Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodej výrobků s privátními značkami společnosti Ahold
Prodej výrobků s privátními značkami společnosti Ahold
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | H.Malíková |
---|---|
Šetření: | 15. 04. 2009 - 22. 04. 2009 |
Počet respondentů: | 26 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 11.54 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 41,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:03 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem našeho průzkumu je zjistit, zda-li spotřebitelé upřednostňují privátní značky společnosti Ahold CR, a.s. před výrobky s běžnými značkami. Výsledky budou sloužit pouze pro semestrální projekt, který vypracováváme v rámci předmětu Marketingový výzkum na Ekonomické fakultě Jihočeské univezity. Děkujeme za spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Myslíte si, že výrobky s privátní značkou jsou :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
stejně kvalitní jako obdobné výrobky se známou značkou | 16 | 61,54 % | 61,54 % |
méně kvalitní než obdobné výrobky se známou značkou | 10 | 38,46 % | 38,46 % |
2. Znáte privátí značky společnosti Ahold ČR a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 22 | 84,62 % | 84,62 % |
ne | 4 | 15,38 % | 15,38 % |
3. Vyhledáváte záměrně výrobky s privátními značkami Euroshopper, Albert Quality, Albert Excellent, Albert Bio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 61,54 % | 61,54 % |
ano | 10 | 38,46 % | 38,46 % |
4. Pokud výrobky záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výrobky nemohou být kvalitní | 5 | 33,33 % | 19,23 % |
cena je podezdřele nízká | 4 | 26,67 % | 15,38 % |
vybírám si, podle toho co se mi zdá lepší | 1 | 6,67 % | 3,85 % |
vyzkoušet něco nového | 1 | 6,67 % | 3,85 % |
nakupuji v jiných obchodech | 1 | 6,67 % | 3,85 % |
do prodejen společnosti AHOLD nechodím | 1 | 6,67 % | 3,85 % |
jsem zvklý na své značky,někdy nejsou příliš kvali | 1 | 6,67 % | 3,85 % |
nevyhledávám je, jen kupuji ty, které mi chutnají | 1 | 6,67 % | 3,85 % |
5. Pokud výrobky vyhledáváte, co Vám na nich nejvíce vyhovuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [cena, kvalitu neřeším → otázka č. 6, kvalita → otázka č. 6, cena i kvalita, jsem s výrobky spokojená/ý → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena i kvalita, jsem s výrobky spokojená/ý | 6 | 60 % | 23,08 % |
cena, kvalitu neřeším | 4 | 40 % | 15,38 % |
6. Jestliže tyto výrobky kupujete, jakou privátní značku preferujete nejvíce?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Albert Quality | 7 | 70 % | 26,92 % |
Euroshopper | 5 | 50 % | 19,23 % |
7. Přáli byste si rozšířit sortiment zboží s privátní značkou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 8, ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 6 | 60 % | 23,08 % |
ne | 4 | 40 % | 15,38 % |
8. O jaké zbožít byste je chtěli rozšířit stávající sortiment?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sladké pečivo, drogistické zboží, ale ne kosmetiku | 1 | 20 % | 3,85 % |
o vše | 1 | 20 % | 3,85 % |
větší výběr zboží | 1 | 20 % | 3,85 % |
zdá se mi, že už mají z každého sortimentu něco | 1 | 20 % | 3,85 % |
kojenecké přesnídávky, více druhů plen | 1 | 20 % | 3,85 % |
9. Umístění a označení výrobků s privátní značkou mi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vyhovuje | 24 | 92,31 % | 92,31 % |
nevyhovuje | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
10. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá cena?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 13 | 50 % | 50 % |
souhlasím | 11 | 42,31 % | 42,31 % |
spíše nesouhlasím | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
11. Máte představu kolik měsíčně utratíte za nákup potravin?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 65,38 % | 65,38 % |
ne | 9 | 34,62 % | 34,62 % |
12. Kolik z toho zhruba činí výrobky s privátními značkami Euroshopper, Albert Quality, Albert Excellent, Albert Bio?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25% | 15 | 93,75 % | 57,69 % |
25-50% | 1 | 6,25 % | 3,85 % |
13. Kolik je vám let:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 30 let | 18 | 69,23 % | 69,23 % |
31 - 40 let | 4 | 15,38 % | 15,38 % |
do 20 let | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
41 - 50 let | 1 | 3,85 % | 3,85 % |
nad 50 let | 1 | 3,85 % | 3,85 % |
14. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 16 | 61,54 % | 61,54 % |
muž | 10 | 38,46 % | 38,46 % |
15. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
úplné střední s maturitou | 14 | 53,85 % | 53,85 % |
vysokoškolské | 8 | 30,77 % | 30,77 % |
bez vzdělání, základní | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
vyučen(a) bez maturity | 1 | 3,85 % | 3,85 % |
vyšší odborné | 1 | 3,85 % | 3,85 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (68 %)
- facebook.com (14 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.