Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Privátní značky společnosti Tesco Stores ČR, a. s.
Privátní značky společnosti Tesco Stores ČR, a. s.
→ Jak si představujete typické muže odsouzené za krádež, kuplířství nebo vaření drog? ←
(veřejné výsledky 20. února)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Kovandová |
---|---|
Šetření: | 26. 12. 2009 - 26. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 1 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 19 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:06 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenuji se Martina Kovandová a jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V rámci mé bakalářské práce na téma: "Privátní značky" zpracovávám dotazník týkajících se privátních značek.
Tímto Vás žádám o vyplnění níže uvedeného dotazníku.
Děkuji Vám za spolupráci a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Znáte některé privátní značky společnosti Tesco Stores, a. s.? (Tesco Standard, Tesco Výhodný nákup, Tesco Organic, Tesco Healthy Living, Tesco Light Choices, Cherokee, F&F)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 1 | 100 % | 100 % |
2. Jak jste získal/a informace o privátních značkách společnosti Tesco Stores, a. s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
reklamou z TV | 1 | 100 % | 100 % |
3. Vnímáte propagaci privátních značek jako dostačující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 1 | 100 % | 100 % |
4. Nakupujete výrobky privátních značek společnosti Tesco Stores, a. s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 1 | 100 % | 100 % |
5. Jaký sortiment výrobků společnosti Tesco Stores, a. s. nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kosmetické výrobky | 1 | 100 % | 100 % |
hygienické potřeby | 1 | 100 % | 100 % |
6. Jakou privátní značku společnosti Tesco Stores, a. s. preferujete nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco Výhodný nákup | 1 | 100 % | 100 % |
7. Je Váším hlavním důvodem nákupu těchto privátních značek - dobrá kvalita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 1 | 100 % | 100 % |
8. Je Váším hlavním důvodem nákupu těchto privátních značek - nízká cena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 1 | 100 % | 100 % |
9. Je Váším hlavním důvodem nákupu těchto privátních značek - rychlá dostupnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 1 | 100 % | 100 % |
10. Je Váším hlavním důvodem nákupu těchto privátních značek - jednoduchost značení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 1 | 100 % | 100 % |
11. Reklamoval/a jste někdy některý z výrobků privátních značek společnosti Tesco Stores, a. s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 12, Ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 1 | 100 % | 100 % |
12. Byl/a jste s vyřizováním reklamace spokojen/á?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
13. Jak vnímáte kvalitu výrobků privátních značek společnosti Tesco Stores, a. s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spokojen | 1 | 100 % | 100 % |
14. Pokud výrobky privátních značek nevyhledáváte, uveďte prosím proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
15. Je pro Vás při rozhodování o nákupu privátních značek důležitá cena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ano | 1 | 100 % | 100 % |
16. Jak vnímáte obaly dané privátní značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nelíbí | 1 | 100 % | 100 % |
17. V případě, že se Vám obaly nelíbí, co byste na nich změnili?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
barevné provedení | 1 | 100 % | 100 % |
18. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 1 | 100 % | 100 % |
19. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 1 | 100 % | 100 % |
20. Vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
úplné střední s maturitou | 1 | 100 % | 100 % |
21. Kraj:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jihočeský | 1 | 100 % | 100 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- google.cz (47,6 %)
- search.seznam.cz (28,6 %)
- nezjištěno (19 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.