Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Privátní značka - Analýza chování spotřebitelů ve Zlínském kraji

Privátní značka - Analýza chování spotřebitelů ve Zlínském kraji

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Vojkůvková
Šetření:23. 03. 2016 - 14. 04. 2016
Počet respondentů:182
Počet otázek (max/průměr):22 / 19.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulty managementu a ekonomiky, oboru Management a ekonomika podniku a tímto bych Vás ráda požádala o vyplnění dotazníku, který bude sloužit pouze k výzkumu a jako podklad k mé bakalářské práci. Data budou použita k vyhodnocení spotřebitelského chování při nákupu produktů privátních značek ve Zlínském kraji. Proto, pokud je Vaše bydliště mimo Zlínský kraj, prosím, tento dotazník nevyplňujte. Pokud budete mít zájem o výsledky výzkumu, ráda Vám je po ukončení průzkumu sdělím.

Dotazník je zcela anonymní.

Děkuji Vám za Váš čas,

Veronika Vojkůvková

Odpovědi respondentů

1. Bydlíte ve Zlínském kraji? (pokud ne, dotazník prosím nevyplňujte)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano182100 %100 %  

Graf

2. Jak často nakupujete v supermarketech (obchodních řetězcích)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát do týdne10054,95 %54,95 %  
Několikrát do měsíce5429,67 %29,67 %  
Každodenně2714,84 %14,84 %  
Vůbec10,55 %0,55 %  

Graf

3. Při nákupu je pro mne rozhodující CENA produktu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7641,76 %41,76 %  
souhlasím6334,62 %34,62 %  
spíše nesouhlasím3217,58 %17,58 %  
nevím73,85 %3,85 %  
nesouhlasím42,2 %2,2 %  

Graf

4. Při nákupu je pro mne rozhodující KVALITA produktu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím9250,55 %50,55 %  
souhlasím7038,46 %38,46 %  
nevím137,14 %7,14 %  
spíše nesouhlasím63,3 %3,3 %  
nesouhlasím10,55 %0,55 %  

Graf

5. Při nákupu je pro mne rozhodující ZNAČKA produktu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím7340,11 %40,11 %  
spíše souhlasím4424,18 %24,18 %  
nevím2614,29 %14,29 %  
souhlasím2614,29 %14,29 %  
nesouhlasím137,14 %7,14 %  

Graf

6. Při nákupu je pro mne rozhodující VÝROBCE produktu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7541,21 %41,21 %  
nevím4524,73 %24,73 %  
spíše nesouhlasím3318,13 %18,13 %  
souhlasím158,24 %8,24 %  
nesouhlasím147,69 %7,69 %  

Graf

7. Při nákupu je pro mne rozhodující ZEMĚ PŮVODU produktu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5731,32 %31,32 %  
spíše souhlasím4122,53 %22,53 %  
spíše nesouhlasím3921,43 %21,43 %  
souhlasím2513,74 %13,74 %  
nesouhlasím2010,99 %10,99 %  

Graf

8. Při nákupu je pro mne rozhodující OBAL produktu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím5932,42 %32,42 %  
spíše souhlasím5530,22 %30,22 %  
nesouhlasím3016,48 %16,48 %  
nevím2312,64 %12,64 %  
souhlasím158,24 %8,24 %  

Graf

9. Víte, co znamená termín "privátní značka"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10758,79 %58,79 %  
Ne7541,21 %41,21 %  

Graf

10. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco7771,96 %42,31 %  
Lidl6762,62 %36,81 %  
Billa6358,88 %34,62 %  
Kaufland5753,27 %31,32 %  
Albert5349,53 %29,12 %  
Penny Market109,35 %5,49 %  

Graf

11. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte. (Privátní značka je značka ve vlastnictví obchodního řetězce – tedy nachází se pouze v nabídce obchodního řetězce, který ji vlastní a je vyznačena na produktu – př. Albert - Basic).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco4762,67 %25,82 %  
Lidl3546,67 %19,23 %  
Albert3445,33 %18,68 %  
Kaufland3040 %16,48 %  
Billa2330,67 %12,64 %  
Penny Market34 %1,65 %  

Graf

12. Vyjmenujte prosím privátní značky obchodních řetězců, na které si vzpomenete.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

"K" exuisit,

Ab basic, pilos,jetgum,pikok,clever,w5

Albert - Basic, Albert Bio

Albert basic

Albert Excellent, Balea (DM), Alnatura (DM), Alterra (Rossmann), Cien (Lidl), K Classic (Kaufland), Tesco Finest

Albert quality Eurochoper Clever Takový ten žlutý obal od Billy :-D

albert quality tesco value lidl tastino, pilos

Albert Quality

albert quality

Albert quality, euro shopper

Albert Quality, K-clasic, Clever

Albert-Basic, Tesco-Value, Clever (Billa), K-Classic (Kaufland), Pilos, Boni (Penny)

Albert,Tesco

Aro Clever

Basic, clever

Billa - clever, Tesko - Value,

billa, euro, albert, clever, lidl, tesco, klasik?, basic, coop, globus

Billa, Tesco, Albert, Kauflasnd, Penny Market

clever

Clever

clever

clever , basic , tesco

Clever basic tesco

Clever clasic

Clever Korunka

Clever, ahold

Clever, Albert quality, Kaufland Classic,

clever, cien, kpurland, basic, pilos

Clever, Delux, Crivit Sports, Vocílka, Česká farma, Naše BIO

Clever, K-Classic

clever, K-classic, euro-shopper, Pilos, Tesco value, COOP

Clever, K-klasic

Clever, K-klasic, tesco value, alber quality, pilos, pikok

clever, k-klasik, pikka, albert quality

Clever, K1

Clever, pilos

Clever, Sro, finest

Clever, Tesco Value, Albert, silvercrest

Clever, Tesco value, Saguaro

Džus, čaj

Ikea

k clasik,...

K classic, alber quality, tesco value, tesco finest, pilos, pikok

K_Classic, Clever, LEV-NĚ

K-clasic, albert kvality, clever, tesco-value

K-clasic, Clever, tesco value

K-clasic, tesco value, clever

k-classic, basic, bluedino, cien, saguaro, pikok, pilos, santerra, karina, w5

K-classic, Billa, Albert Quality

K-Klassic

kklasik

Lidl, billa albert COOP, PENNY market, kaufland, Tesco, Hruška,

moje billa,

nepamatuji se

parkside

Pilos Clever Tesco Finest

Pilos, Classic,Tecso, Mielbu

Quechua - decathlon, SilverCrest - Lidl

Tesco

Tesco

tesco

Tesco - Tesco value

Tesco Finest, Albert quality, Kaufland české produkty

Tesco Finest, Cien, Clever

Tesco finest, tesco value, albert quality, billa,

Tesco jogurt

Tesco stores,

tesco value tesco finest albert quality k-klasik clever

Tesco Value

tesco value

Tesco value

Tesco value

tesco value

Tesco Value, Albert clever

Tesco Value, Clever, K-Klassic

Tesco value, lidl deluxe, Albert quality, k-classic kaufland

Value

Value,

Value, Finest

Vocílka, Pikok

Yo!

13. Jakým značkám dáváte při nákupu přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Přednost dávám privátním značkámotázka č. 14, Nerozlišujiotázka č. 14, Přednost dávám originálním značkám výrobcůotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nerozlišuji12267,03 %67,03 %  
Přednost dávám originálním značkám výrobců4826,37 %26,37 %  
Přednost dávám privátním značkám126,59 %6,59 %  

Graf

14. Privátní značky nakupuji z důvodu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ceny10578,36 %57,69 %  
Kvality1813,43 %9,89 %  
NEŘEŠÍM10,75 %0,55 %  
Ceny i kvality10,75 %0,55 %  
z důvodu ceny, ale při vědomí, že mají stejné složení jako balení od výrobce10,75 %0,55 %  
z žádného důvodu10,75 %0,55 %  
Podle kvality i ceny10,75 %0,55 %  
nemam důvod10,75 %0,55 %  
náhodně10,75 %0,55 %  
většinou je daný produkt vyroben výrobcem, který prodává totožný produkt pod jiným názvem s jinou (většinou vyšší) cenou10,75 %0,55 %  
nerozlisuji10,75 %0,55 %  
Obalu10,75 %0,55 %  
záleží na složení10,75 %0,55 %  

Graf

15. Jaké produkty privátních značek kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny12391,79 %67,58 %  
Nápoje3727,61 %20,33 %  
Hygienické prostředky (toaletní papír)2518,66 %13,74 %  
Prací a čisticí prostředky1712,69 %9,34 %  
Kosmetické prostředky1410,45 %7,69 %  
Krmivo pro zvířata107,46 %5,49 %  
elektronika, sportovní zboží10,75 %0,55 %  
Nářadí Lidl - Parkside značka10,75 %0,55 %  
záleží na složení10,75 %0,55 %  

Graf

16. Originální značky výrobců nakupuji z důvodu:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvality14882,68 %81,32 %  
Ceny147,82 %7,69 %  
Obalu52,79 %2,75 %  
NEŘEŠÍM10,56 %0,55 %  
z žádného důvodu10,56 %0,55 %  
Podle kvality i ceny10,56 %0,55 %  
nemam důvod 10,56 %0,55 %  
náhodně10,56 %0,55 %  
všechny tři odpovědi10,56 %0,55 %  
víc jim věřím10,56 %0,55 %  
Zvyk10,56 %0,55 %  
dle aktuální nabídky 10,56 %0,55 %  
nerozlisuji10,56 %0,55 %  
nenakupuji10,56 %0,55 %  
menší tlak na výrobce ze strany řetězců v otázce ceny10,56 %0,55 %  

Graf

17. Produkty privátních značek lze považovat za kvalitní.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7038,46 %38,46 %  
nevím5329,12 %29,12 %  
spíše nesouhlasím3519,23 %19,23 %  
souhlasím2212,09 %12,09 %  
nesouhlasím21,1 %1,1 %  

Graf

18. Obaly privátních značek jsou natolik zajímavé, že získají mou pozornost.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím10155,49 %55,49 %  
nesouhlasím3117,03 %17,03 %  
nevím2714,84 %14,84 %  
spíše souhlasím189,89 %9,89 %  
souhlasím52,75 %2,75 %  

Graf

19. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11362,09 %62,09 %  
Muž6937,91 %37,91 %  

Graf

20. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let6837,36 %37,36 %  
36-55 let6535,71 %35,71 %  
26-35 let3318,13 %18,13 %  
56 a více let168,79 %8,79 %  

Graf

21. Jaký je čistý měsíční příjem do Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 – 30 000 Kč4826,37 %26,37 %  
30 001 - 40 000 Kč4223,08 %23,08 %  
10 001 – 20 000 Kč3921,43 %21,43 %  
Nad 40 001 Kč3318,13 %18,13 %  
Do 10 000 Kč2010,99 %10,99 %  

Graf

22. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující10859,34 %59,34 %  
Student4826,37 %26,37 %  
Důchodce126,59 %6,59 %  
Mateřská dovolená105,49 %5,49 %  
Nezaměstnaný21,1 %1,1 %  
student pracující na částečný úvazek10,55 %0,55 %  
pracující student10,55 %0,55 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Při nákupu je pro mne rozhodující CENA produktu

  • odpověď souhlasím:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce na otázku 22. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

9. Víte, co znamená termín "privátní značka"?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 10. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa na otázku 10. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland na otázku 10. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 10. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny Market na otázku 10. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco na otázku 10. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte.
  • odpověď Ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 11. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte. (Privátní značka je značka ve vlastnictví obchodního řetězce – tedy nachází se pouze v nabídce obchodního řetězce, který ji vlastní a je vyznačena na produktu – př. Albert - Basic).
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa na otázku 11. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte. (Privátní značka je značka ve vlastnictví obchodního řetězce – tedy nachází se pouze v nabídce obchodního řetězce, který ji vlastní a je vyznačena na produktu – př. Albert - Basic).
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland na otázku 11. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte. (Privátní značka je značka ve vlastnictví obchodního řetězce – tedy nachází se pouze v nabídce obchodního řetězce, který ji vlastní a je vyznačena na produktu – př. Albert - Basic).
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 11. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte. (Privátní značka je značka ve vlastnictví obchodního řetězce – tedy nachází se pouze v nabídce obchodního řetězce, který ji vlastní a je vyznačena na produktu – př. Albert - Basic).
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco na otázku 11. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte. (Privátní značka je značka ve vlastnictví obchodního řetězce – tedy nachází se pouze v nabídce obchodního řetězce, který ji vlastní a je vyznačena na produktu – př. Albert - Basic).

14. Privátní značky nakupuji z důvodu:

  • odpověď Ceny:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce na otázku 22. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mateřská dovolená na otázku 22. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

20. Do jaké věkové kategorie spadáte?

  • odpověď 15-25 let:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 22. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

22. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

  • odpověď Pracující:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-55 let na otázku 20. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Bydlíte ve Zlínském kraji? (pokud ne, dotazník prosím nevyplňujte)

2. Jak často nakupujete v supermarketech (obchodních řetězcích)?

3. Při nákupu je pro mne rozhodující CENA produktu

4. Při nákupu je pro mne rozhodující KVALITA produktu

5. Při nákupu je pro mne rozhodující ZNAČKA produktu

6. Při nákupu je pro mne rozhodující VÝROBCE produktu

7. Při nákupu je pro mne rozhodující ZEMĚ PŮVODU produktu

8. Při nákupu je pro mne rozhodující OBAL produktu

9. Víte, co znamená termín "privátní značka"?

10. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte.

11. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte. (Privátní značka je značka ve vlastnictví obchodního řetězce – tedy nachází se pouze v nabídce obchodního řetězce, který ji vlastní a je vyznačena na produktu – př. Albert - Basic).

13. Jakým značkám dáváte při nákupu přednost?

14. Privátní značky nakupuji z důvodu:

15. Jaké produkty privátních značek kupujete nejčastěji?

16. Originální značky výrobců nakupuji z důvodu:

17. Produkty privátních značek lze považovat za kvalitní.

18. Obaly privátních značek jsou natolik zajímavé, že získají mou pozornost.

19. Jaké je Vaše pohlaví?

20. Do jaké věkové kategorie spadáte?

21. Jaký je čistý měsíční příjem do Vaší domácnosti?

22. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Bydlíte ve Zlínském kraji? (pokud ne, dotazník prosím nevyplňujte)

2. Jak často nakupujete v supermarketech (obchodních řetězcích)?

3. Při nákupu je pro mne rozhodující CENA produktu

4. Při nákupu je pro mne rozhodující KVALITA produktu

5. Při nákupu je pro mne rozhodující ZNAČKA produktu

6. Při nákupu je pro mne rozhodující VÝROBCE produktu

7. Při nákupu je pro mne rozhodující ZEMĚ PŮVODU produktu

8. Při nákupu je pro mne rozhodující OBAL produktu

9. Víte, co znamená termín "privátní značka"?

10. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte.

11. Vyberte supermarkety (obchodní řetězce), jejichž privátní značky znáte. (Privátní značka je značka ve vlastnictví obchodního řetězce – tedy nachází se pouze v nabídce obchodního řetězce, který ji vlastní a je vyznačena na produktu – př. Albert - Basic).

13. Jakým značkám dáváte při nákupu přednost?

14. Privátní značky nakupuji z důvodu:

15. Jaké produkty privátních značek kupujete nejčastěji?

16. Originální značky výrobců nakupuji z důvodu:

17. Produkty privátních značek lze považovat za kvalitní.

18. Obaly privátních značek jsou natolik zajímavé, že získají mou pozornost.

19. Jaké je Vaše pohlaví?

20. Do jaké věkové kategorie spadáte?

21. Jaký je čistý měsíční příjem do Vaší domácnosti?

22. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vojkůvková, V.Privátní značka - Analýza chování spotřebitelů ve Zlínském kraji (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://privatni-znacka-analyza-chov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.