Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Privátní značky společnosti Tesco Stores ČR, a. s.

Privátní značky společnosti Tesco Stores ČR, a. s.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Kovandová
Šetření:26. 12. 2009 - 26. 12. 2009
Počet respondentů:1
Počet otázek (max/průměr):21 / 19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Martina Kovandová a jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V rámci mé bakalářské práce na téma: "Privátní značky" zpracovávám dotazník týkajících se privátních značek.

 

Tímto Vás žádám o vyplnění níže uvedeného dotazníku.

 

Děkuji Vám za spolupráci a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Znáte některé privátní značky společnosti Tesco Stores, a. s.? (Tesco Standard, Tesco Výhodný nákup, Tesco Organic, Tesco Healthy Living, Tesco Light Choices, Cherokee, F&F)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1100 %100 %  

Graf

2. Jak jste získal/a informace o privátních značkách společnosti Tesco Stores, a. s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamou z TV1100 %100 %  

Graf

3. Vnímáte propagaci privátních značek jako dostačující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1100 %100 %  

Graf

4. Nakupujete výrobky privátních značek společnosti Tesco Stores, a. s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1100 %100 %  

Graf

5. Jaký sortiment výrobků společnosti Tesco Stores, a. s. nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kosmetické výrobky1100 %100 %  
hygienické potřeby1100 %100 %  

Graf

6. Jakou privátní značku společnosti Tesco Stores, a. s. preferujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco Výhodný nákup1100 %100 %  

Graf

7. Je Váším hlavním důvodem nákupu těchto privátních značek - dobrá kvalita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1100 %100 %  

Graf

8. Je Váším hlavním důvodem nákupu těchto privátních značek - nízká cena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1100 %100 %  

Graf

9. Je Váším hlavním důvodem nákupu těchto privátních značek - rychlá dostupnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1100 %100 %  

Graf

10. Je Váším hlavním důvodem nákupu těchto privátních značek - jednoduchost značení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1100 %100 %  

Graf

11. Reklamoval/a jste někdy některý z výrobků privátních značek společnosti Tesco Stores, a. s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1100 %100 %  

Graf

12. Byl/a jste s vyřizováním reklamace spokojen/á?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

13. Jak vnímáte kvalitu výrobků privátních značek společnosti Tesco Stores, a. s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen1100 %100 %  

Graf

14. Pokud výrobky privátních značek nevyhledáváte, uveďte prosím proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

15. Je pro Vás při rozhodování o nákupu privátních značek důležitá cena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano1100 %100 %  

Graf

16. Jak vnímáte obaly dané privátní značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nelíbí1100 %100 %  

Graf

17. V případě, že se Vám obaly nelíbí, co byste na nich změnili?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
barevné provedení1100 %100 %  

Graf

18. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1100 %100 %  

Graf

19. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-301100 %100 %  

Graf

20. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úplné střední s maturitou1100 %100 %  

Graf

21. Kraj:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihočeský1100 %100 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kovandová, M.Privátní značky společnosti Tesco Stores ČR, a. s. (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://privatni-znacky-spolecnosti-tesco-stores-cr-a-s-.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.