Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodej menstruačních tampónů na českém trhu
Prodej menstruačních tampónů na českém trhu
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Hana Budíková |
---|---|
Šetření: | 02. 12. 2010 - 09. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 55 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 9.16 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 53,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku týkající ho se prodeje menstruačních tampónů na českém trhu. Dotazník je zcela anonymní a poskytnuté údaje mi poslouží k vypracování mé bakalářské práce. Vyplňování dotazníku Vám zabere cca 3 minutu.
Hana Budíková, autor dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Jakou značku tampónů běžně používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
O.b | 37 | 67,27 % | 67,27 % |
Kotex | 29 | 52,73 % | 52,73 % |
Tampax | 6 | 10,91 % | 10,91 % |
Ria | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
2. Ohodnoťte podle důležitosti při vašem rozhodovacím procesu jednotlivé vlastnosti (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Cena | 3.291 | 1.515 |
Kvalita | 4.127 | 1.638 |
Zvyk | 3.6 | 1.804 |
Prestiž značky | 2.618 | 1.327 |
Atraktivní obal | 2.236 | 1.49 |
Reklama | 2.091 | 1.828 |
3. Jaké jiné značky tampónů jste vyzkoušela? Volte i více možností.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kotex | 39 | 70,91 % | 70,91 % |
O.b | 38 | 69,09 % | 69,09 % |
Tampax | 27 | 49,09 % | 49,09 % |
Ria | 14 | 25,45 % | 25,45 % |
Bella | 8 | 14,55 % | 14,55 % |
žádnou | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
4. Byla jste spokojena? ( 1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
O.b | 4.309 | 1.268 |
Kotex | 3.491 | 1.559 |
Bella | 2.127 | 1.311 |
Ria | 2.345 | 1.39 |
Tampax | 2.909 | 1.61 |
5. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? O.b.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 12 | 46,15 % | 21,82 % |
kvalita | 6 | 23,08 % | 10,91 % |
nic | 6 | 23,08 % | 10,91 % |
jiné | 4 | 15,38 % | 7,27 % |
dostupnost v běžné obchodní síti | 1 | 3,85 % | 1,82 % |
6. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Kotex.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 18 | 75 % | 32,73 % |
jiné | 5 | 20,83 % | 9,09 % |
nic | 1 | 4,17 % | 1,82 % |
Cena | 1 | 4,17 % | 1,82 % |
dostupnost v běžné obchodní síti | 1 | 4,17 % | 1,82 % |
7. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Bella.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jiné | 11 | 47,83 % | 20 % |
kvalita | 6 | 26,09 % | 10,91 % |
dostupnost v běžné obchodní síti | 4 | 17,39 % | 7,27 % |
nic | 3 | 13,04 % | 5,45 % |
cena | 1 | 4,35 % | 1,82 % |
8. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Ria.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 9 | 42,86 % | 16,36 % |
jiné | 9 | 42,86 % | 16,36 % |
dostupnost v běžné obchodní síti | 2 | 9,52 % | 3,64 % |
cena | 1 | 4,76 % | 1,82 % |
nic | 1 | 4,76 % | 1,82 % |
9. Z jakého důvodu jste nebyla spokojena? Tampax.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jiné | 12 | 48 % | 21,82 % |
kvalita | 8 | 32 % | 14,55 % |
dostupnost v běžné obchodní síti | 4 | 16 % | 7,27 % |
nic | 1 | 4 % | 1,82 % |
10. Co by Vás přimělo změnit Vaši oblíbenou značku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 19 | 34,55 % | 34,55 % |
Kvalita | 15 | 27,27 % | 27,27 % |
Nový nevyzkoušený atraktivní produkt. | 15 | 27,27 % | 27,27 % |
nic | 3 | 5,45 % | 5,45 % |
možnost sehnat jiné "super plus" tampony | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
neměnila jsem | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
doporučení lékařskou komorou | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
11. Jste spokojena s balením, počtem kusů v balení a vzhledem balení? Ohodnoťte (1 - nejméně spokojena, 5 - nejvíce spokojena).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
O.b | 4.036 | 1.49 |
Kotex | 3.709 | 1.697 |
Bella | 2.382 | 1.509 |
Ria | 2.455 | 1.302 |
Tampax | 2.764 | 1.78 |
12. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
od 21 do 25 let | 32 | 58,18 % | 58,18 % |
od 16 do 20 let | 15 | 27,27 % | 27,27 % |
od 26 do 30 let | 6 | 10,91 % | 10,91 % |
od 41 do 45 let | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
od 36 do 40 let | 1 | 1,82 % | 1,82 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (48,3 %)
- facebook.com (35,6 %)
- vyplnto.cz (5,4 %)
- google.cz (4,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.