Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, prosím o vyplnění níže uvedeného dotazníku, jenž mi bude podkladem k vypracování diplomové práce.
Odpovědi respondentů
1. Jak často využíváte ubytovací služby v České republice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více jak jednou do roka
68
47,55 %
47,55 %
méně jak jednou za rok
63
44,06 %
44,06 %
více jak jednou za měsíc
8
5,59 %
5,59 %
nikdy jsem je nevyužil/a
4
2,8 %
2,8 %
2. Ubytování využíváte především z důvodu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dovolená
106
74,13 %
74,13 %
sportovní/kulturní akce
31
21,68 %
21,68 %
školení/vzdělávání
23
16,08 %
16,08 %
služební cesta
20
13,99 %
13,99 %
relaxace
1
0,7 %
0,7 %
nevyužívám vůbec
1
0,7 %
0,7 %
3. Jaká informace je pro vás nejvíce rozhodující při výběru hotelu v České republice?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
cena
2.252
3.083
vzhled - k dispozici z fotografií
3.14
3.351
počet hvězdiček
5.063
4.143
umístění
3.049
2.438
doporučení/spokojenost klientů hotelu
4.21
2.753
značka/jméno hotelu
6.231
2.541
parkování zdarma
6.077
2.966
internet zdarma
5.979
3.643
4. Z jakého druhu reklamy nejvíce čerpáte při výběru ubytování v České republice?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
internet
1.664
2.768
televize
4.986
4.545
tisk
4.399
2.757
venkovní reklama - plakáty, bannery, billboardy
4.685
2.579
doporučení příbuzných a známých
3.014
2.531
propagační materiály a informace získané v informačních centrech daného města
5.014
2.601
propagace na veletrzích
6.601
2.799
propagační materiály a informace získané na pobočkách cestovních kanceláří
5.636
4.917
5. Pokud jste na 1. - 3. místě uvedli internet, specifikujte na jakých stránkách?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyhledávání na Google
113
83,7 %
79,02 %
rezervační portály - Booking, Hotely.cz,...
73
54,07 %
51,05 %
sekce firmy, mapy apod. na internetových vyhledávačích jako Seznam, Centrum,...
36
26,67 %
25,17 %
internetová informační centra obcí
20
14,81 %
13,99 %
sociální sítě
19
14,07 %
13,29 %
6. V jakých médiích se nejčastěji setkáváte s reklamou na ubytování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
reklama na internetu
119
83,22 %
83,22 %
časopisy
47
32,87 %
32,87 %
venkovní reklama - billboardy, plakáty, bannery
24
16,78 %
16,78 %
rozhlas
3
2,1 %
2,1 %
již dlouho jsem žádnou reklamu na ubytování nezaznamenala
1
0,7 %
0,7 %
v restauracích
1
0,7 %
0,7 %
slevomaty
1
0,7 %
0,7 %
Internet
1
0,7 %
0,7 %
vyhledani na netu dle kriterii
1
0,7 %
0,7 %
dnes je velký fenomén slevomat
1
0,7 %
0,7 %
nesetkavam
1
0,7 %
0,7 %
7. Využíváte ubytovací služby v Brně? Pokud ano, jak často?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem nevyužil/a
87
60,84 %
60,84 %
méně než jednou za rok
44
30,77 %
30,77 %
několikrát do roka
8
5,59 %
5,59 %
více jak jednou za měsíc
4
2,8 %
2,8 %
8. Slyšel/a jste někdy o hotelu Vaka v Brně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
128
89,51 %
89,51 %
ano
15
10,49 %
10,49 %
9. Pokud ano, kde?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
od známých, rodiny, kolegů, ...
14
60,87 %
9,79 %
využil/a jsem jejich služby
4
17,39 %
2,8 %
v reklamě - na internetu, v rádiu, na billboardu, ...
3
13,04 %
2,1 %
při nákupu v NC Krpole
1
4,35 %
0,7 %
Nikdy jsem o tomto hotelu neslyšela
1
4,35 %
0,7 %
neslyšela
1
4,35 %
0,7 %
10. Pokud z reklamy, o jakou formu šlo?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na internetu – web, rezervační portály, internetové vyhledávače,…
3
42,86 %
2,1 %
v rádiu Kiss Hády
2
28,57 %
1,4 %
na billboardu
1
14,29 %
0,7 %
v rádiu Beat
1
14,29 %
0,7 %
11. Máte založený účet na sociální síti Facebook?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
110
76,92 %
76,92 %
ne
19
13,29 %
13,29 %
ano, ale prakticky jej nepoužívám
14
9,79 %
9,79 %
12. Pokud ano, všímáte si, pokud si nějaký Vás přítel oblíbí jakoukoliv službu či produkt, tedy má na profilu „libí se mi“?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
79
69,91 %
55,24 %
ne
34
30,09 %
23,78 %
13. Myslíte si, že pokud by některý Váš přítel měl na profilu, že se mu líbí hotel Vaka a Vy byste hledal ubytování v Brně, tato skutečnost by ovlivnila Vaše rozhodování o ubytování?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
61
42,66 %
42,66 %
nevím
41
28,67 %
28,67 %
spíše nesouhlasím
19
13,29 %
13,29 %
souhlasím
15
10,49 %
10,49 %
nesouhlasím
7
4,9 %
4,9 %
14. Znáte společnost Student agency s.r.o.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
139
97,2 %
97,2 %
ne
4
2,8 %
2,8 %
15. Pokud ano, využil/a jste někdy služby od Student agency - jízdu jak v mezinárodních tak tuzemských autobusových linkách?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, jezdím s nimi několikrát do roka
50
35,97 %
34,97 %
ne
36
25,9 %
25,17 %
ano, více jak jednou za rok
34
24,46 %
23,78 %
ano, jezdím s nimi více jak jednou za měsíc
19
13,67 %
13,29 %
16. Myslíte si, že je reklama na miniobrazovkách umístěných na každém sedadle v autobusech společnosti Student agency s.r.o. vhodným médiem pro propagaci hotelu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
65
45,45 %
45,45 %
souhlasím
33
23,08 %
23,08 %
nevím
28
19,58 %
19,58 %
spíše nesouhlasím
12
8,39 %
8,39 %
nesouhlasím
5
3,5 %
3,5 %
17. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
104
72,73 %
72,73 %
muž
39
27,27 %
27,27 %
18. Vaše věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
16-25 let
86
60,14 %
60,14 %
26-35 let
33
23,08 %
23,08 %
36-45 let
11
7,69 %
7,69 %
46-55 let
8
5,59 %
5,59 %
více jak 55 let
5
3,5 %
3,5 %
19. Vaše bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jižní Morava
40
27,97 %
27,97 %
hlavní město Praha
32
22,38 %
22,38 %
severní Morava
19
13,29 %
13,29 %
jižní Čechy
12
8,39 %
8,39 %
střední Čechy
9
6,29 %
6,29 %
severní Čechy
9
6,29 %
6,29 %
Slovenská republika
5
3,5 %
3,5 %
východní Morava
5
3,5 %
3,5 %
východní Čechy
4
2,8 %
2,8 %
Slezsko
3
2,1 %
2,1 %
Olomoucký Kraj
1
0,7 %
0,7 %
střední Morava
1
0,7 %
0,7 %
Moravskoslezský kraj (nebo Slezsko - aneb severní Morava NENÍ SLEZKO KURVA DO PIČE VZPAMATUJTE SE A VRAŤTE SE DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY DO PIČE UŽ KURVA TOHLETO NENÍ MOŽNÝ, DO PIČI, TAKY BY VÁS SRALO KDYBY VÁM POJEBANÍ PRAŽÁCI ŘÍKALI REPUBLIKA BRNO CO NENÍ V ČR.
1
0,7 %
0,7 %
Moravskoslezský kraj
1
0,7 %
0,7 %
západní Čechy
1
0,7 %
0,7 %
20. Vaše příjmy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 15 000 Kč měsíčně
95
66,43 %
66,43 %
do 30 000 Kč měsíčně
31
21,68 %
21,68 %
do 45 000 Kč měsíčně
11
7,69 %
7,69 %
více jak 60 000 měsíčně
3
2,1 %
2,1 %
do 60 000 Kč měsíčně
3
2,1 %
2,1 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled - k dispozici z fotografií=5 na otázku 3. Jaká informace je pro vás nejvíce rozhodující při výběru hotelu v České republice?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi propagační materiály a informace získané na pobočkách cestovních kanceláří=2 na otázku 4. Z jakého druhu reklamy nejvíce čerpáte při výběru ubytování v České republice?
20. Vaše příjmy:
odpověď do 15 000 Kč měsíčně:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled - k dispozici z fotografií=5 na otázku 3. Jaká informace je pro vás nejvíce rozhodující při výběru hotelu v České republice?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často využíváte ubytovací služby v České republice?
2. Ubytování využíváte především z důvodu:
3. Jaká informace je pro vás nejvíce rozhodující při výběru hotelu v České republice?
4. Z jakého druhu reklamy nejvíce čerpáte při výběru ubytování v České republice?
5. Pokud jste na 1. - 3. místě uvedli internet, specifikujte na jakých stránkách?
6. V jakých médiích se nejčastěji setkáváte s reklamou na ubytování?
7. Využíváte ubytovací služby v Brně? Pokud ano, jak často?
8. Slyšel/a jste někdy o hotelu Vaka v Brně?
9. Pokud ano, kde?
11. Máte založený účet na sociální síti Facebook?
12. Pokud ano, všímáte si, pokud si nějaký Vás přítel oblíbí jakoukoliv službu či produkt, tedy má na profilu „libí se mi“?
13. Myslíte si, že pokud by některý Váš přítel měl na profilu, že se mu líbí hotel Vaka a Vy byste hledal ubytování v Brně, tato skutečnost by ovlivnila Vaše rozhodování o ubytování?
14. Znáte společnost Student agency s.r.o.?
15. Pokud ano, využil/a jste někdy služby od Student agency - jízdu jak v mezinárodních tak tuzemských autobusových linkách?
16. Myslíte si, že je reklama na miniobrazovkách umístěných na každém sedadle v autobusech společnosti Student agency s.r.o. vhodným médiem pro propagaci hotelu?
17. Jste:
18. Vaše věková kategorie:
19. Vaše bydliště:
20. Vaše příjmy:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často využíváte ubytovací služby v České republice?
2. Ubytování využíváte především z důvodu:
3. Jaká informace je pro vás nejvíce rozhodující při výběru hotelu v České republice?
4. Z jakého druhu reklamy nejvíce čerpáte při výběru ubytování v České republice?
5. Pokud jste na 1. - 3. místě uvedli internet, specifikujte na jakých stránkách?
6. V jakých médiích se nejčastěji setkáváte s reklamou na ubytování?
7. Využíváte ubytovací služby v Brně? Pokud ano, jak často?
8. Slyšel/a jste někdy o hotelu Vaka v Brně?
9. Pokud ano, kde?
11. Máte založený účet na sociální síti Facebook?
12. Pokud ano, všímáte si, pokud si nějaký Vás přítel oblíbí jakoukoliv službu či produkt, tedy má na profilu „libí se mi“?
13. Myslíte si, že pokud by některý Váš přítel měl na profilu, že se mu líbí hotel Vaka a Vy byste hledal ubytování v Brně, tato skutečnost by ovlivnila Vaše rozhodování o ubytování?
14. Znáte společnost Student agency s.r.o.?
15. Pokud ano, využil/a jste někdy služby od Student agency - jízdu jak v mezinárodních tak tuzemských autobusových linkách?
16. Myslíte si, že je reklama na miniobrazovkách umístěných na každém sedadle v autobusech společnosti Student agency s.r.o. vhodným médiem pro propagaci hotelu?
17. Jste:
18. Vaše věková kategorie:
19. Vaše bydliště:
20. Vaše příjmy:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.