Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Promo akcie
Promo akcie
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Figurová |
---|---|
Šetření: | 26. 02. 2009 - 12. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 130 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 12.25 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 50 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:55 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý deň,
som študentka VŠB- TU v Ostrave, Ekonomickej fakulty, oboru marketing a obchod. Obraciam sa na vás so žiadosťou o vyplnenie tohto dotazníku, ktorý bude slúžiť výhradne k vypracovaniu mojej bakalárskej práce. Vami poskytnuté informácie nebudú nijako zneužité.
Odpovědi respondentů
1. Viete kto je to promotér?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno → otázka č. 2, nie → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 97 | 74,62 % | 74,62 % |
nie | 33 | 25,38 % | 25,38 % |
2. Stretli ste sa už niekedy s promotérom v Tescu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 91 | 93,81 % | 70 % |
ne | 6 | 6,19 % | 4,62 % |
3. Ako často stretávate promotérov v Tescu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Málokedy | 34 | 35,05 % | 26,15 % |
Raz do mesiaca | 31 | 31,96 % | 23,85 % |
Vždy, keď idem do obchodu | 18 | 18,56 % | 13,85 % |
Raz do týždňa | 14 | 14,43 % | 10,77 % |
4. Predstavte si promotéra a ohodnoťte dôležitosť jednotlivých pojmov(1- najdôležitejšie, 5- najmenej dôležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vzhľad promotéra | 2.237 | 1.191 |
postoj promotéra | 2.144 | 1.154 |
oblečenie promotéra | 2.443 | 1.113 |
oslovovanie zákazníkov | 1.814 | 1.223 |
atmosféra pri predaji | 1.876 | 1.077 |
5. Je Vám príjemné, keď Vás osloví promotér?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
niekedy | 64 | 65,98 % | 49,23 % |
nie | 25 | 25,77 % | 19,23 % |
áno | 8 | 8,25 % | 6,15 % |
6. Pristavíte sa pri promo stánku aj bez vyzvania promotéra?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
niekedy- záleží od prezentovaného výrobku | 60 | 61,86 % | 46,15 % |
nie | 30 | 30,93 % | 23,08 % |
áno | 7 | 7,22 % | 5,38 % |
7. Zakúpite si prezentovaný výrobok po odskúšaní u promo stánku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
niekedy | 67 | 69,07 % | 51,54 % |
nie | 28 | 28,87 % | 21,54 % |
áno | 2 | 2,06 % | 1,54 % |
8. Nakupujete výrobky značky Activia od Danone?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 69 | 71,13 % | 53,08 % |
ne | 28 | 28,87 % | 21,54 % |
9. Stretli ste sa už s promo akciou na Activiu od Danone v Tescu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 55 | 56,7 % | 42,31 % |
ne | 42 | 43,3 % | 32,31 % |
10. Ovplyvnila promo akcia Váš nákup výrobkov značky Activia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno → otázka č. 12, nie → otázka č. 11, čiastočne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 62 | 63,92 % | 47,69 % |
čiastočne | 22 | 22,68 % | 16,92 % |
áno | 13 | 13,4 % | 10 % |
11. Čo by Vás motivovalo ku kúpe?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nižšia cena v deň ochutnávky | 40 | 48,78 % | 30,77 % |
vzorka výrobku zdarma | 25 | 30,49 % | 19,23 % |
zľavový kupón na ďalší nákup tohto výrobku | 20 | 24,39 % | 15,38 % |
malá pozornosť naviac (firemný odznak, pero atď.) | 18 | 21,95 % | 13,85 % |
iné | 12 | 14,63 % | 9,23 % |
iné | 2 | 2,44 % | 1,54 % |
nic | 1 | 1,22 % | 0,77 % |
12. Uveďte, prosím, Vaše pohlavie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 70 | 55,12 % | 53,85 % |
muž | 57 | 44,88 % | 43,85 % |
13. Aký je Váš vek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 24 rokov | 64 | 50,39 % | 49,23 % |
od 25 do 35 rokov | 21 | 16,54 % | 16,15 % |
od 36 do 45 rokov | 21 | 16,54 % | 16,15 % |
od 46 do 55 rokov | 13 | 10,24 % | 10 % |
od 56 do 65 rokov | 6 | 4,72 % | 4,62 % |
viac ako 65 rokov | 2 | 1,57 % | 1,54 % |
14. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
stredoškolské s maturitou | 76 | 59,84 % | 58,46 % |
vysokoškolské | 42 | 33,07 % | 32,31 % |
vyučený | 6 | 4,72 % | 4,62 % |
stredoškolské bez maturity | 2 | 1,57 % | 1,54 % |
základné | 1 | 0,79 % | 0,77 % |
15. Uveďte, prosím, miesto Vášho bydliska
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Martin | 42 | 33,07 % | 32,31 % |
Ostrava | 23 | 18,11 % | 17,69 % |
Žilina | 12 | 9,45 % | 9,23 % |
Brno | 5 | 3,94 % | 3,85 % |
Zlín | 2 | 1,57 % | 1,54 % |
Bytča | 2 | 1,57 % | 1,54 % |
Považská Bystrica | 2 | 1,57 % | 1,54 % |
Praha | 2 | 1,57 % | 1,54 % |
Kopřivnice | 2 | 1,57 % | 1,54 % |
Hodonín | 2 | 1,57 % | 1,54 % |
ostatní odpovědi | 33 | 25,98 % | 25,38 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (51,8 %)
- facebook.com (29 %)
- frontend.post.sk (7,6 %)
- search.seznam.cz (2,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.