Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o podnikové prodejně Rudolf Jelínek v Brně

Povědomí o podnikové prodejně Rudolf Jelínek v Brně

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Korcová
Šetření:16. 03. 2016 - 03. 04. 2016
Počet respondentů:129
Počet otázek (max/průměr):17 / 9.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou 3. ročníku Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, obor Management a ekonomika podniku a právě pracuji na bakalářské práci, která je zaměřena na Analýzu povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně.

Dotazník, tedy bude sloužit jako podklad pro mé studijní účely, ale také jako zdroj informací, který společnosti Rudolf Jelínek umožní zohlednit Vaše názory a připomínky. Dotazník je především určen pro obyvatele, studenty a návštěvníky Brna a je anonymní, proto Vás prosím o pravdivé odpovědi.

Za Váš čas, ochotu a poskytnuté informace předem velice děkuji. 

 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8162,79 %62,79 %  
muž4837,21 %37,21 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-30 let10279,07 %79,07 %  
31-40 let1713,18 %13,18 %  
41-50 let96,98 %6,98 %  
do 18 let10,78 %0,78 %  

Graf

3. Znáte značku Rudolf Jelínek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12596,9 %96,9 %  
ne43,1 %3,1 %  

Graf

4. Víte, že je v Brně otevřena podniková prodejna a degustační bar Rudolf Jelínek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7155,04 %55,04 %  
ne5844,96 %44,96 %  

Graf

5. Odkud jste se o prodejně dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých1622,54 %12,4 %  
šla jsem kolem79,86 %5,43 %  
šel jsem kolem57,04 %3,88 %  
z internetu45,63 %3,1 %  
videla jsem ji34,23 %2,33 %  
chodím okolo34,23 %2,33 %  
Jezdim okolo34,23 %2,33 %  
šla jsem kolem ní11,41 %0,78 %  
jela jsem kolem11,41 %0,78 %  
z Facebooku11,41 %0,78 %  
jezdím kolem ní tramvají11,41 %0,78 %  
jezdila jsem kolem11,41 %0,78 %  
Procházkou okolo =)11,41 %0,78 %  
z tramvaje, když jsem kolem projížděl11,41 %0,78 %  
chodím občas okolo11,41 %0,78 %  
pracoval jsem v této firmě11,41 %0,78 %  
Viděl jsem ho11,41 %0,78 %  
míjení na ulici11,41 %0,78 %  
šel jsem okolo11,41 %0,78 %  
jela jsem okolo ní11,41 %0,78 %  
Videla jsem ji na vlastni oci11,41 %0,78 %  
chodím kolem ní11,41 %0,78 %  
Chodím kolem11,41 %0,78 %  
Okolní cesta11,41 %0,78 %  
jezdím kolem11,41 %0,78 %  
chodím kolem prodejny11,41 %0,78 %  
všimla jsem si jí po cestě11,41 %0,78 %  
pocházím z Brna, už jsem několikrát šla kolem prodejny11,41 %0,78 %  
šla jsem kolem ní náhodou11,41 %0,78 %  
Chodím kolem něj11,41 %0,78 %  
Chodím kolem.11,41 %0,78 %  
projíždím tudy11,41 %0,78 %  
jela jsem kolem a uviděla prodejnu11,41 %0,78 %  
Víděla jsem ji v Brně11,41 %0,78 %  
Jezdim kolem tramvaji11,41 %0,78 %  
viděl jsem ji11,41 %0,78 %  
Videl jsem11,41 %0,78 %  

Graf

6. Sledujete příspěvky na FB stránkách prodejny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6388,73 %48,84 %  
ano811,27 %6,2 %  

Graf

7. Navštívili jste ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4867,61 %37,21 %  
ano2332,39 %17,83 %  

Graf

8. Jak vnímáte prodejnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podniková prodejna1147,83 %8,53 %  
degustační bar730,43 %5,43 %  
shoow room521,74 %3,88 %  

Graf

9. Jak hodnotíte personál prodejny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný1460,87 %10,85 %  
chvalitebný730,43 %5,43 %  
dobrý28,7 %1,55 %  

Graf

10. Jak hodnotíte design prodejny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný1773,91 %13,18 %  
dobrý313,04 %2,33 %  
chvalitebný28,7 %1,55 %  
dostatečný14,35 %0,78 %  

Graf

11. Hodnotíte vnější prostory prodejny jako dostatečně atraktivní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1466,67 %10,85 %  
ne733,33 %5,43 %  

Graf

12. Co byste v prodejně změnili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vzhled112,5 %0,78 %  
Zmešil celkový prostor112,5 %0,78 %  
nic112,5 %0,78 %  
nechal bych to jak to je.112,5 %0,78 %  
Asi nepujdu jen na panaka lihoviny .... Chtelo by to rozsirit nabidu. Jidlo? Pivo? ....?112,5 %0,78 %  
víc prosvítit výlohy112,5 %0,78 %  
Větší sortiment zboží mimo alkohol112,5 %0,78 %  
více zahraničních rumů112,5 %0,78 %  

Graf

13. Jste spokojeni s dostupností a umístěním prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, jsem spokojen/a2086,96 %15,5 %  
spíše nespokojen/a28,7 %1,55 %  
Mě to nevadí, ale parkování tam asi není ideální14,35 %0,78 %  

Graf

14. Uvítali byste kuřácké prostředí v podnikové prodejně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9775,78 %75,19 %  
ano3124,22 %24,03 %  

Graf

15. Jakou akci byste v prodejně ocenili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ochutnávky7054,26 %54,26 %  
řízené degustace5844,96 %44,96 %  
tématické večery4837,21 %37,21 %  
slevové akce4534,88 %34,88 %  
koktejly3829,46 %29,46 %  
koncerty10,78 %0,78 %  
žádnou, produkty RJ nepiji10,78 %0,78 %  
přednášky10,78 %0,78 %  
bars in bars #310,78 %0,78 %  

Graf

16. Hodnotíte portfolio výrobků firmy R. Jelínek jako dostatečné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11891,47 %91,47 %  
ne118,53 %8,53 %  

Graf

17. Co podle Vás v portfoliu firmy chybí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V Jihočeském kraji není značka příliš oblíbená. Zaměřil bych se na propagagi jako ,,domácí pálenky". Je vnímána jako průmyslové zboží.114,29 %0,78 %  
rozum114,29 %0,78 %  
Zahraniční rum a whisky114,29 %0,78 %  
gin z nějakých tradičních českých botanicles... český gin znám jen OMG od Žufánka a ten je teda pro mě tragický. Ano v portfoliu naleznu i borovičku, což se dá pokládat za regionální "slovenský gin", ale takový czech dry gin s netradičními botanicles, které nenajdu v jiných světových ginech a zároveň budou typické pro ČR. Jinak portfolio RJ pro mě není zajímavé. Pro pálenky si dojedu pro domácí, ale takový český gin mi pořád v tuzemsku chybí. 114,29 %0,78 %  
neznam Jelinka. spatne strukturovany dotsznik114,29 %0,78 %  
Kvalitni alkohol114,29 %0,78 %  
SPRITZ114,29 %0,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Víte, že je v Brně otevřena podniková prodejna a degustační bar Rudolf Jelínek?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známých na otázku 5. Odkud jste se o prodejně dozvěděli?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Navštívili jste ji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Navštívili jste ji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Sledujete příspěvky na FB stránkách prodejny?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi podniková prodejna na otázku 8. Jak vnímáte prodejnu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 9. Jak hodnotíte personál prodejny?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 10. Jak hodnotíte design prodejny?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, jsem spokojen/a na otázku 13. Jste spokojeni s dostupností a umístěním prodejny?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Hodnotíte vnější prostory prodejny jako dostatečně atraktivní?

6. Sledujete příspěvky na FB stránkách prodejny?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Navštívili jste ji?

7. Navštívili jste ji?

  • odpověď ano:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi podniková prodejna na otázku 8. Jak vnímáte prodejnu?
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 9. Jak hodnotíte personál prodejny?
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 10. Jak hodnotíte design prodejny?
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, jsem spokojen/a na otázku 13. Jste spokojeni s dostupností a umístěním prodejny?
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Hodnotíte vnější prostory prodejny jako dostatečně atraktivní?

13. Jste spokojeni s dostupností a umístěním prodejny?

  • odpověď ano, jsem spokojen/a:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Hodnotíte vnější prostory prodejny jako dostatečně atraktivní?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Znáte značku Rudolf Jelínek?

4. Víte, že je v Brně otevřena podniková prodejna a degustační bar Rudolf Jelínek?

5. Odkud jste se o prodejně dozvěděli?

6. Sledujete příspěvky na FB stránkách prodejny?

7. Navštívili jste ji?

8. Jak vnímáte prodejnu?

9. Jak hodnotíte personál prodejny?

10. Jak hodnotíte design prodejny?

11. Hodnotíte vnější prostory prodejny jako dostatečně atraktivní?

13. Jste spokojeni s dostupností a umístěním prodejny?

14. Uvítali byste kuřácké prostředí v podnikové prodejně?

15. Jakou akci byste v prodejně ocenili?

16. Hodnotíte portfolio výrobků firmy R. Jelínek jako dostatečné?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Znáte značku Rudolf Jelínek?

4. Víte, že je v Brně otevřena podniková prodejna a degustační bar Rudolf Jelínek?

5. Odkud jste se o prodejně dozvěděli?

6. Sledujete příspěvky na FB stránkách prodejny?

7. Navštívili jste ji?

8. Jak vnímáte prodejnu?

9. Jak hodnotíte personál prodejny?

10. Jak hodnotíte design prodejny?

11. Hodnotíte vnější prostory prodejny jako dostatečně atraktivní?

13. Jste spokojeni s dostupností a umístěním prodejny?

14. Uvítali byste kuřácké prostředí v podnikové prodejně?

15. Jakou akci byste v prodejně ocenili?

16. Hodnotíte portfolio výrobků firmy R. Jelínek jako dostatečné?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Korcová, M.Povědomí o podnikové prodejně Rudolf Jelínek v Brně (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://prodejna-r-jelinek-brno.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.