Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Produkty společnosti LEGO

Produkty společnosti LEGO

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Krovaková
Šetření:14. 05. 2011 - 15. 05. 2011
Počet respondentů:116
Počet otázek (max/průměr):16 / 11.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,  prosím o vyplnění krátkého dotazníku který slouží k marketingovému průzkumu. Výsledky průzkumu budou součástí mé seminární práce. Dotazník je anonymní. Předem děkuji za ochotu a Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Znáte hračky firmy LEGO Group?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10691,38 %91,38 %  
Ne108,62 %8,62 %  

Graf

2. Hrají si Vaše děti s hračkami firmy LEGO Group?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8983,96 %76,72 %  
Ne1716,04 %14,66 %  

Graf

3. Při jaké příležitosti nejčastěji Vaše děti hračky LEGO dostávají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoce4348,31 %37,07 %  
narozeniny + svátky3943,82 %33,62 %  
jen tak, bez zvláštní příležitosti33,37 %2,59 %  
na přání dětí22,25 %1,72 %  
u nás Vánoce, narozeniny a i jen tak, lego je nej11,12 %0,86 %  
vánoce+narozeniny11,12 %0,86 %  

Graf

4. Vyžadují Vaše děti koupi hraček firmy LEGO na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5561,8 %47,41 %  
Ano3438,2 %29,31 %  

Graf

5. Podlehnete takové žádosti dětí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1955,88 %16,38 %  
spíše nesouhlasím926,47 %7,76 %  
nevím25,88 %1,72 %  
souhlasím25,88 %1,72 %  
nesouhlasím25,88 %1,72 %  

Graf

6. Jaká je nejoblíbenější řada firmy LEGO

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DUPLO5359,55 %45,69 %  
CITY1719,1 %14,66 %  
BELVILLE55,62 %4,31 %  
STAR WARS44,49 %3,45 %  
HERO FACTORY33,37 %2,59 %  
NINJAGO22,25 %1,72 %  
ATLANTIS11,12 %0,86 %  
základní kostky a díly11,12 %0,86 %  
nic11,12 %0,86 %  
RACERS11,12 %0,86 %  
creator11,12 %0,86 %  

Graf

7. Ovlivňuje Vás při koupi stavebnice LEGO slevová nebo reklamní akce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4044,94 %34,48 %  
spíše souhlasím3640,45 %31,03 %  
spíše nesouhlasím77,87 %6,03 %  
nesouhlasím44,49 %3,45 %  
nevím22,25 %1,72 %  

Graf

8. Co Vás nejvíce ovlivňuje při koupi stavebnice LEGO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádost a přání dětí5561,8 %47,41 %  
nic, rozhoduji se náhodně2022,47 %17,24 %  
doporučení přátel a jiných rodičů77,87 %6,03 %  
reklama v časopisech, letáky44,49 %3,45 %  
TV reklama33,37 %2,59 %  

Graf

9. Kde nejčastěji nakupujete hračky LEGO

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu3539,33 %30,17 %  
Obchodní řetězce - supermarkety, hypermarkety2932,58 %25 %  
Specializované obchody2224,72 %18,97 %  
Jiné obchody33,37 %2,59 %  

Graf

10. Kolik jste ochotni nejvíce investovat do jedné stavebnice LEGO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501 - 1000 Kč4449,44 %37,93 %  
201 - 500 Kč1820,22 %15,52 %  
1001 - 1500 Kč1516,85 %12,93 %  
2001 - 3000 Kč77,87 %6,03 %  
1501 - 2000 Kč44,49 %3,45 %  
Do 200 Kč11,12 %0,86 %  

Graf

11. Jaké stavebnice od společnosti LEGO byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na trhu je dostatečný výběr8089,89 %68,97 %  
nic33,37 %2,59 %  
více stavebnic pro holky11,12 %0,86 %  
kosmonauti11,12 %0,86 %  
různá povolání místo filmových hrdinů11,12 %0,86 %  
šmoulové11,12 %0,86 %  
univerzální kostky11,12 %0,86 %  
univerzálne, nie komerčné11,12 %0,86 %  

Graf

12. Kolik máte dcer ve věku do 17 let?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13366 %28,45 %  
21530 %12,93 %  
0.112 %0,86 %  
312 %0,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.3
Minimum:1
Maximum:2
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.22
Směrodatná odchylka:0.47
Medián:1
Modus:1

Graf

13. Kolik máte synů ve věku do 17 let?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13864,41 %32,76 %  
21627,12 %13,79 %  
335,08 %2,59 %  
0.123,39 %1,72 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.33
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.26
Směrodatná odchylka:0.51
Medián:1
Modus:1

Graf

14. Jste muž či žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8292,13 %70,69 %  
muž77,87 %6,03 %  

Graf

15. Jaký je měsíční příjem Vaší rodiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20.001 - 30.000 Kč3741,57 %31,9 %  
30.001 - 40.000 Kč2123,6 %18,1 %  
do 20.000 Kč1617,98 %13,79 %  
40.001 - 50.000 Kč77,87 %6,03 %  
50.001 - 60.000 Kč55,62 %4,31 %  
60.001 Kč a více33,37 %2,59 %  

Graf

16. Z jakého jste kraje?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústecký1719,54 %14,66 %  
Středočeský1618,39 %13,79 %  
Moravskoslezský1011,49 %8,62 %  
Zlínský89,2 %6,9 %  
Jihomoravský78,05 %6,03 %  
Praha55,75 %4,31 %  
Liberecký55,75 %4,31 %  
Jihočeský44,6 %3,45 %  
Pardubický33,45 %2,59 %  
Plzeňský33,45 %2,59 %  
Olomoucký33,45 %2,59 %  
Vysočina22,3 %1,72 %  
Královehradecký22,3 %1,72 %  
Karlovarský22,3 %1,72 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Vyžadují Vaše děti koupi hraček firmy LEGO na základě reklamy?

  • odpověď Ano:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 5. Podlehnete takové žádosti dětí?
  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic, rozhoduji se náhodně na otázku 8. Co Vás nejvíce ovlivňuje při koupi stavebnice LEGO?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte hračky firmy LEGO Group?

2. Hrají si Vaše děti s hračkami firmy LEGO Group?

3. Při jaké příležitosti nejčastěji Vaše děti hračky LEGO dostávají?

4. Vyžadují Vaše děti koupi hraček firmy LEGO na základě reklamy?

5. Podlehnete takové žádosti dětí?

6. Jaká je nejoblíbenější řada firmy LEGO

7. Ovlivňuje Vás při koupi stavebnice LEGO slevová nebo reklamní akce?

8. Co Vás nejvíce ovlivňuje při koupi stavebnice LEGO?

9. Kde nejčastěji nakupujete hračky LEGO

10. Kolik jste ochotni nejvíce investovat do jedné stavebnice LEGO?

11. Jaké stavebnice od společnosti LEGO byste uvítali?

12. Kolik máte dcer ve věku do 17 let?

13. Kolik máte synů ve věku do 17 let?

14. Jste muž či žena?

15. Jaký je měsíční příjem Vaší rodiny?

16. Z jakého jste kraje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte hračky firmy LEGO Group?

2. Hrají si Vaše děti s hračkami firmy LEGO Group?

3. Při jaké příležitosti nejčastěji Vaše děti hračky LEGO dostávají?

4. Vyžadují Vaše děti koupi hraček firmy LEGO na základě reklamy?

5. Podlehnete takové žádosti dětí?

6. Jaká je nejoblíbenější řada firmy LEGO

7. Ovlivňuje Vás při koupi stavebnice LEGO slevová nebo reklamní akce?

8. Co Vás nejvíce ovlivňuje při koupi stavebnice LEGO?

9. Kde nejčastěji nakupujete hračky LEGO

10. Kolik jste ochotni nejvíce investovat do jedné stavebnice LEGO?

11. Jaké stavebnice od společnosti LEGO byste uvítali?

12. Kolik máte dcer ve věku do 17 let?

13. Kolik máte synů ve věku do 17 let?

14. Jste muž či žena?

15. Jaký je měsíční příjem Vaší rodiny?

16. Z jakého jste kraje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krovaková, E.Produkty společnosti LEGO (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://produkty-spolecnosti-lego.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.