Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodej výrobků s privátními značkami společnosti Ahold

Prodej výrobků s privátními značkami společnosti Ahold

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:H.Malíková
Šetření:15. 04. 2009 - 22. 04. 2009
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.54
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem našeho průzkumu je zjistit, zda-li spotřebitelé upřednostňují privátní značky společnosti Ahold CR, a.s. před výrobky s běžnými značkami. Výsledky budou sloužit pouze pro semestrální projekt, který vypracováváme v rámci předmětu Marketingový výzkum na Ekonomické fakultě Jihočeské univezity. Děkujeme za spolupráci. 

Odpovědi respondentů

1. Myslíte si, že výrobky s privátní značkou jsou :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stejně kvalitní jako obdobné výrobky se známou značkou1661,54 %61,54 %  
méně kvalitní než obdobné výrobky se známou značkou1038,46 %38,46 %  

Graf

2. Znáte privátí značky společnosti Ahold ČR a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2284,62 %84,62 %  
ne415,38 %15,38 %  

Graf

3. Vyhledáváte záměrně výrobky s privátními značkami Euroshopper, Albert Quality, Albert Excellent, Albert Bio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1661,54 %61,54 %  
ano1038,46 %38,46 %  

Graf

4. Pokud výrobky záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrobky nemohou být kvalitní533,33 %19,23 %  
cena je podezdřele nízká426,67 %15,38 %  
vybírám si, podle toho co se mi zdá lepší16,67 %3,85 %  
vyzkoušet něco nového16,67 %3,85 %  
nakupuji v jiných obchodech16,67 %3,85 %  
do prodejen společnosti AHOLD nechodím16,67 %3,85 %  
jsem zvklý na své značky,někdy nejsou příliš kvali16,67 %3,85 %  
nevyhledávám je, jen kupuji ty, které mi chutnají 16,67 %3,85 %  

Graf

5. Pokud výrobky vyhledáváte, co Vám na nich nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [cena, kvalitu neřešímotázka č. 6, kvalitaotázka č. 6, cena i kvalita, jsem s výrobky spokojená/ýotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena i kvalita, jsem s výrobky spokojená/ý660 %23,08 %  
cena, kvalitu neřeším440 %15,38 %  

Graf

6. Jestliže tyto výrobky kupujete, jakou privátní značku preferujete nejvíce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert Quality770 %26,92 %  
Euroshopper550 %19,23 %  

Graf

7. Přáli byste si rozšířit sortiment zboží s privátní značkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano660 %23,08 %  
ne440 %15,38 %  

Graf

8. O jaké zbožít byste je chtěli rozšířit stávající sortiment?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sladké pečivo, drogistické zboží, ale ne kosmetiku120 %3,85 %  
o vše120 %3,85 %  
větší výběr zboží120 %3,85 %  
zdá se mi, že už mají z každého sortimentu něco120 %3,85 %  
kojenecké přesnídávky, více druhů plen120 %3,85 %  

Graf

9. Umístění a označení výrobků s privátní značkou mi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhovuje2492,31 %92,31 %  
nevyhovuje27,69 %7,69 %  

Graf

10. Je pro Vás při rozhodování o nákupu důležitá cena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1350 %50 %  
souhlasím1142,31 %42,31 %  
spíše nesouhlasím27,69 %7,69 %  

Graf

11. Máte představu kolik měsíčně utratíte za nákup potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1765,38 %65,38 %  
ne934,62 %34,62 %  

Graf

12. Kolik z toho zhruba činí výrobky s privátními značkami Euroshopper, Albert Quality, Albert Excellent, Albert Bio?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25%1593,75 %57,69 %  
25-50%16,25 %3,85 %  

Graf

13. Kolik je vám let:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let1869,23 %69,23 %  
31 - 40 let 415,38 %15,38 %  
do 20 let27,69 %7,69 %  
41 - 50 let13,85 %3,85 %  
nad 50 let 13,85 %3,85 %  

Graf

14. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1661,54 %61,54 %  
muž1038,46 %38,46 %  

Graf

15. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úplné střední s maturitou1453,85 %53,85 %  
vysokoškolské830,77 %30,77 %  
bez vzdělání, základní27,69 %7,69 %  
vyučen(a) bez maturity13,85 %3,85 %  
vyšší odborné13,85 %3,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

, H.Prodej výrobků s privátními značkami společnosti Ahold (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://prodej-vyrobku-s-privatnimi-znackami-spolecnosti-ahold.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.