Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodejnost tašek

Prodejnost tašek

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Váňová
Šetření:03. 05. 2013 - 13. 05. 2013
Počet respondentů:28
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:34,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2589,29 %89,29 %  
můž310,71 %10,71 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let1967,86 %67,86 %  
31 - 40 let517,86 %17,86 %  
41 - 50 let27,14 %7,14 %  
51 - 6027,14 %7,14 %  

Graf

3. Znáte nějakou organizaci pomáhající dětem v dětských domovech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1657,14 %57,14 %  
Ano1242,86 %42,86 %  

Graf

4. Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám725 %25 %  
Švagr27,14 %7,14 %  
-27,14 %7,14 %  
---13,57 %3,57 %  
nevim13,57 %3,57 %  
neznám (alespoň si takhle z hlavy nevybavím)13,57 %3,57 %  
kuře, adra13,57 %3,57 %  
Nadace Terezy Maxové13,57 %3,57 %  
klokan13,57 %3,57 %  
kapka naděje13,57 %3,57 %  
ostatní odpovědi konkrétní název neznám
nadační fond albert, nadace olgy havlové
nadace Terezy Maxové, Pomozte dětem
Klokánek
žádnou
ne
Neznám.
odpopvěděla jsem NE
Salon Leja ve Slavičíně
Sluníčko
1035,71 %35,71 % 

Graf

5. Kolikrát ročně přispějete nákupem nějakého výrobku na pomoc dětem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepravidelně1242,86 %42,86 %  
nepřispívám1035,71 %35,71 %  
1 x ročně517,86 %17,86 %  
2 x ročně13,57 %3,57 %  

Graf

6. Setkali jste se někdy s občanským sdružením Švagr?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2589,29 %89,29 %  
ano27,14 %7,14 %  
nevím13,57 %3,57 %  

Graf

7. Navštívili jste někdy webové stránky Švagra ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2692,86 %92,86 %  
ano27,14 %7,14 %  

Graf

8. Jak jste spokojena s poskytnutými informacemi o činnosti občanského sdružení Švagr ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi nespokojen(a)1035,71 %35,71 %  
spíše nespokojen(a)932,14 %32,14 %  
spokojen(a)828,57 %28,57 %  
velmi spokojen(a)13,57 %3,57 %  

Graf

9. Je pro Vás důležitá užitečnost kupované věci , kterou přispějete ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2175 %75 %  
ne725 %25 %  

Graf

10. Používáte při nákupu skládací tašku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1657,14 %57,14 %  
ne1242,86 %42,86 %  

Graf

11. Jaká je pravděpodobnost, že koupíte tašku od Švagra , kdyby jste se setkali s prodejcem ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 %1450 %50 %  
0 %1450 %50 %  

Graf

12. Pokud byste tašku nezakoupili, uveďte prosím důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyužívám jí829,63 %28,57 %  
vysoká cena622,22 %21,43 %  
nelíbí se mi vzhled13,7 %3,57 %  
mám lepší13,7 %3,57 %  
nedojímají mě děti v domovech13,7 %3,57 %  
neznám, takže nemohu posoudit13,7 %3,57 %  
neznám, nemohu posoudit13,7 %3,57 %  
přispívám na jiné účely a z něčeho taky musím žít, nemůžu přispívat všem13,7 %3,57 %  
nesetkala jsem se s tím13,7 %3,57 %  
pravděpodobně bych ji zakoupila13,7 %3,57 %  
neznám ji13,7 %3,57 %  
netuším jak vypadá, kolik stojí ani jak se prezentuje prodejce13,7 %3,57 %  
neznám13,7 %3,57 %  
nepotřebuji ji13,7 %3,57 %  
Svou tašku mám, jinou nepotřebuji.13,7 %3,57 %  

Graf

13. Jakou částkou jste ochotni přispět na děti v dětských domovech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 40 Kč932,14 %32,14 %  
do 20 Kč932,14 %32,14 %  
41 - 60 Kč414,29 %14,29 %  
61 - 100 Kč310,71 %10,71 %  
nad 100 Kč310,71 %10,71 %  

Graf

14. Co by zvýšilo Váš případný zájem o nákup tašky ? (můžete uvést i více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• informace o tom, jaká částka bude odevzdána Švagrovi2071,43 %71,43 %  
lepší výběr1139,29 %39,29 %  
nižší cena725 %25 %  

Graf

15. Koupili byste si výrobek spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na charitativní akci1553,57 %53,57 %  
od prodejce932,14 %32,14 %  
na internetu414,29 %14,29 %  

Graf

16. Uveďte prosím důvod:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

bo

Budu jistá, že peníze budou využitý pro charitu

Bylo by více transparentnější komu se peníze dávají

čeho?

důvěryhodnost

důvod čeho? mimochodem, už z principu mě irituje, když je prodejcem "charitativních předmětů" placecený brigádník...

Charitativní atmosféra

jdkfjf

koupila bych ho kdekoliv, kdybych měla pocit, že tím pomůžu

myslím že oslovování na ulicích je nejúčinější. Nemám tolik peněz abych vyhledávala kde je odevzdávat....

na charitativní akci je nejmenší předpoklad, že peníze půjdou jinak než mají

ne

Nesnáším vnucující prodejce, již z principu od nich nic nekupuji a na charitativní akce nechodím. Tudíž kdybych už náhodou chtěla přispět, zřejmě bych využila internet.

neverim poulicnim prodejcum

Nevěřím prodejcům, v televizi stále ukazují, jak někdo sbírky zneužil. Pře Vánoci nakoupím nějaké dárky a dovezu je do dětského domova v Jihlavě. Na ulici nic nekupuji

nevím

nevím

Nevím.

od koho jiného se kupuje než od prodejce?

osobní kontakt

osobnní kontakt

prodejcům moc nevěřím, jednak je toho moc, jednak některý jsou podvodníci

Přijde mi to nejdůvěryhodnější, mám čas si koupi promyslet.

Tsss

Více informací, možnost přímých otázek.

Vyšší důvěryhodnost, že se peníze dostanou tam kam mají


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Váňová, M.Prodejnost tašek (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://prodejnost-tasek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.