Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace formou slevových portálů

Propagace formou slevových portálů

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Pavlínová
Šetření:28. 03. 2011 - 04. 04. 2011
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):7 / 6.51
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Z

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Prosím o vyplnění krátkého dotazníku na téma propagace formou slevových portálů. Zajímá mě váš názor na slevové portály a především, jestli je možné díky slevě na těchto portálech nalézt stálého zákazníka. Děkuji moc za vyplnění, zabere vám to jen pár minut.

Odpovědi respondentů

1. Znáte funkci slevových portálů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6695,65 %95,65 %  
ne34,35 %4,35 %  

Graf

2. Byli jste někdy na stránkách nějakého slevového portálu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6494,12 %92,75 %  
ne45,88 %5,8 %  

Graf

3. Navštěvuje slevové portály pravidelně?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3550,72 %50,72 %  
ano3449,28 %49,28 %  

Graf

4. Kde získáváte informace o slevách na těchto portálech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes weby, které zobrazují nabídku všech portálů (např. www.slevin.cz, www.zlateselvy.cz)1623,53 %23,19 %  
Na Facebooku / Twitteru1522,06 %21,74 %  
Informují mě kamarádi1319,12 %18,84 %  
Přes direct maily konkrétních slevovových portálů811,76 %11,59 %  
Aktivně vyhledávám informace811,76 %11,59 %  
skrz.cz - všechny portály v ČR11,47 %1,45 %  
nezajímá mě to, nevyplatí se mi to11,47 %1,45 %  
reklamní banner11,47 %1,45 %  
emailem11,47 %1,45 %  
chodí mi emaily s aktuální nabídkou11,47 %1,45 %  
nezískávám11,47 %1,45 %  
Slevové portály mne nezajímají11,47 %1,45 %  
různě11,47 %1,45 %  

Graf

5. Koupili jste si někdy slevový kupón?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4261,76 %60,87 %  
ne2638,24 %37,68 %  

Graf

6. Byli jste se službou spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3678,26 %52,17 %  
ne1021,74 %14,49 %  

Graf

7. Uvažujete o tom, že byste služeb využili i bez slevy?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4268,85 %60,87 %  
ano1931,15 %27,54 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Koupili jste si někdy slevový kupón?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Byli jste se službou spokojeni?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte funkci slevových portálů?

2. Byli jste někdy na stránkách nějakého slevového portálu?

3. Navštěvuje slevové portály pravidelně?

4. Kde získáváte informace o slevách na těchto portálech?

5. Koupili jste si někdy slevový kupón?

6. Byli jste se službou spokojeni?

7. Uvažujete o tom, že byste služeb využili i bez slevy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte funkci slevových portálů?

2. Byli jste někdy na stránkách nějakého slevového portálu?

3. Navštěvuje slevové portály pravidelně?

4. Kde získáváte informace o slevách na těchto portálech?

5. Koupili jste si někdy slevový kupón?

6. Byli jste se službou spokojeni?

7. Uvažujete o tom, že byste služeb využili i bez slevy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pavlínová, H.Propagace formou slevových portálů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://propagace-formou-slevovych-p.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.