Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Projects in English lessons

Projects in English lessons

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Hofschneiderová
Šetření:20. 03. 2011 - 03. 04. 2011
Počet respondentů:59
Počet otázek (max/průměr):5 / 5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dear Sir or Madame,

My name is Hana Hofschneiderová and I am a student of the Faculty of Education at Palacky University in Olomouc.

The questionaire concerns project work during lessons. Even if you do not have any experience with projects in lessons, I would be grateful if you could fill in your opinion.

If you have any questions please do not hesitate to contact me on: hofschneiderova@seznam.cz.


Thank you very much for your help.


Mgr. Hana Hofschneiderová
 

Odpovědi respondentů

1. What kind of pupils is the inclusion of projects interesting for?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
all of the pupils (good, average and weak as well)4169,49 %69,49 %  
good and average pupils1423,73 %23,73 %  
ONLY for good ones35,08 %5,08 %  
none of the pupils11,69 %1,69 %  

Graf

2. Can projects be used for teaching with cross-curriculum relationships?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes5491,53 %91,53 %  
No46,78 %6,78 %  
Have no idea11,69 %1,69 %  

Graf

3. What does the inclusion of projects offer to the pupils?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a better chance to use their learned language skills in practice4983,05 %83,05 %  
an opportunity to learn something interesting3559,32 %59,32 %  
escape from the routine of English lessons3457,63 %57,63 %  
a chance to express themselves3254,24 %54,24 %  
discover something new3254,24 %54,24 %  
an opportunity to work with the computer1525,42 %25,42 %  
anything else - specify in "DISKUSE K TÉMATU"11,69 %1,69 %  

Graf

4. How many extra lessons does the inclusion of projects require?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
no extra lessons – projects can be included in standard lessons3661,02 %61,02 %  
1 or 2 a month1728,81 %28,81 %  
1 a week58,47 %8,47 %  
depend on kind of project. Can be 1, 2, 3 a month 11,69 %1,69 %  

Graf

5. Which outcomes set in FEP can projects help to fulfil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
create simple sentences and short texts 4067,8 %67,8 %  
make himself/herself understood in a simple manner in common everyday situations 3661,02 %61,02 %  
understand the content of simple texts 3457,63 %57,63 %  
use a bilingual dictionary 3152,54 %52,54 %  
understand simple conversation2949,15 %49,15 %  
participate actively in a simple conversation 2644,07 %44,07 %  
request simple information 2542,37 %42,37 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. What kind of pupils is the inclusion of projects interesting for?

2. Can projects be used for teaching with cross-curriculum relationships?

3. What does the inclusion of projects offer to the pupils?

4. How many extra lessons does the inclusion of projects require?

5. Which outcomes set in FEP can projects help to fulfil?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. What kind of pupils is the inclusion of projects interesting for?

2. Can projects be used for teaching with cross-curriculum relationships?

3. What does the inclusion of projects offer to the pupils?

4. How many extra lessons does the inclusion of projects require?

5. Which outcomes set in FEP can projects help to fulfil?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hofschneiderová, H.Projects in English lessons (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://projects-in-english-lessons.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.