Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace malých stavebních firem

Propagace malých stavebních firem

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vít Matěja
Šetření:25. 03. 2014 - 15. 04. 2014
Počet respondentů:22
Počet otázek (max/průměr):22 / 16.36
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o vyplnění dotazníku týkajícího se malých stavebních firem orientujících se na rekonstrukce bytů. Cílem je zjistit, jak různí lidé reagují na různé formy propagace drobných podnikatelů ve stavebnictví a co by pro ně bylo důležité, kdyby teoreticky plánovali rekonstrukci bytu.

Dotazník je určen především obyvatelům Prahy a Středočeského kraje, přičemž znalost oboru stavebnictví není vůbec nutná.

 

Odpovědi respondentů

1. Bydlíte v kraji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1254,55 %54,55 %  
Středočeský1045,45 %45,45 %  

Graf

2. Bydlíte v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodinném domě940,91 %40,91 %  
Cihlovém domě731,82 %31,82 %  
Panelákovém domě627,27 %27,27 %  

Graf

3. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-401568,18 %68,18 %  
41-60627,27 %27,27 %  
do 2014,55 %4,55 %  

Graf

4. Váš hrubý měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 20.000731,82 %31,82 %  
30.001-40.000627,27 %27,27 %  
20.001-30.000418,18 %18,18 %  
40.001-60.000313,64 %13,64 %  
Nechci uvádět29,09 %9,09 %  

Graf

5. Všiml/a jste si v poslední době nějakých reklam na rekonstrukce bytů (bytových jader)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Leták do schránky627,27 %27,27 %  
Žádné jsem si nevšiml/a627,27 %27,27 %  
Reklama v tisku627,27 %27,27 %  
Reklamní plakát v MHD (např. metro)522,73 %22,73 %  
Facebook418,18 %18,18 %  
Reklama v rádiu313,64 %13,64 %  
Reklama v TV313,64 %13,64 %  
Internetový banner29,09 %9,09 %  
Billboard29,09 %9,09 %  
Jiná14,55 %4,55 %  

Graf

6. Pokud jste v předchozí odpovědi zaškrt/a "jiná", můžete uvést jaká?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nápis na domě či autě řemeslníka1100 %4,55 %  

Graf

7. Které typy propagace Vás dokážou oslovit?

Oznámkujte jako ve škole:

1 - velmi

5 - vůbec

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Reklama v TV3.3641.686
Reklama v rádiu3.6361.777
Reklama v tisku (noviny, časopisy)3.1821.421
Leták do schránky3.1821.421
Billboard3.3641.231
Plakát v MHD (např. v metru)3.0911.355
Internetové bannery3.0451.043
Facebook3.4091.424
e-mailové zprávy4.0451.771

Graf

8. Ovlivnilo by Vás při výběru stavební firmy, zda se jedná o OSVČ (firma podniká na základě živnostenského oprávnění) nebo zda se jedná o obchodní společnost (např. spol. s ručením omezeným)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na tomto mi nezáleží1254,55 %54,55 %  
Raději bych zvolil obchodní společnost731,82 %31,82 %  
Raději bych zvolil OSVČ313,64 %13,64 %  

Graf

9. Můžete krátce vysvětlit důvod své předchozí odpovědi?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

je to lepší

menší firma=spolehlivější

nemyslím si, že bych se rozhodoval jen na základě této informace. Jsou pro mě důležité reference, výpis z rejstříku, historie společnosti. Pokud je vše ok na formě podnikání mi nezáleží. Pokud není vše ok, najdu si jinou firmu.

oba mohou dělat nekvalitně

osvč neživí vedoucího, s osvč je možnost se dohodnout na práci svépomocí, například si bourací práce udělat sám, pomoct nosit a podávat materiál, nebo zvolit nestandartní vybavení jádra, osvč je levnější než firma, pokud jsete šikovný nebo přímo řemeslník, můžete si část práce udělat sám a část svěřit osvč, na to by firma nepřistoupila, ta chce maximální možnou zakázku a nejraději aby majitel nebyl přítomen a oni mohli něco ošidit nebo tam poslat ukrajince.

prostě mám větší důvěru k obch. společnosti

Při výběru dodavatele preferuji kvalitu a cenu bez ohledu na formu dodavatele.

Přijde mi to bezpečnější.

řídím se doporučením či zkušenostmi přátel na danou firmu

záleží na ceně

Záleží spíše na referencích

10. Kdybyste teoreticky plánoval/a rekonstrukci bytu, jakým způsobem byste oslovoval jednotlivé stavební firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronicky (e-mail)1359,09 %59,09 %  
Telefonicky522,73 %22,73 %  
Osobní návštěvou provozovny418,18 %18,18 %  

Graf

11. Jak dlouho byste byl ochoten čekat na detailní cenovou nabídku od stavební firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maximálně 4 až 7 dní1045,45 %45,45 %  
Maximálně 2 až 3 dny627,27 %27,27 %  
Maximálně 1 den522,73 %22,73 %  
Počkám si klidně i přes týden14,55 %4,55 %  

Graf

12. Ovlivnila by Vás při výběru stavební firmy nějaká akční nabídka (např. sleva na rekonstrukci do konce měsíce apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možná1150 %50 %  
Určitě ano627,27 %27,27 %  
Spíše ne418,18 %18,18 %  
Takovým věcem nedůvěřuji14,55 %4,55 %  

Graf

13. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak by pro Vás byly důležité při výběru stavební firmy:

Oznámkujte jako ve škole:

1 - velmi důležité

5 - absolutně nedůležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výše cenové nabídky1.4090.424
Vzdálenost provozovny firmy2.9551.225
Dostupnost provozovny firmy (autem, MHD)2.9551.68
Vzhled a vybavenost provozovny firmy2.9550.68
Ochota zaměstnanců firmy1.6360.868
Reference na firmu1.4550.702
Vzhled a přehlednost webových stránek firmy2.2730.562
Počítačová vizualizace rekonstruovaného bytu zdarma2.50.977
Doba působnosti firmy na trhu2.3181.035

Graf

14. Využil/a byste možnost ubytování zdarma v moderně zařízeném bytě po dobu rekonstrukce, kdy je Váš byt neobyvatelný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím627,27 %27,27 %  
Spíše ano627,27 %27,27 %  
Určitě ano522,73 %22,73 %  
Spíše ne313,64 %13,64 %  
Určitě ne29,09 %9,09 %  

Graf

15. Kolik peněž byste byl ochoten maximálně vložit do rekonstrukce bytového jádra?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50000522,73 %22,73 %  
250000313,64 %13,64 %  
30000029,09 %9,09 %  
2000029,09 %9,09 %  
15000029,09 %9,09 %  
50000014,55 %4,55 %  
300.00014,55 %4,55 %  
500014,55 %4,55 %  
3000014,55 %4,55 %  
8000014,55 %4,55 %  
ostatní odpovědi 15000
1
2000
313,64 %13,64 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:103615
Minimum:300
Maximum:300000
Variační rozpětí:299700
Rozptyl:11506985552.63
Směrodatná odchylka:107270.62
Medián:50000
Modus:50000

Graf

16. Slyšel/a jste někdy o některé z následujících malých stavebních firem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O žádné z nich jsem neslyšel1463,64 %63,64 %  
Panelreko s.r.o.313,64 %13,64 %  
A+A Vama29,09 %9,09 %  
Profima interiéry29,09 %9,09 %  
AZ-Reko14,55 %4,55 %  

Graf

17. Nechal/a jste si v minulosti od nějaké firmy rekonstruovat byt, případně pouze bytové jádro?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1463,64 %63,64 %  
Ano836,36 %36,36 %  

Graf

18. Jak jste na firmu, která rekonstrukci realizovala, narazil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na doporučení675 %27,27 %  
Jinak112,5 %4,55 %  
Reklama v tisku112,5 %4,55 %  

Graf

19. Pokud jste v předchozí otázce zaškrtl/a "jinak", můžete uvést jak?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oslovení firem a výběr z nabídek1100 %4,55 %  

Graf

20. Co jste na dané firmě ocenil, co Vás přinutilo vybrat si právě tuto firmu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1.cena, 2. osobní jednání při nabídce, 3. doporučení přátel, 4. rychlé a korektní jednání 5. prohlídka jejich již provedené práce

nejlepší nabídka firmy

spolehlivost, dobře odvedená práce, rychlost

21. Je něco, co byste jí naopak vytknul/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, při domluvě smlouvy je mnoho prvků k jednání.

chyba jejich pracovníka při zpracování podkladů

22. Měl/a byste na závěr nějaké doporučení či nápad pro malé stavební firmy?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ne

nezaměstnávat cizí státní příslušníky(to je velmi důležité, dát práci lidem z regionu, ukrajince který je zedník elektrikář, instalatér i obkladač v jedné osobě bych si do bytu nepustil ani kdyby dělal zadarmo, mohl by to být vzděláním klidně voják, kuchař, nebo vysokoškolák v zemědělství) a po všech zaměstnancích chtít výuční list v oboru, je obtížné sehnat řemeslníka který pracuje přesně a práci odvede v maximální možné kvalitě, umožnit majiteli staveniště snížit cenu stavby tím že bude pracovat na stavbě společně s odborným řemeslníkem jako jeho pomocník, dříve se tomu říkalo stavět svépomocí. Maximální uvedená cena v dotazníku není konečná ale spíše orientační, jsem ochotný se s dělníkem dohodnout na navýšení za kvalitnější materiál, nebo vícepráce pokud pracuje kvalitně. Na stavbě bych byl po celou dobu přítomen, živím se jako údržbář technologií budov a práci kterou bych nechtěl nebo neuměl udělat sám bych svěřil někomu z dělníků jehož práci jsem viděl.

Odvádět kvalitní práci a nepožadovat nesmyslné zálohy.

Vše si dělám sám.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matěja, V.Propagace malých stavebních firem (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://propagace-malych-stavebnich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.