Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Privátní značky v maloobchodě

Privátní značky v maloobchodě

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Michlíková
Šetření:16. 01. 2015 - 15. 02. 2015
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Přeji pěkný den,

chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který mi pomůže dokončit mou bakalářskou práci. Cílem je navrhnout doporučení pro rozvoj privátních značek Tesco, na základě analýzy spotřebního chování pomocí tohoto dotazníku.

 

Odpovědi respondentů

1. Kde jste se poprvé seznámil/a s privátními značkami (popř. vlastními značkami)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jinde2827,45 %27,45 %  
od známých/přátel2423,53 %23,53 %  
z internetu2322,55 %22,55 %  
ze školy/práce1312,75 %12,75 %  
z televize109,8 %9,8 %  
z novin43,92 %3,92 %  

Graf

2. Jaké privátní značky znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco76,86 %6,86 %  
F&F65,88 %5,88 %  
FF43,92 %3,92 %  
faf32,94 %2,94 %  
value32,94 %2,94 %  
tesco value32,94 %2,94 %  
aro21,96 %1,96 %  
nevim21,96 %1,96 %  
clever21,96 %1,96 %  
balea, alverde21,96 %1,96 %  
ostatní odpovědi žádné
Tesco Value, Basic, Clever
tesco value, faf
Cien, w5, lupilu, esmara
tesco finest
F&F, tesco finest, tesco value
Různé
nevzpomínám si
AQ, Value, Aro, Clever
clever, tesco
adidas,tesco
tesco,nike
Níže uvedu
Euro shoper
žádnou
AH, SBudget, Euro Shopper, Metro, Clever, Naše Bio, Tesco Finest, ...
Tesco Value, Saguaro
tesco, ff
TVN, tastino, clever, kclassic, katy,...je jich mnoho
tesco finest. faf
vocilka
tesco, aro
asmara (lidl)
korekt, purland
Basic, K-Classic
Clever, Tesco Value, SBudget, AhQuality,
korekkt, tesco value, aro
basic, clever
Tesco Value, Billa Clever, Lidl
F&F, Tesco value, aro, S budget...dále si nevzpomenu
k-clasic, vocilka,k-purland
Clever, Basic, Pilos, Coop, Klasik, F&F
jaromir.sex
Ahold, Kaufland, Tesco, Lidl, Billa, Globus
Finest. Organic, Klasik, Value, Tesco , Coop
aro,rioba,finefood, horeca select, Balea, Alverde
finest, value, faf
Tesco Value, Tesco, Clever, Tesco Standard
tesco,ff
Clever, Tesco Finest
Marks and Spencer
TESCO Finest, TESCO Value
Clever, Tesco Finest, Billa
některé z Tesca a dalších řetězců...
Tesco, FF,
Taska, Nora Lee, Polanka, OLO
Clever, tesco value
korunka, Tesco value, euroshopper
K-clasic
giugiug
z tesca, billy, lidlu
F§F tesco finest
tesco, billa, alverde, denkmit, alterra
korunka, Tesco, Tesco value, Tesco organic
Skoro každý supermarket má nějakou, přesné názvy mě ani nezajímají
FaF, clever, aro
nevzpomenu si
f and f
f a f
basic- alebert, faf dále si nevzpomenu
moda faf
classic
poppy
tesco finest, tescof and f
korekt, Alnatura
budget, clever, tesco
klasic
6866,67 %66,67 % 

Graf

3. Které z následujících privátních značek Tesco znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
F&F7876,47 %76,47 %  
TESCO Value5755,88 %55,88 %  
TESCO5351,96 %51,96 %  
TESCO Finest3635,29 %35,29 %  
TESCO Organic2524,51 %24,51 %  
Poppy54,9 %4,9 %  
žádná mi nic neříká32,94 %2,94 %  

Graf

4. Jak často chodíte nakupovat do maloobchodního řetězce Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za měsíc3433,33 %33,33 %  
jednou za týden2221,57 %21,57 %  
méně než 5x do roka2019,61 %19,61 %  
jednou za 14 dní1918,63 %18,63 %  
každý den76,86 %6,86 %  

Graf

5. Jaké výrobky pod privátními značkami Tesco nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potraviny7775,49 %75,49 %  
oblečení6260,78 %60,78 %  
potřeby do domácnosti3130,39 %30,39 %  
drogerie2625,49 %25,49 %  
potřeby pro domácí mazlíčky1817,65 %17,65 %  
jiné1211,76 %11,76 %  

Graf

6. Jak jste spokojeni s jednotlivými skupinami zboží privátních značek Tesco?

1= spokojen, 5=nespokojen

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
potraviny2.321.042
oblečení2.1291.489
drogerie2.7031.11
potřeby pro domácí mazlíčky2.871.222
potřeby pro domácnost2.5111.185

Graf

7. Co byste řekli o designu obalu privátních značek Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí se mi, je dobře zpracovaný538,46 %4,9 %  
průměrný, ničím mě neoslovil430,77 %3,92 %  
nelíbí se mi, měli by vymyslet nový430,77 %3,92 %  

Graf

8. Co si myslíte o ceně pruduktů privátních značek Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená861,54 %7,84 %  
vysoká538,46 %4,9 %  

Graf

9. Zaregistrovali jste za uplynulý půl rok nějakou reklamu na privátní značky Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1076,92 %9,8 %  
oblečení f and f17,69 %0,98 %  
na internetu konkrétně 17,69 %0,98 %  
na oblečení17,69 %0,98 %  

Graf

10. Doporučil/a byste tyto privátní značky své rodině, přátelům a známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7775,49 %75,49 %  
NE2524,51 %24,51 %  

Graf

11. Existují některé překážky, které vám znemožňují nákup privátních značek Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná překážka2928,43 %28,43 %  
nedostatečný výběr zboží2322,55 %22,55 %  
špatné spojení z místa bydliště2221,57 %21,57 %  
nekvalitní výrobky2120,59 %20,59 %  
nezaujal mě obal1615,69 %15,69 %  
vysoká cena1312,75 %12,75 %  
nedoručují nám letáky Tesca109,8 %9,8 %  
nepříjemný personál54,9 %4,9 %  
jiný problém43,92 %3,92 %  

Graf

12. Myslíte si, že výrobky prodávány pod privátní značkou jsou kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6765,69 %65,69 %  
NE3534,31 %34,31 %  

Graf

13. Zaškrtněte pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6159,8 %59,8 %  
muž4140,2 %40,2 %  

Graf

14. Povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec5755,88 %55,88 %  
student2120,59 %20,59 %  
OSVČ/podnikatel1110,78 %10,78 %  
v domácnosti76,86 %6,86 %  
nezaměstnaný43,92 %3,92 %  
důchodce21,96 %1,96 %  

Graf

15. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední vzdělání s maturitní zkouškou5150 %50 %  
střední vzdělání s výučním listem1918,63 %18,63 %  
vysokoškolské vzdělání1514,71 %14,71 %  
vyšší odborné vzdělání1211,76 %11,76 %  
základní vzdělání54,9 %4,9 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let3534,31 %34,31 %  
27-40 let3231,37 %31,37 %  
41-55 let3130,39 %30,39 %  
méně než 18 let32,94 %2,94 %  
56 let a více10,98 %0,98 %  

Graf

17. Měsíční příjem domácnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 - 25 000 Kč3534,31 %34,31 %  
25 001 - 40 000 Kč3534,31 %34,31 %  
40 001 Kč a více2625,49 %25,49 %  
Méně než 10 000 Kč65,88 %5,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Které z následujících privátních značek Tesco znáte?

  • odpověď TESCO Value:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie=4 na otázku 6. Jak jste spokojeni s jednotlivými skupinami zboží privátních značek Tesco?

12. Myslíte si, že výrobky prodávány pod privátní značkou jsou kvalitní?

  • odpověď ANO:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi potřeby pro domácí mazlíčky=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s jednotlivými skupinami zboží privátních značek Tesco?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde jste se poprvé seznámil/a s privátními značkami (popř. vlastními značkami)?

3. Které z následujících privátních značek Tesco znáte?

4. Jak často chodíte nakupovat do maloobchodního řetězce Tesco?

5. Jaké výrobky pod privátními značkami Tesco nakupujete?

6. Jak jste spokojeni s jednotlivými skupinami zboží privátních značek Tesco?

9. Zaregistrovali jste za uplynulý půl rok nějakou reklamu na privátní značky Tesco?

10. Doporučil/a byste tyto privátní značky své rodině, přátelům a známým?

11. Existují některé překážky, které vám znemožňují nákup privátních značek Tesco?

12. Myslíte si, že výrobky prodávány pod privátní značkou jsou kvalitní?

13. Zaškrtněte pohlaví.

14. Povolání:

15. Nejvyšší dosažené vzdělání:

16. Věk

17. Měsíční příjem domácnosti.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde jste se poprvé seznámil/a s privátními značkami (popř. vlastními značkami)?

3. Které z následujících privátních značek Tesco znáte?

4. Jak často chodíte nakupovat do maloobchodního řetězce Tesco?

5. Jaké výrobky pod privátními značkami Tesco nakupujete?

6. Jak jste spokojeni s jednotlivými skupinami zboží privátních značek Tesco?

9. Zaregistrovali jste za uplynulý půl rok nějakou reklamu na privátní značky Tesco?

10. Doporučil/a byste tyto privátní značky své rodině, přátelům a známým?

11. Existují některé překážky, které vám znemožňují nákup privátních značek Tesco?

12. Myslíte si, že výrobky prodávány pod privátní značkou jsou kvalitní?

13. Zaškrtněte pohlaví.

14. Povolání:

15. Nejvyšší dosažené vzdělání:

16. Věk

17. Měsíční příjem domácnosti.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Michlíková, M.Privátní značky v maloobchodě (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://privatni-znacky-v-maloobchod.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.