Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodej hraček a Internet

Prodej hraček a Internet

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aleš Kaluža
Šetření:22. 03. 2011 - 29. 03. 2011
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):27 / 10.84
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, cílem tohoto dotazníku je zjistit, které faktory jsou nejdůležitější pro zákazníky kupující hračky pro děti. Získané informace budou součástí mé diplomové práce.   

Děkuji dopředu všem, kdo dotazník vyplní.

Odpovědi respondentů

1. Jak často kupujete hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nekupuji vůbec → konec dotazníku, jen jednou do rokaotázka č. 2, asi tak dvakrát do rokaotázka č. 2, více jak dvakrát do rokaotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více jak dvakrát do roka1135,48 %35,48 %  
jen jednou do roka929,03 %29,03 %  
nekupuji vůbec722,58 %22,58 %  
asi tak dvakrát do roka412,9 %12,9 %  

Graf

2. Pro koho kupujete nejčastěji hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
syna nebo dceru 625 %19,35 %  
bratra nebo sestru625 %19,35 %  
synovce nebo neteř625 %19,35 %  
dceru kamarádky14,17 %3,23 %  
děti kamarádů14,17 %3,23 %  
sestřenici14,17 %3,23 %  
nic14,17 %3,23 %  
přátele14,17 %3,23 %  
vnoučata14,17 %3,23 %  

Graf

3. Kde kupujete nejraději hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [na Internetuotázka č. 6, v specializovaných kamenných prodejnáchotázka č. 4, ve velkých obchodních řetězcíchotázka č. 4, na jiném místěotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v specializovaných kamenných prodejnách1354,17 %41,94 %  
na Internetu625 %19,35 %  
ve velkých obchodních řetězcích520,83 %16,13 %  

Graf

4. Co je pro Vás rozhodující při výběru hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přání dítěte738,89 %22,58 %  
design a materiál hračky527,78 %16,13 %  
cena a kvalita hračky422,22 %12,9 %  
značka kvality certifikát15,56 %3,23 %  
přání dítěte,značka,kvalita a cena15,56 %3,23 %  

Graf

5. Kupujete hračky:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u jakéhokoli prodejce, který má zrovna nejlepší nabídku.1372,22 %41,94 %  
vždy jen u několika osvědčených prodejců527,78 %16,13 %  

Graf

6. Vyhledáváte zkušenosti jiných uživatelů na Internetu s danými hračkami, které chcete koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano583,33 %16,13 %  
ne116,67 %3,23 %  

Graf

7. Zjišťujete si zkušenosti předešlých zákazníků na Internetu s daným prodejcem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano583,33 %16,13 %  
ne116,67 %3,23 %  

Graf

8. Označte, u kterého prodejce hraček jste už nakupovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pompo1266,67 %38,71 %  
Dráčik422,22 %12,9 %  
Wiky422,22 %12,9 %  
eznám název prodejce422,22 %12,9 %  
Sparkys211,11 %6,45 %  
Olymptoy15,56 %3,23 %  
Bambule15,56 %3,23 %  
Bonaparte15,56 %3,23 %  
Hračky Sluníčko15,56 %3,23 %  
puntanela, sparkys15,56 %3,23 %  
Pompo, lamaze, fisher price15,56 %3,23 %  
Maxikovy hračky15,56 %3,23 %  

Graf

9. Poskytované informace o hračkách v prodejnách, e-shopech považujete za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostačující738,89 %22,58 %  
spíše dostačující633,33 %19,35 %  
nedostačující316,67 %9,68 %  
nevím211,11 %6,45 %  

Graf

10. Využíváte srovnávače cen při nákupu na Internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano583,33 %16,13 %  
ne116,67 %3,23 %  

Graf

11. Jaké srovnávače cen využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Heureka.cz480 %12,9 %  
Zboží.cz240 %6,45 %  

Graf

12. Který z uvedených faktorů by Vás přesvědčil k nákupu v daném e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dodání zboží do 24 hodin od objednání466,67 %12,9 %  
doprava zdarma při nákupu nad 1 000 Kč116,67 %3,23 %  
možnost účastnit se soutěží116,67 %3,23 %  

Graf

13. Je pro Vás důležité, aby hračky v nabídce e-shopů měly kvalitní textový a obrazový doprovod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6100 %19,35 %  

Graf

14. Bylo by pro Vás přínosem, kdybyste si nabízené hračky v e-shopech mohli prohlédnout v krátké video prezentaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, tuto možnost bych uvítal(a).6100 %19,35 %  

Graf

15. Necháte si zasílat z e-shopů, které prodávají hračky, newslettery nebo e-maily s obchodními nabídkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano350 %9,68 %  
ne350 %9,68 %  

Graf

16. Sledujete stránky prodejců hraček na Facebooku nebo jiném sociálním médiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne583,33 %16,13 %  
ano116,67 %3,23 %  

Graf

17. Jak nejčastěji platíte za hračky v e-shopech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobírkou350 %9,68 %  
hotově při osobním odběru233,33 %6,45 %  
bankovním převodem116,67 %3,23 %  

Graf

18. Jaká forma internetové propagace Vás nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
recenze, video recenze, články uživatelů466,67 %12,9 %  
e-mailová nabídka s odkazem na stránky e-shopu116,67 %3,23 %  
bannerová reklama116,67 %3,23 %  

Graf

19. Využíváte aktivně věrnostní program nějakého prodejce hraček?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1583,33 %48,39 %  
ano316,67 %9,68 %  

Graf

20. Jakou nejvyšší částku jste utratily za hračky na Internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 500 Kč do 1 000 Kč350 %9,68 %  
od 2 000 do 5 000 Kč233,33 %6,45 %  
do 500 Kč116,67 %3,23 %  

Graf

21. Co je pro Vás rozhodující při výběru hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena a kvalita hračky583,33 %16,13 %  
přání dítěte116,67 %3,23 %  

Graf

22. Kupujete hračky:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v jakémkoli e-shopu, který má zrovna nejlepší nabídku466,67 %12,9 %  
vždy jen v několika osvědčených e-shopech233,33 %6,45 %  

Graf

23. Označte, v kterém eshopu prodejce hraček jste už nakupovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pompo350 %9,68 %  
Maxikovy hračky233,33 %6,45 %  
Dráčik233,33 %6,45 %  
Alltoys233,33 %6,45 %  
Wiky116,67 %3,23 %  
mall.cz116,67 %3,23 %  
4kids.Špuntík ...116,67 %3,23 %  
neznám název prodejce116,67 %3,23 %  

Graf

24. Využíváte aktivně věrnostní program nějakého prodejce hraček?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne466,67 %12,9 %  
ano233,33 %6,45 %  

Graf

25. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2187,5 %67,74 %  
muž312,5 %9,68 %  

Graf

26. Zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student(ka)1458,33 %45,16 %  
na mateřské dovolené520,83 %16,13 %  
zaměstnaný(á)416,67 %12,9 %  
podnikatel(ka)14,17 %3,23 %  

Graf

27. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 20 až do 30 let1666,67 %51,61 %  
od 31 až do 40 let312,5 %9,68 %  
od 41 až do 50 let 28,33 %6,45 %  
do 20 let28,33 %6,45 %  
od 51 let a více14,17 %3,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kaluža, A.Prodej hraček a Internet (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://prodej-hracek-a-internet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.