Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Problematika reklamy současného světa

Problematika reklamy současného světa

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Jasníková
Šetření:08. 11. 2013 - 15. 11. 2013
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník obsahuje 15 otázek, jejichž vyplnění vám nezabere ani 5 minut.Vyplněním totoho dotazníku pomůžete vyhodnotit vnímání reklamy okolo nás. Dotazník byl vytvořen pro studijní účely. 

Odpovědi respondentů

1. Vyberte pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7673,79 %73,79 %  
muž2726,21 %26,21 %  

Graf

2. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-255553,4 %53,4 %  
26-301817,48 %17,48 %  
15-201211,65 %11,65 %  
31-3576,8 %6,8 %  
46-5576,8 %6,8 %  
36-4543,88 %3,88 %  

Graf

3. Vadí Vám reklama při prohlížení internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vadí8582,52 %82,52 %  
je mi to jedno1312,62 %12,62 %  
Ne, nevadí54,85 %4,85 %  

Graf

4. Setkáváte se s tzv. Pop up vyskakujícími okny a spamem při procházení webu, které tvrdí že jste miliontým návštěvníkem stránky a vyhráváte hodnotnou cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9592,23 %92,23 %  
ne87,77 %7,77 %  

Graf

5. Myslíte si, že jsou tyto pop up reklamy a vyskakující okna pravdivé a opravdu byste mohli při kliknutí na odkaz vyhrát?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevěřím tomu a neklikám6664,08 %64,08 %  
Vždy se jedná o spam, zásadně neklikám3533,98 %33,98 %  
co kdyby to byla pravda, raději kliknu21,94 %1,94 %  

Graf

6. Jaký máte názor na večerní reklamu v televizi, při sledování filmu nebo seriálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obtěžují mě6361,17 %61,17 %  
nevadily by mi, kdyby nebyly tak dlouhé5149,51 %49,51 %  
nevadily by mi, kdyby nebyly tak nahlas3231,07 %31,07 %  
vadí mi2423,3 %23,3 %  
většinou u ní usnu1413,59 %13,59 %  
je mi to jedno21,94 %1,94 %  

Graf

7. Napište, kterou televizní reklamu nemáte rádi a nelíbí se Vám.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

--

.

Air Bank

AIRbank

airbank

Always, Perwoll

Alza

Alza

Alza

ALZA !

Alza díky nepříjemnému hlasu ufouna

Alza, Česká spořitelna (Jednou jsem byl u Davídka doma...)

alza, monte,...v podstatě skoro všechny

alza, perwol,

Alza,Mountfield,atd..

alza.cz

alza.cz

Alza.cz

alza.cz

Alza.cz

Alza.cz, blenda dent a perwol

avon

axe, praci prostredky, farba na vlasy, jidlo, auta,uvery, tel.operatori,....

čokoláda Milka

hlasité, hloupé

Jakoukoli reklamu na Alza.cz s řvoucím/pozpěvujícím zeleným mimozemšťanem

jakoukoliv, přepínám

je jich hodně

Je to dotazník nebo slohová práce?

kb

mimozemšťan alza

momentálně Česká spořitelna a děti, XXX lutz apod

na léky a alzu

Na Perwoll.

na primě dávají teď reklamu na miss, stále dokola

na programy s reklamou se většinou nedivam, sleduji prevazne programy CT a tam reklamy jsou minimalne. proto me ted zadna nenapada

na vložky a tampony

Na zubní pastu, kdy dotyčný při čištění plive krev do umyvadla, při té přepínám!

Nábytek XXX Lutz

nejnovější reklama na šampón head&shoulders. Je nesmyslná, protože věci které dámy prý nepotřebují se netýkají vlasů. Ten chlap v reklamě je hloupý a neví o čem mluví.

Nekoukám na reklamy

Nekoukám na televizi

Nemám rád žádnou, ale na žádnou si nemohu vzpomenout

nemám ráda skoro žádné

nemáme ráda reklamy na hygienické potřeby

Nemohu posoudit, nemám televizi.

Nenávidim všechny bez rozdílu

neviem

nevím, na televizi nekoukám

nevím, nemám televizi

Nudné. Asi reklamy na banky a auta.

OB, Billa

paradontax

perwooll

Prací prášky a podobné patoky! Vložky a tampony!

prací prostředky

Reklama na dolce gusto

Reklama na O2

reklama na perwoll

Reklama na různé prací prášky..

reklama na xxx lutz a lidl

reklama RWE, většina reklam s neustále se opakujícím motivem, např. Perwoll, apod.

Reklama s Babišem, Jágrem a kuřetem. Reklama na intimní hygienu ženy. :D

reklamy komerční banky

reklamy na dámské vložky a tampóny a reklamy na pracéí prostředky, jelikož vždy ty reklamované jsou nejlepší - kecy!

Reklamy na pojistovny, praci prasky

reklamy na pojištovny

Reklamy na prací prostředky

Rex

rychlo-půjčky ; aviváže

S tou bábou na nějaký zubní gel Corega.

skoro všechny

skoro všechny

skoro všchny

Sto tabletů týdně.

T-mobile

Tampax, Always.

Těch je víc ...ale například od české spořitelny ta abrakadabra ,simsalabim ...

Televizní reklamy na prací prášky a dámské hygienické vložky.

už asi neběží - reklama na nějaký obchoďák (nevím jak se jmenoval) a nějaká holčina tam zpívala. Byl to děs!

vačšinu

Vcelku nemám ráda reklamy na banky, půjčky a jim podobné...

vesměs všechny na ALZU kinder mlečny řez s tou padající ledničkou to hnus

Veškeré na tampóny, vložky apod. přijdou mi naprosto stupidní.

většina

Vodňanské kuře s Babišem a Jágrem

Všechny

Všechny

všechny

Všechny kromě těch na Kofolu.

Všechny prací prostředky

všechny reklamy na prací prášky

Všechny, které běží.

Xxl lutz

xxl lutz tatatatatata :D

XXX lutz, apod.

XXX Lutz....ale vlastně většina

XXXLutz, Alza.

xxxx ta ta ta ta

Zubní pasta Parodontax, Je to nechutné

žádnou si nepamatuji

8. Napište, kterou televizní reklamu máte rádi a líbí se Vám

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

.

air bank

Air Bank

airbank

bmw

Britská reklama na O2 - Be. More. Dog.

Coca cola

Coca cola, Mlékárna Kunín, Air bank

dtto

fall angels sexy boy AXE

Fernet Stock

FERNET STOCK A ŽVÝKAČKY AIRWAWES

GE Money Bank_reklama s kocourem na zimní chatě

Heineken - The Sunrise, AirBank

Holky a auta se nepůjčujou. Nikdy.

intimissimi

já nemusím já už ho vidím

já nemusím už ho vidím...

Jakoukoli, která je vtipná a má kreativní nápad

Je to dotazník nebo slohová práce?

jedna jedina na Kofolu: Nene, ja nemusim, ja uz ho vidim :-)

Kofola

kofola

Kofola - s malou holčičkou a prasetem (Vánoční)

kofola (ale ne tu s tou holčičkou a divočákem)

Kofola (prasátko)

Kofola, Air bank

kofola, auta (všechny)

Kofola, Cocal Cola

kofola, kaktus

Kofola, Savo, Spontex

Kofola, tu s tím prasetem. Já nemusím, já už ho vidím.....

kofolove reklamy

létající kočka

Líbí se mi ta: ,,Holky a auta se nepůjčují. Nikdy.''

Mattoni, Kinder Bueno

mobilny operator orange

Na hračky a sladkosti

Na kofolu s divokým prasetem

Na Kofolu s tou malou roztomilou holčičkou.

na snikers

na T-mobile

na žvýkačky

např. "kecky", vtipné a zajímavé reklamy - ale i tak mi ve velém množství vadí

neexistuje

Nekekoukám na televizi

Nekoukám na reklamy

některé reklamy T-mobile, Kaktus

Některé zahraniční reklamy, jsou na zcela jiné úrovni.

Nemám oblíbenou reklamu

nenapada me zadna

neviem

Nevím

nevím

nevím

nevím, nemám žádnou oblíbenou

Nevzpomínám si na takovou

o žádné nevím

Od T-Mobile.

old spice

orange-hokejové reklamy, nebo T-mobile vánoční, ale začnou lezt na nervy když je vidím 10x za den

Parfémy, auta, oblečení, Hornbach, coca-cola...nejlepší je vánoční kamion coca-cola, tyčinka Mila atd...:D

pribináček

reklama na Airways žvýkačky

Reklama na kofolu s prasátkem

Reklama na Oreo sušienky

reklama na Savo, reklama Stará myslivecká, reklama na hypotéku s kocourem - bohužel nevím jaká banka

Reklama s Horváthem na Gambrinus ligu.

reklamy na air bank

reklamy na Kofolu (s prasátkem), reklama na Panthene (jak tam holčina hraje na housle)

reklamy od coca-coly

S tou perskou kočkou

Savo.

Skoro všechny na Kofolu.

Snickers

Staropramen Cool Lemond s lenochodem

škoda auto,Coca-Cola,Kofola,Radegast.

T-Mobile

T-mobile

T-mobile a reklama na pujcky s detmi (asi česká pojišťovna)

T-Mobile Kotek+Pavlásek

t-mobile reklamy

T-Mobile s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem

T-mobile.

tmobile

V tuto chvíli není reklama která by se mi líbila nebo která by mne oslovila.

Vanocni na kofolu

vánoční

Vánoční coca cola

Vánoční reklama na Kofolu s prasátkem.

většinou zahraniční reklamyy, ale u nás snad jen některé na kofolu - já nemusím, já už ho vidím..

viz výše

viz. odpověď 7

vodafone reklamy, staropramen

vtipné a krátké, např.:Vodafone, T-Mobile

zadna

Žádná

žádnou

žádnou

žádnou

Žádnou takovou si teď nevybavuji.

9. Napište kolika minutová reklama v televizi by dle vašeho názoru byla únosná.

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12524,27 %24,27 %  
32322,33 %22,33 %  
52019,42 %19,42 %  
21413,59 %13,59 %  
098,74 %8,74 %  
454,85 %4,85 %  
0.543,88 %3,88 %  
1010,97 %0,97 %  
0.4510,97 %0,97 %  
0.1510,97 %0,97 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.42
Minimum:0
Maximum:5
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.47
Směrodatná odchylka:1.57
Medián:2
Modus:1

Graf

10. Nechali byste si za určitou finanční úplatu, kterou byste dostávali každý měsíc, polepit své auto reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možná, záleželo by na výši úplaty4543,69 %43,69 %  
ne4038,83 %38,83 %  
ano1817,48 %17,48 %  

Graf

11. Myslíte si, že reklamní bilboardy u cesty rozptylují řidiče nebo jsou neškodné a nemají vliv na řidičovu pozornost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozptylují a mají vliv na řidičovu pozornost7471,84 %71,84 %  
Jsou neškodné2928,16 %28,16 %  

Graf

12. Chodí Vám do poštovní schránky reklamní letáky? Co s nimi děláte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano chodí, občas je prolistuji5250,49 %50,49 %  
Ano, chodí, házíme je rovnou do koše1615,53 %15,53 %  
Reklamní letáky nám do schránky nechodí1413,59 %13,59 %  
Ano chodí, jen se nám doma válí1211,65 %11,65 %  
Ano chodí, všechny je pročtu, kde jsou slevy a vyrazím na nákup98,74 %8,74 %  

Graf

13. Koupili jste si někdy něco přes tzv. TELESHOPPING?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem si nic přes teleshopping nekoupil(a)9491,26 %91,26 %  
Ano a jsem spokojen(á)54,85 %4,85 %  
Ano a nejsem spokojen(á)43,88 %3,88 %  

Graf

14. Myslíte si, že výrobky, které mají reklamu jsou kvalitnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Toto tvrzení není pravidvé9794,17 %94,17 %  
Toto tvrzení je pravdivé65,83 %5,83 %  

Graf

15. Když procházíte obchodním centrem, ve kterém zrovna probíhá nějaká propagační akce, např. ochutnávka nového výrobku, zastavíte se a ochutnáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak kdy, záleží o jaký výrobek se jedná6765,05 %65,05 %  
Ne3029,13 %29,13 %  
Ano65,83 %5,83 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vyberte pohlaví

2. Kolik je vám let?

3. Vadí Vám reklama při prohlížení internetu?

4. Setkáváte se s tzv. Pop up vyskakujícími okny a spamem při procházení webu, které tvrdí že jste miliontým návštěvníkem stránky a vyhráváte hodnotnou cenu?

5. Myslíte si, že jsou tyto pop up reklamy a vyskakující okna pravdivé a opravdu byste mohli při kliknutí na odkaz vyhrát?

6. Jaký máte názor na večerní reklamu v televizi, při sledování filmu nebo seriálu?

9. Napište kolika minutová reklama v televizi by dle vašeho názoru byla únosná.

10. Nechali byste si za určitou finanční úplatu, kterou byste dostávali každý měsíc, polepit své auto reklamou?

11. Myslíte si, že reklamní bilboardy u cesty rozptylují řidiče nebo jsou neškodné a nemají vliv na řidičovu pozornost?

12. Chodí Vám do poštovní schránky reklamní letáky? Co s nimi děláte?

13. Koupili jste si někdy něco přes tzv. TELESHOPPING?

14. Myslíte si, že výrobky, které mají reklamu jsou kvalitnější?

15. Když procházíte obchodním centrem, ve kterém zrovna probíhá nějaká propagační akce, např. ochutnávka nového výrobku, zastavíte se a ochutnáte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vyberte pohlaví

2. Kolik je vám let?

3. Vadí Vám reklama při prohlížení internetu?

4. Setkáváte se s tzv. Pop up vyskakujícími okny a spamem při procházení webu, které tvrdí že jste miliontým návštěvníkem stránky a vyhráváte hodnotnou cenu?

5. Myslíte si, že jsou tyto pop up reklamy a vyskakující okna pravdivé a opravdu byste mohli při kliknutí na odkaz vyhrát?

6. Jaký máte názor na večerní reklamu v televizi, při sledování filmu nebo seriálu?

9. Napište kolika minutová reklama v televizi by dle vašeho názoru byla únosná.

10. Nechali byste si za určitou finanční úplatu, kterou byste dostávali každý měsíc, polepit své auto reklamou?

11. Myslíte si, že reklamní bilboardy u cesty rozptylují řidiče nebo jsou neškodné a nemají vliv na řidičovu pozornost?

12. Chodí Vám do poštovní schránky reklamní letáky? Co s nimi děláte?

13. Koupili jste si někdy něco přes tzv. TELESHOPPING?

14. Myslíte si, že výrobky, které mají reklamu jsou kvalitnější?

15. Když procházíte obchodním centrem, ve kterém zrovna probíhá nějaká propagační akce, např. ochutnávka nového výrobku, zastavíte se a ochutnáte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jasníková, S.Problematika reklamy současného světa (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://problematika-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.