Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Prodejnost tištěných novin a časopisů

Prodejnost tištěných novin a časopisů

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Škuta
Šetření:12. 02. 2016 - 26. 02. 2016
Počet respondentů:321
Počet otázek (max/průměr):8 / 6.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V tomto dotazníku chci zjistit, zda prodej tištěných časopisů a novin v dnešní době klesá nebo roste. Dotazník je určen pro všechny věkové kategorie.

Odpovědi respondentů

1. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2518758,26 %58,26 %  
26-356821,18 %21,18 %  
36-50299,03 %9,03 %  
více než 50185,61 %5,61 %  
15-18134,05 %4,05 %  
méně než 1561,87 %1,87 %  

Graf

2. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21566,98 %66,98 %  
Muž10633,02 %33,02 %  

Graf

3. Kupujete si tištěné noviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne24275,39 %75,39 %  
Ano7924,61 %24,61 %  

Graf

4. Jaké:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mf dnes1216,44 %3,74 %  
žádné56,85 %1,56 %  
právo34,11 %0,93 %  
Mladá fronta dnes34,11 %0,93 %  
Sport34,11 %0,93 %  
Hospodářské noviny22,74 %0,62 %  
deník22,74 %0,62 %  
Lidové noviny22,74 %0,62 %  
mladá fronta22,74 %0,62 %  
Haló noviny11,37 %0,31 %  
ostatní odpovědi Blesk,aha,pardubické noviny
Blesk, někdy i Hospodářské noviny a Důlní noviny
Blesk, Horizont, Huutník
Mladá fronta dnes, Pardubický deník
Mladá fronta Dnes, Hospodářské noviny
Noviny pro grafický průmysl
ČMN, Hospodářské noviny
Lomnické noviny
MF, Lidové noviny, Sport
flirt
MF DNES, Deník
Jesenický týdeník
Dnes deník
regionální deník
Deník Sport
Nekupuji
HN
BLESK,AHA.PRÁVO,MF DNES
lhalo noviny
Ne
Katolický týdeník a Region Opavský a televizní 14.denní program.
bulvár
Mám pouze ty, co mi zdarma chodí do schránky
Hospodářské noviny, Lidové noviny
Lidové noviny, noviny na lokální úrovni
-
jí sama nekupuji, preferuji internet,ale rodiče odebírají každý pátek regionální deník a zdarma týdeník 5+2
nekdo si dal opravdu praci s dotaznikem.Predchozi otazka:Kupujete tistene noviny.Odpoved je:Ne a dalsi otazka je:Jake? WTF?
ruzne
MF Dnes, Blesk
Blesk
týdenní přehled kurev
hospodářské
čtu noviny zdarma: 5+2, metro, pražský senior, E15 a další
Deník, občas Hospodářské noviny
ČasopisY hlavně
Mladá fronta DNES, Hospodářské noviny, Právo
lidovky
3852,05 %11,84 % 

Graf

5. Kupujete si tištěné časopisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18858,57 %58,57 %  
Ne13341,43 %41,43 %  

Graf

6. Jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Epocha63,59 %1,87 %  
ELLE42,4 %1,25 %  
21. století31,8 %0,93 %  
Respekt31,8 %0,93 %  
LEVEL31,8 %0,93 %  
Žádné 31,8 %0,93 %  
Téma21,2 %0,62 %  
Enigma21,2 %0,62 %  
Joy21,2 %0,62 %  
Forbes21,2 %0,62 %  
ostatní odpovědi Květy
FOOD
Reflex
apetit
marianne
Blesk pro ženy
papoušek
Nový prostor, občas Živa, Vesmír
Naše kočky
Zahrádkář
Chvilka pro tebe, Claudia, Pestrý svět
21. století Junior, 21. století, Živá historie, History
Chvilka pro tebe,cosmopolitan,napsáno životem
TV magazín, někdy Týden a Ekonom
Enigmu
Svět na dlani, Krimi, 21. století, Epocha
Blesk pro ženy, Claudie, Zahrádkář
First Class
Dekor
Maxim, Cosmopolitan
Motohouse, Maxim, Autosport&Tuning, Ekonom
Enigma, History
Auto tip, svět motorů
epocha, svět potravin
Lidé a Země, Snow, Ski
téma, epocha, týdeník rozhlas
Leo
bravo
Katka
Reflex, Joy
Enigma, 21.století, Historie, Bazar
Čtyřlístek
foto video, chip, score, psi sporty
claudie, katka, napsáno životem
Pes přítel člověka
2. Světová, Válka revue
pravidelně žádné
Psychologie, Forbes, Muzikus,
vědecko-technické
Joy, Elle
Moje psychologie,Cosmopolitan
Enigma, Epocha, Nová historie, Dějiny a současnost, TV magazín
Enigma, 21. století.
Goool, Maxim
týdenník EURO, měsíčník Dtest
Epocha, Téma, Marianne
Maxim
Moderní včelař
Epochu, Krimi
moto a auto sport
Moje psychologie, Svět ženy
O psech.
KVĚTY,VLASTA,
Rozmarýna, Joy
Marianne, Respekt
Reflex, Echo24
Detektor Revue
recepty, Katka, Bydleni
jak kdy
echo 24
Nic
žena a život, překvapení
E15 weekly
fotovideo
Katolický týdeník,Region Opavský a televizní 14.denní program.
Pevnost, Příroda
žena a život, blesk pro ženy
Bike
Maxim, Apetit
TV max , Rigest Digest
Enigma, Záhady života, Tajemné příběhy, Chvilka napětí, Čtyřlístek
Newsweek
Chip, 100+1, Computer
Letectví a kosmonautika
glanc, epocha
žena a život
Instinkt Téma Záhady
Reflex a Květy
se zdravotní tématikou, občas módní časopis
-
Chip
In, Jezdectví
Krimi Revue, Enigma
f.o.o.d
Reflex, ale už ne každý týden, spíše když mě zaujme obálka, protože hodně jezdím vlakem, tak si vždycky každý měsíc vezmu jejich časopis ČD pro vás
Lidé a Země
něco o válce, svět techniky
Tv program
Dieta
Svět motorů, Level
Marianne Katka food
odpoved je:Nekupuji
Enigma, Krimi, Epocha, 21. stoleti, Historie
Food, gurmet
Železničář
History,Food
epocha, Enigma
Dieta, Marianne, Žena a život, apod.
maminka, informatorium, překvapení
Dieta, 360
echo
Pro maminky, recepty, pro děti
Svět ženy, ELIXIR
co se mi líbí
Sport Góól
MOJE ZEMĚ; LIDÉ A ZEMĚ
TINA,PŘEKVAPENÍ,TV EXPRES
Téma, Dortománie
Pevnost
Super Apple Magazin
stačí mi novinové kurvy
Krimi revue, F.O.O.D., Gurmet
5,7: Nekupuji, čtu bezplatné nebo v knihovnách apod.
technické, populárně naučné
Redaktor, Elle, Reflex, Forbes
Dieta, Joy, Kondice
100 + 1
epocha, 21.století, cosmopolitan, marienne
Bydlení, Burda
Dieta, Překvapení, Psí kusy
receptář
Blesk pro ženy, Žena a život, Glanc, History, Joy, History Revue, Rytmus života - Retro
Instinkt
Epocha, enigma, score...
Dámské
Populárně vědecké
Respekt, Xantipa
Napsáno životem a doteky stesti
o pečení, vaření a také Epochu a 100 +1 či Na dlani
Cosmopolitan, vše od napsáno životem, spirit horoskopy
Respekt, Reflex
13782,04 %42,68 % 

Graf

7. Kupujete si a čtete noviny a magazíny v elektronických verzích?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne20766,56 %64,49 %  
Ano10433,44 %32,4 %  

Graf

8. Jak často si tištěné noviny nebo časopisy kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výjimečně8526,48 %26,48 %  
Pravidelně7322,74 %22,74 %  
Ojediněle6921,5 %21,5 %  
Nikdy5918,38 %18,38 %  
Mám předplatné3510,9 %10,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Kupujete si tištěné noviny?

  • odpověď Ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mf dnes na otázku 4. Jaké:

5. Kupujete si tištěné časopisy?

  • odpověď Ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 8. Jak často si tištěné noviny nebo časopisy kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš věk:

2. Pohlaví:

3. Kupujete si tištěné noviny?

4. Jaké:

5. Kupujete si tištěné časopisy?

7. Kupujete si a čtete noviny a magazíny v elektronických verzích?

8. Jak často si tištěné noviny nebo časopisy kupujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš věk:

2. Pohlaví:

3. Kupujete si tištěné noviny?

4. Jaké:

5. Kupujete si tištěné časopisy?

7. Kupujete si a čtete noviny a magazíny v elektronických verzích?

8. Jak často si tištěné noviny nebo časopisy kupujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Škuta, J.Prodejnost tištěných novin a časopisů (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://prodejnost-tistenych-novin-a.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.