Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Privátní značky obchodníků

Privátní značky obchodníků

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Partynglová
Šetření:24. 03. 2011 - 31. 03. 2011
Počet respondentů:216
Počet otázek (max/průměr):23 / 20.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který poslouží ke zpracování mé bakalářské práce.

Velice děkuji za Váš čas a ochotu při jeho vyplňování.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Doplňující informace týkající se předmětu výzkumu:
tzv. privátní značka (též maloobchodní, soukromá značka, či značka distributora) = obchodní řetězce jimi označují produkty, které si daly

vyrobit nebo samy vyrábí výhradně pro prodej ve svých obchodech.

Vedle nich pak stojí národní a mezinárodní značky výrobců (např. čokoláda Orion, sýr Apetito, mýdlo Dove).

 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v obchodních řetězcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21599,54 %99,54 %  
ne10,46 %0,46 %  

Graf

2. Ve kterém z těchto řetězců pravidelně nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert13462,33 %62,04 %  
Tesco12658,6 %58,33 %  
Kaufland7936,74 %36,57 %  
Billa7032,56 %32,41 %  
Lidl5224,19 %24,07 %  
Globus3918,14 %18,06 %  
Interspar3717,21 %17,13 %  
Penny Market3214,88 %14,81 %  
Makro156,98 %6,94 %  

Graf

3. Kupujete výrobky privátních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, pravidelněotázka č. 5, ano, výjimečněotázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, výjimečně10950,7 %50,46 %  
ano, pravidelně7434,42 %34,26 %  
ne3214,88 %14,81 %  

Graf

4. Důvod proč nenakupuji privátní značky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedůvěra1340,63 %6,02 %  
nízká kvalita1237,5 %5,56 %  
kupuji značkové515,63 %2,31 %  
chuť potravin13,13 %0,46 %  
špatná zkušenost13,13 %0,46 %  

Graf

5. V jaké skupině výrobků nakupujete privátní značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potraviny16389,07 %75,46 %  
hygienické potřeby7742,08 %35,65 %  
nápoje3519,13 %16,2 %  
oděvy2413,11 %11,11 %  
prací a mycí prostředky2413,11 %11,11 %  
jiné 116,01 %5,09 %  

Graf

6. Váš rozhodující důvod pro nákup privátních značek. (seřaďte od nejdůležitějšího 1=důležité, 8=nedůležité))

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena2.1042.541
kvalita2.9072.215
pozitivní zkušenost2.8142.239
doporučení4.4862.523
atraktivní obal6.0932.117
propagace a reklama6.0872.473
nezáleží na značce5.1093.857
jiný důvod6.3993.879

Graf

7. Vyhledáváte záměrně výrobky s privátní značkou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14579,23 %67,13 %  
ano3820,77 %17,59 %  

Graf

8. Uveďte názvy privátních značek, které znáte.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
albert quality43,25 %1,85 %  
Clever32,44 %1,39 %  
albert quality, tesco value32,44 %1,39 %  
Tesco21,63 %0,93 %  
Clever, Tesco21,63 %0,93 %  
Tesco, albert21,63 %0,93 %  
nevím21,63 %0,93 %  
Albert Quality, Clever, Tesco10,81 %0,46 %  
Tesco, Albert Quality10,81 %0,46 %  
Bio Natur, Albert Quality10,81 %0,46 %  
ostatní odpovědi Tesco výrobky, Dr. Halíř
albert quality, clever, euro shopper
tesco valua, albert quality
Balea, TVN, Clever
Aro, Tesco, Coop, Clever, Albert Quality
tesco, euro shopper, clever
Albert Bio, Albert Quality Tesco..
clever, aro, tesco
Albert Quality, Tesco Value, Coop
Clever, Albert quality, euro, tesco, vian, aro
Euro shopper, clever, budget
Clever, Euroshoper, Tesco
euroshoper, k-klasic, clever, tesco, vian
albert
Albert quality, coop quality,euroshoper,spar,tesco
Clever, Albert Quality
albert, clever
Euro Shopper, Spar, Albert Quality, Tesco Value
COOP, Tesco, Králův dvůr,
Albert Quality, Globus, Euroshopper, Clever
Albert Quality, Euro Shopper, Tesco, Clever
clever, tesco value
Klasic
Coop, clever, penízek, balea
tesco, AQ,
FaF, Clever, tesco value
Tesco, vian, albert, euro
AQ, Euroshopper, Tesco
clever, vian, albert quality, euroshopper, tesco
Albert, Tesco, Euro Shopper
Tesco, Billa
euro, albert, tesco, clever
tesco value, euro shopper
Tesco Value, Albert Bio
tesco albert qality
Clever, K-classic
TESCO, COOP,
albert quality, clever, sbudget, tesco
albert, tesco, carrefour
Albert, Tesco, Spar
Tesco Value, Aro, Clever, S-Budget, Albert Quality
Albert kvalita, K-Classic
euroshopper, clever
Euro Shopper, Albert Quality, Clever
albert quality, aro, clever
tesco, albert quality,
albert kvality, clever, euro shopper
tesco value, Albert quality
tesco value
K-classic, albert quality
Albert Quality, Tesco Value, S-Budget
F and F, Clever
tesco, globus
Albert Quality, Tesco Value, Billa Clever
Albert Quality, Balea
halíř, chytrý nákup, koruna
Albert Quality, K-classic
K-Classic, Tesco Value, Globus, Clever,Aro
Tesco Value, Albert Quality, K-Classic
-
Albert Quality, Clever, Tesco, SBudget, Aro
Albert Quality, Clever, Tesco Value
bio,
K-klasik
albert, clever, tesco,euro shopper
milbu, vian, tesco, globus
albert, euro shoper, clever
Clever, Mince, Bio bio
albert quality, euroshopper,clever,
tesco value, euroshopper
Clever, DenkMIt, Tesco Value, Tesco Organic
Globus, Albert quality, TS (tesco)
tesco value, euroshoper,
albert, tesco
Globus, Albert Quality, Tesco, Euroshopper
Spar, Cherokee, Tesco Stores, Albert Quality, Glob
spar free from - bezlaktózové produkty
clever, aro, milbona, pekos, albert quality
albert quality, tesco value, clever, globus,
Poznám pouze dle obalu
tesco healthy living a light choices. linessa
Albert Quality,Tesco Value
Velkopekárna Lepič, Pfanner, Protex, Ria, carefree
Euro Shopper, Tesco Value
Albert Quality,Albert Bio, Excellent,Tesco Organic
Tesco Value, Albert Quality, K-Clasic, s-
K-Klassic, Albert Quality, Tesco, Globus
clever, globus, tesco
clever, tesco value, euro shopper
spar
Euroshoper, Albert Quality, Clever
TESCO QUALITY
Albert, Tesco, Clever
Albert Excellent
clever, albert, tesco value
tesco, kaufland, interspare
euro shopper, albert quality, k-classic, vian, tes
Clever, Alber Quality
Tesco/Value,Clever a spousta měnících se u Lidlu
albert quality, tesco, euroshopper
OB, Promod, Daichman...
euroshopper, milblu,f&f, s-budget, K-classic
10282,93 %47,22 % 

Graf

9. Všiml/a jste si, že obchodní řetězce nabízejí pod svou značkou různé kategorie výrobků? (Např. premium quality, bio, výhodná koupě...)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14277,6 %65,74 %  
ne4122,4 %18,98 %  

Graf

10. Jaké privátní značky nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert Quality11264,37 %51,85 %  
Clever9051,72 %41,67 %  
Tesco Value8045,98 %37,04 %  
Euro Shopper5632,18 %25,93 %  
K-Classic4324,71 %19,91 %  
Albert Excellent3721,26 %17,13 %  
S-Budget2715,52 %12,5 %  
Albert Bio2212,64 %10,19 %  
Vian2212,64 %10,19 %  
Pilos2011,49 %9,26 %  
Globus1910,92 %8,8 %  
Aro169,2 %7,41 %  
jiné169,2 %7,41 %  
Cien95,17 %4,17 %  
Milbona95,17 %4,17 %  
W584,6 %3,7 %  
Spar Naturpur74,02 %3,24 %  
Pur Land74,02 %3,24 %  
Linessa52,87 %2,31 %  
Spar Vital31,72 %1,39 %  
nic10,57 %0,46 %  

Graf

11. Máte ve výrobky s privátní značkou oproti výrobkům známých výrobců:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně důvěry9350,82 %43,06 %  
stejnou důvěru8747,54 %40,28 %  
více důvěry31,64 %1,39 %  

Graf

12. Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10649,3 %49,07 %  
spíše souhlasím9946,05 %45,83 %  
nevím52,33 %2,31 %  
spíše nesouhlasím41,86 %1,85 %  
nesouhlasím10,47 %0,46 %  

Graf

13. Věřím, že privátní značky jsou stejně kvalitní jako značkové výrobky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7635,35 %35,19 %  
spíše nesouhlasím7133,02 %32,87 %  
nevím3817,67 %17,59 %  
nesouhlasím167,44 %7,41 %  
souhlasím146,51 %6,48 %  

Graf

14. Privátní značky jsou srovnatelné s klasickými značkovými produkty.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím7735,81 %35,65 %  
spíše souhlasím6429,77 %29,63 %  
nevím3516,28 %16,2 %  
souhlasím219,77 %9,72 %  
nesouhlasím188,37 %8,33 %  

Graf

15. Privátní značky mi umožňují větší výběr při nákupu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7233,49 %33,33 %  
spíše nesouhlasím5324,65 %24,54 %  
souhlasím3315,35 %15,28 %  
nesouhlasím3214,88 %14,81 %  
nevím2511,63 %11,57 %  

Graf

16. Obaly privátních značek jsou stejně atraktivní jako obaly značkového zboží.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím9745,12 %44,91 %  
spíše nesouhlasím9142,33 %42,13 %  
spíše souhlasím146,51 %6,48 %  
nevím94,19 %4,17 %  
souhlasím41,86 %1,85 %  

Graf

17. Čím lepší je obchod, tím lepší je vlastní značka obchodu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím6831,63 %31,48 %  
spíše souhlasím6429,77 %29,63 %  
spíše nesouhlasím4621,4 %21,3 %  
nesouhlasím198,84 %8,8 %  
souhlasím188,37 %8,33 %  

Graf

18. Srovnáváte cenu privátní značky s výrobkem tradiční značky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím9544,19 %43,98 %  
spíše souhlasím8137,67 %37,5 %  
spíše nesouhlasím177,91 %7,87 %  
nesouhlasím156,98 %6,94 %  
nevím73,26 %3,24 %  

Graf

19. Raději si počkám až bude má oblíbená značka zlevněná, než abych volil levnější variantu privátní značky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím7032,56 %32,41 %  
spíše souhlasím5023,26 %23,15 %  
nesouhlasím4922,79 %22,69 %  
souhlasím2511,63 %11,57 %  
nevím219,77 %9,72 %  

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14868,52 %68,52 %  
muž6831,48 %31,48 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 2619389,35 %89,35 %  
27-35146,48 %6,48 %  
36-5073,24 %3,24 %  
51-6410,46 %0,46 %  
65-10,46 %0,46 %  

Graf

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úplné střední s maturitou17882,41 %82,41 %  
vysokoškolské3415,74 %15,74 %  
vyučen/a bez maturity20,93 %0,93 %  
vyšší odborné20,93 %0,93 %  

Graf

23. Jaký je Váš sociální status

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student18485,19 %85,19 %  
zaměstnaný/podnikatel2612,04 %12,04 %  
jiný52,31 %2,31 %  
nezaměstnaný10,46 %0,46 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Ve kterém z těchto řetězců pravidelně nakupujete?

  • odpověď Albert:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert Excellent na otázku 10. Jaké privátní značky nakupujete?
  • odpověď Kaufland:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vian na otázku 10. Jaké privátní značky nakupujete?

3. Kupujete výrobky privátních značek?

  • odpověď ano, výjimečně:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiný důvod=3 na otázku 6. Váš rozhodující důvod pro nákup privátních značek. (seřaďte od nejdůležitějšího 1=důležité, 8=nedůležité))
  • odpověď ne:
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedůvěra na otázku 4. Důvod proč nenakupuji privátní značky.
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká kvalita na otázku 4. Důvod proč nenakupuji privátní značky.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v obchodních řetězcích?

2. Ve kterém z těchto řetězců pravidelně nakupujete?

3. Kupujete výrobky privátních značek?

4. Důvod proč nenakupuji privátní značky.

5. V jaké skupině výrobků nakupujete privátní značky?

6. Váš rozhodující důvod pro nákup privátních značek. (seřaďte od nejdůležitějšího 1=důležité, 8=nedůležité))

7. Vyhledáváte záměrně výrobky s privátní značkou?

9. Všiml/a jste si, že obchodní řetězce nabízejí pod svou značkou různé kategorie výrobků? (Např. premium quality, bio, výhodná koupě...)

10. Jaké privátní značky nakupujete?

11. Máte ve výrobky s privátní značkou oproti výrobkům známých výrobců:

12. Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.

13. Věřím, že privátní značky jsou stejně kvalitní jako značkové výrobky.

14. Privátní značky jsou srovnatelné s klasickými značkovými produkty.

15. Privátní značky mi umožňují větší výběr při nákupu.

16. Obaly privátních značek jsou stejně atraktivní jako obaly značkového zboží.

17. Čím lepší je obchod, tím lepší je vlastní značka obchodu.

18. Srovnáváte cenu privátní značky s výrobkem tradiční značky.

19. Raději si počkám až bude má oblíbená značka zlevněná, než abych volil levnější variantu privátní značky.

20. Pohlaví

21. Věk

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

23. Jaký je Váš sociální status

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v obchodních řetězcích?

2. Ve kterém z těchto řetězců pravidelně nakupujete?

3. Kupujete výrobky privátních značek?

4. Důvod proč nenakupuji privátní značky.

5. V jaké skupině výrobků nakupujete privátní značky?

6. Váš rozhodující důvod pro nákup privátních značek. (seřaďte od nejdůležitějšího 1=důležité, 8=nedůležité))

7. Vyhledáváte záměrně výrobky s privátní značkou?

9. Všiml/a jste si, že obchodní řetězce nabízejí pod svou značkou různé kategorie výrobků? (Např. premium quality, bio, výhodná koupě...)

10. Jaké privátní značky nakupujete?

11. Máte ve výrobky s privátní značkou oproti výrobkům známých výrobců:

12. Výrobky privátních značek se vyznačují především nízkými cenami.

13. Věřím, že privátní značky jsou stejně kvalitní jako značkové výrobky.

14. Privátní značky jsou srovnatelné s klasickými značkovými produkty.

15. Privátní značky mi umožňují větší výběr při nákupu.

16. Obaly privátních značek jsou stejně atraktivní jako obaly značkového zboží.

17. Čím lepší je obchod, tím lepší je vlastní značka obchodu.

18. Srovnáváte cenu privátní značky s výrobkem tradiční značky.

19. Raději si počkám až bude má oblíbená značka zlevněná, než abych volil levnější variantu privátní značky.

20. Pohlaví

21. Věk

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

23. Jaký je Váš sociální status

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Partynglová, H.Privátní značky obchodníků (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://privatni-znacky-obchodniku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.