Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > A jak se staráte o své auto vy?

A jak se staráte o své auto vy?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karol Jeníčková
Šetření:03. 11. 2018 - 07. 11. 2018
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené dámy, Vážení pánové,

tímto bychom Vás chtěli požádat o vyplnění krátkého dotazníku cíleného zejména na řidiče a majitele motorových vozidel. Dotazník je zcela anonymní.

Odpovědi respondentů

1. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-301531,25 %31,25 %  
41-501225 %25 %  
31-401020,83 %20,83 %  
50+510,42 %10,42 %  
21-2448,33 %8,33 %  
18-2024,17 %4,17 %  

Graf

2. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2552,08 %52,08 %  
žena2347,92 %47,92 %  

Graf

3. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující na plný úvazek3981,25 %81,25 %  
jiné510,42 %10,42 %  
Pracující na částečný úvazek24,17 %4,17 %  
Student24,17 %4,17 %  

Graf

4. Jaký je Váš studijní či pracovní obor?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
média13,13 %2,08 %  
Kuchař13,13 %2,08 %  
Výroba elektrotechniky13,13 %2,08 %  
služby13,13 %2,08 %  
projektant13,13 %2,08 %  
Doprava a spedice13,13 %2,08 %  
sociální pracovník13,13 %2,08 %  
Obchod13,13 %2,08 %  
Marketing13,13 %2,08 %  
Stavebnictví13,13 %2,08 %  
ostatní odpovědi Grafik
humanitní
prodej
Sociální služby
Skladník
cestovní ruch
umělecké zpracování drahých kovů a kamenů
geotechnika
Právo
podnikání v oblasti maloobchodu
mediální sféra
školství
pedagogika
recepční
IT
Sociální práce
vinařství
finance a účetnictví
úředník
Zdravotnictví
Politologie
finance
2268,75 %45,83 % 

Graf

5. Jaký je Váš čistý měsíční příjem? (včetně DPP/DPČ; v tis)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-251331,71 %27,08 %  
26-30921,95 %18,75 %  
12-17614,63 %12,5 %  
31-40614,63 %12,5 %  
51+37,32 %6,25 %  
0-524,88 %4,17 %  
6-1112,44 %2,08 %  
41-5012,44 %2,08 %  

Graf

6. Vlastníte vozidlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4185,42 %85,42 %  
ne714,58 %14,58 %  

Graf

7. O jaký model se jedná?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda OCTAVIA25,88 %4,17 %  
Škoda Fabia25,88 %4,17 %  
Ford Mondeo25,88 %4,17 %  
Škoda Felicia12,94 %2,08 %  
Citroen c4 Picasso model 201612,94 %2,08 %  
Hyundai I2012,94 %2,08 %  
Kia Picanto12,94 %2,08 %  
Nissan Micra 12,94 %2,08 %  
Škoda Fabia combi12,94 %2,08 %  
Mazda12,94 %2,08 %  
ostatní odpovědi OPEL
Škoda Favorit 1991
Opel Corsa
FIAT Panda
Subaru Legacy
Peugeot 405
Nissan
Opel Insignia
Škoda
Hyundai Terracan, Hyundai H1, Audi A6
citroën c3
fiat punto
VW
Seat Leon, VW Passat
Ford
Ford Focus
clio iv. generace
Seat Leon
Peugeot 406
Hyundai Getz
Ford Ka
2161,76 %43,75 % 

Graf

8. Označte prosím úkony které v rámci péče o vozidlo provádíte sami

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mytí a čištění (exterier/interier)3073,17 %62,5 %  
drobné opravy- pneumatik, světel, škrábance1741,46 %35,42 %  
žádné, jezdím do servisu či do myčky1229,27 %25 %  
voskování1024,39 %20,83 %  

Graf

9. Které z těchto produktů jste v minulosti použili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čistič oken3073,17 %62,5 %  
Mikrovláknová utěrka2663,41 %54,17 %  
Čistič interiéru2356,1 %47,92 %  
Vosk1434,15 %29,17 %  
Odstraňovač škrábanců1126,83 %22,92 %  
Souprava na opravu světel49,76 %8,33 %  
Obnovovač pneumatik49,76 %8,33 %  
žádný z těchto produktů jsem nikdy nepoužil/a24,88 %4,17 %  

Graf

10. Které faktory jsou pro Vás nejdůležitější při výběru těchto produktů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita2873,68 %58,33 %  
cena2155,26 %43,75 %  
doporučení (přátelé/rodina/online recenze)1539,47 %31,25 %  
okamžitá dostupnost produktu1334,21 %27,08 %  
renomé značky37,89 %6,25 %  

Graf

11. Kde tyto produkty nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarkety / hobbymarkety1745,95 %35,42 %  
specializované obchody1745,95 %35,42 %  
e-shop1335,14 %27,08 %  
benzinová pumpa924,32 %18,75 %  
jiné410,81 %8,33 %  

Graf

12. Jakou značku těchto produktů nejčastěji používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím318,75 %6,25 %  
prd16,25 %2,08 %  
Turtle16,25 %2,08 %  
To si opravdu nepamatuji, značka je irelevantní.16,25 %2,08 %  
používám různé, na značce zas tolik nezáleží16,25 %2,08 %  
nemám specifickou značku16,25 %2,08 %  
Turtle Vax, Tempo16,25 %2,08 %  
Sonax16,25 %2,08 %  
nepamatuji se16,25 %2,08 %  
různé16,25 %2,08 %  
ostatní odpovědi Meguiars, Chemical Guys
nevím, kupuje přítel
Meguiars
netuším
425 %8,33 % 

Graf

13. Slyšeli jste už o společnosti 3M?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2358,97 %47,92 %  
ano1641,03 %33,33 %  

Graf

14. Kolik peněz byste vyčlenili ze svého rozpočtu na tyto produkty za rok?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-1000 Kč2360,53 %47,92 %  
1001 Kč- 2000Kč1128,95 %22,92 %  
2001 Kč- 3000Kč37,89 %6,25 %  
4001 Kč - 5000Kč12,63 %2,08 %  

Graf

15. Co by Vás přimělo nakupovat tyto produkty výhradně na e-shopu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nižší cena (ve srovnání s produkty, které nakupuji nyní)2055,56 %41,67 %  
bezpatné dodání1747,22 %35,42 %  
Nic, vyhovuje mi kamenná prodejna822,22 %16,67 %  
Nic12,78 %2,08 %  
kupuju to jednou rocne, je mi to jedno12,78 %2,08 %  
dobré ohlasy na zboží12,78 %2,08 %  
nic - je mi to naprosto jedno, něčím to umyju a je to. stejně se ušpiní během 1 dne12,78 %2,08 %  

Graf

16. Prosím označte e-shopy, na kterých nakupujete.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alza2365,71 %47,92 %  
Mall.cz1954,29 %39,58 %  
CZC1234,29 %25 %  
Lidl e-shop822,86 %16,67 %  
Rohlik38,57 %6,25 %  
Košík25,71 %4,17 %  
PRD12,86 %2,08 %  
Věci na auto nekupuji ani v jednom z uvedených, nejčastěji Escape612,86 %2,08 %  
K2412,86 %2,08 %  
nikde12,86 %2,08 %  
nenakupuji12,86 %2,08 %  
MRO auto, skoda-díly12,86 %2,08 %  
žádný z uváděných12,86 %2,08 %  
žádný z uvedených12,86 %2,08 %  
jiné12,86 %2,08 %  
Jiné - dle sortimentu12,86 %2,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Označte prosím úkony které v rámci péče o vozidlo provádíte sami

  • odpověď mytí a čištění (exterier/interier):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi voskování na otázku 8. Označte prosím úkony které v rámci péče o vozidlo provádíte sami
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drobné opravy- pneumatik, světel, škrábance na otázku 8. Označte prosím úkony které v rámci péče o vozidlo provádíte sami
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované obchody na otázku 11. Kde tyto produkty nakupujete?

9. Které z těchto produktů jste v minulosti použili?

  • odpověď Čistič interiéru:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vosk na otázku 9. Které z těchto produktů jste v minulosti použili?
  • odpověď Čistič oken:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odstraňovač škrábanců na otázku 9. Které z těchto produktů jste v minulosti použili?
  • odpověď Vosk:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi voskování na otázku 8. Označte prosím úkony které v rámci péče o vozidlo provádíte sami

10. Které faktory jsou pro Vás nejdůležitější při výběru těchto produktů?

  • odpověď kvalita:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odstraňovač škrábanců na otázku 9. Které z těchto produktů jste v minulosti použili?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované obchody na otázku 11. Kde tyto produkty nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi drobné opravy- pneumatik, světel, škrábance na otázku 8. Označte prosím úkony které v rámci péče o vozidlo provádíte sami

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk

2. Pohlaví

3. Povolání

5. Jaký je Váš čistý měsíční příjem? (včetně DPP/DPČ; v tis)

6. Vlastníte vozidlo?

8. Označte prosím úkony které v rámci péče o vozidlo provádíte sami

9. Které z těchto produktů jste v minulosti použili?

10. Které faktory jsou pro Vás nejdůležitější při výběru těchto produktů?

11. Kde tyto produkty nakupujete?

13. Slyšeli jste už o společnosti 3M?

14. Kolik peněz byste vyčlenili ze svého rozpočtu na tyto produkty za rok?

15. Co by Vás přimělo nakupovat tyto produkty výhradně na e-shopu?

16. Prosím označte e-shopy, na kterých nakupujete.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk

2. Pohlaví

3. Povolání

5. Jaký je Váš čistý měsíční příjem? (včetně DPP/DPČ; v tis)

6. Vlastníte vozidlo?

8. Označte prosím úkony které v rámci péče o vozidlo provádíte sami

9. Které z těchto produktů jste v minulosti použili?

10. Které faktory jsou pro Vás nejdůležitější při výběru těchto produktů?

11. Kde tyto produkty nakupujete?

13. Slyšeli jste už o společnosti 3M?

14. Kolik peněz byste vyčlenili ze svého rozpočtu na tyto produkty za rok?

15. Co by Vás přimělo nakupovat tyto produkty výhradně na e-shopu?

16. Prosím označte e-shopy, na kterých nakupujete.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jeníčková, K.A jak se staráte o své auto vy? (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://produkty-na-udrzbu-vozidel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.