Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Profil klienta CK Fisher a spokojenost s jejími službami

Profil klienta CK Fisher a spokojenost s jejími službami

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Griebaumová
Šetření:03. 04. 2012 - 01. 05. 2012
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V rámci mého studia na vysoké škole se zabývám marketingovým výzkumem, který je zaměřen na názory klientů cestovní kanceláře Fisher. 

 

Proto bych byla velice ráda, kdyby tento dotazník vyplnili všichni, kdo mají s CK Fisher zkušenosti, nebo ji jednoduše znají.

 

Předem moc děkuji :)

Odpovědi respondentů

1. O CK Fisher jsem se dozvěděl(a):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z novin nebo časopisu, z reklamy v TV1230 %30 %  
jinak820 %20 %  
z internetu615 %15 %  
z výlohy CK615 %15 %  
z kalatogu CK Fisher410 %10 %  
od známých/příbuzných410 %10 %  

Graf

2. S CK Fisher jsem cestoval(a):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
necestoval(a)2050 %50 %  
1-2krát1435 %35 %  
3-4krát512,5 %12,5 %  
5krát a více12,5 %2,5 %  

Graf

3. Napište všechny cílové země, do kterých jste cestovali s CK Fisher:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

Egypt, Tunis, Chorvatsko

Fuerteventura, Gran Canaria, Tenerife, Lanzarote

chorvatsko

Kanárské ostrovy, Corfu

Kréta

kypr, djerba, tunis, řecko

Mallorca

necestovala

necestovala

necestovala jsem

necestovala jsem s CK Fisher

Necestovala jsem.

německo, itálie, španělsko

nic

Nikam

nikam

nikam

nikde

Österreich

Outland

recko

Řecko

Řecko

Řecko

Řecko

SPANELSKO

Španělsko

Španělsko - Gran Canaria Řecko - Kréta

Španělsko, Turecko

Turecko

Turecko, Kréta, Chorvatsko, Mallorca

Turecko, Španělsko

žádná

žádná

žádná

žádná

žádné

Žádné

4. Napište cílovou destinaci, kam byste se rádi s CK Fisher podívali, ale která není v jejich nabídce:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Asijské země.

Atlantis

austrálie, nový zéland

Austrálie, Střední Amerika

cookovy ostrovy

Emiráty, ale tuším, že v nabídce jsou.

Florida

Francie

Island

Island

Itálie

karibik

kena

Keňa

martinik

necestovala bych

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím co je v jejich nabídce

nevím, myslím, že mají všechny země kam bych se chtěla podívat

nic

nikam

nikam

nikam

Nový zéland

Peru

Poznávací zájezd po českých horách

s CK FISCHER nikam

Singapore

uz nikam

už nikam

Už nikam.

všechny destinace co mě zajímají mají v nabídce

5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Služeb animátorů jste využil(a):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyužil(a)3075 %75 %  
pro děti820 %20 %  
pro dospělé25 %5 %  

Graf

8. Napiště prosím Vaše připomínky a návrhy na zlepšení služeb CK Fisher:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

česky nebo mluvící delegáti na vzdálenějších místech, ne místní lidé, ale kvalifikovaní a proškolení pracovníci

kupovala jsme jejich zájezd přes CA a když jsem volala abych se na něco zptala byla paní operátorka velmi nepříjemná, že mám komunikovat pouze s prodejcem, že je nezajímám.

nemohu posoudit

nižší ceny zájezdů

protože jsem necestovala s touto CK nemohu posoudit

rozhodně zlepšit přístup delegátů..několikrát se stalo, že přijel min. o hodinu dýl, než byl smluvený termín nebo vůbec, aniž by podal nějakou omluvu a poskytl náhradní termín

v očekávání od tak velké společnosti bych neočekával let s nizkonákladovkou .. viz problém se zpožděním odletu.

vie informovanosti klientum

vlastní doprava na letiště v Praze ( z Brna )

zlevnit

zlevnit ceny - mám pocit, že se platí spíše za značku než samotný zájezd

zrušit CK FISCHER (ano, píše se Fischer a néé Fisher!!!)

9. Co u Vás rozhoduje při koupi zájezdu? (maximálně 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena zájezdu3382,5 %82,5 %  
dobrá zkušenost2152,5 %52,5 %  
slevy (LastMinute, FirstMinute)1435 %35 %  
služby CK1230 %30 %  
šíře nabídky1127,5 %27,5 %  
doporučení os známých/příbuzných820 %20 %  
jiné25 %5 %  
reklama25 %5 %  

Graf

10. Kolik peněz na osobu jste ochotni utratit za Vaši dovolenou?:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 - 15 000 Kč1435 %35 %  
do 10 000 Kč 1230 %30 %  
15 000 - 20 000 Kč922,5 %22,5 %  
20 000 Kč a víc512,5 %12,5 %  

Graf

11. Doporučili byste CK Fisher svým známým?:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2767,5 %67,5 %  
ne1332,5 %32,5 %  

Graf

12. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3485 %85 %  
muž615 %15 %  

Graf

13. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25let3382,5 %82,5 %  
36 - 45let37,5 %7,5 %  
26 - 35let37,5 %7,5 %  
46 - 55let12,5 %2,5 %  

Graf

14. Vaše vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2767,5 %67,5 %  
vysokoškolské1332,5 %32,5 %  

Graf

15. Vaše měsíční hrubá mzda v Kč:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0002562,5 %62,5 %  
10 000 - 20 0001025 %25 %  
20 000 - 30 00037,5 %7,5 %  
nad 30 00025 %5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. S CK Fisher jsem cestoval(a):

  • odpověď necestoval(a):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka fakultativních výletů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné znalosti delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajištění a kvalita dopravy=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:

5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?

  • odpověď informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
  • odpověď ochota prodejce=nemohu posoudit:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
  • odpověď rozsah nabídky=nemohu posoudit:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:

6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:

  • odpověď informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka fakultativních výletů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné znalosti delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajištění a kvalita dopravy=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
  • odpověď kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka fakultativních výletů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné znalosti delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajištění a kvalita dopravy=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
  • odpověď kvalita ubytování=nemohu posoudit:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka fakultativních výletů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné znalosti delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajištění a kvalita dopravy=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
  • odpověď nabídka animačních programů=nemohu posoudit:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka fakultativních výletů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné znalosti delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajištění a kvalita dopravy=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota a přístup animátorů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
  • odpověď nabídka fakultativních výletů=nemohu posoudit:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné znalosti delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajištění a kvalita dopravy=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
  • odpověď odborné znalosti delegáta/průvodce=nemohu posoudit:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka fakultativních výletů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajištění a kvalita dopravy=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
  • odpověď ochota a přístup animátorů=nemohu posoudit:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka animačních programů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka fakultativních výletů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné znalosti delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajištění a kvalita dopravy=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
  • odpověď ochota delegáta/průvodce=nemohu posoudit:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka fakultativních výletů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné znalosti delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajištění a kvalita dopravy=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
  • odpověď zajištění a kvalita dopravy=nemohu posoudit:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost pracovníků CK=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota prodejce=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky=nemohu posoudit na otázku 5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informovanost o potřebných záležitostech předem=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita stravování v ubytovacím zařízení=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ubytování=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka fakultativních výletů=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné znalosti delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota delegáta/průvodce=nemohu posoudit na otázku 6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. O CK Fisher jsem se dozvěděl(a):

2. S CK Fisher jsem cestoval(a):

5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?

6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:

7. Služeb animátorů jste využil(a):

9. Co u Vás rozhoduje při koupi zájezdu? (maximálně 3 odpovědi)

10. Kolik peněz na osobu jste ochotni utratit za Vaši dovolenou?:

11. Doporučili byste CK Fisher svým známým?:

12. Vaše pohlaví

13. Váš věk:

14. Vaše vzdělání:

15. Vaše měsíční hrubá mzda v Kč:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. O CK Fisher jsem se dozvěděl(a):

2. S CK Fisher jsem cestoval(a):

5. Jak jste byli při nákupu zájezdu spokojeni?

6. Ohodňoťte Váš zájezd s CK Fisher:

7. Služeb animátorů jste využil(a):

9. Co u Vás rozhoduje při koupi zájezdu? (maximálně 3 odpovědi)

10. Kolik peněz na osobu jste ochotni utratit za Vaši dovolenou?:

11. Doporučili byste CK Fisher svým známým?:

12. Vaše pohlaví

13. Váš věk:

14. Vaše vzdělání:

15. Vaše měsíční hrubá mzda v Kč:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Griebaumová, P.Profil klienta CK Fisher a spokojenost s jejími službami (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://profil-klienta-ck-fisher-a-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.