Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Přírodovědné předměty na druhém stupni ZŠ
Přírodovědné předměty na druhém stupni ZŠ
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavlína Hejsková |
---|---|
Šetření: | 11. 11. 2009 - 18. 11. 2009 |
Počet respondentů: | 8 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 14 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:18 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
i Vám, rodičům žáků druhého stupně základní školy.
Odpovědi respondentů
1. Vyberte kam patříte
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žák (-yně) | 4 | 50 % | 50 % |
učitel (-ka) | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
rodič | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
2. Jak probíhá výuka fyziky, chemie a přírodopisu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
každý předmět zvlášt | 7 | 87,5 % | 87,5 % |
jako jeden předmět | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
3. Baví žáky u Vás ve škole chemie?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 4 | 50 % | 50 % |
ne | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
nevím | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
4. Baví žáky u Vás ve škole fyzika
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
ano | 2 | 25 % | 25 % |
nevím | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
5. Baví u Vás ve škole žáky přírodopis?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 4 | 50 % | 50 % |
ano | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
nevím | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
6. Do kterého ročníku chodíte (vyučujete, popřípadě chodí vaše dítě) ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
_
4
5.ročník
6 a 7
6,7
8, 9 tř a SOU
do 9. trídy
Kvarta(4.ročník)
7. Kolik hodin fyziky máte týdně?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
3 | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
7 | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
0 | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
8. Kolik hodiny chemie máte týdně?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 4 | 50 % | 50 % |
0 | 2 | 25 % | 25 % |
3 | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
4 | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
9. Kolik hodiny přírodopisu máte týdně?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
2 | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
3 | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
7 | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
10. Pokud probíhá výuka všech přírodvědných předmětů společně pak mi napište kolik je to hodin na týden.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
tak se u nás neučí | 6 | 75 % | 75 % |
neprobíhá | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
3 | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
11. Jak se nazývá vzdělávací program podle kterého probíhá výuka?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
_
??
.
Netuším
nevím
rámcový vzdělávací program
ŠVP ZŠ
Základní škola a pak osnovy pro SOu obor Kuchařka
12. Víte co se vyučovalo dříve v předmětu přírodozpyt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
všechny přírodovědné předměty dohromady | 6 | 75 % | 75 % |
dnešní přírodopis | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
dnešní chemie a fyzika | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
13. Kde se škola nachází
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve městě | 6 | 75 % | 75 % |
na vesnici | 2 | 25 % | 25 % |
14. V jakém jste kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jihomoravský kraj | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
Vysočina | 2 | 25 % | 25 % |
Zlínský kraj | 2 | 25 % | 25 % |
Hlavní město Praha | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (63 %)
- search.seznam.cz (17,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.