Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Projects in English lessons
Projects in English lessons
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Hana Hofschneiderová |
---|---|
Šetření: | 20. 03. 2011 - 03. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 59 |
Počet otázek (max/průměr): | 5 / 5 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:15 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dear Sir or Madame,
My name is Hana Hofschneiderová and I am a student of the Faculty of Education at Palacky University in Olomouc.
The questionaire concerns project work during lessons. Even if you do not have any experience with projects in lessons, I would be grateful if you could fill in your opinion.
If you have any questions please do not hesitate to contact me on: hofschneiderova@seznam.cz.
Thank you very much for your help.
Mgr. Hana Hofschneiderová
Odpovědi respondentů
1. What kind of pupils is the inclusion of projects interesting for?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
all of the pupils (good, average and weak as well) | 41 | 69,49 % | 69,49 % |
good and average pupils | 14 | 23,73 % | 23,73 % |
ONLY for good ones | 3 | 5,08 % | 5,08 % |
none of the pupils | 1 | 1,69 % | 1,69 % |
2. Can projects be used for teaching with cross-curriculum relationships?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Yes | 54 | 91,53 % | 91,53 % |
No | 4 | 6,78 % | 6,78 % |
Have no idea | 1 | 1,69 % | 1,69 % |
3. What does the inclusion of projects offer to the pupils?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
a better chance to use their learned language skills in practice | 49 | 83,05 % | 83,05 % |
an opportunity to learn something interesting | 35 | 59,32 % | 59,32 % |
escape from the routine of English lessons | 34 | 57,63 % | 57,63 % |
a chance to express themselves | 32 | 54,24 % | 54,24 % |
discover something new | 32 | 54,24 % | 54,24 % |
an opportunity to work with the computer | 15 | 25,42 % | 25,42 % |
anything else - specify in "DISKUSE K TÉMATU" | 1 | 1,69 % | 1,69 % |
4. How many extra lessons does the inclusion of projects require?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
no extra lessons – projects can be included in standard lessons | 36 | 61,02 % | 61,02 % |
1 or 2 a month | 17 | 28,81 % | 28,81 % |
1 a week | 5 | 8,47 % | 8,47 % |
depend on kind of project. Can be 1, 2, 3 a month | 1 | 1,69 % | 1,69 % |
5. Which outcomes set in FEP can projects help to fulfil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
create simple sentences and short texts | 40 | 67,8 % | 67,8 % |
make himself/herself understood in a simple manner in common everyday situations | 36 | 61,02 % | 61,02 % |
understand the content of simple texts | 34 | 57,63 % | 57,63 % |
use a bilingual dictionary | 31 | 52,54 % | 52,54 % |
understand simple conversation | 29 | 49,15 % | 49,15 % |
participate actively in a simple conversation | 26 | 44,07 % | 44,07 % |
request simple information | 25 | 42,37 % | 42,37 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.