Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodej menstruačních tampónů na českém trhu

Prodej menstruačních tampónů na českém trhu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Budíková
Šetření:02. 12. 2010 - 09. 12. 2010
Počet respondentů:55
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.16
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku týkající ho se prodeje menstruačních tampónů na českém trhu. Dotazník je zcela anonymní a poskytnuté údaje mi poslouží k vypracování mé bakalářské práce. Vyplňování dotazníku Vám zabere cca 3 minutu.

Hana Budíková, autor dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jakou značku tampónů běžně používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O.b3767,27 %67,27 %  
Kotex2952,73 %52,73 %  
Tampax610,91 %10,91 %  
Ria11,82 %1,82 %  

Graf

2. Ohodnoťte podle důležitosti při vašem rozhodovacím procesu jednotlivé vlastnosti (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.2911.515
Kvalita4.1271.638
Zvyk3.61.804
Prestiž značky2.6181.327
Atraktivní obal2.2361.49
Reklama2.0911.828

Graf

3. Jaké jiné značky tampónů jste vyzkoušela? Volte i více možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kotex3970,91 %70,91 %  
O.b3869,09 %69,09 %  
Tampax2749,09 %49,09 %  
Ria1425,45 %25,45 %  
Bella814,55 %14,55 %  
žádnou35,45 %5,45 %  

Graf

4. Byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
O.b4.3091.268
Kotex3.4911.559
Bella2.1271.311
Ria2.3451.39
Tampax2.9091.61

Graf

5. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? O.b.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena1246,15 %21,82 %  
kvalita623,08 %10,91 %  
nic623,08 %10,91 %  
jiné415,38 %7,27 %  
dostupnost v běžné obchodní síti13,85 %1,82 %  

Graf

6. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Kotex.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita1875 %32,73 %  
jiné520,83 %9,09 %  
nic14,17 %1,82 %  
Cena14,17 %1,82 %  
dostupnost v běžné obchodní síti14,17 %1,82 %  

Graf

7. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Bella.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné1147,83 %20 %  
kvalita626,09 %10,91 %  
dostupnost v běžné obchodní síti417,39 %7,27 %  
nic313,04 %5,45 %  
cena14,35 %1,82 %  

Graf

8. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Ria.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita942,86 %16,36 %  
jiné942,86 %16,36 %  
dostupnost v běžné obchodní síti29,52 %3,64 %  
cena14,76 %1,82 %  
nic14,76 %1,82 %  

Graf

9. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Tampax.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné1248 %21,82 %  
kvalita832 %14,55 %  
dostupnost v běžné obchodní síti416 %7,27 %  
nic14 %1,82 %  

Graf

10. Co by Vás přimělo změnit Vaši oblíbenou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena1934,55 %34,55 %  
Kvalita1527,27 %27,27 %  
Nový nevyzkoušený atraktivní produkt.1527,27 %27,27 %  
nic35,45 %5,45 %  
možnost sehnat jiné "super plus" tampony11,82 %1,82 %  
neměnila jsem11,82 %1,82 %  
doporučení lékařskou komorou11,82 %1,82 %  

Graf

11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
O.b4.0361.49
Kotex3.7091.697
Bella2.3821.509
Ria2.4551.302
Tampax2.7641.78

Graf

12. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 21 do 25 let3258,18 %58,18 %  
od 16 do 20 let1527,27 %27,27 %  
od 26 do 30 let610,91 %10,91 %  
od 41 do 45 let11,82 %1,82 %  
od 36 do 40 let11,82 %1,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jakou značku tampónů běžně používáte?

  • odpověď Kotex:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kotex=5 na otázku 4. Byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 5. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? O.b.

4. Byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

  • odpověď Bella=1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bella=1 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ria=1 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tampax=1 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).
  • odpověď Ria=1:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ria=1 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).

11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).

  • odpověď Bella=1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ria=1 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).
  • odpověď Ria=3:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bella=3 na otázku 11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).
  • odpověď Tampax=1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tampax=1 na otázku 4. Byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou značku tampónů běžně používáte?

2. Ohodnoťte podle důležitosti při vašem rozhodovacím procesu jednotlivé vlastnosti (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

3. Jaké jiné značky tampónů jste vyzkoušela? Volte i více možností.

4. Byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

5. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? O.b.

6. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Kotex.

7. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Bella.

9. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Tampax.

10. Co by Vás přimělo změnit Vaši oblíbenou značku?

11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).

12. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou značku tampónů běžně používáte?

2. Ohodnoťte podle důležitosti při vašem rozhodovacím procesu jednotlivé vlastnosti (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)

3. Jaké jiné značky tampónů jste vyzkoušela? Volte i více možností.

4. Byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)

5. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? O.b.

6. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Kotex.

7. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Bella.

9. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Tampax.

10. Co by Vás přimělo změnit Vaši oblíbenou značku?

11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).

12. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Budíková, H.Prodej menstruačních tampónů na českém trhu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://prodej-menstruacnich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.