Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Profil ideálního úředníka

Profil ideálního úředníka

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana
Šetření:16. 04. 2012 - 19. 04. 2012
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den

 

rádi bychom Vás požádali o vyplnění krátkého dotazníku na téma Profil ideálního úředníka. Výsledky poslouží jako podklady pro naší seminární práci na toto téma.

 

Časová náročnost dotazníku je přibližně 7-10 minut.

 

Za celý kolektiv autorů Vám děkuje 

 

Hanka Rišlinková

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7775,49 %75,49 %  
muž2524,51 %24,51 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
221413,73 %13,73 %  
2398,82 %8,82 %  
2676,86 %6,86 %  
2465,88 %5,88 %  
2565,88 %5,88 %  
2754,9 %4,9 %  
2054,9 %4,9 %  
3543,92 %3,92 %  
5043,92 %3,92 %  
2832,94 %2,94 %  
ostatní odpovědi 48
52
21
30
51
29
33
45
36
53
31
44
46
32
41
39
40
49
59
37
19
34
55
57
3938,24 %38,24 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:31.24
Minimum:20
Maximum:52
Variační rozpětí:32
Rozptyl:100.87
Směrodatná odchylka:10.04
Medián:27
Modus:22

Graf

3. Jak by měl podle Vašeho názoru vypadat ideální úředník? (vzhled, charakterové vlastnosti…)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Asi jako ideální manželka. Příjemný, profesionální, úslužný, iniciativní, oddaný svému poslání a zároveň chápající potřeby partnera (v tomto případě jiného úředníka či občana). Má-li tohle všechno, tak potom na vzhledu ani nezáleží. Narozdíl od ideální manželky však takový ideální úředník nemusí umět vařit.

Casual oblečení, upravený, plný znalostí ve svém oboru, operativní, slušný, stejný metr na všechny a samozřejmě usměvavý a milý.

Co se vzhledu týká - rozhodně upravený, včetně vlasů, u pánů upravené vousy u dam nenápadný makeup a slušně oblečený /dodržovat dress code/. Vlastnosti - ochotný, empatický, sebevědomý, inteligentní

chararker: pozitivní postoj ke klientovi, ochoten vždy vyhovět, být aktivní, pomoci vyřešit problém, příjemný vzhled: upravený, slušné chování

Ideální úředník by měl být přívětivý, schopný člověk. Měl by svým chováním a vystupováním působit sebejistě a měl by dotyčnému poskytnout kompletní servis v dané situaci (veškeré varianty řešení situace...).

Jde o to, o jakého úředníka jde, jiné jsou předpoklady pro úředníka v bance a jiné pro úředníka na sociálním odboru MěÚ. Pokud to vezmu všeobecně, tak by měl být příjemného vzhledu, působit seriózně, být slušně oblečený, upravený. Měl by znát základy efektivní komunikace, umět řešit problémy a nalézat konstruktivní řešení, měl by být trpělivý a umět naslouchat. Výhodou je určitě také empatičnost a přirozená síla osobnosti.

Komunikativní, důsledný, nekonfliktní, spolehlivý. Lehká elegance - čistý, upravený.

Komunikativní, na pohled upraven, měl by se vyznat ve své práci..

maximalni mily, i kdyby mu zrovna umirala zena, vzdy ochotny, slusne oblecen

měl by být upravený a příjemný, neměl by být arogantní, měl by umět poradit a pomoci

Měl by působit seriózně, jak vzhledem, tak chováním. Při jednání s ním bych měl mít pocit, že mi chce pomoci.

milý, ochotný pomoci

milý, ochotný, vstřícný, s nadhledem, komunikativní

Milý, usměvavý, ochotný, zainteresovaný, vzdělaný, pečlivý a hlavně profesionální.

MLADÝ, OCHOTNÝ, RYCHLÝ

na vzhledu nezáleží měl by být trpělivý, asertivní, chápající

na vzhledu nezáleží, ale měl by být příjemný, umět člověka vyslechnout, vcítit se do jeho situace a pokusit se mu pomoci, poradit

Na vzhledu příliš nezáleží, jen by neměl vypadat jako bezdomovec (špína, smrad, ...). Měl by být ochotný, usměvavý, trpělivý, ...

Na vzhledu snad ani tolik nezáleží. Především ale záleží na jeho vystupování a chování k lidem a především k ochotě řešit daný problém. Hlavně aby pro něj nebyl člověk obtížný hmyz.

nemusí mít VŠ ale aktuální informace a odbornost ve svém oboru, ochotný kdykoli pomoci - vyhledávat informace pro občana ne pouze ho přesměrovat jinam, neměl by mít nadřazené chování,

Není důležité jak vypadá, ale jaký je přístup ke klientovi a jestli své práci rozumí.

nic takového neexistuje a tedy se ani nedá popsat

obětavý, inovativní, samostatný, ochotný

oblek, stažené vlasy (v případě ženy), brýle vlastnosti: pilný, chytrý, upjatý, dodržující zákon, byrokrat

oholený, sympatický, výřečný, milý

ochotný

ochotný

Ochotný pomoci, znalý své agendy.

ochotný, příjemný, milý, empatický, odborně zdatný, upravený

Ochotný, trpělivý, lidský.. Měl by mít velký přehled ve svém poli působnosti. Na vzhledu nezáleží :-)

ochotný, vstřícný, klidný a reprezentativní

ochotný, znalý problematiky, příjeného vzhledu.

optimistický, vstřícný, znalý svého oboru, být rád v kontaktu s lidmi, na vzhledu nezáleží

pěkný, upravený, schopný a ochotný pomoci, vstřícný, vzdělaný

poctivý, ochotný pomoci, příjemný, upravený, měl by se vyznat v dané oblasti

poctivý, rychlý, ochotný, vstřícný, milý, usměvavý, spokojený, velice trpělivý

pozitivní, vyrovnaný, vstřícný, naslouchavý a hlavně inteligentní

přátelský, nenamyšlený, ochotný

Především vstřícný, profesionální, ochoten pomoci. Vzhled upravený, čisté obleční, vlasy, nehty, ne příliš mnoho makeupu, případně šperků. Menší piercing nevadí, někdy dokonce působí sympaticky. A hlavně úsměv na rtech.

příjemné jednání, úsměv, dobrá nálada, vzhled záleží na každém !

příjemně vypadající inteligentní slečna (paní), která víc o čem mluví a má zkušenosti

příjemné vystupování, sympatický vzhled, dobré vyjadřování, klidná povaha, ochotný

příjemné vystupování, upravený, vstřícný, trpělivý

Příjemný vzhled - čistý, upravený, ženy bez hlubokých výstřihů a minisukní, slušně oblečený Vlastnosti - milý, ochotný vše vysvětlit a poradit, vstřícný, mít znalosti ve svém oboru, slušné chování, aby člověk neměl pocit, že ho obtěžuje,

příjemný zevnějšek, ale není rozhodující - někdy radši šereda a příjemný, než hezoun a protivný... každopádně by měl být ochotný a nedělat zbytečně z lidí blbce...

Příjemný, milý, ochotný, pracovitý, pečlivý, svědomitý

příjemný,ochotný

přívětivé vystupování, nebo alespoň ne neurvalé.

reprezentativní vzhled (čistý, upravený,...), ochotný, milý

reprezentativní vzhled, příjemné vystupování, ochota poradit, odbornost - měl by rozumět své práci

Skromný,empatický,mít smysl pro pomoc klientovi.

slušně oblečený, optimistický, spolehlivý nezkorumpovatelný

slušně oblečený, v ideálním případě vždy usměvavý, snažící se pomoci, ikdyž jsem jen blbá blondýna

slušně upravený a oblečený, spisovná mluva, všeobecný přehled o dění

slušné vystupování, ochota poradit a pomoc, decentní oblečení

slušný a hlavně dokáže poradit a přesně informovat o daném problému, nabízí různé možnosti řešení

slušný, příjemné vystupování, ale nic přehnaného. Snažit se pomoci.

Slušný, výborný přístup k lidem, dobrý pomocník a rádce

spolehlivý, pečlivý, zodpovědný za svá rozhodnutí, příjemný

sympatický, ochotný, vzhled - upravený

Sympatický, příjemné a přátelské vystupování, důvěryhodný, férový, ochotný.

sympatický, vstřícný a ochotný

trpělivý, vstřícný, ochotný, slušně oblečený

umytý, upravený, milý, ochotný pomoci, přívětivý, trpělivý

upravený a vstřícný, svoje problémy a pocity by měl nechat doma :)

Upravený vzhled, klidná povaha, trpělivý, empatický, schopnost vyjadřovat se jasně a jednoduše, informovaný, pohotový, vstřícný.

upravený vzhled, usměvavý, příjemný, nápomocný a ochotný a empatický.

Upravený zevnějšek, čisté oblečení, příjemný hlas, slušné vystupování...

Upravený, čistý, slušný vždy a za všech okolností, ochotný, měl by umět svou agendu tak, aby ji vedl dobře a spolehlivě, čestný ...

Upravený, čistý, voňavý..., vhodně oblečený! Vstřícný, empatický, slušný a ochoten pomoci.

upravený, milý , ochotný poradit

upravený, milý, ohleduplný, vztřícný, ochotný,odborný

upravený, ochotný, profesionální

upravený, ochotný, příjemný

upraveny, prijemný ochotny znalý produktu

Upravený, příjemný, schopnost poradit..

upravený, přiměřeně oblečený, žádné výstřednosti příjemné vystupování, snahu pomoc

upravený, slušně oblečený, ochotný, usměvavý-alespoň tak, aby se pořád nemračil,

Upravený, usměvavý, měl by na nás působit příjemně a mile, měl by mít hezký vystupování a ne být arogantní a otrávený.

Upravený, vhodně oblečený, usměvavý, příjemného vystupování, trpělivý, a hlavně by měl rozumnět tomu, co dělá a znát veškerá nařízení a zákony, které se týkají jeho konkrétního zaměstnání

upraveny, vstricny, komunikativni, ochotny, vzdelany, dobre informovany, korektni

upravený, vstřícný, klidný, rozumný, aktivní

upravený, vstřícný, příjemný ve vystupování, ochotný, usměvavý, vždy 100% odborník!

Upravený, vstřícný, v dobré náladě, ochotný pomooci

Upravený,čistě a slušně oblečen /né ošoupané rifle a seprané triko/,usměvavý s příjemným vystupováním, mít snahu pomoci a poradit.

upravený,čistý,čisté boty... příjemný,schopnost vysvětlit a poradit,nebýt arogantní

Upravený,navoněný, příjemný, hezký,ochotný

Usměvavá, příjemně naladěná osobnost, ochotná pomoct, vstřícná; odborně způsobilá, pokud něco neví, snaží se zjistit, příp. odkázat na další příslušná místa.

vlídný,trpělivý,ochotný,upravený,měl by mít na řešení mého problému dostatek času

Vlídný,vzdělaný,nad věcí a mît přehled,ne nafoukaný.Nedělat chyby.Na vzhledu nezaleží.

vstřícnost a pomoc při řešení problému

vstřícný

vstřícný, ochotný

vstřícný, otevřený, usměvavý, s dobrou naladou a ochotný........

vstřícny,korektní,odborně vzdělany

vzhled - nezáleží, no i když ... měl by slušně vypadat, charakterové vlastnosti - schopný, společensky vystupující, usměvavý

vzhled - upravený charakter - milý, vstřícný, empatický,ochotný vyslechnout a pomoci, ale i rázný, asertivní

vzhled hlavně upravený a čistý. Vlastnosti- milý, usměvavý, proklientský a nic nevnucující!!!!!

Vzhled nehraje až tak roli, ale měl by vypadat upraveně a čistě. Důležité je, aby působil příjemně a ochotně.

vzhledu příjemného a upraveného, chování vlídného a ochotného

vztřícný, příjemný

zodpovědný, upravený, vstřícný

4. Máte negativní zkušenost s úředníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6361,76 %61,76 %  
ne3938,24 %38,24 %  

Graf

5. Uveďte prosím jakou

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

agrese, neprofesionální chování

arogance

arogance, nezájem

Arogance, pocit, že ji obtěžuji

arogantní a povýšené chování

Arogantní jednání

arogantní jednání, neochota (vysloveně ho obtěžovalo v úřední den, že stojí lidi na chodbě před kanceláří a čekají až bude mít čas je přijmout...)

arogantni, neznali zakon, neochotni

česká spořitelna- vnucují a ovlivňují klienty podle toho, co zrovna vedení chce- samotný poradce za to nemůže, ale dnes si nemůže dovolit stavit se na zadní

Hození dokumentů se slovy: tady to vyplňte, neochota poradit, vizáž-už zase otravujete,,

Chyby které udélají jsou nevratné.Nepřijemní.

křičí, zapáchají

naprostý nezájem řešit nestandardní problém, jednání jako s "onucí"

Neadekvátní jednání na OSSZ, při převodu sirotčího důchodu. Úřednice si asi myslela, že když mi bylo čerstvých osmnáct, že si na mě může vylít všechny své starosti, ale já vážně nevěděla co mám dělat a její ochota byla na bodu mrazu!!!

nedostatečná informovanost, arogantní chování,

neochota

Neochota

Neochota k zákazníkovi.

neochota pomoci a vysvětlit postup při nějakém problému, otrávené až neslušné jednání, etiketizace klientů (automatické zařazení do nesprávné sociální skupiny, menšiny apod.) na kontaktním místě sociálního odboru na MěÚ ve Světlé nad Sázavou

neochota pomoci, nepříjemné chování, někdy mám pocit, že zaměstnanci za přepážkou či v kanceláři dávají najevo, že jsou obtěžováni - přitom jsou tam pro nás, ne my pro ně :)

Neochota pomoci, poradit. Především u starších zapšklých "bab", co už jsou v důchodu a přesto si svoje míst drží zuby nehty..

neochota poradit , špatná rada díky tomu jsem přišla o peníze

neochota poradit (především před koncem pracovní doby)

neochota poradit nebo pomoci

neochota při vyřizování formulářů

neochota udělat cokoliv nad rámec jejich pracovní náplně dané smlouvou. Resp. když to nedělají ostatní, proč by měl on?

Neochota zabývat se složitějším případem

neochota, chybné informace

neochota, nepříjemnost

neochota, neznalost oboru (tj. své úřednické práce a sní souvisejících informací a dalších souvislostí)

neochota, neznalost problematiky

Neochota, úřednice dávala najevo, že ji otravuji, přitom jsem po ní jen chtěla to, co je v jejích pracovních povinnostech.

neochota,arogance

neochotu až skoro aroganci, když jsem si dovolila přijít na úřad asi 15min před koncem úředních hodin

Neporadí a myslí si, že dává peníze ze svého ( neplatí pro každého ).

Neprofesionální, arogantní a přezíravé chování, lenost a nekompetentnost.

nepříjemnost ze strany úředníka, neochota pomoci

Nepříjemnost, neochota poradit

nepříjemný a arogantní přistup, úřednice udělala prokazatelně chybu a nebyla schopná to přiznat a omluvit se

nepřílišná ochota a nesympatické chování

Nerozuměli své práci, mystifikovali účastníky apod.

Neschopnost rady a pomoci.

neuměl vysvětlit problém

neumím vyplnit složenku ve svých 24 letech a je mi to vlastně úplně jedno - proto, když nevím - tak se úředníka zeptám - ten si klepe na čelo a myslí si, že jsem retardovaný, což je mi jedno - myslím si to o něm také....

nevrlý, neochotný, ne tedy všichni :)

nevšímavost, arogance, nepříjemné jednání , ("z patra")

nevyšel mi vstříc ve věci kterou sem nutně potřeboval

nezájem o spolupráci, neochota, opovrhovanost

nezájem, neochota poradit

NEZNALÝ, NEOCHOTNÝ

odpověd neznalost zákona neomlouvá,

posílal mě od čerta k ďáblu a nikdo z nich mi nedokázal odpovědět na moji otázku

Pražská správa soc. zabezpečení,vyřizování dávek v době mého rozvodu a pobytu na mateřské

prisla jsem na spatny odbor, nespravne upresneni informaci pro nasledna rizeni - nove kolecko vyrizovani

Protivný, neochotný člověk, který se tvářil jako by ho celý svět otravoval.

přehazování úředníkama jak horký brambor z dveří do dveří.

Studijní referentka mi podala špatnou informaci o placení školného. Tudíž špatná znalost problematiky

velká neochota a přímo zloba ve vztahu k seniorce, která vůbec nerozuměla tématu a pomaleji chápala

6. Máte pozitivní zkušenost s úředníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7977,45 %77,45 %  
ne2322,55 %22,55 %  

Graf

7. Uveďte prosím jakou

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

citlivý přístup a ochotu s jakou pomohla mojí skoro 80leté tchyni vyplnit formuláře spojené s vdovským důchodem

dlouhá fronta, za půl hodiny zavíračka, úřadník trpělivě vysvětluje zákazníkovi postup řešení jeho situace

Dotyčná úřednice mi pomohla vyřešit všechny moje transakce a operace na jednom místě a vše mi srozumitelně vysvětlila.

hloupá otázka v tomto dotazníku

jednou jsem si vyzvedával peníze - a zapomněl je na přepážce - úřednice mne zavolala a upozornila - nečekal jsem to - vždyť se to stalo v ČR!!!

jsou i milí, nápomocní a vstřícní úředníci, kteří jsou ochotni pomoci i nad rámec jejich povinností

milý přístup, ochota, lidský přístup

Mou žádost mi vyřídili přednostně.

Na úřadu magistrátu udělala úřednice více, než byla její povinnost, ochotně vyslechla, poradila.

Například na poště jsem se setkala s jednou velice milou slečnou, která si očividně uvědomovala, že poskytuje služby pro mě, že díky zákazníkům má vlastně práci. Chovala se velmi ochotně, poradila mi, jak poslat balík levněji, i když jsem o této možnosti vůbec nevěděla. Za 15 let, co chodím každý den na poštu, byla toto nejpříjemnější zaměstnankyně. Kéž by takové byly všechny.

ne žádnou konkrétní, pouze dobrou zkušenost s vlídným přístupem, paní poradila, atd. asi by to tak mělo být - standard

Někteří jsou vstřícní a obětaví

Nevím jak popsat konkrétní případ, ale vždy když jsem cokoli řešila na úřadě dostalo se mi vstřícného a ochotného jednání a odpovědí na mé dotazy /prac. úřad, sociálka, zdrav poj., fin. úřad.../

nikdy jsem neměla žádný problém kdekoliv na úřadě

Občas mi někteří velmi kvalifkovaně poradili, zajímali se nadstandardně o můj případ a vůbec se chovali stylem, který napovídal, jak si uvědomují, že jsou tu pro občana. Je to případ od případu.

Ochota

Ochota a profesionalita úředníku z ČS - vždy spokojenost.

Ochota a snaha pomoci, poradit, vstřícnost

ochota a snaha poradit

ochota, empatie, odborné znalosti

ochota, milé jednání, snaha pomoci

ochotný, příjemný

okamžité vyřízení problému,

Opět na OSSZ, potvrdilo se mi, že když jsem příště šla k někomu jinému, jednání bylo na úrovni a paní mi zjistila takových informací, které podle mě ani nemusela.

paní na úřadě za mě vyplnila žádost, když jsem byla zcela bezradná

Pokud je úřednice sympatická a dokáže se i usmát, tak je hned příjemnější s ní komunikovat.

Pomoc při vyplňování žádosti

pomohli, poradili s ochotou a vlídností

pošlou vás tam kam mají - do správných dveří

Pozitivní je, když se mi úředník/úřednice věnuje, vysvětlí, co je potřeba, případně kde to dohledat, ochotně odpovídá na dotazy, přemýšlí o nejlepším řešení dané situace. A slušně pozdraví, samozřejmě.

profesionální a příjemný postup při vyřizování, milé jednání, úsměv na tváři... Ideální stav!

Přátelské jednání.

před týdnem na poště- paní byla v pátek večer velmi vstřícná a obětavá- jde vidět, že záleží na člověku a momentální situaci. Nutno podotknout, že pán přede mnou si šel na tuto úřednici stěžovat k vedení....

příjemné vyřešení problému, člověk nemusel mít strach, ostych

Příjemné vystupování, doporučení, nápomocní

příjemné vystupování, ochota, rychlost jednání.

příjemné vystupování, poradil

příjemný a vlídný přístup v Komerční bance Lysá nad Labem

Rozumněl své práci, poradil, pomohl.

rychle vyrizeni, spolehlivost, poskytnuti materialu k diplomove praci

rychlé vyřízení žádosti, pomoc s vyplňováním žádosti, vstřícnost při nedodržení termínů odevzdání žádosti

Rychlost vyřízení záležitosti

Slušnost a ochota.

slušnost, ochota a pomoc při řešení problému

Snaha poradit a vysvětlit,příjemné vystupování a jednání.

sympatické, milé chování, chuť pomoci s problémem

to jsou ti zbylí, příjemní, milí, usměvaví

trpelivost, ochotne vysvetleni, upozorneni na mozne klicky

úplná pomoc, která byla potřeba

Úřednice na finančním úřadě mi pomohla vyplnit daňové přiznaní k dani z nemovitosti.

Úředník pomohl při vyplňování formuláře

úsměv a ochota

Úsměv na tváři, výborně vše vysvětlil..

ve většině ziskových organizací, jako jsou banky, pojišťovny apod. Pravděpodobně mají větší motivaci ke slušnému jednání než na úřadech, kde jsou úředníci placeni tzv. od hodiny

velice ochotná a příjemná účatní v bazaru aut a další velice příjemné zkušenosti v kanceláři kam chodím pro přízpěvky na bezmocnost-invaliditu

věnoval se problému dle mých představ

viz otázka 5 - nejsou všichni stejní, jsou i výjimky, ale je jich málo

vstřícné, milé jednání

vstřícnost, rychlost a snaha pomoci

vstřícnost, snaha o vyřešení mé žádosti s maximálním nasazením

všechny ostatní

vyřizování občanky, placení při ověřování vysvědčení či čehosi

Vždy byli zatím vstřícní k mému problému.

vždy jsem se k nim snažil chovat slušně a laskavě a většinou mi bylo stejnou opláceno

vždy mi vyšli vstříc

vždy vyřídili, co bylo potřeba, např. pomohli mi najít hledané dokumenty a přepsat potřebná data

Zatím jsem měla to štěstí, že jsem se setkala jen se vstřícnými úředníky.

zodpovědny přístup,příjemne jednaní

8. Jak moc je pro Vás důležitý vzhled úředníka? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33736,27 %36,27 %  
42221,57 %21,57 %  
21817,65 %17,65 %  
11615,69 %15,69 %  
598,82 %8,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.89
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.09
Směrodatná odchylka:1.04
Medián:3
Modus:3

Graf

9. Jak moc je pro Vás důležitá odbornost úředníka (rozumí dané problematice)?(1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
59088,24 %88,24 %  
487,84 %7,84 %  
132,94 %2,94 %  
210,98 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.92
Minimum:4
Maximum:5
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.07
Směrodatná odchylka:0.27
Medián:5
Modus:5

Graf

10. Jak moc je pro Vás důležitý přístup k občanům? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
58179,41 %79,41 %  
41817,65 %17,65 %  
121,96 %1,96 %  
310,98 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.83
Minimum:4
Maximum:5
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.15
Směrodatná odchylka:0.38
Medián:5
Modus:5

Graf

11. Jak moc je pro Vás důležité vzdělání úředníka (VŠ, SŠ)? (1-nedůležité, 5-velmi důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34746,08 %46,08 %  
42120,59 %20,59 %  
11514,71 %14,71 %  
21211,76 %11,76 %  
576,86 %6,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.92
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.88
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:3
Modus:3

Graf

12. Jak moc je pro Vás důležité využívání informačních technologií úředníkem (elektronická komunikace, tvorba výstupů – mapy…)? (1-nedůležité, 5-velmi důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
44443,14 %43,14 %  
33029,41 %29,41 %  
52120,59 %20,59 %  
254,9 %4,9 %  
121,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.8
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.55
Směrodatná odchylka:0.74
Medián:4
Modus:4

Graf

13. Jak moc je pro Vás důležitý věk úředníka (upřednostňování starších „zkušenějších“)? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14342,16 %42,16 %  
33029,41 %29,41 %  
22221,57 %21,57 %  
443,92 %3,92 %  
532,94 %2,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.96
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.83
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:2
Modus:1

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

4. Máte negativní zkušenost s úředníky?

6. Máte pozitivní zkušenost s úředníky?

8. Jak moc je pro Vás důležitý vzhled úředníka? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

9. Jak moc je pro Vás důležitá odbornost úředníka (rozumí dané problematice)?(1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

10. Jak moc je pro Vás důležitý přístup k občanům? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

11. Jak moc je pro Vás důležité vzdělání úředníka (VŠ, SŠ)? (1-nedůležité, 5-velmi důležité)

12. Jak moc je pro Vás důležité využívání informačních technologií úředníkem (elektronická komunikace, tvorba výstupů – mapy…)? (1-nedůležité, 5-velmi důležité)

13. Jak moc je pro Vás důležitý věk úředníka (upřednostňování starších „zkušenějších“)? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

4. Máte negativní zkušenost s úředníky?

6. Máte pozitivní zkušenost s úředníky?

8. Jak moc je pro Vás důležitý vzhled úředníka? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

9. Jak moc je pro Vás důležitá odbornost úředníka (rozumí dané problematice)?(1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

10. Jak moc je pro Vás důležitý přístup k občanům? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

11. Jak moc je pro Vás důležité vzdělání úředníka (VŠ, SŠ)? (1-nedůležité, 5-velmi důležité)

12. Jak moc je pro Vás důležité využívání informačních technologií úředníkem (elektronická komunikace, tvorba výstupů – mapy…)? (1-nedůležité, 5-velmi důležité)

13. Jak moc je pro Vás důležitý věk úředníka (upřednostňování starších „zkušenějších“)? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

, H.Profil ideálního úředníka (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://profil-idealniho-urednika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.