Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace fitness center

Propagace fitness center

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Kosová
Šetření:21. 12. 2015 - 04. 01. 2016
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je určen pro návštěvníky fitness center. Cílem dotazníku je získat informace o názorech návštěvníků na propagaci fit. center.

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete fitness centra pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5552,38 %52,38 %  
ano5047,62 %47,62 %  

Graf

2. Dáváte přednost fitness centrům v blízkosti své školy, práce či bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8883,81 %83,81 %  
ne, jsem ochoten/ochotna dojíždět1716,19 %16,19 %  

Graf

3. Který z uvedených typů fit. center preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
menší s osobnějším přístupem8580,95 %80,95 %  
velká v obchodních centrech2019,05 %19,05 %  

Graf

4. Jaký je dle vašeho názoru nejlepší způsob propagace fit. center?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet7269,23 %68,57 %  
letáky, noviny, časopisy3028,85 %28,57 %  
upozornění v MHD2524,04 %23,81 %  
TV76,73 %6,67 %  
radio65,77 %5,71 %  
osobní doporučení21,92 %1,9 %  
Přátelé10,96 %0,95 %  
bilboard10,96 %0,95 %  
Propagace nejlpší spusob je sociální sí internet. 10,96 %0,95 %  
poutač u vstupu10,96 %0,95 %  
bilboardy10,96 %0,95 %  
Kamaradi10,96 %0,95 %  
kombinace všech uvedených10,96 %0,95 %  

Graf

5. Všímáte si reklam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5653,33 %53,33 %  
v metru54,76 %4,76 %  
v MHD54,76 %4,76 %  
internetové a v TV10,95 %0,95 %  
letáky ve škole, plakáty v MHD, internet10,95 %0,95 %  
technických10,95 %0,95 %  
plakáty, letáky10,95 %0,95 %  
alza, festivaly, kulturní akce, ruzne pojištění10,95 %0,95 %  
Na internetu10,95 %0,95 %  
Reklam v postranni liste na facebooku a mezi prispevky10,95 %0,95 %  
Internetove10,95 %0,95 %  
v MHD, TV a časopisech10,95 %0,95 %  
v metru, na zastávkách10,95 %0,95 %  
na pornhubu10,95 %0,95 %  
v saline10,95 %0,95 %  
Konkrétně sportovních10,95 %0,95 %  
vizuálně atraktivních10,95 %0,95 %  
metro10,95 %0,95 %  
těch co nejvíce zaujmou10,95 %0,95 %  
billboardy10,95 %0,95 %  
Fitness vyziva, programy, akce10,95 %0,95 %  
Radio10,95 %0,95 %  
letaky10,95 %0,95 %  
na autech10,95 %0,95 %  
nevim10,95 %0,95 %  
tv10,95 %0,95 %  
Televizních 10,95 %0,95 %  
Noviny,Časopisy,Metro10,95 %0,95 %  
hlavně televizní, protože ruší programy10,95 %0,95 %  
albert10,95 %0,95 %  
plakáty ve městě10,95 %0,95 %  
slevové akce10,95 %0,95 %  
ty které zaujmou10,95 %0,95 %  
internetové, letáky, upozornění v MHD (plakáty, apod.)10,95 %0,95 %  
Billboardy, reklama na zastávkách, Twitter, Facebook10,95 %0,95 %  
Která se inzerují na internetu.10,95 %0,95 %  
v metru, v časopisech, těch na fb a internetu10,95 %0,95 %  
Těch, které mě bouchnou do nosu :)10,95 %0,95 %  
Na sociálních sítích10,95 %0,95 %  
internetové, v MHD, e-mailové10,95 %0,95 %  
těch které jsou nejvíce vidět nebo slyšet10,95 %0,95 %  
hlavně těch v MHD (např. metro, tramvaj)10,95 %0,95 %  

Graf

6. Jak byste zlepšil/a způsob informovanosti veřejnosti o fit. centrech?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

--

.

...

...

...

...

...

Aplikací na webu a mobilním zařízení, kde budou agregovaná data k dispozici všem, kdo budou mít zájem.

Asi nijak

časopisy

Dala bych více reklam na internet

Daval bych rekalmi na dane fit. centru do novin nebo MHD

důležitá je dobrá dostupnost, takže plakáty a bilboardy v místě provozovny

FB

Fitnes poradenství

Free vstupy na vyzkoušení

Informace v dostupných regionálních zprávách, novinách

internet

Já bych to dle mého názoru nezlepšoval, protože spousta lidí ve fitku nemá co dělat. Mně to bere čas, když musím čekat na stroje a další vybavení, a jim to akorád ničí tělo, protože nevědí co mají dělat.

Jsem o nich dost dobre informovana

Kompletni info o strojich v posilovne a kardio zone, wellness program a kompletni ceniky

Konani seminaru ve fitness centrech, lokalni informacni prostredky, sponzorstvi center na verejnych akcich

Lepší propagací

lepší sdělení účinků cvičení

lepší zviditelnění fitness center skrze reklamy na dobře viditelných a frekventovaných místech

letáčky

létáky

Marketing většinou funguje správně

Mělo by se o nich více mluvit v medii

Mělo by se o nich více psát v tištěných médiích.

mobilní sms

Možná bych apeloval na lidské zdraví a přidal bych pár fotografií s obézními lidmi .

n

Nabídka volných vstupu s instruktorem pro první lekci

Nabízet letáky a volné vstupy lidem, kteří se pohybují v blízkosti fitness centra.

nějakými slevovými akcemi

nejlepsi je viditelna reklama na ulici v blizkosti fitness, kdyz tama lide casto chodi, je velka sance, ze o centru ani nevi, ale pokud by nekam radi chodili, vetsinou tam, kde se casto pohybuji a pak reklama v mist emuze byt nejucinnejsi

Nemyslim si že by potřebovali víc. Spíš lepší akce

Není potřebné

Netusim

Nevím

nevím

nevim

Nevím

Nevím

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím, to je vaše práce

Nijak

Nijak

Nijak

Nijak

nijak

nijak

nijak

nijak

Nijak, je tam pak zbytečně moc lidí.

nyní je dostatečný

Odkaz na webove stránky na facebooku

Osobní komunikace

Osobní pristup

Plakáty

Propagováním fitness centrech na sociálních sítí.

první týden zdarma na vyzkoušení

První vstup zdarma, na to se chytne hodně lidí, jsme v Česku :D.

Reklamy

Reklamy v MHD

Roznos letáků

Různé akce, propagace známými osobnostmi

Snazit se zapojit fitka více do bežné řeči mezi lidmi.

Sociální sit-placená reklama

Sociální sítě

To je tezky,kdo chce cvicit shani si info o fitness sam ale kdyz nechce cvicit tak ho to nezajima nejaka reklama...

Umístěním reklam na nejvíce frekventovaných místech. Např. MHD.

upozornění na fitness přes sms či email

v novinách, časopisech, na internetu

Vetsi propagace

Vetsi propagace

větší přístup k informacím - více reklam

vic poutavych reklam

víc reklamy

více informačních letáků

Více letáků

Více letáků

více osobních kontaktů

Více propagace v MHD.

Více propagace.

více reklam

více reklam

Více reklam a letáků, třeba i ve školách.

Více reklam do TV nebo do novin

Více reklam na veřejně přístupných místech

Více reklam na viditelných místech

Více reklami v televizi

více reklamy

Videa na YouTube

Vtipným spotem

Vytvářet graficky čisté a přehledné webové stránky. (K otázkách o fecebooku- nemám žádný profil na podobných sítích, takže nesleduji a vadí mi, když má firma nebo restaurace jen profil na facebooku a žádné jiné stránky, to mne od návštěvy spolehlivě odradí)

vyvěsit reklamy hned vedle regálu s čokoládou atd

xxx

Znazila bych sr je propagovat vsude...tv,net,plakaty,...

7. Sledujete webové stránky či FB profily fit. center?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nesleduji5552,38 %52,38 %  
ano5047,62 %47,62 %  

Graf

8. Co podle vás nesmí chybět na dobrých webových stránkách fit. centra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
popis služeb4139,05 %39,05 %  
rozvrh hodin2725,71 %25,71 %  
reference1817,14 %17,14 %  
informace o trenérech54,76 %4,76 %  
Ceník služeb pochopitelně.10,95 %0,95 %  
fotogalerie prostředí nebo 3d prohlídka10,95 %0,95 %  
porno10,95 %0,95 %  
historie10,95 %0,95 %  
podrobný ceník10,95 %0,95 %  
Nic z uvedeného by nemělo chybět10,95 %0,95 %  
Prvni dve uvedene10,95 %0,95 %  
cena10,95 %0,95 %  
cena sluzeb10,95 %0,95 %  
ceník10,95 %0,95 %  
vše výše uvedené + ceník10,95 %0,95 %  
Galerie fotek10,95 %0,95 %  
mělo by být uvedeno vše zmíněné10,95 %0,95 %  
zda přijímají multisport karty a jestli se dá platit kartou10,95 %0,95 %  

Graf

9. Sledujete nejrůznější "události" uveřejněné na facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji, ale někdy si všimnu5350,48 %50,48 %  
ano2725,71 %25,71 %  
ne2523,81 %23,81 %  

Graf

10. Jaké informace vás při výběru fit. centra nejvíce zajímají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny vstupu a členství6561,9 %61,9 %  
nabízené služby2725,71 %25,71 %  
doprava21,9 %1,9 %  
otevírací doba21,9 %1,9 %  
délka penisu instruktorů10,95 %0,95 %  
Ceny i nabizene sluzby10,95 %0,95 %  
Počet vypatlaných, kreatinem nafouknutých hroud řvoucích při každém cviku.10,95 %0,95 %  
jestli přijímají multisport kartu10,95 %0,95 %  
klid, nemám rád když je tam hlava na hlavě10,95 %0,95 %  
Zda je k dispozici pakroviště10,95 %0,95 %  
ceny, klimatizace, stroje, parkoviště10,95 %0,95 %  
klimatizace10,95 %0,95 %  
vybavenost posilovny10,95 %0,95 %  

Graf

11. Co by vás nalákalo a přimělo navštívit fitness centrum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
akční nabídky4240 %40 %  
doplňkové služby (např. sauna, solárium, bazén)3836,19 %36,19 %  
pestrý program aerobních cvičení1817,14 %17,14 %  
vyholený kundičky10,95 %0,95 %  
Jsem trenérka, takže vybavení a přístup majitele10,95 %0,95 %  
Dobré vybavení a dostatečný prostor10,95 %0,95 %  
Poradna rambodilna10,95 %0,95 %  
hlidani deti10,95 %0,95 %  
xxx10,95 %0,95 %  
čas kdy tam bude klid10,95 %0,95 %  

Graf

12. Jakého pohlaví jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6259,05 %59,05 %  
muž4340,95 %40,95 %  

Graf

13. Jaké věkové kategorie jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-256763,81 %63,81 %  
26-392826,67 %26,67 %  
40-5576,67 %6,67 %  
56 a více32,86 %2,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete fitness centra pravidelně?

2. Dáváte přednost fitness centrům v blízkosti své školy, práce či bydliště?

3. Který z uvedených typů fit. center preferujete?

4. Jaký je dle vašeho názoru nejlepší způsob propagace fit. center?

5. Všímáte si reklam?

7. Sledujete webové stránky či FB profily fit. center?

8. Co podle vás nesmí chybět na dobrých webových stránkách fit. centra?

9. Sledujete nejrůznější "události" uveřejněné na facebooku?

10. Jaké informace vás při výběru fit. centra nejvíce zajímají?

11. Co by vás nalákalo a přimělo navštívit fitness centrum?

12. Jakého pohlaví jste?

13. Jaké věkové kategorie jste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete fitness centra pravidelně?

2. Dáváte přednost fitness centrům v blízkosti své školy, práce či bydliště?

3. Který z uvedených typů fit. center preferujete?

4. Jaký je dle vašeho názoru nejlepší způsob propagace fit. center?

5. Všímáte si reklam?

7. Sledujete webové stránky či FB profily fit. center?

8. Co podle vás nesmí chybět na dobrých webových stránkách fit. centra?

9. Sledujete nejrůznější "události" uveřejněné na facebooku?

10. Jaké informace vás při výběru fit. centra nejvíce zajímají?

11. Co by vás nalákalo a přimělo navštívit fitness centrum?

12. Jakého pohlaví jste?

13. Jaké věkové kategorie jste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kosová, M.Propagace fitness center (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://propagace-fitness-center.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.