Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Promo akcie

Promo akcie

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Figurová
Šetření:26. 02. 2009 - 12. 03. 2009
Počet respondentů:130
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

som študentka VŠB- TU v Ostrave, Ekonomickej fakulty, oboru marketing a obchod. Obraciam sa na vás so žiadosťou o vyplnenie tohto dotazníku, ktorý bude slúžiť výhradne k vypracovaniu mojej bakalárskej práce. Vami poskytnuté informácie nebudú nijako zneužité.

Odpovědi respondentů

1. Viete kto je to promotér?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 2, nieotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9774,62 %74,62 %  
nie3325,38 %25,38 %  

Graf

2. Stretli ste sa už niekedy s promotérom v Tescu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9193,81 %70 %  
ne66,19 %4,62 %  

Graf

3. Ako často stretávate promotérov v Tescu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Málokedy3435,05 %26,15 %  
Raz do mesiaca3131,96 %23,85 %  
Vždy, keď idem do obchodu1818,56 %13,85 %  
Raz do týždňa1414,43 %10,77 %  

Graf

4. Predstavte si promotéra a ohodnoťte dôležitosť jednotlivých pojmov(1- najdôležitejšie, 5- najmenej dôležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vzhľad promotéra2.2371.191
postoj promotéra2.1441.154
oblečenie promotéra2.4431.113
oslovovanie zákazníkov1.8141.223
atmosféra pri predaji1.8761.077

Graf

5. Je Vám príjemné, keď Vás osloví promotér?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
niekedy6465,98 %49,23 %  
nie2525,77 %19,23 %  
áno88,25 %6,15 %  

Graf

6. Pristavíte sa pri promo stánku aj bez vyzvania promotéra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
niekedy- záleží od prezentovaného výrobku6061,86 %46,15 %  
nie3030,93 %23,08 %  
áno77,22 %5,38 %  

Graf

7. Zakúpite si prezentovaný výrobok po odskúšaní u promo stánku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
niekedy6769,07 %51,54 %  
nie2828,87 %21,54 %  
áno 22,06 %1,54 %  

Graf

8. Nakupujete výrobky značky Activia od Danone?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6971,13 %53,08 %  
ne2828,87 %21,54 %  

Graf

9. Stretli ste sa už s promo akciou na Activiu od Danone v Tescu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5556,7 %42,31 %  
ne4243,3 %32,31 %  

Graf

10. Ovplyvnila promo akcia Váš nákup výrobkov značky Activia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 12, nieotázka č. 11, čiastočneotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie6263,92 %47,69 %  
čiastočne2222,68 %16,92 %  
áno1313,4 %10 %  

Graf

11. Čo by Vás motivovalo ku kúpe?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nižšia cena v deň ochutnávky4048,78 %30,77 %  
vzorka výrobku zdarma 2530,49 %19,23 %  
zľavový kupón na ďalší nákup tohto výrobku2024,39 %15,38 %  
malá pozornosť naviac (firemný odznak, pero atď.)1821,95 %13,85 %  
iné1214,63 %9,23 %  
iné22,44 %1,54 %  
nic11,22 %0,77 %  

Graf

12. Uveďte, prosím, Vaše pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7055,12 %53,85 %  
muž5744,88 %43,85 %  

Graf

13. Aký je Váš vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 24 rokov6450,39 %49,23 %  
od 25 do 35 rokov2116,54 %16,15 %  
od 36 do 45 rokov2116,54 %16,15 %  
od 46 do 55 rokov1310,24 %10 %  
od 56 do 65 rokov64,72 %4,62 %  
viac ako 65 rokov21,57 %1,54 %  

Graf

14. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stredoškolské s maturitou7659,84 %58,46 %  
vysokoškolské4233,07 %32,31 %  
vyučený64,72 %4,62 %  
stredoškolské bez maturity21,57 %1,54 %  
základné10,79 %0,77 %  

Graf

15. Uveďte, prosím, miesto Vášho bydliska

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Martin4233,07 %32,31 %  
Ostrava2318,11 %17,69 %  
Žilina129,45 %9,23 %  
Brno53,94 %3,85 %  
Zlín21,57 %1,54 %  
Bytča21,57 %1,54 %  
Považská Bystrica21,57 %1,54 %  
Praha21,57 %1,54 %  
Kopřivnice21,57 %1,54 %  
Hodonín21,57 %1,54 %  
ostatní odpovědi Trstená
Olomouc
Slovenská republika
ostrava, CR
Prievidza
Bytča ale skor Ostrava ;)
Martin, Slovensko
Košice
Žilina ;-)
Loštice
Ostrava-Poruba
Liptovská Kokava
Hranice
ov
Čadca
ČR
praha city
Ostrava, Olomouc
Kolin
Liptovský Mikuláš
Nove mesto nad vahom
Trnava
Liptovský Hrádok
Horni Kopanina
plzeň
Nový Jičín
kysucke nove mesto
Slovensko
calle rodriguez 18, Valencie
Mierova 24 Sklabina
3325,98 %25,38 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Zakúpite si prezentovaný výrobok po odskúšaní u promo stánku?

  • odpověď niekedy:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi čiastočne na otázku 10. Ovplyvnila promo akcia Váš nákup výrobkov značky Activia?

8. Nakupujete výrobky značky Activia od Danone?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 10. Ovplyvnila promo akcia Váš nákup výrobkov značky Activia?

9. Stretli ste sa už s promo akciou na Activiu od Danone v Tescu?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 10. Ovplyvnila promo akcia Váš nákup výrobkov značky Activia?

10. Ovplyvnila promo akcia Váš nákup výrobkov značky Activia?

  • odpověď nie:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 7. Zakúpite si prezentovaný výrobok po odskúšaní u promo stánku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi iné na otázku 11. Čo by Vás motivovalo ku kúpe?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Viete kto je to promotér?

2. Stretli ste sa už niekedy s promotérom v Tescu?

3. Ako často stretávate promotérov v Tescu?

4. Predstavte si promotéra a ohodnoťte dôležitosť jednotlivých pojmov(1- najdôležitejšie, 5- najmenej dôležité)

5. Je Vám príjemné, keď Vás osloví promotér?

6. Pristavíte sa pri promo stánku aj bez vyzvania promotéra?

7. Zakúpite si prezentovaný výrobok po odskúšaní u promo stánku?

8. Nakupujete výrobky značky Activia od Danone?

9. Stretli ste sa už s promo akciou na Activiu od Danone v Tescu?

10. Ovplyvnila promo akcia Váš nákup výrobkov značky Activia?

11. Čo by Vás motivovalo ku kúpe?

12. Uveďte, prosím, Vaše pohlavie

13. Aký je Váš vek?

14. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

15. Uveďte, prosím, miesto Vášho bydliska

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Viete kto je to promotér?

2. Stretli ste sa už niekedy s promotérom v Tescu?

3. Ako často stretávate promotérov v Tescu?

4. Predstavte si promotéra a ohodnoťte dôležitosť jednotlivých pojmov(1- najdôležitejšie, 5- najmenej dôležité)

5. Je Vám príjemné, keď Vás osloví promotér?

6. Pristavíte sa pri promo stánku aj bez vyzvania promotéra?

7. Zakúpite si prezentovaný výrobok po odskúšaní u promo stánku?

8. Nakupujete výrobky značky Activia od Danone?

9. Stretli ste sa už s promo akciou na Activiu od Danone v Tescu?

10. Ovplyvnila promo akcia Váš nákup výrobkov značky Activia?

11. Čo by Vás motivovalo ku kúpe?

12. Uveďte, prosím, Vaše pohlavie

13. Aký je Váš vek?

14. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

15. Uveďte, prosím, miesto Vášho bydliska

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Figurová, M.Promo akcie (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://promo-akcie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.