Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > 'Problémové typy" na kurzu
'Problémové typy" na kurzu
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Zuzana Grygier |
---|---|
Šetření: | 02. 05. 2016 - 07. 05. 2016 |
Počet respondentů: | 18 |
Počet otázek (max/průměr): | 2 / 1.61 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 29,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:49 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o zodpovězení otázky, která bude součástí obhajoby mé bakalářské práce.
Odpovědi respondentů
1. Setkáváte se na svých seminářích s tzv. problémovými typy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 83,33 % | 83,33 % |
ne | 3 | 16,67 % | 16,67 % |
2. Pokud ano, můžete uvést vhodné metody, jak je vhodně motivovat ke spolupráci?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
1) dát jim dostatečný prostor k verbalizaci jejich názoru, postoje, pohledu - na to navazující zpětná vazba včetně rozumné a vyargumentované polemiky s vyjádřeným názorem 2) interaktivní zapojení ostatních účastníků - výzva k představení jejich vlastního názoru a poskytnutní zpětné vazby, eventuálně polemiky k proslovu tzv. prob,lémové osoby
Ale nejhorší je, když je problémovým typem sám lektor (třeba Blanka Hudecová), k nápravě se nemá, to je pak jediné řešení stížnost a nechat vyměnit (málo se ví, že je na to právo), aby za to příšerné chování nedostal dotyčný ještě zaplaceno. Ne kteří z lektorů si holt léčí své mindráky na ostatních lidech.
Já osobně takové klienty pověřím úkolem vztahujícím se k tématu, které přednáším. Na závěr přednášky ho vyzvu, aby nás seznámil se svými závěry a společně o nich diskutujeme.
Jde o to, že spolupracují až příliš, nedávají prostor ostatním a mají takový pocit, že všem musí ukázat, jak jsou dobří.
Jednoduše je nemotivovat, ale vyhodit.
mohu
Ptám se, v čem konkrétně vidí problém, ptám se po důvodech, proč je negativní.
Řeknu si: "A už je to tady." Jdu do toho s humorem.
Srazit hrany a zaujmout. Souhlasit bez nutnosti servility , resp. najít společný bod zájmu. Pochválit, ale zaslouženě.
X
Záleží jaký typ to je. Většinou zabírá dát jim slovo k tématice, ať řeknou svůj názor, aby nekritizovali a nebrblali bokem.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.