Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem student VŠB-TU ekonomické fakulty a rád bych pro svou seminární práci do Marketingu získal relevantní data ohledně zákazníků a skladby lidí, kteří by si koupili figurky a všeobecně merchandise ke sci-fi a fantasy filmům, či seriálům.
Zajímá mě především demografická struktura a ochota utrácet.
Děkuji,
Jakub Kovář
Odpovědi respondentů
1. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-25
107
76,98 %
76,98 %
26-30
15
10,79 %
10,79 %
31-40
9
6,47 %
6,47 %
15-18
4
2,88 %
2,88 %
41-50
3
2,16 %
2,16 %
50 a více
1
0,72 %
0,72 %
2. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základní → otázka č. 3, středoškolské → otázka č. 3, vysokoškolské → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské
109
78,42 %
78,42 %
vysokoškolské
26
18,71 %
18,71 %
základní
4
2,88 %
2,88 %
3. V případě, že máte základní nebo středoškolské vzdělání, pokračujete ve studiu, nebo již pracujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pokračuji ve studiu na VŠ, nebo VOŠ
96
84,96 %
69,06 %
Nepokračuji ve studiu - pracuji nebo si práci sháním
17
15,04 %
12,23 %
4. Máte rádi fantasy a sci-fi filmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
115
82,73 %
82,73 %
ne
24
17,27 %
17,27 %
5. Které z těchto fantasy nebo sci-fi filmů znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pán prstenů (Hobit)
134
96,4 %
96,4 %
Harry Potter
130
93,53 %
93,53 %
Avatar
129
92,81 %
92,81 %
Transformers
110
79,14 %
79,14 %
Star Wars
110
79,14 %
79,14 %
Terminátor
105
75,54 %
75,54 %
Stmívání (Twilight)
96
69,06 %
69,06 %
Avengers
93
66,91 %
66,91 %
Star Trek
91
65,47 %
65,47 %
Aliens (Vetřelec)
85
61,15 %
61,15 %
Predátor
82
58,99 %
58,99 %
Hunger Games
59
42,45 %
42,45 %
Ani jednu
3
2,16 %
2,16 %
6. Koupil/a jste si nebo dostala jste už někdy nějaký předmět související se sci-fi nebo fantasy filmem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
75
53,96 %
53,96 %
ne
64
46,04 %
46,04 %
7. Jste ochotní utrácet za produkty (figurky, filmy, obecně merchandise) k vašim oblíbeným filmům? Pokud ano, jaká je maximální částka, kterou byste za oficiální předmět z filmu byli ochotni zaplatit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne, nekoupil bych si nikdy nic takového. → konec dotazníku, Ano, do 299,- Kč → otázka č. 8, Ano, do 599,- Kč → otázka č. 8, Ano, do 999,- Kč → otázka č. 8, Ano, do 1999,- Kč → otázka č. 8, Ano, do 4999,- Kč → otázka č. 8, Ano, nad 4999,- Kč → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nekoupil bych si nikdy nic takového.
71
51,08 %
51,08 %
Ano, do 299,- Kč
32
23,02 %
23,02 %
Ano, do 599,- Kč
15
10,79 %
10,79 %
Ano, do 999,- Kč
8
5,76 %
5,76 %
Ano, do 1999,- Kč
6
4,32 %
4,32 %
Ano, do 4999,- Kč
4
2,88 %
2,88 %
Ano, nad 4999,- Kč
3
2,16 %
2,16 %
8. Máte doma takových produktů více?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, ale celkem jen asi 1-3 kusy
24
34,29 %
17,27 %
Ne, žádný nebo jen jeden oblíbený kousek
23
32,86 %
16,55 %
Ano, celkem 4-10 kusů
11
15,71 %
7,91 %
Ano, více než 30 kusů
7
10 %
5,04 %
Ano, celkem 11-30 kusů
5
7,14 %
3,6 %
9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Značka
4.232
2.7
Věrnost provedení
2.348
2.227
Cena
2.826
2.057
Formát a velikost
3.812
1.892
Sběratelský potenicál (omezená série apod.)
3.928
2.85
Unikátnost
3.855
3.051
10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Osobní prohlédnutí na prodejně
1.647
2.375
Textová reklama s obrázkem
3.603
2.269
Reklama na sociálních sítích přímo na stránce prodejce
3.118
1.957
Reklama v TV
4.162
1.783
Tištěná reklama
4.118
1.545
Virální marketing
4.353
2.434
11. Přidá na účinnosti reklamy na nesouvisející produkt nějaká narážka na váš oblíbený film? Příkladem budiž menu od McDonalds ve stylu Star Wars, nebo začlenění Star Wars do reklamy na Volkswagen ( http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0 )
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
potěší mě, ale na mé vnímání produktu nemá vliv
29
42,65 %
20,86 %
ano, ale jen občas
24
35,29 %
17,27 %
ano, určitě
8
11,76 %
5,76 %
ne
7
10,29 %
5,04 %
12. Jak byste ohodnotil/a své znalosti nových technologií a jejich využívání (sociální sítě, smartphone...)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
znám a používám
61
91,04 %
43,88 %
znám, ale nepoužívám
4
5,97 %
2,88 %
neznám
2
2,99 %
1,44 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
5. Které z těchto fantasy nebo sci-fi filmů znáte?
odpověď Aliens (Vetřelec):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26-30 na otázku 1. Kolik je vám let?
odpověď Predátor:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátnost=2 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepokračuji ve studiu - pracuji nebo si práci sháním na otázku 3. V případě, že máte základní nebo středoškolské vzdělání, pokračujete ve studiu, nebo již pracujete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Formát a velikost=6 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
odpověď Star Trek:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sběratelský potenicál (omezená série apod.)=1 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátnost=2 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Virální marketing=3 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
6. Koupil/a jste si nebo dostala jste už někdy nějaký předmět související se sci-fi nebo fantasy filmem?
odpověď ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Virální marketing=5 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale celkem jen asi 1-3 kusy na otázku 8. Máte doma takových produktů více?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, do 599,- Kč na otázku 7. Jste ochotní utrácet za produkty (figurky, filmy, obecně merchandise) k vašim oblíbeným filmům? Pokud ano, jaká je maximální částka, kterou byste za oficiální předmět z filmu byli ochotni zaplatit?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textová reklama s obrázkem=4 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textová reklama s obrázkem=6 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Virální marketing=3 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na sociálních sítích přímo na stránce prodejce=2 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, celkem 4-10 kusů na otázku 8. Máte doma takových produktů více?
7. Jste ochotní utrácet za produkty (figurky, filmy, obecně merchandise) k vašim oblíbeným filmům? Pokud ano, jaká je maximální částka, kterou byste za oficiální předmět z filmu byli ochotni zaplatit?
odpověď Ne, nekoupil bych si nikdy nic takového.:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Máte rádi fantasy a sci-fi filmy?
9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
odpověď Unikátnost=5:
5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sběratelský potenicál (omezená série apod.)=6 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
odpověď Osobní prohlédnutí na prodejně=1:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátnost=6 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textová reklama s obrázkem=2 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na sociálních sítích přímo na stránce prodejce=3 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, do 599,- Kč na otázku 7. Jste ochotní utrácet za produkty (figurky, filmy, obecně merchandise) k vašim oblíbeným filmům? Pokud ano, jaká je maximální částka, kterou byste za oficiální předmět z filmu byli ochotni zaplatit?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV=6 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textová reklama s obrázkem=6 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, celkem 4-10 kusů na otázku 8. Máte doma takových produktů více?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Virální marketing=4 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
12. Jak byste ohodnotil/a své znalosti nových technologií a jejich využívání (sociální sítě, smartphone...)
odpověď znám a používám:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Formát a velikost=6 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sběratelský potenicál (omezená série apod.)=1 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátnost=2 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV=5 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textová reklama s obrázkem=6 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná reklama=4 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale jen občas na otázku 11. Přidá na účinnosti reklamy na nesouvisející produkt nějaká narážka na váš oblíbený film? Příkladem budiž menu od McDonalds ve stylu Star Wars, nebo začlenění Star Wars do reklamy na Volkswagen ( http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0 )
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na sociálních sítích přímo na stránce prodejce=2 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, do 299,- Kč na otázku 7. Jste ochotní utrácet za produkty (figurky, filmy, obecně merchandise) k vašim oblíbeným filmům? Pokud ano, jaká je maximální částka, kterou byste za oficiální předmět z filmu byli ochotni zaplatit?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textová reklama s obrázkem=3 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=3 na otázku 9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale celkem jen asi 1-3 kusy na otázku 8. Máte doma takových produktů více?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Virální marketing=3 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Virální marketing=6 na otázku 10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, celkem 4-10 kusů na otázku 8. Máte doma takových produktů více?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kolik je vám let?
2. Nejvyšší dosažené vzdělání
3. V případě, že máte základní nebo středoškolské vzdělání, pokračujete ve studiu, nebo již pracujete?
4. Máte rádi fantasy a sci-fi filmy?
5. Které z těchto fantasy nebo sci-fi filmů znáte?
6. Koupil/a jste si nebo dostala jste už někdy nějaký předmět související se sci-fi nebo fantasy filmem?
7. Jste ochotní utrácet za produkty (figurky, filmy, obecně merchandise) k vašim oblíbeným filmům? Pokud ano, jaká je maximální částka, kterou byste za oficiální předmět z filmu byli ochotni zaplatit?
8. Máte doma takových produktů více?
9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
11. Přidá na účinnosti reklamy na nesouvisející produkt nějaká narážka na váš oblíbený film? Příkladem budiž menu od McDonalds ve stylu Star Wars, nebo začlenění Star Wars do reklamy na Volkswagen ( http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0 )
12. Jak byste ohodnotil/a své znalosti nových technologií a jejich využívání (sociální sítě, smartphone...)
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kolik je vám let?
2. Nejvyšší dosažené vzdělání
3. V případě, že máte základní nebo středoškolské vzdělání, pokračujete ve studiu, nebo již pracujete?
4. Máte rádi fantasy a sci-fi filmy?
5. Které z těchto fantasy nebo sci-fi filmů znáte?
6. Koupil/a jste si nebo dostala jste už někdy nějaký předmět související se sci-fi nebo fantasy filmem?
7. Jste ochotní utrácet za produkty (figurky, filmy, obecně merchandise) k vašim oblíbeným filmům? Pokud ano, jaká je maximální částka, kterou byste za oficiální předmět z filmu byli ochotni zaplatit?
8. Máte doma takových produktů více?
9. Co je pro vás při koupi předmětu z filmu nejdůležitější a co nejméně důležité? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
10. Jaká forma reklamy vás dokáže nejvíce přesvědčit ke koupi produktu? Seřaďte prosím dle důležitosti, 1. nejdůležitější, 6. nejméně důležité.
11. Přidá na účinnosti reklamy na nesouvisející produkt nějaká narážka na váš oblíbený film? Příkladem budiž menu od McDonalds ve stylu Star Wars, nebo začlenění Star Wars do reklamy na Volkswagen ( http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0 )
12. Jak byste ohodnotil/a své znalosti nových technologií a jejich využívání (sociální sítě, smartphone...)
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
xx: problem je, ze se vetsinou neda koupit takovy scifi produkt, ktery by se mi libil - jako napr tricko ano, ale neforemni UNI sex, ez kteryho drobna holka ani nema radost a muze v nem leda spat:(