Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou posledního ročníku oboru Informační management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Tento dotazník jsem vytvořila v rámci své diplomové práce za účelem ověření Facebooku jako marketingového nástroje.
Celý průzkum je anonymní. Dotazník je sestaven z 14 otázek a jeho vyplnění Vám nezabere více než 5 minut. První část dotazníku je zaměřena na sociální síť Facebook, druhá část zahrnuje demografické otázky (pohlaví, věk, vzdělání). V případě, že se budete chtít podělit o jakékoliv připomínky, postřehy či zajímavé zkušenosti, prosím uveďte je v poslední části dotazníku, kde je prostor pro možné rozepsání.
Děkuji předem za Vaši ochotu a čas.
Magdaléna Vrbasová
Odpovědi respondentů
1. Mám účet na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
55
71,43 %
72,37 %
ne
22
28,57 %
28,95 %
2. Facebook navštěvuji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
každý den
45
81,82 %
59,21 %
1-2 krát týdně
4
7,27 %
5,26 %
méně než 2 krát měsíčně
4
7,27 %
5,26 %
2 krát do měsíce
2
3,64 %
2,63 %
3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 0,5h
15
27,27 %
19,74 %
0,5h až 1h
13
23,64 %
17,11 %
1h až 2h
11
20 %
14,47 %
2h až 3h
8
14,55 %
10,53 %
3h až 4h
4
7,27 %
5,26 %
více než 4h
4
7,27 %
5,26 %
4. Jsem „fanouškem“ některé stránky na Facebooku (nyní nahrazeno tlačítkem „To se mi líbí“)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
48
87,27 %
63,16 %
ne
7
12,73 %
9,21 %
5. Jsem členem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 až 10 stránek
15
31,25 %
19,74 %
více než 40 stránek
14
29,17 %
18,42 %
11 až 20 stránek
10
20,83 %
13,16 %
21 až 30 stránek
7
14,58 %
9,21 %
31až 40 stránek
2
4,17 %
2,63 %
6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
sám si stránku na Facebooku vyhledám
3.771
4.885
na oficiálním webu společnosti vidím odkaz na Facebook
3.521
3.375
doporučí mi ji kamarád (zasláním pozvánky do skupiny/stránky)
4.458
3.082
chci se jako první dozvídat o novinkách
4.083
2.243
z důvodu sebereprezentace
3.771
5.093
chci získat nějaký benefit (sleva, soutěž)
4
4.208
v News Feedu vidím, že se někdo z mých přátel stal členem dané stránky
4.396
4.406
7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
pravidelně navštěvuji
3.104
5.093
navštívím 1-2 krát do měsíce
3.625
3.234
nikdy nenavštěvuji
4.146
4.083
navštívím po přečtení informace z News Feedu
4.188
2.611
News Feed si přečtu, ale stránku nenavštívím
4.583
3.368
News Feedy ignoruji
3.75
4.396
navštívím, když vidím, že někdo z mých přátel byl se stránkou v interakci (např. komentář k videu)
4.604
3.447
8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
zúčastním je jí
2.042
1.498
prohlédnu si soutěž, ale nijak se nezapojuji
2.521
0.625
prohlédnu si soutěž, popř. i hlasuji, avšak sám/sama nesoutěžím
2.708
0.748
soutěž ignoruji
2.729
1.822
9. Za atraktivní výhru považuji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
VIP lístky na koncert
24
50 %
31,58 %
adrenalinový zážitek
20
41,67 %
26,32 %
stylové propagační předměty
16
33,33 %
21,05 %
zapůjčení vozu na 6 měsíců
14
29,17 %
18,42 %
zapůjčení vozu s plnou nádrží na víkend
11
22,92 %
14,47 %
nic
2
4,17 %
2,63 %
penize
1
2,08 %
1,32 %
v závislosti na vyvinutém úsilí, soutěž od soutěže
1
2,08 %
1,32 %
auto
1
2,08 %
1,32 %
pochybuju, že někdy něco někdo vyhrál
1
2,08 %
1,32 %
vstupenky do divadla
1
2,08 %
1,32 %
ani nevím, že nějaké soutěže jsou
1
2,08 %
1,32 %
peníze, výrobky - tj. zboží z eshopů
1
2,08 %
1,32 %
na FB nic nevyhraju :-) auto by se mi ale šiklo!
1
2,08 %
1,32 %
auto na stálo
1
2,08 %
1,32 %
10. Reklama na Facebooku:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [občas na ni kliknu → otázka č. 11, prohlédnu si ji, ale neklikám na ni → otázka č. 11, ignoruji ji → otázka č. 12, na Facebooku je nějaká reklama? → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ignoruji ji
22
45,83 %
28,95 %
občas na ni kliknu
15
31,25 %
19,74 %
prohlédnu si ji, ale neklikám na ni
9
18,75 %
11,84 %
na Facebooku je nějaká reklama?
2
4,17 %
2,63 %
11. Po kliknutí na reklamu na Facebooku (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
na zobrazené stránce strávím více než 10s
2.583
0.993
prostuduji její obsah, většinou se zde i zaregistruji, popř. nakoupím
2
1.417
zobrazenou stránku ihned opouštím
2.292
1.207
zběžně prolítnu její obsah
3.125
0.693
12. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
47
61,04 %
61,84 %
muž
30
38,96 %
39,47 %
13. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 – 35 let
52
67,53 %
68,42 %
16 – 20 let
12
15,58 %
15,79 %
35 – 50 let
6
7,79 %
7,89 %
51 – 60 let
4
5,19 %
5,26 %
do 15 let
2
2,6 %
2,63 %
nad 60 let
1
1,3 %
1,32 %
14. Dokončené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské, vyučen(a) s maturitou
45
58,44 %
59,21 %
vysokoškolské
25
32,47 %
32,89 %
základní škola
6
7,79 %
7,89 %
další vyšší (doktorát…)
1
1,3 %
1,32 %
15. Sem můžete vložit Vaše komentáře a připomínky:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
...a vůbec nerozumím, co tolik lidí na tzv. největším omylu internetu vidí.
Facebook používám ke studijním účelům. Většinou když si přečtu nějaký článek na lupa.cz, tak potom testuji jeho aplikace a bezpečnost. Fotografie ani citlivé informace tam nesdílím.
Facebook, je blbost a zatím nerozumím jejímu hlavnímu účelu. Akorát co čtu a slyším, tak je to problémová věc, ano je pravda, že matka našla stracené dítě díky FB, ale to jsou vijímky, na druhou stranu není vůbec neobvyklé každý den číst, že na facebooku si někdo někoho vytipoval pro vraždu, znásilnění či vykradení atd...Hodně lidí to ovlivnilo a i dokoce hodně firem, sou, tak zblblí tím jak je to super až nikdo nedokáže říct proč a včem je to, tak vyjímečné.
Hodně štěstí Magdi! Těším se na výsledky.
Horší dotazník k diplomce jsem ještě neviděl. Formální i faktografické nedostatky, nevhodné rozvržení odpovědí a vzhledem k počtu otázek nízká vypovídací hodnota.
mám zapnutý blokovač reklam
Nepovažuji Facebook jako za portál, kde by byla propagace nějak výrazná a jsem ráda, že tam jsou třeba malá okýnka, která nějak nebrání výhledu. Každopádně si myslím, že reklama tam, by možná nebyla tak účinna jako na jiných strankách, protože třeba mě reklama spíše "otravuje"
otázky 7. a 8. jsou podle mě nejasné a nedá se na ně popravdě odpovědět
prezentaci na facebooku považuji za druh exhibicionismu
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 40 stránek na otázku 5. Jsem členem:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi na oficiálním webu společnosti vidím odkaz na Facebook=2 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sám si stránku na Facebooku vyhledám=1 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi z důvodu sebereprezentace=2 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž ignoruji=1 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zúčastním je jí=4 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi VIP lístky na koncert na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlédnu si soutěž, popř. i hlasuji, avšak sám/sama nesoutěžím=2 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stylové propagační předměty na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na ni kliknu na otázku 10. Reklama na Facebooku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci se jako první dozvídat o novinkách=3 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1h až 2h na otázku 3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ignoruji ji na otázku 10. Reklama na Facebooku:
4. Jsem „fanouškem“ některé stránky na Facebooku (nyní nahrazeno tlačítkem „To se mi líbí“)?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1h až 2h na otázku 3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 až 10 stránek na otázku 5. Jsem členem:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 40 stránek na otázku 5. Jsem členem:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučí mi ji kamarád (zasláním pozvánky do skupiny/stránky)=6 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci se jako první dozvídat o novinkách=3 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci získat nějaký benefit (sleva, soutěž)=1 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci získat nějaký benefit (sleva, soutěž)=4 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na oficiálním webu společnosti vidím odkaz na Facebook=2 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na oficiálním webu společnosti vidím odkaz na Facebook=3 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sám si stránku na Facebooku vyhledám=1 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v News Feedu vidím, že se někdo z mých přátel stal členem dané stránky=7 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z důvodu sebereprezentace=1 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z důvodu sebereprezentace=2 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím 1-2 krát do měsíce=2 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím po přečtení informace z News Feedu=4 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím, když vidím, že někdo z mých přátel byl se stránkou v interakci (např. komentář k videu) =6 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi News Feed si přečtu, ale stránku nenavštívím=6 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelně navštěvuji=1 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlédnu si soutěž, ale nijak se nezapojuji=2 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlédnu si soutěž, ale nijak se nezapojuji=3 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlédnu si soutěž, popř. i hlasuji, avšak sám/sama nesoutěžím=2 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlédnu si soutěž, popř. i hlasuji, avšak sám/sama nesoutěžím=3 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž ignoruji=1 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž ignoruji=4 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zúčastním je jí=1 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zúčastním je jí=4 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi adrenalinový zážitek na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stylové propagační předměty na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi VIP lístky na koncert na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapůjčení vozu na 6 měsíců na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapůjčení vozu s plnou nádrží na víkend na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ignoruji ji na otázku 10. Reklama na Facebooku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na ni kliknu na otázku 10. Reklama na Facebooku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostuduji její obsah, většinou se zde i zaregistruji, popř. nakoupím=1 na otázku 11. Po kliknutí na reklamu na Facebooku (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zběžně prolítnu její obsah=3 na otázku 11. Po kliknutí na reklamu na Facebooku (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi každý den na otázku 2. Facebook navštěvuji:
7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
odpověď pravidelně navštěvuji=1:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím 1-2 krát do měsíce=2 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
odpověď zúčastním je jí=1:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím 1-2 krát do měsíce=2 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
12. Pohlaví
odpověď žena:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 – 20 let na otázku 13. Věk:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,5h až 1h na otázku 3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Mám účet na Facebooku?
2. Facebook navštěvuji:
3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:
4. Jsem „fanouškem“ některé stránky na Facebooku (nyní nahrazeno tlačítkem „To se mi líbí“)?
5. Jsem členem:
6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
9. Za atraktivní výhru považuji:
10. Reklama na Facebooku:
11. Po kliknutí na reklamu na Facebooku (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
12. Pohlaví
13. Věk:
14. Dokončené vzdělání
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Mám účet na Facebooku?
2. Facebook navštěvuji:
3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:
4. Jsem „fanouškem“ některé stránky na Facebooku (nyní nahrazeno tlačítkem „To se mi líbí“)?
5. Jsem členem:
6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
9. Za atraktivní výhru považuji:
10. Reklama na Facebooku:
11. Po kliknutí na reklamu na Facebooku (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
12. Pohlaví
13. Věk:
14. Dokončené vzdělání
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Magda: Děkuji za snahu vyplnit dotazník, u otázek tohoto typu, je nezbytné možnosti seřadit dle stupnice 1-6, popř. 1-4), jakmile 2 možnostem přiřadíte stejnou hodnotu, dojde k smazámí jedné z nich. V otázce tedy smí být pouze jedna 1, jedna 2, jedna 3, .
Magda: Děkuji za snahu vyplnit dotazník,u otázek tohoto typu, je nezbytné možnosti seřadit dle stupnice 1-6, popř. 1-4), jakmile 2 možnostem přiřadíte stejnou hodnotu, dojde k smazámí jedné z nich. V otázce tedy smí být pouze jedna 1, jedna 2, jedna 3, .
Edit: Mně to tedy nejde vyplnit, např. ot. číslo 6, pokud zaškrtnu jedno políčko, odškrtne se mi jiné a přitom dotazník vyžaduje, aby byly vyplněny všechny.