Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodej menstruačních tampónů na českém trhu
Prodej menstruačních tampónů na českém trhu
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Hana Budíková |
---|---|
Šetření: | 02. 12. 2010 - 09. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 55 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 9.16 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 53,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku týkající ho se prodeje menstruačních tampónů na českém trhu. Dotazník je zcela anonymní a poskytnuté údaje mi poslouží k vypracování mé bakalářské práce. Vyplňování dotazníku Vám zabere cca 3 minutu.
Hana Budíková, autor dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Jakou značku tampónů běžně používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
O.b | 37 | 67,27 % | 67,27 % |
Kotex | 29 | 52,73 % | 52,73 % |
Tampax | 6 | 10,91 % | 10,91 % |
Ria | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
2. Ohodnoťte podle důležitosti při vašem rozhodovacím procesu jednotlivé vlastnosti (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Cena | 3.291 | 1.515 |
Kvalita | 4.127 | 1.638 |
Zvyk | 3.6 | 1.804 |
Prestiž značky | 2.618 | 1.327 |
Atraktivní obal | 2.236 | 1.49 |
Reklama | 2.091 | 1.828 |
3. Jaké jiné značky tampónů jste vyzkoušela? Volte i více možností.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kotex | 39 | 70,91 % | 70,91 % |
O.b | 38 | 69,09 % | 69,09 % |
Tampax | 27 | 49,09 % | 49,09 % |
Ria | 14 | 25,45 % | 25,45 % |
Bella | 8 | 14,55 % | 14,55 % |
žádnou | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
4. Byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
O.b | 4.309 | 1.268 |
Kotex | 3.491 | 1.559 |
Bella | 2.127 | 1.311 |
Ria | 2.345 | 1.39 |
Tampax | 2.909 | 1.61 |
5. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? O.b.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 12 | 46,15 % | 21,82 % |
kvalita | 6 | 23,08 % | 10,91 % |
nic | 6 | 23,08 % | 10,91 % |
jiné | 4 | 15,38 % | 7,27 % |
dostupnost v běžné obchodní síti | 1 | 3,85 % | 1,82 % |
6. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Kotex.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 18 | 75 % | 32,73 % |
jiné | 5 | 20,83 % | 9,09 % |
nic | 1 | 4,17 % | 1,82 % |
Cena | 1 | 4,17 % | 1,82 % |
dostupnost v běžné obchodní síti | 1 | 4,17 % | 1,82 % |
7. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Bella.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jiné | 11 | 47,83 % | 20 % |
kvalita | 6 | 26,09 % | 10,91 % |
dostupnost v běžné obchodní síti | 4 | 17,39 % | 7,27 % |
nic | 3 | 13,04 % | 5,45 % |
cena | 1 | 4,35 % | 1,82 % |
8. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Ria.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 9 | 42,86 % | 16,36 % |
jiné | 9 | 42,86 % | 16,36 % |
dostupnost v běžné obchodní síti | 2 | 9,52 % | 3,64 % |
cena | 1 | 4,76 % | 1,82 % |
nic | 1 | 4,76 % | 1,82 % |
9. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Tampax.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jiné | 12 | 48 % | 21,82 % |
kvalita | 8 | 32 % | 14,55 % |
dostupnost v běžné obchodní síti | 4 | 16 % | 7,27 % |
nic | 1 | 4 % | 1,82 % |
10. Co by Vás přimělo změnit Vaši oblíbenou značku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 19 | 34,55 % | 34,55 % |
Kvalita | 15 | 27,27 % | 27,27 % |
Nový nevyzkoušený atraktivní produkt. | 15 | 27,27 % | 27,27 % |
nic | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
možnost sehnat jiné "super plus" tampony | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
neměnila jsem | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
doporučení lékařskou komorou | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
O.b | 4.036 | 1.49 |
Kotex | 3.709 | 1.697 |
Bella | 2.382 | 1.509 |
Ria | 2.455 | 1.302 |
Tampax | 2.764 | 1.78 |
12. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
od 21 do 25 let | 32 | 58,18 % | 58,18 % |
od 16 do 20 let | 15 | 27,27 % | 27,27 % |
od 26 do 30 let | 6 | 10,91 % | 10,91 % |
od 41 do 45 let | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
od 36 do 40 let | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.