Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodej ojetých automobilů

Prodej ojetých automobilů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Rezler
Šetření:22. 11. 2009 - 29. 11. 2009
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):12 / 9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,
rádi bychom Vás poprosili o vyplnění následujícího dotazníku. Jedná se o problematiku ojetých automobilů v bazarech, výsledky budou použity ve školním projektu v rámci ČZU.

Odpovědi respondentů

1. Koupili jste si někdy automobil v autobazaru ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 4, Ne.otázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.1365 %65 %  
Ano.735 %35 %  

Graf

2. Uvažovali byste o koupi automobilu z autobazaru ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 4, Ne.otázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.861,54 %40 %  
Ne.538,46 %25 %  

Graf

3. Napište nám prosím vaše důvody proč byste si nekoupili automobil z autobazaru.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

+potencionální problémy s původem potencionální skryté problémy větší spotřeba u starších vozů větší výdaje do údržby

neduvera

nekoupil bych si použitý automobil

Pracuji s auty a vím, co a jak praktikují.

pretaceni tachometru, bourane automobily prodavane jako nebourane

4. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru autobazaru ? (Známkujte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Velké množství automobilů2.5331.716
Prestiž autobazaru2.2671.396
Cena automobilu1.3330.222
Přistup zaměstnanců20.933
Vzdálenost od bydliště3.3331.956
Vyřízení pojištění či povinného ručení3.0672.196

Graf

5. Jaký typ autobazru preferujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S více značkami automobilů.1493,33 %70 %  
S jednou značkou automobilů.16,67 %5 %  

Graf

6. Jaký typ reklamy Vás nejvíce zaujme ? (Známkujte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Upoutávka v televizi / rádiu3.6671.689
Pomocí billboardů3.82.027
Reklama na internetu3.41.707
Reference od znamého1.2670.462
Pomocí letáku do schránek3.8671.449

Graf

7. Důvěřujete dnešním automobilům ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 9, Ne.otázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.1280 %60 %  
Ne.320 %15 %  

Graf

8. Napište nám prosím vaše důvody proč nedůvěřujete autobazarům ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Asi máte chybu ve znění sedmá otázky...těmi důvody je hlavně nejasná historie automobilů a různé fígly co s nimi v bazarech dělají, jako je přetáčení kilometrů apod.

Koupili jsme auto, kde byl snížen počet najetých kilometrů, bohužel se opotřebovanost projevila později.

9. Jaké je vaše pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž.1050 %50 %  
Žena.1050 %50 %  

Graf

10. Kolik je Vám let ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 až 25 let.945 %45 %  
26 až 35 let.630 %30 %  
36 až 55 let.420 %20 %  
55 a více.15 %5 %  

Graf

11. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské.1050 %50 %  
Středoškolské s maturitou.735 %35 %  
Vyučen v oboru.210 %10 %  
Základní.15 %5 %  

Graf

12. Jaký je Váš měsíční (čistý) přijem ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 10 000 Kč / měs.630 %30 %  
20 001 - 30 000 Kč / měs.630 %30 %  
10 001 - 20 000 Kč / měs.420 %20 %  
30 001 - 50 000 Kč / měs.420 %20 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rezler, P.Prodej ojetých automobilů (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://prodej-ojetych-automobilu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.