Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodej výrobků s privátními značkami společnosti Ahold

Prodej výrobků s privátními značkami společnosti Ahold

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:H.Malíková
Šetření:15. 04. 2009 - 22. 04. 2009
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.54
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem našeho průzkumu je zjistit, zda-li spotřebitelé upřednostňují privátní značky společnosti Ahold CR, a.s. před výrobky s běžnými značkami. Výsledky budou sloužit pouze pro semestrální projekt, který vypracováváme v rámci předmětu Marketingový výzkum na Ekonomické fakultě Jihočeské univezity. Děkujeme za spolupráci. 

Odpovědi respondentů

1. Myslíte si, že výrobky s privátní značkou jsou :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stejně kvalitní jako obdobné výrobky se známou značkou1661,54 %61,54 %  
méně kvalitní než obdobné výrobky se známou značkou1038,46 %38,46 %  

Graf

2. Znáte privátí značky společnosti Ahold ČR a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2284,62 %84,62 %  
ne415,38 %15,38 %  

Graf

3. Vyhledáváte záměrně výrobky s privátními značkami Euroshopper, Albert Quality, Albert Excellent, Albert Bio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1661,54 %61,54 %  
ano1038,46 %38,46 %  

Graf

4. Pokud výrobky záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrobky nemohou být kvalitní533,33 %19,23 %  
cena je podezdřele nízká426,67 %15,38 %  
vybírám si, podle toho co se mi zdá lepší16,67 %3,85 %  
vyzkoušet něco nového16,67 %3,85 %  
nakupuji v jiných obchodech16,67 %3,85 %  
do prodejen společnosti AHOLD nechodím16,67 %3,85 %  
jsem zvklý na své značky,někdy nejsou příliš kvali16,67 %3,85 %  
nevyhledávám je, jen kupuji ty, které mi chutnají 16,67 %3,85 %  

Graf

5. Pokud výrobky vyhledáváte, co Vám na nich nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [cena, kvalitu neřešímotázka č. 6, kvalitaotázka č. 6, cena i kvalita, jsem s výrobky spokojená/ýotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena i kvalita, jsem s výrobky spokojená/ý660 %23,08 %  
cena, kvalitu neřeším440 %15,38 %  

Graf

6. Jestliže tyto výrobky kupujete, jakou privátní značku preferujete nejvíce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert Quality770 %26,92 %  
Euroshopper550 %19,23 %  

Graf

7. Přáli byste si rozšířit sortiment zboží s privátní značkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano660 %23,08 %  
ne440 %15,38 %  

Graf

8. O jaké zbožít byste je chtěli rozšířit stávající sortiment?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sladké pečivo, drogistické zboží, ale ne kosmetiku120 %3,85 %  
o vše120 %3,85 %  
větší výběr zboží120 %3,85 %  
zdá se mi, že už mají z každého sortimentu něco120 %3,85 %  
kojenecké přesnídávky, více druhů plen120 %3,85 %  

Graf

9. Umístění a označení výrobků s privátní značkou mi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhovuje2492,31 %92,31 %  
nevyhovuje27,69 %7,69 %  

Graf

10. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá cena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1350 %50 %  
souhlasím1142,31 %42,31 %  
spíše nesouhlasím27,69 %7,69 %  

Graf

11. Máte představu kolik měsíčně utratíte za nákup potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1765,38 %65,38 %  
ne934,62 %34,62 %  

Graf

12. Kolik z toho zhruba činí výrobky s privátními značkami Euroshopper, Albert Quality, Albert Excellent, Albert Bio?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25%1593,75 %57,69 %  
25-50%16,25 %3,85 %  

Graf

13. Kolik je vám let:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let1869,23 %69,23 %  
31 - 40 let 415,38 %15,38 %  
do 20 let27,69 %7,69 %  
41 - 50 let13,85 %3,85 %  
nad 50 let 13,85 %3,85 %  

Graf

14. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1661,54 %61,54 %  
muž1038,46 %38,46 %  

Graf

15. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úplné střední s maturitou1453,85 %53,85 %  
vysokoškolské830,77 %30,77 %  
bez vzdělání, základní27,69 %7,69 %  
vyučen(a) bez maturity13,85 %3,85 %  
vyšší odborné13,85 %3,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, H.Prodej výrobků s privátními značkami společnosti Ahold (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://prodej-vyrobku-s-privatnimi-znackami-spolecnosti-ahold.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.