Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pro všechny geokačery

Pro všechny geokačery

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Neumannová
Šetření:12. 07. 2014 - 31. 07. 2014
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím všechny, kteří rádi hrají geocaching. Píšu diplomovou práci, kde budu zpracovávat návrh nového typu keše a chci zjistit, jestli by byl tento druh keše úspěšný. Díky za vyplnění a LOVU ZDAR :)

Odpovědi respondentů

1. Jak dlouho se již geocachingu věnujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 3 roky3043,48 %43,48 %  
4 - 6 let2028,99 %28,99 %  
méně než rok1623,19 %23,19 %  
7 let a více34,35 %4,35 %  

Graf

2. Pokud Vás vybraná keš dovede k místu, kde se platí vstupné, navštívíte tento objekt?

Pro odlovení keše samotné ale není nutné vstupné platit, keš je pouze v blízkosti objektu, ne přímo v něm. Můžete zaškrtnout více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dle výše vstupného3956,52 %56,52 %  
dle množství mého volného času2536,23 %36,23 %  
většinou ne/nikdy1521,74 %21,74 %  
většinou ano/vždy1115,94 %15,94 %  
jestli by mi to misto prislo zajimave, tak asi jo... ale za svych cca 300 kesi jsem se s touto situaci nesetkala 11,45 %1,45 %  
dle zaměření objektu11,45 %1,45 %  
pokud me zajima11,45 %1,45 %  
Pokud je to zajímavé místo tak ano 11,45 %1,45 %  
nevim ani co to je11,45 %1,45 %  
dle zajímavosti místa11,45 %1,45 %  
dle toho, zda mě daný objekt zajímá11,45 %1,45 %  

Graf

3. Pokud Vás vybraná keš dovede k místu, kde musíte zaplatit vstupné, abyste keš úspěšně odlovili, zaplatíte jej?

Můžete zaškrtnout více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dle výše vstupného3855,07 %55,07 %  
většinou ne/nikdy1826,09 %26,09 %  
většinou ano/vždy1420,29 %20,29 %  
záleželo by, co by to bylo za místo. Na aquapark, lanové centra atd. bych se vykašlala, ale třeba do zoo, proč ne.11,45 %1,45 %  
pokud me objekt zajímá11,45 %1,45 %  
Pokud jdu na to místo cíleně - předtím si zjistím, že se tam platí, tak ano.11,45 %1,45 %  
dle zajímavosti místa11,45 %1,45 %  
dle toho zda mě daný objekt zajímá11,45 %1,45 %  
Toto je proti pravidlům GC, takže už z principu ne.11,45 %1,45 %  

Graf

4. Volíte si lov kešek dle jejich druhu?

např. tradiční keš, multi keš, mystery atp.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jak kdy (např. dle volného času, dle nálady...)3855,07 %55,07 %  
ne, lovím dle jiných parametrů (lokalita, terén, ...)2637,68 %37,68 %  
tradiční22,9 %2,9 %  
tradiční keš11,45 %1,45 %  
klasiky11,45 %1,45 %  
tradiční kešky11,45 %1,45 %  

Graf

5. Co byste si pomysleli o novém druhu keše, říkejme jí třeba „komerční“ keš. Byla by definována například takto: Komerční keš je druh keše, který má přilákat větší počet turistů na dané místo. Většinou obsahuje například slevové kupony na vstupenky do hradů, zámku či dalších objektů, reklamní předměty daných oblastí, slevu do restauračních či ubytovacích zařízení v blízkosti keše, letáčky na různé akce pořádané v okolí atp. Šli byste na lov této keše kvůli jejímu obsahu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nesouhlasím s tím, aby byl geocaching využíván jako reklamní prostředek2434,78 %34,78 %  
Možná, kdyby pro mě byla dostupná (co se týče vzdálenosti)2130,43 %30,43 %  
Ano, taková keš by se mi velice líbila1115,94 %15,94 %  
Je mi jedno, co keš obsahuje, vybírám dle jiných parametrů (např. lokalita)913,04 %13,04 %  
Možná, kdyby se nacházela ve vzdálenější lokalitě, kam bych rád/a vyrazila na výlet45,8 %5,8 %  

Graf

6. Chtěli byste, aby byl obsah "komerční" keše (který by byl samozřejmě postupně doplňován) zveřejňován na webových stránkách daných objektů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Toto opatření by nezměnilo můj názor na tuto keš (viz předešlá otázka)2434,78 %34,78 %  
Pokud by byl obsah známý, možná by to zvýšilo mou motivaci vybrat si tuto keš1623,19 %23,19 %  
Ne, mám rád/a překvapení1623,19 %23,19 %  
Ano, určitě1318,84 %18,84 %  

Graf

7. Byli byste ochotni kvůli "komerční" keši urazit delší vzdálenost, než je pro Váš lov obvyklé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4260,87 %60,87 %  
Možná2333,33 %33,33 %  
Ano45,8 %5,8 %  

Graf

8. Máte Vy sami nějaký nápad na druh nové keše? Popřípadě máte nějaké "vylepšení" výše zmíněné "komerční" keše?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

.

.

...

aby to nebyla tradiční keš, ale třeba multi nebo mystery. Jakmile to bude tradiční keš, tak jí někdo v našem státě ukradne i s obalem :(

ach jo

GC by neměl být pro mudlokačery honícími se za slevami :(

Jdéte s tím do prdele!!!

když už chcete zavádět komerci, co tak zavést "sex" keše? Že by se obcházeli vykřičené podniky, kde by bylo nutné zdolat určenou pracovnici?

komerční ne, spíše mobilní, na/v nějakém kamionu, vlaku, letadle, lodi, cirkusu, apod...., ale neuvažoval jsem o technickém provedení, protože by to znamenalo určitou propagaci nositele kešky a už by to hodně zavánělo komercí a už by se o tom hodně mluvilo na nově a čt by o tom udělala napřed dehonestující, posléze rádoby objektivní a nakonec propagační pořad a zvrhlo by se to jako vždy v komerční oblbování lidí, turistů v sandálech, s foťákem a batůžkem plným řízků...

myslím si, že to nemá šanci na úspěch

Myslím, že by bylo fajn, aby v keši, každá vstupenka, sleva, lístek, apod, měl svůj vlastní například kód, nebo hádanku, znamení, který by dotyčný musel nahlásit, zavolat, poslat přes web.aplikaci a teprve poté, by od dotyčné osoby získal indicie, nebo by došlo k předání dané vstupenky, slevy, apod. Nebo by v keši musel být vždy JEDEN kupón, jedna sleva...prootže se obávám, že by to lidé rozkradli :(

Myšlenka dobrá, ale měl bych strach z mudlů, někdo by si mohl kešku odnést..

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne, dosavadní rozlišení keší mi vyhovuje

Ne, myslenka "komercni kese" se mi zkratka nelibi.

Ne.

NE.

Nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám ráda komerci v žádném směru

nemám, nápad se mi nezamlouvá

nezatahovat komerci do toulání přírodou za kešemi.

podle mě se to nechytne (obvykle kešky lovím jen a pouze pro zábavu, ne pro "slevu" na cokoli...)

Pouze připomínku: Komerční keše jsou proti pravidlům geocachingu a pravděpodobně by se proti nim zvedla vlna odporu v geocacherské komunitě.

spíše ne

více tématických keší

více zahraničních možností

Vůbec bych něco jako komerční keš nedělala, celá popularice geocachingu všude možně v televizi apod. je mi dost proti srsti. Geocaching hraji už od r. 2006 a sleduji, jak se jeho kvalita postupem času spíš snižuje. Málokdy se najdou kačeři, co čtou pravidla, či kešky, se kterými se autor pěkně vyhrál nebo ve kterých není samý odpad, stále platné mince a kinderhračky z vajíček. Mám takový pocit, že jsem několikrát narazila na českou internetovou stránku, čistě českou iniciativu, na které bylo něco podobného jako geocaching - jen to bylo lehce jinak pojmenované. Proč to neudělat takhle, když už? Převzít myšlenku, založit vlastní komerční kešky. Čím víc o tom přemýšlím, tím víc je mi z toho docela smutno a doufám, že se podobná komerce do geocachingu nevčlení!

zavedla bych znova chalange

Žádné

Žádné komerční keše. Už teď je GC tak propagován, bez propagace pravidel, že to dělá každý "trouba" a kazí hru těm ostatním...

Žádnou novou keš bych nezaváděl.

9. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 29 let4260,87 %60,87 %  
30 - 39 let1420,29 %20,29 %  
do 18 let710,14 %10,14 %  
40 - 49 let34,35 %4,35 %  
50 - 59 let34,35 %4,35 %  

Graf

10. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4565,22 %65,22 %  
muž2434,78 %34,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Byli byste ochotni kvůli "komerční" keši urazit delší vzdálenost, než je pro Váš lov obvyklé?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Toto opatření by nezměnilo můj názor na tuto keš (viz předešlá otázka) na otázku 6. Chtěli byste, aby byl obsah "komerční" keše (který by byl samozřejmě postupně doplňován) zveřejňován na webových stránkách daných objektů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nesouhlasím s tím, aby byl geocaching využíván jako reklamní prostředek na otázku 5. Co byste si pomysleli o novém druhu keše, říkejme jí třeba „komerční“ keš. Byla by definována například takto: Komerční keš je druh keše, který má přilákat větší počet turistů na dané místo. Většinou obsahuje například slevové kupony na vstupenky do hradů, zámku či dalších objektů, reklamní předměty daných oblastí, slevu do restauračních či ubytovacích zařízení v blízkosti keše, letáčky na různé akce pořádané v okolí atp. Šli byste na lov této keše kvůli jejímu obsahu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak dlouho se již geocachingu věnujete?

2. Pokud Vás vybraná keš dovede k místu, kde se platí vstupné, navštívíte tento objekt?

3. Pokud Vás vybraná keš dovede k místu, kde musíte zaplatit vstupné, abyste keš úspěšně odlovili, zaplatíte jej?

4. Volíte si lov kešek dle jejich druhu?

5. Co byste si pomysleli o novém druhu keše, říkejme jí třeba „komerční“ keš. Byla by definována například takto: Komerční keš je druh keše, který má přilákat větší počet turistů na dané místo. Většinou obsahuje například slevové kupony na vstupenky do hradů, zámku či dalších objektů, reklamní předměty daných oblastí, slevu do restauračních či ubytovacích zařízení v blízkosti keše, letáčky na různé akce pořádané v okolí atp. Šli byste na lov této keše kvůli jejímu obsahu?

6. Chtěli byste, aby byl obsah "komerční" keše (který by byl samozřejmě postupně doplňován) zveřejňován na webových stránkách daných objektů?

7. Byli byste ochotni kvůli "komerční" keši urazit delší vzdálenost, než je pro Váš lov obvyklé?

8. Máte Vy sami nějaký nápad na druh nové keše? Popřípadě máte nějaké "vylepšení" výše zmíněné "komerční" keše?

9. Váš věk je:

10. Vaše pohlaví:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak dlouho se již geocachingu věnujete?

2. Pokud Vás vybraná keš dovede k místu, kde se platí vstupné, navštívíte tento objekt?

3. Pokud Vás vybraná keš dovede k místu, kde musíte zaplatit vstupné, abyste keš úspěšně odlovili, zaplatíte jej?

4. Volíte si lov kešek dle jejich druhu?

5. Co byste si pomysleli o novém druhu keše, říkejme jí třeba „komerční“ keš. Byla by definována například takto: Komerční keš je druh keše, který má přilákat větší počet turistů na dané místo. Většinou obsahuje například slevové kupony na vstupenky do hradů, zámku či dalších objektů, reklamní předměty daných oblastí, slevu do restauračních či ubytovacích zařízení v blízkosti keše, letáčky na různé akce pořádané v okolí atp. Šli byste na lov této keše kvůli jejímu obsahu?

6. Chtěli byste, aby byl obsah "komerční" keše (který by byl samozřejmě postupně doplňován) zveřejňován na webových stránkách daných objektů?

7. Byli byste ochotni kvůli "komerční" keši urazit delší vzdálenost, než je pro Váš lov obvyklé?

8. Máte Vy sami nějaký nápad na druh nové keše? Popřípadě máte nějaké "vylepšení" výše zmíněné "komerční" keše?

9. Váš věk je:

10. Vaše pohlaví:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Neumannová, L.Pro všechny geokačery (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://pro-vsechny-geokacery.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.