Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > prodej televizorů

prodej televizorů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Tillingerová
Šetření:26. 04. 2011 - 26. 04. 2011
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.39
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Chtěla bych Vás tímto poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro seminární práci do předmětu Marketing. Mockrát Vám děkuji!

 

Kateřina Tillingerová

Odpovědi respondentů

1. Jaké z uvedených značek znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samsung3096,77 %96,77 %  
Panasonic2890,32 %90,32 %  
LG2683,87 %83,87 %  
Sharp2270,97 %70,97 %  
Bang&Olufsen1651,61 %51,61 %  
Loewe1238,71 %38,71 %  
Metz1135,48 %35,48 %  
Pioneer619,35 %19,35 %  

Graf

2. Prostřednictvím čeho jste se o většině Vámi vybraných značek dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní reklama1135,48 %35,48 %  
doporučení známých825,81 %25,81 %  
internet722,58 %22,58 %  
jinak412,9 %12,9 %  
reklamní leták13,23 %3,23 %  

Graf

3. Televizor/y jaké značky v současné době vlastníte? (možné označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Panasonic1032,26 %32,26 %  
Samsung929,03 %29,03 %  
jiná929,03 %29,03 %  
Loewe412,9 %12,9 %  
Bang&Olufsen412,9 %12,9 %  
LG39,68 %9,68 %  
Sharp26,45 %6,45 %  
Metz13,23 %3,23 %  

Graf

4. Jak podstatná je pro Vás při koupi televizoru jeho cena? (1 - velmi podstatná, 5 - nepodstatná)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21135,48 %35,48 %  
3722,58 %22,58 %  
4619,35 %19,35 %  
1619,35 %19,35 %  
513,23 %3,23 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.48
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.04
Směrodatná odchylka:1.02
Medián:2
Modus:2

Graf

5. Jak podstatná je pro Vás při koupi televizoru jeho kvalita? (1 - velmi podstatná, 5 - nepodstatná)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12167,74 %67,74 %  
21032,26 %32,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.31
Minimum:1
Maximum:2
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.22
Směrodatná odchylka:0.47
Medián:1
Modus:1

Graf

6. Jak podstatný je pro Vás při koupi televizoru jeho design? (1 - velmi podstatný, 5 - nepodstatný)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21032,26 %32,26 %  
11032,26 %32,26 %  
3619,35 %19,35 %  
4516,13 %16,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.17
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.08
Směrodatná odchylka:1.04
Medián:2
Modus:2

Graf

7. Jak podstatná jsou pro Vás při koupi televizoru přístup, ochota a způsobilost prodávajícího? (1 - velmi podstatné, 5 - nepodstatné)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21651,61 %51,61 %  
3722,58 %22,58 %  
1516,13 %16,13 %  
439,68 %9,68 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.24
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.62
Směrodatná odchylka:0.79
Medián:2
Modus:2

Graf

8. Jak podstatná je pro Vás při koupi televizoru jeho exkluzivita? (1 - velmi podstatná, 5 - nepodstatná)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31135,48 %35,48 %  
2722,58 %22,58 %  
4619,35 %19,35 %  
5412,9 %12,9 %  
139,68 %9,68 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.03
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.18
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:3
Modus:3

Graf

9. Využili byste při koupi televizoru možnost úpravy jeho designu dle Vašeho interiéru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2787,1 %87,1 %  
ne412,9 %12,9 %  

Graf

10. Pokud ANO, byli byste ochotni za tuto službu připlatit poměrnou část (např.15%) ceny televizoru? (pokud jste v předchozí otázce vybrali možnost NE, otázku vynechejte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1657,14 %51,61 %  
ne1242,86 %38,71 %  

Graf

11. Využili byste při koupi televizoru možnost individuálního přístupu prodejce? (např. konzultace mimo pobočku, možnost vyzkoušení, odborné rady odpovídající účelu Vaší koupě, atd.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2167,74 %67,74 %  
nevím929,03 %29,03 %  
ne13,23 %3,23 %  

Graf

12. Uvažujete v blízké době o koupi televizoru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1754,84 %54,84 %  
ano1445,16 %45,16 %  

Graf

13. Pokud ANO, jaký by byl důvod takové koupě? (pokud jste v předchozí otázce vybrali možnost NE, otázku vynechejte)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
soukromé účely960 %29,03 %  
firemní účely640 %19,35 %  

Graf

14. Jak vysoká je maximální částka, kterou byste zapaltil/a za opravdu vyjímečný televizor?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50000722,58 %22,58 %  
100000412,9 %12,9 %  
9000039,68 %9,68 %  
8000039,68 %9,68 %  
4000026,45 %6,45 %  
4500026,45 %6,45 %  
7000026,45 %6,45 %  
2000026,45 %6,45 %  
2800013,23 %3,23 %  
6000013,23 %3,23 %  
ostatní odpovědi 65000
30000
85000
95000
412,9 %12,9 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:63896.55
Minimum:20000
Maximum:100000
Variační rozpětí:80000
Rozptyl:564596059.11
Směrodatná odchylka:23761.23
Medián:60000
Modus:50000

Graf

15. Jakým způsobem využíváte internet? (možné označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikace2064,52 %64,52 %  
vyhledávání informací1961,29 %61,29 %  
zpravodajství1858,06 %58,06 %  
zábava1548,39 %48,39 %  
jinak1445,16 %45,16 %  
sociální sítě1032,26 %32,26 %  
nakupování929,03 %29,03 %  

Graf

16. Jak vysoký je měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 001 - 75 0001238,71 %38,71 %  
75 001 - 100 000929,03 %29,03 %  
25 001 - 50 000619,35 %19,35 %  
100 001 a více412,9 %12,9 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36 - 501651,61 %51,61 %  
51 - 65825,81 %25,81 %  
26 - 35412,9 %12,9 %  
do 2539,68 %9,68 %  

Graf

18. Jaké je Vaše společensko-profesní postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
majitel firmy, podnikatel, manažerská pozice1754,84 %54,84 %  
administrativní pracovník, řadový zaměstnanec619,35 %19,35 %  
jiné zaměstnání516,13 %16,13 %  
student39,68 %9,68 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (90,5 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tillingerová, K.prodej televizorů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://prodej-televizoru.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.