Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
velmi si vážím toho, že jste se rozhodl/a vyplnit tento krátký dotazník týkající se propagace kultury, který slouží jako podklad pro mou bakalářskou práci "Role moderních médií v propagaci kultury".
Přeji příjemné vyplňování! :)
Hana Doležalová
Odpovědi respondentů
1. Jaký typ kulturních akcí navštěvujete a jak často?
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
2. Pokud nenavštěvujete kulturní akce, uveďte proč:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
navštěvuji
2
6,06 %
1,49 %
nedostatek času, ve kterém jsou zajímavé nabídky, někdy i cena nabídek, případně i málo míst na určité zajímavé akce
1
3,03 %
0,75 %
nemám o nich přehled
1
3,03 %
0,75 %
zábava, získání nových informací
1
3,03 %
0,75 %
čas, peníze
1
3,03 %
0,75 %
Mám rada kulturu kvůli zábavě a relaxu
1
3,03 %
0,75 %
Odreagování se, zábava.
1
3,03 %
0,75 %
Jelikož je to zábava
1
3,03 %
0,75 %
kvůli nedostatku času
1
3,03 %
0,75 %
Zpestření programu s přítelkyní, šance setkat se se zajímavými a talentovanými lidmi
1
3,03 %
0,75 %
ostatní odpovědi
zajímavá náplň volného času, osobní zájmy, společenská informovanost 4fun nové znalosti, zážitky, rozšírení obzorů, relax, ale i navazování kontaktů a pracovní důvody není čas málo volného času Mám jiné zájmy v mem okoli se nepobyhuje nikdo, kdo by chodil se mnou Je tam spousta alkoholu, drogy, děvky... Týkají se mých zájmů; společenské i kulturní vyžití Protože mě to zajímá a baví :-) nedostatek času, jiné zájmy Mám rád kulturu a sám se v ní profesionálně pohybuji. Obohacuji se, protože mi to dává inspiraci při kreativitě a interpretaci. Rád se nechávám fascinovat a inspirovat dovedností a tvorbou umělců. Důchodce - jsem rád, že zaplatím potraviny, léky a energie! Mainstream mě nezajímá. Protože mě to v tu chvíli zajímá a baví Mám raději pohybové aktivity v přírodě Protože chci Nedostatek času, a pokud vyjde, raději volím psortovní aktivitu. více času věnuji sportu a různým jiným typům sebevzdělávání bydlím na vesnici, spojení se světem je internet Zábava, kontakt s lidmi chci se pobavit, odpočinout si
22
66,67 %
16,42 %
3. Jak často se dozvídáte o kulturním dění prostřednictvím těchto médií: (1= Nejčastěji až 4 = Vůbec)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Facebook
2.052
1.393
Twitter
3.925
0.308
Google +
3.746
0.533
Informační emaily s aktualitami
3.075
0.86
TV
2.784
1.02
Rozhlas
2.866
1.206
Noviny
2.463
1.01
Reklama v MHD
2.56
1.037
Citylight vitríny
2.918
0.971
Plakátovací plochy
2.276
0.752
Propagační materiály v infocentrech
3.306
0.675
Přímo v místě organizace
2.881
0.911
Webové stránky organizace
2.269
0.973
Blogy
3.52
0.722
4. Jaké jsou nejčastější důvody vaší neúčasti na některých kulturních akcích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
akce/program pro mě není zajímavá/ý
78
58,21 %
58,21 %
nenajdu si čas
72
53,73 %
53,73 %
nedostatek financí
51
38,06 %
38,06 %
dozvěděl/a jsem se o nich až po jejich konání
50
37,31 %
37,31 %
nemám s kým jít
33
24,63 %
24,63 %
akce se překrývají - jdu na jinou
26
19,4 %
19,4 %
nevím o nich
5
3,73 %
3,73 %
záleží na typu akce..
1
0,75 %
0,75 %
akce se koná moc daleko
1
0,75 %
0,75 %
některé typy jsou pro uzavřenou sociální nebo věkovou skupinu a úchyly
1
0,75 %
0,75 %
lenivost
1
0,75 %
0,75 %
Finanční důvody!!!
1
0,75 %
0,75 %
používáme televizi a PC
1
0,75 %
0,75 %
5. Co je pro vás při výběru divadelního představení rozhodující: (seřaďte sestupně od nejdůležitějšího po nejméně důležité)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
pořádající organizace
2.44
0.56
titul
1.41
0.391
termín
2.149
0.485
6. Používáte účet na:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ani na jednom
97
72,39 %
72,39 %
Google +
31
23,13 %
23,13 %
Twitteru
11
8,21 %
8,21 %
7. Sledujete videa či posloucháte hudbu na:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
YouTube.com
122
91,04 %
91,04 %
Bandzone.cz
29
21,64 %
21,64 %
MySpace.com
6
4,48 %
4,48 %
grooveshark
3
2,24 %
2,24 %
nesleduji a neposlouchám
2
1,49 %
1,49 %
soundcloud.com
2
1,49 %
1,49 %
grooveshark.com
2
1,49 %
1,49 %
ne
2
1,49 %
1,49 %
v autě z vlastních CD
1
0,75 %
0,75 %
iTunes
1
0,75 %
0,75 %
koule.cz
1
0,75 %
0,75 %
vimeo
1
0,75 %
0,75 %
sety.cz
1
0,75 %
0,75 %
Mixer.cz
1
0,75 %
0,75 %
last fm
1
0,75 %
0,75 %
Freemusic.cz
1
0,75 %
0,75 %
jango.com, grooveshark.com
1
0,75 %
0,75 %
Kde na to vzít peníze!!!
1
0,75 %
0,75 %
svůj výběr
1
0,75 %
0,75 %
dtto
1
0,75 %
0,75 %
nemám na to čas
1
0,75 %
0,75 %
výjimečně youtube
1
0,75 %
0,75 %
nesleduji
1
0,75 %
0,75 %
televize
1
0,75 %
0,75 %
jango.com
1
0,75 %
0,75 %
futureperfectradio.com
1
0,75 %
0,75 %
neposlouchám
1
0,75 %
0,75 %
Muzikus.cz
1
0,75 %
0,75 %
8. Byli byste ochotní zaplatit za stáhnutí písniček mírnou částku, kterou byste přímo podpořili danou kapelu/interpreta?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
78
58,21 %
58,21 %
ne
56
41,79 %
41,79 %
9. Jakou maximální částku byste byli ochotní zaplatit za jednu písničku? (Kč)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
14.96
Minimum:
1
Maximum:
50
Variační rozpětí:
49
Rozptyl:
160.78
Směrodatná odchylka:
12.68
Medián:
10
Modus:
10
10. Máte tzv. „chytrý“ telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
74
55,22 %
55,22 %
Ano
60
44,78 %
44,78 %
11. Slyšeli jste o Foursquare?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
98
73,13 %
73,13 %
Ano
36
26,87 %
26,87 %
12. Foursquare je hra, nebo lépe řečeno zábavná služba, která je založená na lokalizaci pomocí mobilních telefonů. Ve skupině přátel si s ní navzájem můžete dávat vědět, kde zrovna jste: v jaké restauraci, na jakém nádraží, v jakém muzeu, divadle apod... Po stisknutí tlačítka v mobilní aplikaci Foursquare – po tak zvaném čeknutí – se vaši známí mohou hned dozvědět, jaké místo jste navštívili. Prostřednictvím Foursquare si uživatelé dávají tipy, co navštívit, na co se tam zaměřit, čemu se vyhnout. Provozovatelé různých objektů mohou Foursquare využít pro svoji propagaci a jeho prostřednictvím uživatelům připravovat speciální nabídky
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
OK
69
100 %
51,49 %
13. „Čeknuli“ jste se někdy prostřednictvím Foursquare?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
31
86,11 %
23,13 %
ano
5
13,89 %
3,73 %
14. Uvítali byste, kdybyste mohli „čeknutím“ získat v kulturní organizaci nějakou speciální nabídku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
67
50 %
50 %
ano
67
50 %
50 %
15. Líbilo by se vám, kdyby např. plakáty, letáčky, či místa v prostoru mohli pomocí nahrané aplikace a kamery ve vašem chytrém telefonu "ožít"? ukázka ke shlédnutí zde: http://www.apetitonline.cz/apetit-tv/121/rukavice/page/1#
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
71
52,99 %
52,99 %
ano
63
47,01 %
47,01 %
16. Víte, že aplikace, které toto umožňují, již existují? Např. Aurasma (B-live)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
123
91,79 %
91,79 %
ano
11
8,21 %
8,21 %
17. Víte, co jsou QR kódy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 19, Ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
81
60,45 %
60,45 %
Ne
53
39,55 %
39,55 %
18. QR kód je dvourozměrná forma čárového kódu zapsaného do čtverce, který je schopný přenést poměrně velké množství dat (až 4 300 znaků). Do QR kódu můžeme vložit své internetové stránky, vizitku apod… Potencionální návštěvník si pomocí mobilního telefonu načte QR kód, který může být umístěn na nejrůznějších tiskovinách (programy, plakáty, pozvánky…). Po načtení se otevřou stránky a jednoduše a přehledně si může prohlédnout např. aktuální program...
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
OK
29
100 %
21,64 %
19. Načetli jste již někdy QR kód?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
99
73,88 %
73,88 %
ano
35
26,12 %
26,12 %
20. Používáte účet na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 21, Ne → otázka č. 27].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
111
82,84 %
82,84 %
Ne
23
17,16 %
17,16 %
21. Zúčastnili jste se nějaké akce, o které jste se dozvěděli díky Facebooku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
104
93,69 %
77,61 %
ne
7
6,31 %
5,22 %
22. Jste fanoušky nějaké stránky na Facebooku? (To se mi líbí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 23, Ne → otázka č. 26].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
109
98,2 %
81,34 %
Ne
2
1,8 %
1,49 %
23. Zobrazují se vám na hlavní stránce příspěvky z daných stránek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 24, Ne → otázka č. 26].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
100
91,74 %
74,63 %
Ne
9
8,26 %
6,72 %
24. Zdají se vám užitečné tyto příspěvky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Většinou ano
50
50 %
37,31 %
Většinou ne
43
43 %
32,09 %
Ano
5
5 %
3,73 %
Ne
2
2 %
1,49 %
25. Motivovaly vás již někdy k nějaké akci/aktivitě? (Například účast na události, shlédnutí videa, účast v soutěži apod...)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
96
96 %
71,64 %
ne
4
4 %
2,99 %
26. Jaká je pro vás přiměřená frekvence zobrazování příspěvků ze stránek, které se vám "líbí", na vaší hlavní stránce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
max. jednou týdně
44
39,64 %
32,84 %
vícekrát za týden
28
25,23 %
20,9 %
jednou denně
17
15,32 %
12,69 %
max. jednou měsíčně
12
10,81 %
8,96 %
jednou týdně
4
3,6 %
2,99 %
vícekrát za den
3
2,7 %
2,24 %
denně
2
1,8 %
1,49 %
jednou měsíčně
1
0,9 %
0,75 %
27. Uvítali byste zasílání newsletterů obsahujících aktuální informace o kultuře, vaší oblíbené kulturní organizaci, pořádaných akcích apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 28, Ne → otázka č. 29].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
70
52,24 %
52,24 %
Ano
64
47,76 %
47,76 %
28. Jaká je pro vás přiměřená frekvence jeho zasílání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
max. jednou týdně
27
42,19 %
20,15 %
max. jednou měsíčně
27
42,19 %
20,15 %
jednou měsíčně
5
7,81 %
3,73 %
vícekrát za týden
3
4,69 %
2,24 %
jednou týdně
1
1,56 %
0,75 %
méně než jednou za čtvrtletí
1
1,56 %
0,75 %
29. Odebíráte e-mailem nějaký newsletter týkající se kultury?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
89
66,42 %
66,42 %
ano
45
33,58 %
33,58 %
30. Je pro vás důležité mít možnost zakoupit vstupenky on-line? 1 = velmi důležité až 5 = nepodstatné
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
51
38,06 %
38,06 %
2
31
23,13 %
23,13 %
3
22
16,42 %
16,42 %
5
20
14,93 %
14,93 %
4
10
7,46 %
7,46 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.32
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.82
Směrodatná odchylka:
1.35
Medián:
2
Modus:
1
31. Zakoupili jste již někdy vstupenky on-line na divadlo/kino/koncert/apod.?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
106
79,1 %
79,1 %
ne
28
20,9 %
20,9 %
32. Nakoupili jste někdy něco na slevových portálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 33, Ne → otázka č. 34].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
69
51,49 %
51,49 %
Ne
65
48,51 %
48,51 %
33. Koupili jste si zde již někdy vstupenku na kulturní akci?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
46
66,67 %
34,33 %
ano
23
33,33 %
17,16 %
34. Co u vás často bývá pohnutkou k návštěvě kulturní instituce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
někdo mi navrhl, abych šel/šla s ním
85
63,43 %
63,43 %
kulturně obohatit
83
61,94 %
61,94 %
chtěl/a jsem se zabavit
57
42,54 %
42,54 %
viděl/a jsem reklamu, která mě motivovala k návštěvě
51
38,06 %
38,06 %
chodím pravidelně
28
20,9 %
20,9 %
známí se bavili o dané instituci, tak jsem chtěl/a být také v obraze
24
17,91 %
17,91 %
náhoda
23
17,16 %
17,16 %
někdo mi navrhl,abych šla s ním
7
5,22 %
5,22 %
chtěla jsem se zabavit
7
5,22 %
5,22 %
viděla jsem reklamu, která mě motivovala k návštěvě
3
2,24 %
2,24 %
známí se o dané instituci, tak jsem chtěla být také v obraze
3
2,24 %
2,24 %
když se mi něco líbí, mám čas a peníze, jdu
1
0,75 %
0,75 %
doporučení přátel
1
0,75 %
0,75 %
program
1
0,75 %
0,75 %
daná akce mě osobně zajímala
1
0,75 %
0,75 %
daný interpret/program
1
0,75 %
0,75 %
Pro důchodce nedostupné!
1
0,75 %
0,75 %
Provokace - při průměrném důchodu!!!
1
0,75 %
0,75 %
Musí vyhovovat mému vkusu
1
0,75 %
0,75 %
získání více informací o daném odvětví/ problematice kultury
1
0,75 %
0,75 %
35. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
76
61,29 %
56,72 %
Muž
48
38,71 %
35,82 %
36. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
27.18
Minimum:
19
Maximum:
60
Variační rozpětí:
41
Rozptyl:
79.26
Směrodatná odchylka:
8.9
Medián:
23
Modus:
23
37. Kraj, ve kterém se převážně pohybuji
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
hlavní město Praha
44
35,77 %
32,84 %
Královéhradecký
44
35,77 %
32,84 %
Jihomoravský
10
8,13 %
7,46 %
Pardubický
9
7,32 %
6,72 %
Středočeský
6
4,88 %
4,48 %
Moravskoslezský
3
2,44 %
2,24 %
Zlínský
2
1,63 %
1,49 %
Jihočeský
1
0,81 %
0,75 %
Plzeňský
1
0,81 %
0,75 %
Vysočina
1
0,81 %
0,75 %
Olomoucký
1
0,81 %
0,75 %
Liberecký
1
0,81 %
0,75 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3. Jak často se dozvídáte o kulturním dění prostřednictvím těchto médií: (1= Nejčastěji až 4 = Vůbec)
odpověď Facebook=4:
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Používáte účet na Facebooku?
4. Jaké jsou nejčastější důvody vaší neúčasti na některých kulturních akcích?
odpověď nenajdu si čas:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 23 - 24 > na otázku 36. Věk
5. Co je pro vás při výběru divadelního představení rozhodující: (seřaďte sestupně od nejdůležitějšího po nejméně důležité)
odpověď pořádající organizace=3:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi termín=2 na otázku 5. Co je pro vás při výběru divadelního představení rozhodující: (seřaďte sestupně od nejdůležitějšího po nejméně důležité)
odpověď termín=3:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pořádající organizace=1 na otázku 5. Co je pro vás při výběru divadelního představení rozhodující: (seřaďte sestupně od nejdůležitějšího po nejméně důležité)
odpověď titul=2:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pořádající organizace=1 na otázku 5. Co je pro vás při výběru divadelního představení rozhodující: (seřaďte sestupně od nejdůležitějšího po nejméně důležité)
8. Byli byste ochotní zaplatit za stáhnutí písniček mírnou částku, kterou byste přímo podpořili danou kapelu/interpreta?
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 5 - 10 > na otázku 9. Jakou maximální částku byste byli ochotní zaplatit za jednu písničku? (Kč)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 15 - 20 > na otázku 9. Jakou maximální částku byste byli ochotní zaplatit za jednu písničku? (Kč)
9. Jakou maximální částku byste byli ochotní zaplatit za jednu písničku? (Kč)
odpověď < 1 - 5 >:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Byli byste ochotní zaplatit za stáhnutí písniček mírnou částku, kterou byste přímo podpořili danou kapelu/interpreta?
10. Máte tzv. „chytrý“ telefon?
odpověď Ano:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Načetli jste již někdy QR kód?
11. Slyšeli jste o Foursquare?
odpověď Ano:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. „Čeknuli“ jste se někdy prostřednictvím Foursquare?
15. Líbilo by se vám, kdyby např. plakáty, letáčky, či místa v prostoru mohli pomocí nahrané aplikace a kamery ve vašem chytrém telefonu "ožít"? ukázka ke shlédnutí zde: http://www.apetitonline.cz/apetit-tv/121/rukavice/page/1#
odpověď ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 30. Je pro vás důležité mít možnost zakoupit vstupenky on-line? 1 = velmi důležité až 5 = nepodstatné
17. Víte, co jsou QR kódy?
odpověď Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Načetli jste již někdy QR kód?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kino=více než jednou za měsíc na otázku 1. Jaký typ kulturních akcí navštěvujete a jak často?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twitteru na otázku 6. Používáte účet na:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Víte, že aplikace, které toto umožňují, již existují? Např. Aurasma (B-live)
odpověď Ne:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi OK na otázku 18. QR kód je dvourozměrná forma čárového kódu zapsaného do čtverce, který je schopný přenést poměrně velké množství dat (až 4 300 znaků). Do QR kódu můžeme vložit své internetové stránky, vizitku apod… Potencionální návštěvník si pomocí mobilního telefonu načte QR kód, který může být umístěn na nejrůznějších tiskovinách (programy, plakáty, pozvánky…). Po načtení se otevřou stránky a jednoduše a přehledně si může prohlédnout např. aktuální program...
27. Uvítali byste zasílání newsletterů obsahujících aktuální informace o kultuře, vaší oblíbené kulturní organizaci, pořádaných akcích apod.?
odpověď Ano:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi max. jednou měsíčně na otázku 28. Jaká je pro vás přiměřená frekvence jeho zasílání?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi max. jednou týdně na otázku 28. Jaká je pro vás přiměřená frekvence jeho zasílání?
32. Nakoupili jste někdy něco na slevových portálech?
odpověď Ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 33. Koupili jste si zde již někdy vstupenku na kulturní akci?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 33. Koupili jste si zde již někdy vstupenku na kulturní akci?
odpověď Ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kino=vůbec či méně než jednou do roka na otázku 1. Jaký typ kulturních akcí navštěvujete a jak často?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaký typ kulturních akcí navštěvujete a jak často?
3. Jak často se dozvídáte o kulturním dění prostřednictvím těchto médií: (1= Nejčastěji až 4 = Vůbec)
4. Jaké jsou nejčastější důvody vaší neúčasti na některých kulturních akcích?
5. Co je pro vás při výběru divadelního představení rozhodující: (seřaďte sestupně od nejdůležitějšího po nejméně důležité)
6. Používáte účet na:
7. Sledujete videa či posloucháte hudbu na:
8. Byli byste ochotní zaplatit za stáhnutí písniček mírnou částku, kterou byste přímo podpořili danou kapelu/interpreta?
9. Jakou maximální částku byste byli ochotní zaplatit za jednu písničku? (Kč)
10. Máte tzv. „chytrý“ telefon?
11. Slyšeli jste o Foursquare?
12. Foursquare je hra, nebo lépe řečeno zábavná služba, která je založená na lokalizaci pomocí mobilních telefonů. Ve skupině přátel si s ní navzájem můžete dávat vědět, kde zrovna jste: v jaké restauraci, na jakém nádraží, v jakém muzeu, divadle apod... Po stisknutí tlačítka v mobilní aplikaci Foursquare – po tak zvaném čeknutí – se vaši známí mohou hned dozvědět, jaké místo jste navštívili. Prostřednictvím Foursquare si uživatelé dávají tipy, co navštívit, na co se tam zaměřit, čemu se vyhnout. Provozovatelé různých objektů mohou Foursquare využít pro svoji propagaci a jeho prostřednictvím uživatelům připravovat speciální nabídky
13. „Čeknuli“ jste se někdy prostřednictvím Foursquare?
14. Uvítali byste, kdybyste mohli „čeknutím“ získat v kulturní organizaci nějakou speciální nabídku?
15. Líbilo by se vám, kdyby např. plakáty, letáčky, či místa v prostoru mohli pomocí nahrané aplikace a kamery ve vašem chytrém telefonu "ožít"? ukázka ke shlédnutí zde: http://www.apetitonline.cz/apetit-tv/121/rukavice/page/1#
16. Víte, že aplikace, které toto umožňují, již existují? Např. Aurasma (B-live)
17. Víte, co jsou QR kódy?
18. QR kód je dvourozměrná forma čárového kódu zapsaného do čtverce, který je schopný přenést poměrně velké množství dat (až 4 300 znaků). Do QR kódu můžeme vložit své internetové stránky, vizitku apod… Potencionální návštěvník si pomocí mobilního telefonu načte QR kód, který může být umístěn na nejrůznějších tiskovinách (programy, plakáty, pozvánky…). Po načtení se otevřou stránky a jednoduše a přehledně si může prohlédnout např. aktuální program...
19. Načetli jste již někdy QR kód?
20. Používáte účet na Facebooku?
21. Zúčastnili jste se nějaké akce, o které jste se dozvěděli díky Facebooku?
22. Jste fanoušky nějaké stránky na Facebooku? (To se mi líbí)
23. Zobrazují se vám na hlavní stránce příspěvky z daných stránek?
24. Zdají se vám užitečné tyto příspěvky?
25. Motivovaly vás již někdy k nějaké akci/aktivitě? (Například účast na události, shlédnutí videa, účast v soutěži apod...)
26. Jaká je pro vás přiměřená frekvence zobrazování příspěvků ze stránek, které se vám "líbí", na vaší hlavní stránce?
27. Uvítali byste zasílání newsletterů obsahujících aktuální informace o kultuře, vaší oblíbené kulturní organizaci, pořádaných akcích apod.?
28. Jaká je pro vás přiměřená frekvence jeho zasílání?
29. Odebíráte e-mailem nějaký newsletter týkající se kultury?
30. Je pro vás důležité mít možnost zakoupit vstupenky on-line? 1 = velmi důležité až 5 = nepodstatné
31. Zakoupili jste již někdy vstupenky on-line na divadlo/kino/koncert/apod.?
32. Nakoupili jste někdy něco na slevových portálech?
33. Koupili jste si zde již někdy vstupenku na kulturní akci?
34. Co u vás často bývá pohnutkou k návštěvě kulturní instituce?
35. Pohlaví
36. Věk
37. Kraj, ve kterém se převážně pohybuji
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaký typ kulturních akcí navštěvujete a jak často?
3. Jak často se dozvídáte o kulturním dění prostřednictvím těchto médií: (1= Nejčastěji až 4 = Vůbec)
4. Jaké jsou nejčastější důvody vaší neúčasti na některých kulturních akcích?
5. Co je pro vás při výběru divadelního představení rozhodující: (seřaďte sestupně od nejdůležitějšího po nejméně důležité)
6. Používáte účet na:
7. Sledujete videa či posloucháte hudbu na:
8. Byli byste ochotní zaplatit za stáhnutí písniček mírnou částku, kterou byste přímo podpořili danou kapelu/interpreta?
9. Jakou maximální částku byste byli ochotní zaplatit za jednu písničku? (Kč)
10. Máte tzv. „chytrý“ telefon?
11. Slyšeli jste o Foursquare?
12. Foursquare je hra, nebo lépe řečeno zábavná služba, která je založená na lokalizaci pomocí mobilních telefonů. Ve skupině přátel si s ní navzájem můžete dávat vědět, kde zrovna jste: v jaké restauraci, na jakém nádraží, v jakém muzeu, divadle apod... Po stisknutí tlačítka v mobilní aplikaci Foursquare – po tak zvaném čeknutí – se vaši známí mohou hned dozvědět, jaké místo jste navštívili. Prostřednictvím Foursquare si uživatelé dávají tipy, co navštívit, na co se tam zaměřit, čemu se vyhnout. Provozovatelé různých objektů mohou Foursquare využít pro svoji propagaci a jeho prostřednictvím uživatelům připravovat speciální nabídky
13. „Čeknuli“ jste se někdy prostřednictvím Foursquare?
14. Uvítali byste, kdybyste mohli „čeknutím“ získat v kulturní organizaci nějakou speciální nabídku?
15. Líbilo by se vám, kdyby např. plakáty, letáčky, či místa v prostoru mohli pomocí nahrané aplikace a kamery ve vašem chytrém telefonu "ožít"? ukázka ke shlédnutí zde: http://www.apetitonline.cz/apetit-tv/121/rukavice/page/1#
16. Víte, že aplikace, které toto umožňují, již existují? Např. Aurasma (B-live)
17. Víte, co jsou QR kódy?
18. QR kód je dvourozměrná forma čárového kódu zapsaného do čtverce, který je schopný přenést poměrně velké množství dat (až 4 300 znaků). Do QR kódu můžeme vložit své internetové stránky, vizitku apod… Potencionální návštěvník si pomocí mobilního telefonu načte QR kód, který může být umístěn na nejrůznějších tiskovinách (programy, plakáty, pozvánky…). Po načtení se otevřou stránky a jednoduše a přehledně si může prohlédnout např. aktuální program...
19. Načetli jste již někdy QR kód?
20. Používáte účet na Facebooku?
21. Zúčastnili jste se nějaké akce, o které jste se dozvěděli díky Facebooku?
22. Jste fanoušky nějaké stránky na Facebooku? (To se mi líbí)
23. Zobrazují se vám na hlavní stránce příspěvky z daných stránek?
24. Zdají se vám užitečné tyto příspěvky?
25. Motivovaly vás již někdy k nějaké akci/aktivitě? (Například účast na události, shlédnutí videa, účast v soutěži apod...)
26. Jaká je pro vás přiměřená frekvence zobrazování příspěvků ze stránek, které se vám "líbí", na vaší hlavní stránce?
27. Uvítali byste zasílání newsletterů obsahujících aktuální informace o kultuře, vaší oblíbené kulturní organizaci, pořádaných akcích apod.?
28. Jaká je pro vás přiměřená frekvence jeho zasílání?
29. Odebíráte e-mailem nějaký newsletter týkající se kultury?
30. Je pro vás důležité mít možnost zakoupit vstupenky on-line? 1 = velmi důležité až 5 = nepodstatné
31. Zakoupili jste již někdy vstupenky on-line na divadlo/kino/koncert/apod.?
32. Nakoupili jste někdy něco na slevových portálech?
33. Koupili jste si zde již někdy vstupenku na kulturní akci?
34. Co u vás často bývá pohnutkou k návštěvě kulturní instituce?
35. Pohlaví
36. Věk
37. Kraj, ve kterém se převážně pohybuji
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.