Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace Letní žurnalistické školy

Propagace Letní žurnalistické školy

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Rázl
Šetření:16. 02. 2010 - 12. 03. 2010
Počet respondentů:120
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.37
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
chtěl bych Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku, které zabere jen několik minut. Týká se propagace Letní žurnalistické školy (LŽŠ) a využiji ho pro svoji ročníkovou práci.
Předem děkuji za Váš čas.
 

Ondřej Rázl, 1. ročník MK, UTB Zlín

razl.o@seznam.cz
 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9478,33 %78,33 %  
muž2621,67 %21,67 %  

Graf

2. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 2010486,67 %86,67 %  
méně než 201613,33 %13,33 %  

Graf

3. Kraj, ve kterém bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2319,17 %19,17 %  
Vysočina1714,17 %14,17 %  
Zlínský1714,17 %14,17 %  
Moravskoslezský1210 %10 %  
Středočeský97,5 %7,5 %  
Olomoucký75,83 %5,83 %  
jihomoravský65 %5 %  
Pardubický54,17 %4,17 %  
Jihočeský32,5 %2,5 %  
liberecký32,5 %2,5 %  
ostatní odpovědi Ústecký
Královéhradecký
Jihomoravský kraj
Královohradecký
Karlovarský
Středičeský
Prraha
Středočeský kraj
Zlínský (trvale: Praha)
ZZlínský
Zlínský kraj
zlin
Zlínký
severomoravsky
Trnavský
1815 %15 % 

Graf

4. Vysoká škola a fakulta, kterou studujete; případně střední škola a obor:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
UJAK86,67 %6,67 %  
FMK UTB65 %5 %  
FSV UK65 %5 %  
UTB, FMK43,33 %3,33 %  
UTB FMK43,33 %3,33 %  
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, FMK43,33 %3,33 %  
UJAK, SMK32,5 %2,5 %  
FMK, UTB32,5 %2,5 %  
FSS MU21,67 %1,67 %  
FSV UK, žurnalistika21,67 %1,67 %  
ostatní odpovědi UTB, FMK, Marketingové komunikace
UTB FMK MK
SS
SŠ-gymnázium
SŠ - Gymnázium Světlá
UPOL
SPŠ stavební
Univerzita Hradec Králové
Filozofická fakulta Masarykovy univerzity Brno
Univerzita Karlova
Gymnázium HB
Univerzita Palackého
Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakul
Univerzita Palackého, filozofická
Univerzita Palackého Olomouc, Filozofická fakulta
Univerzita Karlova, žurnalistika
gymnázium
UPOL, PřF
Univerzita Palackého v Olomouci, FF
UK, FSV, Mediální studia
UPOL, Filozofická fakulta (Editorství)
Univerzita Palackého, fakulta filozofická
Univerzita Palackého Filozofická fakulta Politolog
UPOL-FF
UPOL, FF
Univerzita Palackého Olomouc - Filozofická fakulta
Univerzita Palackého, Filozofická fakulta
UPOL, FF, žurnalistika-aplikovaná ekonomická stud
FSH UK, žurnalistika
UK FSV žurnalistika
Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií
Žurnalistika, FSV UK
Masrykova univerzita
mu: fss, ff
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd
UK FSV, žurnalistika
VŠEM
Fakulta sociálních věd UK (katedra žurnalistiky)
Masarykova univerzita - FSS, FF
UJAK, obor Sociální a masová komunikace
Univerzita J.A. Komenského, Sociální a masová komu
UJAK, Sociální a masová komunikace
UJAK - socialni a masova komunikace
UK fakulta sociálních věd
Univerzita Jana Amose Komenskeho - SMK
Univerzita J.A.Komenského, Sociální a masová komun
Ostravská univerzita - PDF; Speciální pedagogika
Univerzita J. A. Komenského, sociální a masová kom
UTB, FMK + FHS
UTB, FMK, FAME
UTB, FMK, MK
Univerzita Tomáše Bati, Marketingové komunikace
utb zlín, fmk
UTB Zlín, Fakulta multimediálních komunikací
MU FF
Univerzita Jana Amose Komenského
Střední pedahogická škola, pedagogické lyceum
UTB, FMK,ÚMK
UTB, Marketingové komunikace
utb fmk zlín
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimedi
UTB, Fakulta multimediálních komunikací
UTB ve Zlíně, FMK, Marketingové komunikace
FMK MK
FMK, UTB, Marketingové komunikace
FMK na UTB ve Zlíně
UTB Marketingové komunikace
Fakulta multimediálních komunikací UTB
UTB Zlín, FMK, Marketingové komunikace
FMK-UTB
UTB ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
fmk
UJAK Sociální a Masová komunikace
FF UP
UJAK, medialni a masova komunikace
UTB Zlín, Fakulta Marketingových komunikací
7865 %65 % 

Graf

5. Zaregistrovali jste v nějakém mediu zmínku o LŽŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8671,67 %71,67 %  
ano2420 %20 %  
od účastníků32,5 %2,5 %  
od kamarádů a známých32,5 %2,5 %  
slyším o ní poprvé21,67 %1,67 %  
ve škole10,83 %0,83 %  
od přítele=-P10,83 %0,83 %  
na internetu10,83 %0,83 %  
v novinách10,83 %0,83 %  

Graf

6. Pokud ano, kde?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu1562,5 %12,5 %  
v novinách1145,83 %9,17 %  
v TV nebo v rádiu312,5 %2,5 %  
jinde14,17 %0,83 %  
od kamarádky14,17 %0,83 %  
hromadný mail14,17 %0,83 %  
od spolužáka14,17 %0,83 %  
přes jiný dotazník14,17 %0,83 %  
na fakultě14,17 %0,83 %  

Graf

7. Kde jste se o Letní žurnalistické škole dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slyším o ni poprvé5547,01 %45,83 %  
od kamarádů a známých3227,35 %26,67 %  
na internetu1815,38 %15 %  
ve škole1311,11 %10,83 %  
v novinách1210,26 %10 %  
od účastníků75,98 %5,83 %  
v rádiu10,85 %0,83 %  
v. 5.otázce jsem zaškrtal odpověď NE10,85 %0,83 %  
nedozvedela10,85 %0,83 %  
lol rikam ze ne. wtf10,85 %0,83 %  
nedozvěděli jsme se, neznám ji10,85 %0,83 %  
neznám10,85 %0,83 %  

Graf

8. Znáte webové stránky www.centrumvysocina.cz, kde najdete informace o LŽŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10285 %85 %  
ano1815 %15 %  

Graf

9. Pokud ano, jak je hodnotíte (stupnice jako ve škole)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3844,44 %6,67 %  
2738,89 %5,83 %  
1211,11 %1,67 %  
415,56 %0,83 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.44
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.4
Směrodatná odchylka:0.63
Medián:2.5
Modus:3

Graf

10. Zmínku o LŽŠ bych nejspíš zaznamenal/a, kdyby byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu obecně3730,83 %30,83 %  
na sociální síti (Facebook, atp.) 3428,33 %28,33 %  
v novinách1613,33 %13,33 %  
na letáku108,33 %8,33 %  
v rádiu108,33 %8,33 %  
v TV97,5 %7,5 %  
nevím10,83 %0,83 %  
direct mailing (adres. mail nebo dopis do schránky10,83 %0,83 %  
na letaku ve skole. vsichni u nas ctou nastenku10,83 %0,83 %  
na webu UTB10,83 %0,83 %  

Graf

11. Na základě jaké informace byste se rozhodli přihlásit na podobnou akci? (+ ovlivní mě, - neovlivní mě)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
aktuální program akce1.5330.582
výstupy z předešlých ročníků0.750.804
reakce účastníků1.2750.633
cena kurzu10.983

Graf

12. Prostor pro připomínky:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

a

Děkuji za vyplnění mého dotazníku. Na oplátku vyplňuji tento. :-) Lenka

dvě připomínky: zaprvé když na někoho vybalíš zkratk LŽŠ, tak i kdyby o tom něco málo věděl, tak si to nespojí - příště dej raději celý název zadruhé: dotazník není ani 11-ti ani 11ti otázkový, ale 11otázkový. Nebo už jsi někdy slyšel o 2ou hlavé sani?

Na tuto letní školu jsem se hlásila, ale bohužel mě nechtěli - prý jsem pro ně byla už moc zkušená :-)

Ovlivní mě ještě čas KDY se to koná


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Zaregistrovali jste v nějakém mediu zmínku o LŽŠ?

  • odpověď ano:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 6. Pokud ano, kde?
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v novinách na otázku 6. Pokud ano, kde?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Váš věk:

3. Kraj, ve kterém bydlíte:

5. Zaregistrovali jste v nějakém mediu zmínku o LŽŠ?

6. Pokud ano, kde?

7. Kde jste se o Letní žurnalistické škole dozvěděli?

8. Znáte webové stránky www.centrumvysocina.cz, kde najdete informace o LŽŠ?

10. Zmínku o LŽŠ bych nejspíš zaznamenal/a, kdyby byla:

11. Na základě jaké informace byste se rozhodli přihlásit na podobnou akci? (+ ovlivní mě, - neovlivní mě)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Váš věk:

3. Kraj, ve kterém bydlíte:

5. Zaregistrovali jste v nějakém mediu zmínku o LŽŠ?

6. Pokud ano, kde?

7. Kde jste se o Letní žurnalistické škole dozvěděli?

8. Znáte webové stránky www.centrumvysocina.cz, kde najdete informace o LŽŠ?

10. Zmínku o LŽŠ bych nejspíš zaznamenal/a, kdyby byla:

11. Na základě jaké informace byste se rozhodli přihlásit na podobnou akci? (+ ovlivní mě, - neovlivní mě)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rázl, O.Propagace Letní žurnalistické školy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://propagace-letni-zurnalisticke-skoly.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.