Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Profil zákazníka v hotelovom zariadení

Profil zákazníka v hotelovom zariadení

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Urbanova
Šetření:20. 02. 2015 - 09. 04. 2015
Počet respondentů:93
Počet otázek (max/průměr):25 / 25
Použité ochrany:funkční email
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotázník je pomôckou k spracovaniu bakalárskej práce! 

Odpovědi respondentů

1. Účelom Vašej návštevy ubytovacieho zariadenia je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rekreácia - wellnes6367,74 %67,74 %  
rodinná dovolenka1920,43 %20,43 %  
iné44,3 %4,3 %  
bussines – obchodný22,15 %2,15 %  
někdy rekreace, jindy rodinná dovolená a jindy pracovní cesta11,08 %1,08 %  
rekreační i pracovní cesty11,08 %1,08 %  
ubytování na cestách11,08 %1,08 %  
Dovolenka11,08 %1,08 %  
různé11,08 %1,08 %  

Graf

2. S kým cestujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
partner/ka4346,24 %46,24 %  
priatelia2122,58 %22,58 %  
rodina s deťmi1516,13 %16,13 %  
sám/sama88,6 %8,6 %  
iné11,08 %1,08 %  
na pracovní cesty sama, jinak s přáteli či rodinoou11,08 %1,08 %  
ako kedy, raz s partnerom, inokedy s priateľmi11,08 %1,08 %  
rodinou i přáteli11,08 %1,08 %  
priatelia, partnerka11,08 %1,08 %  
různé11,08 %1,08 %  

Graf

3. Ovplyvňuje Vás cena zariadení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno7883,87 %83,87 %  
ani nie1415,05 %15,05 %  
nie11,08 %1,08 %  

Graf

4. Aký typ ubytovacieho zariadenia preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
menšie hotely3133,33 %33,33 %  
hotelový reťazec – veľké hotely2425,81 %25,81 %  
penzión2021,51 %21,51 %  
horské chaty - chaty v prírode1111,83 %11,83 %  
ako kedy11,08 %1,08 %  
to samozřejmě záleží na účelu cesty, nedá se zobecnit11,08 %1,08 %  
záleží na typu cesty, malé i velké hotely11,08 %1,08 %  
Apartmanove domy11,08 %1,08 %  
Záleží na okolnosti, místních podmínkách, kvalitě ubytování a ceně11,08 %1,08 %  
iné11,08 %1,08 %  
Horské chaty a dovolenkové komplexy11,08 %1,08 %  

Graf

5. S výberom zariadení Vám pomáha?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové portály5053,76 %53,76 %  
sám/ sama2729,03 %29,03 %  
rady priateľov1313,98 %13,98 %  
cestovná kancelária / agentúra33,23 %3,23 %  

Graf

6. Navštevujete siete - reťazce hotelov aj v iných krajinách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno5458,06 %58,06 %  
nezáleží mi na tom2021,51 %21,51 %  
nie1920,43 %20,43 %  

Graf

7. Aké dlhé sú Vaše pobyty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
predĺžený víkend3537,63 %37,63 %  
týždeň2324,73 %24,73 %  
týždeň a viac2021,51 %21,51 %  
1-2 dni1111,83 %11,83 %  
2 týždne a viac33,23 %3,23 %  
týden11,08 %1,08 %  

Graf

8. Čo na Vás vplýva ako prvé pri príchode do ubytovacieho zariadenia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzhľad zariadenia a okolie6064,52 %64,52 %  
personál1718,28 %18,28 %  
recepcia77,53 %7,53 %  
Lobby66,45 %6,45 %  
první dojem po vstupu11,08 %1,08 %  
vzhled zařízení a okolí11,08 %1,08 %  
vše dohromady11,08 %1,08 %  

Graf

9. Ovplyvňuje Vás správanie hotelového personálu - ochota a zdvorilosť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, spríjemní mi to pobyt8995,7 %95,7 %  
nepremýšľal/a som nad tým22,15 %2,15 %  
áno spríjemní mi to pobyt11,08 %1,08 %  
ano, zpříjemní mi to pobyt11,08 %1,08 %  

Graf

10. Vyžadujete aby Vás personál hotela pri Check-in oboznámil s ponukou hotelových služieb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno5761,29 %61,29 %  
neviem1920,43 %20,43 %  
nie – obťažuje ma to1617,2 %17,2 %  
ano11,08 %1,08 %  

Graf

11. Ovplyvňuje Vás servis zamestnancov pri riešení formalít – manažment, housekeeping, barmani, čašníci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno – hľadím na správanie zamestnancov7984,95 %84,95 %  
nie77,53 %7,53 %  
neviem66,45 %6,45 %  
ano - hledím na chování zaměstnanců11,08 %1,08 %  

Graf

12. Vraciate naspať do toho istého ubytovacieho zariadenia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno6569,89 %69,89 %  
nie2729,03 %29,03 %  
ano11,08 %1,08 %  

Graf

13. Ako ste sa o zariadení dozvedeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
web7479,57 %79,57 %  
od známých99,68 %9,68 %  
Cestovná kancelária/ agentúra77,53 %7,53 %  
tlač a média22,15 %2,15 %  
Cestovní kancelář / agentura11,08 %1,08 %  

Graf

14. Ako ste si zariadenie zarezervovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet – webové portály4952,69 %52,69 %  
web stránka hotelu2324,73 %24,73 %  
telefonicky1516,13 %16,13 %  
osobne11,08 %1,08 %  
iné11,08 %1,08 %  
cez cestovnu agenturu11,08 %1,08 %  
email11,08 %1,08 %  
telefonicky, přes web11,08 %1,08 %  
osobně11,08 %1,08 %  

Graf

15. Oboznámili ste s ponukou ubytovacieho zariadenia už pred návštevou? Ako?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webová stránka zariadenia8288,17 %88,17 %  
priamo na recepcii44,3 %4,3 %  
telefonicky33,23 %3,23 %  
referencie od známych33,23 %3,23 %  
webová stránka zařízení11,08 %1,08 %  

Graf

16. Ovplyvňujú Vás hodnotenia predchádzajúcich návštevníkov daného zariadenia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno7378,49 %78,49 %  
nie1212,9 %12,9 %  
neviem77,53 %7,53 %  
ano11,08 %1,08 %  

Graf

17. Kde si hodnotenia zisťujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
booking2425,81 %25,81 %  
tripadvisor2425,81 %25,81 %  
iné1718,28 %18,28 %  
nepozerám1617,2 %17,2 %  
hotels88,6 %8,6 %  
kombinacia viacerych11,08 %1,08 %  
od znýmých11,08 %1,08 %  
tripadvisor11,08 %1,08 %  
sama,vlastní zkušeností a buď se pak vrátím,nebo už tam nikdy nepřijedu11,08 %1,08 %  

Graf

18. Ovplyvňuje Vás reklama (média, tlač, či iný zdroj) pri zakúpení pobytu v zariadení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani nie4245,16 %45,16 %  
áno2830,11 %30,11 %  
nie, reklama ma neovplyvňuje2223,66 %23,66 %  
ne, reklama mě neovlivňuje11,08 %1,08 %  

Graf

19. Vyberáte si ubytovacie zariadenie s reštauráciou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno4548,39 %48,39 %  
nezáleží mi na tom4144,09 %44,09 %  
nie66,45 %6,45 %  
ano11,08 %1,08 %  

Graf

20. Preferujete typ stravovania?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
polpenzia2931,18 %31,18 %  
all inclusive – plná penzia2729,03 %29,03 %  
len raňajky2122,58 %22,58 %  
iné66,45 %6,45 %  
bez stravy66,45 %6,45 %  
podľa krajiny, hotela,...11,08 %1,08 %  
opět záleží na účelu cesty, na dovolené u moře chci minimálně polopenzi, na pracovní cestě stačí snídaně, na horské chatě na prodloužený víkend je ideální také polopenze, na chatě přes léto si vaříme společně sami. 11,08 %1,08 %  
all inclusive - plná penze11,08 %1,08 %  
Ak idem cez cestovku tak sa snazim objednat all inclusive pre pobyty pri mori. Ak si robim booking sam a cestujem bez cestovky, v hoteli si booknem len ranajky ak su dostupne ine lokalne moznosti stravovania.11,08 %1,08 %  

Graf

21. Ovplyvňuje Vás značka produktov podávaných v zariadení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani nie4649,46 %49,46 %  
nie3133,33 %33,33 %  
áno1212,9 %12,9 %  
neviem33,23 %3,23 %  
ne11,08 %1,08 %  

Graf

22. Aká je Vaša národnosť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slovenská4750,54 %50,54 %  
Česká4447,31 %47,31 %  
Kazašská11,08 %1,08 %  
Česká a Nizozemská11,08 %1,08 %  

Graf

23. Váš status je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zamestanec4750,54 %50,54 %  
študent3638,71 %38,71 %  
iné55,38 %5,38 %  
student/zamestnanec11,08 %1,08 %  
nezamestnaný11,08 %1,08 %  
student11,08 %1,08 %  
dôchodca11,08 %1,08 %  
osvč11,08 %1,08 %  

Graf

24. Váš vek je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-254447,31 %47,31 %  
26-352324,73 %24,73 %  
36-501920,43 %20,43 %  
50 a viac66,45 %6,45 %  
0-2511,08 %1,08 %  

Graf

25. Pohlavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6670,97 %70,97 %  
muž2627,96 %27,96 %  
žena11,08 %1,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Urbanova, M.Profil zákazníka v hotelovom zariadení (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://profil-zakaznika-v-hotelovom.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.