Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Privátní značky maloobchodního řetězce

Privátní značky maloobchodního řetězce

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Sahanová
Šetření:17. 01. 2015 - 31. 01. 2015
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.12:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jmenuji se Jitka Sahanová a prostřednictvím tohoto dotazníku se snažím získat informace ke své bakalářské práci o tom, jak spotřebitelé vnímají privátní značky maloobchodního řetězce Billa.

Odpovědi respondentů

1. Znáte některé privátní značky supermarketu Billa? Uveďte je prosím.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Clever5144,35 %44,35 %  
ne76,09 %6,09 %  
neznám43,48 %3,48 %  
Clever, Billa43,48 %3,48 %  
clever, naše bio43,48 %3,48 %  
Clever, Billa, Vocílka32,61 %2,61 %  
Billa32,61 %2,61 %  
Billa, Clever32,61 %2,61 %  
Vocílka32,61 %2,61 %  
clever, Vocílka21,74 %1,74 %  
ostatní odpovědi Clever, Vocílka, Billa
Nače Bio, basic
billa plus, clever
Naše Bio, Vocílka
clever,billa
Ano, Clever, Vocílka, Billa
Clever, Billa, Bio, Vocílka řezník
Ano
Clever, Billa, Naše BIO, Vocilka
česká farma
Dokud si je nepřečtu dole, tak si nevzpomenu :D
Clever, Billa, Bio
Clever, Billa, Chef Menu, Naše bio...
st.Pierre
nase bio, clever
Clever, Billa,
Clever, Billa, MY
Clever, Vocílka, Chef Menu,
clever, nase bio, billa, chef menu
Neznám.
Clever, my, naše bio
Billa, Clever...
Vocílka, Clever, Naše bio
Clever, Billa, Naše Bio
maso Vocílka
.
clever, našebio, vocílka
gfdjkl
zaškrtávaj se přímo pod,tahle otázka je fakt zbytečná
Vocílka, Clever
Clever, Naše Bio, Vocílka
3126,96 %26,96 % 

Graf

2. Které z níže uvedených privátních značek řetězce Billa znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Clever10490,43 %90,43 %  
Vocílka7161,74 %61,74 %  
Billa6253,91 %53,91 %  
Naše BIO4942,61 %42,61 %  
MY119,57 %9,57 %  
Chef Menu119,57 %9,57 %  
Česká farma119,57 %9,57 %  
žadnou21,74 %1,74 %  

Graf

3. Na základě čeho se rozhoduje při nákupu v supermarketu Billa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny zboží7262,61 %62,61 %  
akčních nabídek a slev7161,74 %61,74 %  
kvality zboží5850,43 %50,43 %  
dřívější spokojenosti se zbožím5245,22 %45,22 %  
doporučení známých a přátel1412,17 %12,17 %  
televizních reklam65,22 %5,22 %  
široké nabídky sortimentu zboží32,61 %2,61 %  

Graf

4. Co si myslíte o následujících kritériích privátních značek supermarketu Billa?

1 – vysoká, 5 – nízká

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
KVALITA2.80.543
CENA2.8961.154
KVALITA OBALU2.8780.89

Graf

5. Je podle Vás sortiment výrobků privátních značek supermarketu Billa dostačně široký?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5749,57 %49,57 %  
nevím3429,57 %29,57 %  
spíše nesouhlasím1412,17 %12,17 %  
souhlasím97,83 %7,83 %  
nesouhlasím10,87 %0,87 %  

Graf

6. Jsou podle Vás výrobky privátních značek supermarketu Billa v regálech uloženy přehledně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7060,87 %60,87 %  
spíše ne2320 %20 %  
ano2017,39 %17,39 %  
ne21,74 %1,74 %  

Graf

7. Kolik se většinou objeví výrobků privátních značek supermarketu Billa ve Vašem nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maximálně 1 – 2 výrobky6556,52 %56,52 %  
maximálně 2 – 5 výrobků4539,13 %39,13 %  
maximálně 5 – 10 výrobků54,35 %4,35 %  

Graf

8. Ze kterého sortimentu nejčastěji nakupujete výrobky privátních značek supermarketu Billa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčné výrobky6657,39 %57,39 %  
těstoviny, mouka a jiné trvanlivé výrobky4236,52 %36,52 %  
maso a uzeniny3429,57 %29,57 %  
drogistické zboží2017,39 %17,39 %  
cukrovinky1916,52 %16,52 %  
nápoje97,83 %7,83 %  
krmivo pro domácí mazlíčky21,74 %1,74 %  

Graf

9. Jaké shledáváte u výrobků privátních značek supermarketu Billa obaly a jejich grafické zpracování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odpovídající ceně výrobků6052,17 %52,17 %  
nudné, ničím zajímavé4740,87 %40,87 %  
graficky jsou zpracovány dobře, ale nejsou zvoleny vhodně barvy65,22 %5,22 %  
po grafické stránce velmi kvalitně zpracované21,74 %1,74 %  

Graf

10. Co byste zlepšily na výrobcích privátních značek supermarketu Billa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
grafické zpracování obalů a jejich loga4337,39 %37,39 %  
snížil(a) cenu výrobků4135,65 %35,65 %  
rozšířil(a) sortiment výrobků2925,22 %25,22 %  
nic, jsem s nimi maximálně spokojen(a)1613,91 %13,91 %  
obalový materiál119,57 %9,57 %  
nevím21,74 %1,74 %  
kvalitu21,74 %1,74 %  
zvýšit kvalitu zboží10,87 %0,87 %  
hlavne cenu billa je strasne predrazena10,87 %0,87 %  
jsem muž10,87 %0,87 %  
x10,87 %0,87 %  
nic nemám ráda privátní značky jakéhokoliv obchodu10,87 %0,87 %  
zvýšit kvalitu10,87 %0,87 %  
nic10,87 %0,87 %  
větší jistotu v kvalitě a původu 10,87 %0,87 %  
kvalitu výrobků10,87 %0,87 %  
zvysila by som kvalitu vyrobkov,radsej nepredavat lacne veci ako predavat zdraviu skodlive "potraviny" (napr. keksy znacky Clever)10,87 %0,87 %  
zvýšení kvality10,87 %0,87 %  
rozšíli sortiment, aby více zaujaly10,87 %0,87 %  
zvýšil(a) cenu výrobků10,87 %0,87 %  

Graf

11. Měl(a) jste se zbožím privátní značky v minulosti nějaký problém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10893,91 %93,91 %  
ano76,09 %6,09 %  

Graf

12. O jaký konkrétní problém se zbožím privátní značky supermarketu Billa se jednalo? Uveďte ho.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plesnivy chleba111,11 %0,87 %  
Nevolnost po cukrovinkách značky clever111,11 %0,87 %  
Prošlá dětská šunka, ačkoli trvanlivost ještě byla111,11 %0,87 %  
různé, od špatně označené ceny na prodejně a odlišné na pokladně, až po nekvalitní potravinu111,11 %0,87 %  
levné náhražky co se tváří jako dobrý potravina 111,11 %0,87 %  
neplatila mi zlavnena cena pre clenov billa clubu - vraj z dovodu ze billa kartu som mala vystavenu v inom meste.. a potom nekvalitne a pokazene potraviny znacky Clever 111,11 %0,87 %  
kvalita, chuť111,11 %0,87 %  
5555111,11 %0,87 %  
ghfk111,11 %0,87 %  

Graf

13. Počet obyvatel Vašeho města/obce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 001 – 100 0003429,57 %29,57 %  
do 2 0002521,74 %21,74 %  
100 001 a více2219,13 %19,13 %  
5 001 – 30 0002118,26 %18,26 %  
2 001 – 5 0001311,3 %11,3 %  

Graf

14. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8977,39 %77,39 %  
muž2622,61 %22,61 %  

Graf

15. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let8069,57 %69,57 %  
26 – 35 let1714,78 %14,78 %  
36 – 50 let1412,17 %12,17 %  
51 – 65 let32,61 %2,61 %  
66 a více let10,87 %0,87 %  

Graf

16. Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské vzdělání s maturitou6354,78 %54,78 %  
vysokoškolské vzdělání4135,65 %35,65 %  
vyšší odborné vzdělání43,48 %3,48 %  
základní vzdělání43,48 %3,48 %  
středoškolské vzdělání s výučním listem32,61 %2,61 %  

Graf

17. Váš sociálně - ekonomický status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student7262,61 %62,61 %  
zaměstnán3227,83 %27,83 %  
podnikatel65,22 %5,22 %  
důchodce32,61 %2,61 %  
nezaměstnán21,74 %1,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Které z níže uvedených privátních značek řetězce Billa znáte?

  • odpověď Billa:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi MY na otázku 2. Které z níže uvedených privátních značek řetězce Billa znáte?
  • odpověď Naše BIO:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká farma na otázku 2. Které z níže uvedených privátních značek řetězce Billa znáte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi MY na otázku 2. Které z níže uvedených privátních značek řetězce Billa znáte?

8. Ze kterého sortimentu nejčastěji nakupujete výrobky privátních značek supermarketu Billa?

  • odpověď mléčné výrobky:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi MY na otázku 2. Které z níže uvedených privátních značek řetězce Billa znáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte některé privátní značky supermarketu Billa? Uveďte je prosím.

2. Které z níže uvedených privátních značek řetězce Billa znáte?

3. Na základě čeho se rozhoduje při nákupu v supermarketu Billa?

4. Co si myslíte o následujících kritériích privátních značek supermarketu Billa?

5. Je podle Vás sortiment výrobků privátních značek supermarketu Billa dostačně široký?

6. Jsou podle Vás výrobky privátních značek supermarketu Billa v regálech uloženy přehledně?

7. Kolik se většinou objeví výrobků privátních značek supermarketu Billa ve Vašem nákupu?

8. Ze kterého sortimentu nejčastěji nakupujete výrobky privátních značek supermarketu Billa?

9. Jaké shledáváte u výrobků privátních značek supermarketu Billa obaly a jejich grafické zpracování?

10. Co byste zlepšily na výrobcích privátních značek supermarketu Billa?

11. Měl(a) jste se zbožím privátní značky v minulosti nějaký problém?

13. Počet obyvatel Vašeho města/obce?

14. Vaše pohlaví?

15. Váš věk?

16. Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

17. Váš sociálně - ekonomický status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte některé privátní značky supermarketu Billa? Uveďte je prosím.

2. Které z níže uvedených privátních značek řetězce Billa znáte?

3. Na základě čeho se rozhoduje při nákupu v supermarketu Billa?

4. Co si myslíte o následujících kritériích privátních značek supermarketu Billa?

5. Je podle Vás sortiment výrobků privátních značek supermarketu Billa dostačně široký?

6. Jsou podle Vás výrobky privátních značek supermarketu Billa v regálech uloženy přehledně?

7. Kolik se většinou objeví výrobků privátních značek supermarketu Billa ve Vašem nákupu?

8. Ze kterého sortimentu nejčastěji nakupujete výrobky privátních značek supermarketu Billa?

9. Jaké shledáváte u výrobků privátních značek supermarketu Billa obaly a jejich grafické zpracování?

10. Co byste zlepšily na výrobcích privátních značek supermarketu Billa?

11. Měl(a) jste se zbožím privátní značky v minulosti nějaký problém?

13. Počet obyvatel Vašeho města/obce?

14. Vaše pohlaví?

15. Váš věk?

16. Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

17. Váš sociálně - ekonomický status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sahanová, J.Privátní značky maloobchodního řetězce (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://privatni-znacky-maloobchodni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.