Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Privátní značky společnosti Rossmann

Privátní značky společnosti Rossmann

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Komedová
Šetření:16. 01. 2010 - 30. 01. 2010
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.16
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,


dovoluji si Vás tímto požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který se zabývá privátními značkami (vlastní značky) společnosti ROSSMANN. Výsledky šetření budou použity pro účely bakalářské práce. Předem děkuji za Váš čas strávený vyplňováním.
 

Monika Komedová

studentka 3. ročníku Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

Odpovědi respondentů

1. Kterou z privátních značek společnosti ROSSMANN preferujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Alouette

Babydream


Cerrus

Domol


EnerBio

Exquisite


Flink & Sauber

Facelle


For Your Beauty

Fusswohl


Helene D´Arcy

Isana


Isana med

Lilliputz


Mel Merio

Prokudent


Rival de Loop

Rubin


SunOzon

Yung


Wellness & Beauty

Winston

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám privátní značky společnosti ROSSMANN2044,44 %44,44 %  
Isana715,56 %15,56 %  
Alouette48,89 %8,89 %  
Babydream36,67 %6,67 %  
Rival de Loop24,44 %4,44 %  
Yung24,44 %4,44 %  
Facelle24,44 %4,44 %  
For Your Beauty24,44 %4,44 %  
Wellness 12,22 %2,22 %  
Mel Merio12,22 %2,22 %  
Rubin12,22 %2,22 %  

Graf

2. Myslíte si, že výrobky s privátní značkou společnosti ROSSMANN jsou :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stejně kvalitní jako obdobné výrobky výrobních značek3066,67 %66,67 %  
méně kvalitní než obdobné výrobky výrobních značek1533,33 %33,33 %  

Graf

3. Vyhledáváte záměrně v prodejnách ROSSMANN výrobky s privátními značkami?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3475,56 %75,56 %  
ano1124,44 %24,44 %  

Graf

4. Pokud tyto výrobky privátních značek záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem zvyklý/á na své značky1840 %40 %  
do prodejen společnosti ROSSMANN nechodím920 %20 %  
výrobky nejsou kvalitní511,11 %11,11 %  
kupuji je24,44 %4,44 %  
cena je podezřele nízká24,44 %4,44 %  
neznám je12,22 %2,22 %  
kupuji privátní značky12,22 %2,22 %  
...12,22 %2,22 %  
netrvám na konkrétní značce12,22 %2,22 %  
kupuju12,22 %2,22 %  
-12,22 %2,22 %  
kupuji12,22 %2,22 %  
chodím do rosman12,22 %2,22 %  
nakupuju12,22 %2,22 %  

Graf

5. Pokud tyto výrobky vyhledáváte, co Vám na nich nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena2657,78 %57,78 %  
cena i kvalita, jsem s výrobky spokojená/ý1942,22 %42,22 %  

Graf

6. Přáli byste si rozšířit sortiment zboží s privátní značkou v prodejnách společnosti ROSSMANN?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3884,44 %84,44 %  
ano715,56 %15,56 %  

Graf

7. O jaké zboží byste je chtěli rozšířit stávající sortiment?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

hygienické potřeby

nevím

nevím, obecně všechno

Tužky na oči, řasenky, deodoranty, parfémy, stíny na oči...

utiraci ubrousky

zdravá výživa, péče o pleť - masky apod.

8. Umístění výrobků s privátní značkou v prodejnách ROSSMANN mi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhovuje3475,56 %75,56 %  
nevyhovuje1124,44 %24,44 %  

Graf

9. Je ze značení výrobků zřetelné, že daný výrobek náleží k určité privátní značce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2657,78 %57,78 %  
ne1942,22 %42,22 %  

Graf

10. Byli jste někdy nuceni reklamovat výrobky s privátní značkou společnosti ROSSMANN?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne45100 %100 %  

Graf

11. Byli jste s výsledky reklamace spokojeni?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá cena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2248,89 %48,89 %  
spíše souhlasím2044,44 %44,44 %  
nevím24,44 %4,44 %  
spíše nesouhlasím12,22 %2,22 %  

Graf

13. Kolik je vám let:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24511,11 %11,11 %  
2248,89 %8,89 %  
2348,89 %8,89 %  
2136,67 %6,67 %  
2936,67 %6,67 %  
1936,67 %6,67 %  
4836,67 %6,67 %  
3224,44 %4,44 %  
2724,44 %4,44 %  
3624,44 %4,44 %  
ostatní odpovědi 25
18
28
33
40
16
20
17
13
57
37
osmnáct
1431,11 %31,11 % 

Graf

14. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4293,33 %93,33 %  
muž36,67 %6,67 %  

Graf

15. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úplné střední s maturitou2044,44 %44,44 %  
vysokoškolské1431,11 %31,11 %  
bez vzdělání, základní715,56 %15,56 %  
vyučen(a) bez maturity24,44 %4,44 %  
vyšší odborné24,44 %4,44 %  

Graf

16. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pardubický715,56 %15,56 %  
Praha48,89 %8,89 %  
Jihočeský36,67 %6,67 %  
Plzeňský36,67 %6,67 %  
ústecký36,67 %6,67 %  
Liberecký24,44 %4,44 %  
královéhradecký24,44 %4,44 %  
jihomoravský24,44 %4,44 %  
Olomoucký24,44 %4,44 %  
Moravskoslezský24,44 %4,44 %  
ostatní odpovědi zlínský
pce
ov
hl.m.Praha
Vysočina
Královéhradecký kraj
Písek, Praha
JMK
Středočeský
praha-východ
Jihočeský kraj
LBC
Středočeský kraj
Karlovarského
1533,33 %33,33 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Komedová, M.Privátní značky společnosti Rossmann (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://privatni-znacky-spolecnosti-rossmann.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.