Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Promotion and its effect

Promotion and its effect

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Marková
Šetření:10. 04. 2012 - 17. 04. 2012
Počet respondentů:22
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hi, my name is Petra Zemanová and I study economic school in Svitavy ( Czech Republic) . I would like to ask you if you have few minutes for my questionaire. It is about promotion and its effect. The questionaire is anonymous and its outcomes will be use for my graduate work.
Thank you for your time
 

Petra Zemanová

Odpovědi respondentů

1. Do you notice advertisements around you?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes, every day1150 %50 %  
Yes, but I don´t pay attention to them1045,45 %45,45 %  
No14,55 %4,55 %  

Graf

2. What is your attitude towards advertising?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Negative940,91 %40,91 %  
Neutral836,36 %36,36 %  
Positive522,73 %22,73 %  

Graf

3. Have you ever been influenced by the advertisement to the extent of buying the particular product?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes, once for month1045,45 %45,45 %  
No, I don´t let myself be influenced by advertising 627,27 %27,27 %  
Yes, once for year627,27 %27,27 %  

Graf

4. Which medium do you prefer?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet940,91 %40,91 %  
TV, radio418,18 %18,18 %  
None418,18 %18,18 %  
Newspapers313,64 %13,64 %  
Billboards, banner29,09 %9,09 %  

Graf

5. Do you ever feel bothered by adverts?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Yesotázka č. 6, Nootázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes1986,36 %86,36 %  
No313,64 %13,64 %  

Graf

6. In what medium do you feel bothered by adverts?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
on TV1578,95 %68,18 %  
in internet1368,42 %59,09 %  
in newspapers631,58 %27,27 %  
on radio526,32 %22,73 %  
onradio421,05 %18,18 %  

Graf

7. Do you think that there is/are:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
too many adverts 22100 %100 %  

Graf

8. Are you interested in advertising or another kind promotion in the papers?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sometimes1568,18 %68,18 %  
Never627,27 %27,27 %  
Yes, regularly14,55 %4,55 %  

Graf

9. Do you feel manipulated by advertising?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes1045,45 %45,45 %  
No731,82 %31,82 %  
I don't know522,73 %22,73 %  

Graf

10. What is it about advertisement to be able to catch your attention?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
creativity, originality1463,64 %63,64 %  
sense of humor418,18 %18,18 %  
another29,09 %9,09 %  
good music29,09 %9,09 %  

Graf

11. What are you influenced by, when buying a product?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
quality1777,27 %77,27 %  
price1672,73 %72,73 %  
originality1045,45 %45,45 %  
recommendation by friends731,82 %31,82 %  
mark522,73 %22,73 %  

Graf

12. Your sex

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
man1777,27 %77,27 %  
woman522,73 %22,73 %  

Graf

13. Your age

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-301463,64 %63,64 %  
20-30313,64 %13,64 %  
50 and more14,55 %4,55 %  
30-4014,55 %4,55 %  
41-5014,55 %4,55 %  
31-4014,55 %4,55 %  
16-2014,55 %4,55 %  

Graf

14. Economic aktivity

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1254,55 %54,55 %  
working836,36 %36,36 %  
retired14,55 %4,55 %  
unemployed14,55 %4,55 %  

Graf

15. Your nationality

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Czech523,81 %22,73 %  
French419,05 %18,18 %  
Peruvian14,76 %4,55 %  
Portuguese14,76 %4,55 %  
Spain14,76 %4,55 %  
italy14,76 %4,55 %  
Turkish14,76 %4,55 %  
sk14,76 %4,55 %  
Argentinian14,76 %4,55 %  
Italia14,76 %4,55 %  
ostatní odpovědi France
Spañelsko krasavce =P
French swedish
British
419,05 %18,18 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Marková, T.Promotion and its effect (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://promotion-and-its-effect.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.