoflore, Weleda

Alverde, Saloos, Nobilis, Ecocosmetics, Topvet

Artistry, beautycycle

averde,

Canaderm

Himalayaherbal, laoccitane

just

Lavera, Logona, Sante, Weleda,

Logona, Eubiona, Lavera

Lush

Lush

lush, manufaktura

manufaktura

manufaktura

manufaktura, bioderma, herbavera

nepamatuji si je

nevém

nevim presne nazvy

nevzpomenu si

nobilis, karel hádek, dr.popov

Popper

salcura,cutishelp,saloos,nobilis tilia,lavera,alverde,salus

saloos

Saloos, Alverde, Jason, Weleda, Lavera, Cannaderm

Saloos, Apotheker Scheller

Saloos, Lavera, Cannaderm

SynCare

Urtekram, Lavera, Logona, Alverde, Alterra, Saloos

V

Weleda, L´occitane, Saloos, Eoné, Ladrôme

Yves Rocher

yves rocher

Yves Rocher, Nivea, Garnier

4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2051,28 %33,9 %  
Ano1948,72 %32,2 %  

Graf

6. Podle čeho vybíráte přírodní kosmetiku na internetu? Můžete vybrat více možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle značky1052,63 %16,95 %  
Podle recenzí na internetu (například recenze na blogu, portálu o životním stylu apod.)947,37 %15,25 %  
Podle doporučení842,11 %13,56 %  
Podle ceny631,58 %10,17 %  
Podle hodnocení ostatních uživatelů v internetovém obchodě421,05 %6,78 %  
Podle vlastní zkušenosti15,26 %1,69 %  
dle složení15,26 %1,69 %  
podle složení15,26 %1,69 %  

Graf

7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1263,16 %20,34 %  
Ano, vždy421,05 %6,78 %  
Ano, občas315,79 %5,08 %  

Graf

8. Ve kterém internetovém obchodě nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku? Můžete uvést více obchodů.

Uveďte prosím názvy svých oblíbených internetových obchodů s přírodní kosmetikou. Odpovědi oddělte čárkou.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
yves rocher210,53 %3,39 %  
bioolejicky.cz15,26 %1,69 %  
bioobchod.cz15,26 %1,69 %  
primo v eshopu15,26 %1,69 %  
www.amway.cz15,26 %1,69 %  
http://www.nobilis.cz/, http://www.karelhadek.eu/,http://www.organictime.cz/e-shop/15,26 %1,69 %  
.15,26 %1,69 %  
Fairko.cz15,26 %1,69 %  
www.fairko.cz15,26 %1,69 %  
www.prirodaprotebe.cz, www.prirodnikosmetika.cz15,26 %1,69 %  
ostatní odpovědi nepamatuji
eClovicek, různé lékárny, Brána k dětem
kdekoliv kde najde google, nemam zadne oblibene eshopy
http://herbavera.cz/
zbozi.cz
pokaždé jinde
mediderm.cz
www.lushcz.cz
842,11 %13,56 % 

Graf

9. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1789,47 %28,81 %  
Ano15,26 %1,69 %  
Muž15,26 %1,69 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-24 let842,11 %13,56 %  
31-35 let315,79 %5,08 %  
36-40 let210,53 %3,39 %  
25-30 let210,53 %3,39 %  
41-45 let15,26 %1,69 %  
51 a více let15,26 %1,69 %  
Méně než 15 let15,26 %1,69 %  
15-18 let15,26 %1,69 %  

Graf

11. Nejvyšší ukončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou1052,63 %16,95 %  
Vysoká škola736,84 %11,86 %  
Základní15,26 %1,69 %  
Střední škola bez maturity15,26 %1,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Používáte přírodní kosmetiku?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den, téměř každý den na otázku 2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cannaderm=Ano, znám, a občas kupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cannaderm=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eoné=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jasön=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavera=Ano, znám, a občas kupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavera=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nobilis Tillia=Ano, znám, ale nekupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nobilis Tillia=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Saloos=Ano, znám, a občas kupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Saloos=Ano, znám, ale nekupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Urtekram=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weleda=Ano, znám, ale nekupuji na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weleda=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podle značky na otázku 6. Podle čeho vybíráte přírodní kosmetiku na internetu? Můžete vybrat více možností.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 9. Pohlaví
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední škola s maturitou na otázku 11. Nejvyšší ukončené vzdělání

4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?

  • odpověď Eoné=Ne, neznám:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nobilis Tillia=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cannaderm=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
  • odpověď Jasön=Ne, neznám:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cannaderm=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavera=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
  • odpověď Nobilis Tillia=Ne, neznám:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
  • odpověď Urtekram=Ne, neznám:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavera=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cannaderm=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weleda=Ne, neznám na otázku 4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?

5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?

  • odpověď Ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podle značky na otázku 6. Podle čeho vybíráte přírodní kosmetiku na internetu? Můžete vybrat více možností.
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 9. Pohlaví
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední škola s maturitou na otázku 11. Nejvyšší ukončené vzdělání

9. Pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte přírodní kosmetiku?

2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?

4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?

5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?

6. Podle čeho vybíráte přírodní kosmetiku na internetu? Můžete vybrat více možností.

7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?

9. Pohlaví

11. Nejvyšší ukončené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte přírodní kosmetiku?

2. Jak často používáte přírodní kosmetiku?

4. Znáte také následující značky přírodní kosmetiky? Kupujete některou z těchto značek?

5. Nakupujete přírodní kosmetiku také na internetu?

6. Podle čeho vybíráte přírodní kosmetiku na internetu? Můžete vybrat více možností.

7. Využíváte při nákupu přírodní kosmetiky srovnávače cen (př. heuréka.cz, Zboží.cz)?

9. Pohlaví

11. Nejvyšší ukončené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kovarik, P.Přírodní kosmetika (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://prirodni-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.