Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Profil ideálního úředníka
Profil ideálního úředníka
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Hana |
---|---|
Šetření: | 16. 04. 2012 - 19. 04. 2012 |
Počet respondentů: | 102 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.24 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 64,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den
rádi bychom Vás požádali o vyplnění krátkého dotazníku na téma Profil ideálního úředníka. Výsledky poslouží jako podklady pro naší seminární práci na toto téma.
Časová náročnost dotazníku je přibližně 7-10 minut.
Za celý kolektiv autorů Vám děkuje
Hanka Rišlinková
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 77 | 75,49 % | 75,49 % |
muž | 25 | 24,51 % | 24,51 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
22 | 14 | 13,73 % | 13,73 % |
23 | 9 | 8,82 % | 8,82 % |
26 | 7 | 6,86 % | 6,86 % |
24 | 6 | 5,88 % | 5,88 % |
25 | 6 | 5,88 % | 5,88 % |
27 | 5 | 4,9 % | 4,9 % |
20 | 5 | 4,9 % | 4,9 % |
35 | 4 | 3,92 % | 3,92 % |
50 | 4 | 3,92 % | 3,92 % |
28 | 3 | 2,94 % | 2,94 % |
ostatní odpovědi | 39 | 38,24 % | 38,24 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 31.24 |
Minimum: | 20 |
Maximum: | 52 |
Variační rozpětí: | 32 |
Rozptyl: | 100.87 |
Směrodatná odchylka: | 10.04 |
Medián: | 27 |
Modus: | 22 |
3. Jak by měl podle Vašeho názoru vypadat ideální úředník? (vzhled, charakterové vlastnosti…)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Asi jako ideální manželka. Příjemný, profesionální, úslužný, iniciativní, oddaný svému poslání a zároveň chápající potřeby partnera (v tomto případě jiného úředníka či občana). Má-li tohle všechno, tak potom na vzhledu ani nezáleží. Narozdíl od ideální manželky však takový ideální úředník nemusí umět vařit.
Casual oblečení, upravený, plný znalostí ve svém oboru, operativní, slušný, stejný metr na všechny a samozřejmě usměvavý a milý.
Co se vzhledu týká - rozhodně upravený, včetně vlasů, u pánů upravené vousy u dam nenápadný makeup a slušně oblečený /dodržovat dress code/. Vlastnosti - ochotný, empatický, sebevědomý, inteligentní
chararker: pozitivní postoj ke klientovi, ochoten vždy vyhovět, být aktivní, pomoci vyřešit problém, příjemný vzhled: upravený, slušné chování
Ideální úředník by měl být přívětivý, schopný člověk. Měl by svým chováním a vystupováním působit sebejistě a měl by dotyčnému poskytnout kompletní servis v dané situaci (veškeré varianty řešení situace...).
Jde o to, o jakého úředníka jde, jiné jsou předpoklady pro úředníka v bance a jiné pro úředníka na sociálním odboru MěÚ. Pokud to vezmu všeobecně, tak by měl být příjemného vzhledu, působit seriózně, být slušně oblečený, upravený. Měl by znát základy efektivní komunikace, umět řešit problémy a nalézat konstruktivní řešení, měl by být trpělivý a umět naslouchat. Výhodou je určitě také empatičnost a přirozená síla osobnosti.
Komunikativní, důsledný, nekonfliktní, spolehlivý. Lehká elegance - čistý, upravený.
Komunikativní, na pohled upraven, měl by se vyznat ve své práci..
maximalni mily, i kdyby mu zrovna umirala zena, vzdy ochotny, slusne oblecen
měl by být upravený a příjemný, neměl by být arogantní, měl by umět poradit a pomoci
Měl by působit seriózně, jak vzhledem, tak chováním. Při jednání s ním bych měl mít pocit, že mi chce pomoci.
milý, ochotný pomoci
milý, ochotný, vstřícný, s nadhledem, komunikativní
Milý, usměvavý, ochotný, zainteresovaný, vzdělaný, pečlivý a hlavně profesionální.
MLADÝ, OCHOTNÝ, RYCHLÝ
na vzhledu nezáleží měl by být trpělivý, asertivní, chápající
na vzhledu nezáleží, ale měl by být příjemný, umět člověka vyslechnout, vcítit se do jeho situace a pokusit se mu pomoci, poradit
Na vzhledu příliš nezáleží, jen by neměl vypadat jako bezdomovec (špína, smrad, ...). Měl by být ochotný, usměvavý, trpělivý, ...
Na vzhledu snad ani tolik nezáleží. Především ale záleží na jeho vystupování a chování k lidem a především k ochotě řešit daný problém. Hlavně aby pro něj nebyl člověk obtížný hmyz.
nemusí mít VŠ ale aktuální informace a odbornost ve svém oboru, ochotný kdykoli pomoci - vyhledávat informace pro občana ne pouze ho přesměrovat jinam, neměl by mít nadřazené chování,
Není důležité jak vypadá, ale jaký je přístup ke klientovi a jestli své práci rozumí.
nic takového neexistuje a tedy se ani nedá popsat
obětavý, inovativní, samostatný, ochotný
oblek, stažené vlasy (v případě ženy), brýle vlastnosti: pilný, chytrý, upjatý, dodržující zákon, byrokrat
oholený, sympatický, výřečný, milý
ochotný
ochotný
Ochotný pomoci, znalý své agendy.
ochotný, příjemný, milý, empatický, odborně zdatný, upravený
Ochotný, trpělivý, lidský.. Měl by mít velký přehled ve svém poli působnosti. Na vzhledu nezáleží :-)
ochotný, vstřícný, klidný a reprezentativní
ochotný, znalý problematiky, příjeného vzhledu.
optimistický, vstřícný, znalý svého oboru, být rád v kontaktu s lidmi, na vzhledu nezáleží
pěkný, upravený, schopný a ochotný pomoci, vstřícný, vzdělaný
poctivý, ochotný pomoci, příjemný, upravený, měl by se vyznat v dané oblasti
poctivý, rychlý, ochotný, vstřícný, milý, usměvavý, spokojený, velice trpělivý
pozitivní, vyrovnaný, vstřícný, naslouchavý a hlavně inteligentní
přátelský, nenamyšlený, ochotný
Především vstřícný, profesionální, ochoten pomoci. Vzhled upravený, čisté obleční, vlasy, nehty, ne příliš mnoho makeupu, případně šperků. Menší piercing nevadí, někdy dokonce působí sympaticky. A hlavně úsměv na rtech.
příjemné jednání, úsměv, dobrá nálada, vzhled záleží na každém !
příjemně vypadající inteligentní slečna (paní), která víc o čem mluví a má zkušenosti
příjemné vystupování, sympatický vzhled, dobré vyjadřování, klidná povaha, ochotný
příjemné vystupování, upravený, vstřícný, trpělivý
Příjemný vzhled - čistý, upravený, ženy bez hlubokých výstřihů a minisukní, slušně oblečený Vlastnosti - milý, ochotný vše vysvětlit a poradit, vstřícný, mít znalosti ve svém oboru, slušné chování, aby člověk neměl pocit, že ho obtěžuje,
příjemný zevnějšek, ale není rozhodující - někdy radši šereda a příjemný, než hezoun a protivný... každopádně by měl být ochotný a nedělat zbytečně z lidí blbce...
Příjemný, milý, ochotný, pracovitý, pečlivý, svědomitý
příjemný,ochotný
přívětivé vystupování, nebo alespoň ne neurvalé.
reprezentativní vzhled (čistý, upravený,...), ochotný, milý
reprezentativní vzhled, příjemné vystupování, ochota poradit, odbornost - měl by rozumět své práci
Skromný,empatický,mít smysl pro pomoc klientovi.
slušně oblečený, optimistický, spolehlivý nezkorumpovatelný
slušně oblečený, v ideálním případě vždy usměvavý, snažící se pomoci, ikdyž jsem jen blbá blondýna
slušně upravený a oblečený, spisovná mluva, všeobecný přehled o dění
slušné vystupování, ochota poradit a pomoc, decentní oblečení
slušný a hlavně dokáže poradit a přesně informovat o daném problému, nabízí různé možnosti řešení
slušný, příjemné vystupování, ale nic přehnaného. Snažit se pomoci.
Slušný, výborný přístup k lidem, dobrý pomocník a rádce
spolehlivý, pečlivý, zodpovědný za svá rozhodnutí, příjemný
sympatický, ochotný, vzhled - upravený
Sympatický, příjemné a přátelské vystupování, důvěryhodný, férový, ochotný.
sympatický, vstřícný a ochotný
trpělivý, vstřícný, ochotný, slušně oblečený
umytý, upravený, milý, ochotný pomoci, přívětivý, trpělivý
upravený a vstřícný, svoje problémy a pocity by měl nechat doma :)
Upravený vzhled, klidná povaha, trpělivý, empatický, schopnost vyjadřovat se jasně a jednoduše, informovaný, pohotový, vstřícný.
upravený vzhled, usměvavý, příjemný, nápomocný a ochotný a empatický.
Upravený zevnějšek, čisté oblečení, příjemný hlas, slušné vystupování...
Upravený, čistý, slušný vždy a za všech okolností, ochotný, měl by umět svou agendu tak, aby ji vedl dobře a spolehlivě, čestný ...
Upravený, čistý, voňavý..., vhodně oblečený! Vstřícný, empatický, slušný a ochoten pomoci.
upravený, milý , ochotný poradit
upravený, milý, ohleduplný, vztřícný, ochotný,odborný
upravený, ochotný, profesionální
upravený, ochotný, příjemný
upraveny, prijemný ochotny znalý produktu
Upravený, příjemný, schopnost poradit..
upravený, přiměřeně oblečený, žádné výstřednosti příjemné vystupování, snahu pomoc
upravený, slušně oblečený, ochotný, usměvavý-alespoň tak, aby se pořád nemračil,
Upravený, usměvavý, měl by na nás působit příjemně a mile, měl by mít hezký vystupování a ne být arogantní a otrávený.
Upravený, vhodně oblečený, usměvavý, příjemného vystupování, trpělivý, a hlavně by měl rozumnět tomu, co dělá a znát veškerá nařízení a zákony, které se týkají jeho konkrétního zaměstnání
upraveny, vstricny, komunikativni, ochotny, vzdelany, dobre informovany, korektni
upravený, vstřícný, klidný, rozumný, aktivní
upravený, vstřícný, příjemný ve vystupování, ochotný, usměvavý, vždy 100% odborník!
Upravený, vstřícný, v dobré náladě, ochotný pomooci
Upravený,čistě a slušně oblečen /né ošoupané rifle a seprané triko/,usměvavý s příjemným vystupováním, mít snahu pomoci a poradit.
upravený,čistý,čisté boty... příjemný,schopnost vysvětlit a poradit,nebýt arogantní
Upravený,navoněný, příjemný, hezký,ochotný
Usměvavá, příjemně naladěná osobnost, ochotná pomoct, vstřícná; odborně způsobilá, pokud něco neví, snaží se zjistit, příp. odkázat na další příslušná místa.
vlídný,trpělivý,ochotný,upravený,měl by mít na řešení mého problému dostatek času
Vlídný,vzdělaný,nad věcí a mît přehled,ne nafoukaný.Nedělat chyby.Na vzhledu nezaleží.
vstřícnost a pomoc při řešení problému
vstřícný
vstřícný, ochotný
vstřícný, otevřený, usměvavý, s dobrou naladou a ochotný........
vstřícny,korektní,odborně vzdělany
vzhled - nezáleží, no i když ... měl by slušně vypadat, charakterové vlastnosti - schopný, společensky vystupující, usměvavý
vzhled - upravený charakter - milý, vstřícný, empatický,ochotný vyslechnout a pomoci, ale i rázný, asertivní
vzhled hlavně upravený a čistý. Vlastnosti- milý, usměvavý, proklientský a nic nevnucující!!!!!
Vzhled nehraje až tak roli, ale měl by vypadat upraveně a čistě. Důležité je, aby působil příjemně a ochotně.
vzhledu příjemného a upraveného, chování vlídného a ochotného
vztřícný, příjemný
zodpovědný, upravený, vstřícný
4. Máte negativní zkušenost s úředníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 63 | 61,76 % | 61,76 % |
ne | 39 | 38,24 % | 38,24 % |
5. Uveďte prosím jakou
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
agrese, neprofesionální chování
arogance
arogance, nezájem
Arogance, pocit, že ji obtěžuji
arogantní a povýšené chování
Arogantní jednání
arogantní jednání, neochota (vysloveně ho obtěžovalo v úřední den, že stojí lidi na chodbě před kanceláří a čekají až bude mít čas je přijmout...)
arogantni, neznali zakon, neochotni
česká spořitelna- vnucují a ovlivňují klienty podle toho, co zrovna vedení chce- samotný poradce za to nemůže, ale dnes si nemůže dovolit stavit se na zadní
Hození dokumentů se slovy: tady to vyplňte, neochota poradit, vizáž-už zase otravujete,,
Chyby které udélají jsou nevratné.Nepřijemní.
křičí, zapáchají
naprostý nezájem řešit nestandardní problém, jednání jako s "onucí"
Neadekvátní jednání na OSSZ, při převodu sirotčího důchodu. Úřednice si asi myslela, že když mi bylo čerstvých osmnáct, že si na mě může vylít všechny své starosti, ale já vážně nevěděla co mám dělat a její ochota byla na bodu mrazu!!!
nedostatečná informovanost, arogantní chování,
neochota
Neochota
Neochota k zákazníkovi.
neochota pomoci a vysvětlit postup při nějakém problému, otrávené až neslušné jednání, etiketizace klientů (automatické zařazení do nesprávné sociální skupiny, menšiny apod.) na kontaktním místě sociálního odboru na MěÚ ve Světlé nad Sázavou
neochota pomoci, nepříjemné chování, někdy mám pocit, že zaměstnanci za přepážkou či v kanceláři dávají najevo, že jsou obtěžováni - přitom jsou tam pro nás, ne my pro ně :)
Neochota pomoci, poradit. Především u starších zapšklých "bab", co už jsou v důchodu a přesto si svoje míst drží zuby nehty..
neochota poradit , špatná rada díky tomu jsem přišla o peníze
neochota poradit (především před koncem pracovní doby)
neochota poradit nebo pomoci
neochota při vyřizování formulářů
neochota udělat cokoliv nad rámec jejich pracovní náplně dané smlouvou. Resp. když to nedělají ostatní, proč by měl on?
Neochota zabývat se složitějším případem
neochota, chybné informace
neochota, nepříjemnost
neochota, neznalost oboru (tj. své úřednické práce a sní souvisejících informací a dalších souvislostí)
neochota, neznalost problematiky
Neochota, úřednice dávala najevo, že ji otravuji, přitom jsem po ní jen chtěla to, co je v jejích pracovních povinnostech.
neochota,arogance
neochotu až skoro aroganci, když jsem si dovolila přijít na úřad asi 15min před koncem úředních hodin
Neporadí a myslí si, že dává peníze ze svého ( neplatí pro každého ).
Neprofesionální, arogantní a přezíravé chování, lenost a nekompetentnost.
nepříjemnost ze strany úředníka, neochota pomoci
Nepříjemnost, neochota poradit
nepříjemný a arogantní přistup, úřednice udělala prokazatelně chybu a nebyla schopná to přiznat a omluvit se
nepřílišná ochota a nesympatické chování
Nerozuměli své práci, mystifikovali účastníky apod.
Neschopnost rady a pomoci.
neuměl vysvětlit problém
neumím vyplnit složenku ve svých 24 letech a je mi to vlastně úplně jedno - proto, když nevím - tak se úředníka zeptám - ten si klepe na čelo a myslí si, že jsem retardovaný, což je mi jedno - myslím si to o něm také....
nevrlý, neochotný, ne tedy všichni :)
nevšímavost, arogance, nepříjemné jednání , ("z patra")
nevyšel mi vstříc ve věci kterou sem nutně potřeboval
nezájem o spolupráci, neochota, opovrhovanost
nezájem, neochota poradit
NEZNALÝ, NEOCHOTNÝ
odpověd neznalost zákona neomlouvá,
posílal mě od čerta k ďáblu a nikdo z nich mi nedokázal odpovědět na moji otázku
Pražská správa soc. zabezpečení,vyřizování dávek v době mého rozvodu a pobytu na mateřské
prisla jsem na spatny odbor, nespravne upresneni informaci pro nasledna rizeni - nove kolecko vyrizovani
Protivný, neochotný člověk, který se tvářil jako by ho celý svět otravoval.
přehazování úředníkama jak horký brambor z dveří do dveří.
Studijní referentka mi podala špatnou informaci o placení školného. Tudíž špatná znalost problematiky
velká neochota a přímo zloba ve vztahu k seniorce, která vůbec nerozuměla tématu a pomaleji chápala
6. Máte pozitivní zkušenost s úředníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 79 | 77,45 % | 77,45 % |
ne | 23 | 22,55 % | 22,55 % |
7. Uveďte prosím jakou
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
citlivý přístup a ochotu s jakou pomohla mojí skoro 80leté tchyni vyplnit formuláře spojené s vdovským důchodem
dlouhá fronta, za půl hodiny zavíračka, úřadník trpělivě vysvětluje zákazníkovi postup řešení jeho situace
Dotyčná úřednice mi pomohla vyřešit všechny moje transakce a operace na jednom místě a vše mi srozumitelně vysvětlila.
hloupá otázka v tomto dotazníku
jednou jsem si vyzvedával peníze - a zapomněl je na přepážce - úřednice mne zavolala a upozornila - nečekal jsem to - vždyť se to stalo v ČR!!!
jsou i milí, nápomocní a vstřícní úředníci, kteří jsou ochotni pomoci i nad rámec jejich povinností
milý přístup, ochota, lidský přístup
Mou žádost mi vyřídili přednostně.
Na úřadu magistrátu udělala úřednice více, než byla její povinnost, ochotně vyslechla, poradila.
Například na poště jsem se setkala s jednou velice milou slečnou, která si očividně uvědomovala, že poskytuje služby pro mě, že díky zákazníkům má vlastně práci. Chovala se velmi ochotně, poradila mi, jak poslat balík levněji, i když jsem o této možnosti vůbec nevěděla. Za 15 let, co chodím každý den na poštu, byla toto nejpříjemnější zaměstnankyně. Kéž by takové byly všechny.
ne žádnou konkrétní, pouze dobrou zkušenost s vlídným přístupem, paní poradila, atd. asi by to tak mělo být - standard
Někteří jsou vstřícní a obětaví
Nevím jak popsat konkrétní případ, ale vždy když jsem cokoli řešila na úřadě dostalo se mi vstřícného a ochotného jednání a odpovědí na mé dotazy /prac. úřad, sociálka, zdrav poj., fin. úřad.../
nikdy jsem neměla žádný problém kdekoliv na úřadě
Občas mi někteří velmi kvalifkovaně poradili, zajímali se nadstandardně o můj případ a vůbec se chovali stylem, který napovídal, jak si uvědomují, že jsou tu pro občana. Je to případ od případu.
Ochota
Ochota a profesionalita úředníku z ČS - vždy spokojenost.
Ochota a snaha pomoci, poradit, vstřícnost
ochota a snaha poradit
ochota, empatie, odborné znalosti
ochota, milé jednání, snaha pomoci
ochotný, příjemný
okamžité vyřízení problému,
Opět na OSSZ, potvrdilo se mi, že když jsem příště šla k někomu jinému, jednání bylo na úrovni a paní mi zjistila takových informací, které podle mě ani nemusela.
paní na úřadě za mě vyplnila žádost, když jsem byla zcela bezradná
Pokud je úřednice sympatická a dokáže se i usmát, tak je hned příjemnější s ní komunikovat.
Pomoc při vyplňování žádosti
pomohli, poradili s ochotou a vlídností
pošlou vás tam kam mají - do správných dveří
Pozitivní je, když se mi úředník/úřednice věnuje, vysvětlí, co je potřeba, případně kde to dohledat, ochotně odpovídá na dotazy, přemýšlí o nejlepším řešení dané situace. A slušně pozdraví, samozřejmě.
profesionální a příjemný postup při vyřizování, milé jednání, úsměv na tváři... Ideální stav!
Přátelské jednání.
před týdnem na poště- paní byla v pátek večer velmi vstřícná a obětavá- jde vidět, že záleží na člověku a momentální situaci. Nutno podotknout, že pán přede mnou si šel na tuto úřednici stěžovat k vedení....
příjemné vyřešení problému, člověk nemusel mít strach, ostych
Příjemné vystupování, doporučení, nápomocní
příjemné vystupování, ochota, rychlost jednání.
příjemné vystupování, poradil
příjemný a vlídný přístup v Komerční bance Lysá nad Labem
Rozumněl své práci, poradil, pomohl.
rychle vyrizeni, spolehlivost, poskytnuti materialu k diplomove praci
rychlé vyřízení žádosti, pomoc s vyplňováním žádosti, vstřícnost při nedodržení termínů odevzdání žádosti
Rychlost vyřízení záležitosti
Slušnost a ochota.
slušnost, ochota a pomoc při řešení problému
Snaha poradit a vysvětlit,příjemné vystupování a jednání.
sympatické, milé chování, chuť pomoci s problémem
to jsou ti zbylí, příjemní, milí, usměvaví
trpelivost, ochotne vysvetleni, upozorneni na mozne klicky
úplná pomoc, která byla potřeba
Úřednice na finančním úřadě mi pomohla vyplnit daňové přiznaní k dani z nemovitosti.
Úředník pomohl při vyplňování formuláře
úsměv a ochota
Úsměv na tváři, výborně vše vysvětlil..
ve většině ziskových organizací, jako jsou banky, pojišťovny apod. Pravděpodobně mají větší motivaci ke slušnému jednání než na úřadech, kde jsou úředníci placeni tzv. od hodiny
velice ochotná a příjemná účatní v bazaru aut a další velice příjemné zkušenosti v kanceláři kam chodím pro přízpěvky na bezmocnost-invaliditu
věnoval se problému dle mých představ
viz otázka 5 - nejsou všichni stejní, jsou i výjimky, ale je jich málo
vstřícné, milé jednání
vstřícnost, rychlost a snaha pomoci
vstřícnost, snaha o vyřešení mé žádosti s maximálním nasazením
všechny ostatní
vyřizování občanky, placení při ověřování vysvědčení či čehosi
Vždy byli zatím vstřícní k mému problému.
vždy jsem se k nim snažil chovat slušně a laskavě a většinou mi bylo stejnou opláceno
vždy mi vyšli vstříc
vždy vyřídili, co bylo potřeba, např. pomohli mi najít hledané dokumenty a přepsat potřebná data
Zatím jsem měla to štěstí, že jsem se setkala jen se vstřícnými úředníky.
zodpovědny přístup,příjemne jednaní
8. Jak moc je pro Vás důležitý vzhled úředníka? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 37 | 36,27 % | 36,27 % |
4 | 22 | 21,57 % | 21,57 % |
2 | 18 | 17,65 % | 17,65 % |
1 | 16 | 15,69 % | 15,69 % |
5 | 9 | 8,82 % | 8,82 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.89 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.09 |
Směrodatná odchylka: | 1.04 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
9. Jak moc je pro Vás důležitá odbornost úředníka (rozumí dané problematice)?(1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 90 | 88,24 % | 88,24 % |
4 | 8 | 7,84 % | 7,84 % |
1 | 3 | 2,94 % | 2,94 % |
2 | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.92 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.07 |
Směrodatná odchylka: | 0.27 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
10. Jak moc je pro Vás důležitý přístup k občanům? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 81 | 79,41 % | 79,41 % |
4 | 18 | 17,65 % | 17,65 % |
1 | 2 | 1,96 % | 1,96 % |
3 | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.83 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.15 |
Směrodatná odchylka: | 0.38 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
11. Jak moc je pro Vás důležité vzdělání úředníka (VŠ, SŠ)? (1-nedůležité, 5-velmi důležité)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 47 | 46,08 % | 46,08 % |
4 | 21 | 20,59 % | 20,59 % |
1 | 15 | 14,71 % | 14,71 % |
2 | 12 | 11,76 % | 11,76 % |
5 | 7 | 6,86 % | 6,86 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.92 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.88 |
Směrodatná odchylka: | 0.94 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
12. Jak moc je pro Vás důležité využívání informačních technologií úředníkem (elektronická komunikace, tvorba výstupů – mapy…)? (1-nedůležité, 5-velmi důležité)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 44 | 43,14 % | 43,14 % |
3 | 30 | 29,41 % | 29,41 % |
5 | 21 | 20,59 % | 20,59 % |
2 | 5 | 4,9 % | 4,9 % |
1 | 2 | 1,96 % | 1,96 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.8 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.55 |
Směrodatná odchylka: | 0.74 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
13. Jak moc je pro Vás důležitý věk úředníka (upřednostňování starších „zkušenějších“)? (1-nedůležitý, 5-velmi důležitý)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 43 | 42,16 % | 42,16 % |
3 | 30 | 29,41 % | 29,41 % |
2 | 22 | 21,57 % | 21,57 % |
4 | 4 | 3,92 % | 3,92 % |
5 | 3 | 2,94 % | 2,94 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.96 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.83 |
Směrodatná odchylka: | 0.91 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.