Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > 'Problémové typy" na kurzu

'Problémové typy" na kurzu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Grygier
Šetření:02. 05. 2016 - 07. 05. 2016
Počet respondentů:18
Počet otázek (max/průměr):2 / 1.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:29,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím o zodpovězení otázky, která bude součástí obhajoby mé bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Setkáváte se na svých seminářích s tzv. problémovými typy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1583,33 %83,33 %  
ne316,67 %16,67 %  

Graf

2. Pokud ano, můžete uvést vhodné metody, jak je vhodně motivovat ke spolupráci?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1) dát jim dostatečný prostor k verbalizaci jejich názoru, postoje, pohledu - na to navazující zpětná vazba včetně rozumné a vyargumentované polemiky s vyjádřeným názorem 2) interaktivní zapojení ostatních účastníků - výzva k představení jejich vlastního názoru a poskytnutní zpětné vazby, eventuálně polemiky k proslovu tzv. prob,lémové osoby

Ale nejhorší je, když je problémovým typem sám lektor (třeba Blanka Hudecová), k nápravě se nemá, to je pak jediné řešení stížnost a nechat vyměnit (málo se ví, že je na to právo), aby za to příšerné chování nedostal dotyčný ještě zaplaceno. Ne kteří z lektorů si holt léčí své mindráky na ostatních lidech.

Já osobně takové klienty pověřím úkolem vztahujícím se k tématu, které přednáším. Na závěr přednášky ho vyzvu, aby nás seznámil se svými závěry a společně o nich diskutujeme.

Jde o to, že spolupracují až příliš, nedávají prostor ostatním a mají takový pocit, že všem musí ukázat, jak jsou dobří.

Jednoduše je nemotivovat, ale vyhodit.

mohu

Ptám se, v čem konkrétně vidí problém, ptám se po důvodech, proč je negativní.

Řeknu si: "A už je to tady." Jdu do toho s humorem.

Srazit hrany a zaujmout. Souhlasit bez nutnosti servility , resp. najít společný bod zájmu. Pochválit, ale zaslouženě.

X

Záleží jaký typ to je. Většinou zabírá dát jim slovo k tématice, ať řeknou svůj názor, aby nekritizovali a nebrblali bokem.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Grygier, Z.'Problémové typy" na kurzu (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://problemove-typy-na-kurzu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.