Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace hotelu

Propagace hotelu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Schmeidlerová
Šetření:26. 02. 2013 - 27. 03. 2013
Počet respondentů:143
Počet otázek (max/průměr):20 / 17.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosím o vyplnění níže uvedeného dotazníku, jenž mi bude podkladem k vypracování diplomové práce.

Odpovědi respondentů

1. Jak často využíváte ubytovací služby v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více jak jednou do roka6847,55 %47,55 %  
méně jak jednou za rok6344,06 %44,06 %  
více jak jednou za měsíc85,59 %5,59 %  
nikdy jsem je nevyužil/a42,8 %2,8 %  

Graf

2. Ubytování využíváte především z důvodu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovolená10674,13 %74,13 %  
sportovní/kulturní akce3121,68 %21,68 %  
školení/vzdělávání2316,08 %16,08 %  
služební cesta2013,99 %13,99 %  
relaxace10,7 %0,7 %  
nevyužívám vůbec10,7 %0,7 %  

Graf

3. Jaká informace je pro vás nejvíce rozhodující při výběru hotelu v České republice?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena2.2523.083
vzhled - k dispozici z fotografií3.143.351
počet hvězdiček5.0634.143
umístění3.0492.438
doporučení/spokojenost klientů hotelu4.212.753
značka/jméno hotelu6.2312.541
parkování zdarma6.0772.966
internet zdarma5.9793.643

Graf

4. Z jakého druhu reklamy nejvíce čerpáte při výběru ubytování v České republice?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
internet1.6642.768
televize4.9864.545
tisk4.3992.757
venkovní reklama - plakáty, bannery, billboardy4.6852.579
doporučení příbuzných a známých3.0142.531
propagační materiály a informace získané v informačních centrech daného města5.0142.601
propagace na veletrzích6.6012.799
propagační materiály a informace získané na pobočkách cestovních kanceláří5.6364.917

Graf

5. Pokud jste na 1. - 3. místě uvedli internet, specifikujte na jakých stránkách?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhledávání na Google11383,7 %79,02 %  
rezervační portály - Booking, Hotely.cz,...7354,07 %51,05 %  
sekce firmy, mapy apod. na internetových vyhledávačích jako Seznam, Centrum,...3626,67 %25,17 %  
internetová informační centra obcí2014,81 %13,99 %  
sociální sítě1914,07 %13,29 %  

Graf

6. V jakých médiích se nejčastěji setkáváte s reklamou na ubytování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama na internetu11983,22 %83,22 %  
časopisy4732,87 %32,87 %  
venkovní reklama - billboardy, plakáty, bannery2416,78 %16,78 %  
rozhlas32,1 %2,1 %  
již dlouho jsem žádnou reklamu na ubytování nezaznamenala10,7 %0,7 %  
v restauracích10,7 %0,7 %  
slevomaty10,7 %0,7 %  
Internet10,7 %0,7 %  
vyhledani na netu dle kriterii10,7 %0,7 %  
dnes je velký fenomén slevomat10,7 %0,7 %  
nesetkavam10,7 %0,7 %  

Graf

7. Využíváte ubytovací služby v Brně? Pokud ano, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy jsem nevyužil/a8760,84 %60,84 %  
méně než jednou za rok4430,77 %30,77 %  
několikrát do roka85,59 %5,59 %  
více jak jednou za měsíc42,8 %2,8 %  

Graf

8. Slyšel/a jste někdy o hotelu Vaka v Brně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12889,51 %89,51 %  
ano1510,49 %10,49 %  

Graf

9. Pokud ano, kde?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých, rodiny, kolegů, ...1460,87 %9,79 %  
využil/a jsem jejich služby417,39 %2,8 %  
v reklamě - na internetu, v rádiu, na billboardu, ...313,04 %2,1 %  
při nákupu v NC Krpole14,35 %0,7 %  
Nikdy jsem o tomto hotelu neslyšela14,35 %0,7 %  
neslyšela14,35 %0,7 %  

Graf

10. Pokud z reklamy, o jakou formu šlo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu – web, rezervační portály, internetové vyhledávače,…342,86 %2,1 %  
v rádiu Kiss Hády228,57 %1,4 %  
na billboardu114,29 %0,7 %  
v rádiu Beat114,29 %0,7 %  

Graf

11. Máte založený účet na sociální síti Facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11076,92 %76,92 %  
ne1913,29 %13,29 %  
ano, ale prakticky jej nepoužívám149,79 %9,79 %  

Graf

12. Pokud ano, všímáte si, pokud si nějaký Vás přítel oblíbí jakoukoliv službu či produkt, tedy má na profilu „libí se mi“?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7969,91 %55,24 %  
ne3430,09 %23,78 %  

Graf

13. Myslíte si, že pokud by některý Váš přítel měl na profilu, že se mu líbí hotel Vaka a Vy byste hledal ubytování v Brně, tato skutečnost by ovlivnila Vaše rozhodování o ubytování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6142,66 %42,66 %  
nevím4128,67 %28,67 %  
spíše nesouhlasím1913,29 %13,29 %  
souhlasím1510,49 %10,49 %  
nesouhlasím74,9 %4,9 %  

Graf

14. Znáte společnost Student agency s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13997,2 %97,2 %  
ne42,8 %2,8 %  

Graf

15. Pokud ano, využil/a jste někdy služby od Student agency - jízdu jak v mezinárodních tak tuzemských autobusových linkách?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, jezdím s nimi několikrát do roka5035,97 %34,97 %  
ne3625,9 %25,17 %  
ano, více jak jednou za rok3424,46 %23,78 %  
ano, jezdím s nimi více jak jednou za měsíc1913,67 %13,29 %  

Graf

16. Myslíte si, že je reklama na miniobrazovkách umístěných na každém sedadle v autobusech společnosti Student agency s.r.o. vhodným médiem pro propagaci hotelu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6545,45 %45,45 %  
souhlasím3323,08 %23,08 %  
nevím2819,58 %19,58 %  
spíše nesouhlasím128,39 %8,39 %  
nesouhlasím53,5 %3,5 %  

Graf

17. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10472,73 %72,73 %  
muž3927,27 %27,27 %  

Graf

18. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-25 let8660,14 %60,14 %  
26-35 let3323,08 %23,08 %  
36-45 let117,69 %7,69 %  
46-55 let85,59 %5,59 %  
více jak 55 let53,5 %3,5 %  

Graf

19. Vaše bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jižní Morava4027,97 %27,97 %  
hlavní město Praha3222,38 %22,38 %  
severní Morava1913,29 %13,29 %  
jižní Čechy128,39 %8,39 %  
střední Čechy96,29 %6,29 %  
severní Čechy96,29 %6,29 %  
Slovenská republika53,5 %3,5 %  
východní Morava53,5 %3,5 %  
východní Čechy42,8 %2,8 %  
Slezsko32,1 %2,1 %  
Olomoucký Kraj10,7 %0,7 %  
střední Morava10,7 %0,7 %  
Moravskoslezský kraj (nebo Slezsko - aneb severní Morava NENÍ SLEZKO KURVA DO PIČE VZPAMATUJTE SE A VRAŤTE SE DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY DO PIČE UŽ KURVA TOHLETO NENÍ MOŽNÝ, DO PIČI, TAKY BY VÁS SRALO KDYBY VÁM POJEBANÍ PRAŽÁCI ŘÍKALI REPUBLIKA BRNO CO NENÍ V ČR.10,7 %0,7 %  
Moravskoslezský kraj10,7 %0,7 %  
západní Čechy10,7 %0,7 %  

Graf

20. Vaše příjmy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč měsíčně9566,43 %66,43 %  
do 30 000 Kč měsíčně3121,68 %21,68 %  
do 45 000 Kč měsíčně117,69 %7,69 %  
více jak 60 000 měsíčně32,1 %2,1 %  
do 60 000 Kč měsíčně32,1 %2,1 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

18. Vaše věková kategorie:

  • odpověď 16-25 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled - k dispozici z fotografií=5 na otázku 3. Jaká informace je pro vás nejvíce rozhodující při výběru hotelu v České republice?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi propagační materiály a informace získané na pobočkách cestovních kanceláří=2 na otázku 4. Z jakého druhu reklamy nejvíce čerpáte při výběru ubytování v České republice?

20. Vaše příjmy:

  • odpověď do 15 000 Kč měsíčně:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled - k dispozici z fotografií=5 na otázku 3. Jaká informace je pro vás nejvíce rozhodující při výběru hotelu v České republice?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často využíváte ubytovací služby v České republice?

2. Ubytování využíváte především z důvodu:

3. Jaká informace je pro vás nejvíce rozhodující při výběru hotelu v České republice?

4. Z jakého druhu reklamy nejvíce čerpáte při výběru ubytování v České republice?

5. Pokud jste na 1. - 3. místě uvedli internet, specifikujte na jakých stránkách?

6. V jakých médiích se nejčastěji setkáváte s reklamou na ubytování?

7. Využíváte ubytovací služby v Brně? Pokud ano, jak často?

8. Slyšel/a jste někdy o hotelu Vaka v Brně?

9. Pokud ano, kde?

11. Máte založený účet na sociální síti Facebook?

12. Pokud ano, všímáte si, pokud si nějaký Vás přítel oblíbí jakoukoliv službu či produkt, tedy má na profilu „libí se mi“?

13. Myslíte si, že pokud by některý Váš přítel měl na profilu, že se mu líbí hotel Vaka a Vy byste hledal ubytování v Brně, tato skutečnost by ovlivnila Vaše rozhodování o ubytování?

14. Znáte společnost Student agency s.r.o.?

15. Pokud ano, využil/a jste někdy služby od Student agency - jízdu jak v mezinárodních tak tuzemských autobusových linkách?

16. Myslíte si, že je reklama na miniobrazovkách umístěných na každém sedadle v autobusech společnosti Student agency s.r.o. vhodným médiem pro propagaci hotelu?

17. Jste:

18. Vaše věková kategorie:

19. Vaše bydliště:

20. Vaše příjmy:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často využíváte ubytovací služby v České republice?

2. Ubytování využíváte především z důvodu:

3. Jaká informace je pro vás nejvíce rozhodující při výběru hotelu v České republice?

4. Z jakého druhu reklamy nejvíce čerpáte při výběru ubytování v České republice?

5. Pokud jste na 1. - 3. místě uvedli internet, specifikujte na jakých stránkách?

6. V jakých médiích se nejčastěji setkáváte s reklamou na ubytování?

7. Využíváte ubytovací služby v Brně? Pokud ano, jak často?

8. Slyšel/a jste někdy o hotelu Vaka v Brně?

9. Pokud ano, kde?

11. Máte založený účet na sociální síti Facebook?

12. Pokud ano, všímáte si, pokud si nějaký Vás přítel oblíbí jakoukoliv službu či produkt, tedy má na profilu „libí se mi“?

13. Myslíte si, že pokud by některý Váš přítel měl na profilu, že se mu líbí hotel Vaka a Vy byste hledal ubytování v Brně, tato skutečnost by ovlivnila Vaše rozhodování o ubytování?

14. Znáte společnost Student agency s.r.o.?

15. Pokud ano, využil/a jste někdy služby od Student agency - jízdu jak v mezinárodních tak tuzemských autobusových linkách?

16. Myslíte si, že je reklama na miniobrazovkách umístěných na každém sedadle v autobusech společnosti Student agency s.r.o. vhodným médiem pro propagaci hotelu?

17. Jste:

18. Vaše věková kategorie:

19. Vaše bydliště:

20. Vaše příjmy:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Schmeidlerová, P.Propagace hotelu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://propagace-hotelu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.