Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace na Facebooku

Propagace na Facebooku

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Magdaléna Vrbasová
Šetření:01. 06. 2010 - 14. 06. 2010
Počet respondentů:76
Počet otázek (max/průměr):15 / 10.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou posledního ročníku oboru Informační management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Tento dotazník jsem vytvořila v rámci své diplomové práce za účelem ověření Facebooku jako marketingového nástroje.

Celý průzkum je anonymní. Dotazník je sestaven z 14 otázek a jeho vyplnění Vám nezabere více než 5 minut. První část dotazníku je zaměřena na sociální síť Facebook, druhá část zahrnuje demografické otázky (pohlaví, věk, vzdělání). V případě, že se budete chtít podělit o jakékoliv připomínky, postřehy či zajímavé zkušenosti, prosím uveďte je v poslední části dotazníku, kde je prostor pro možné rozepsání.

Děkuji předem za Vaši ochotu a čas.

Magdaléna Vrbasová

 

 

Odpovědi respondentů

1. Mám účet na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5571,43 %72,37 %  
ne2228,57 %28,95 %  

Graf

2. Facebook navštěvuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den4581,82 %59,21 %  
1-2 krát týdně47,27 %5,26 %  
méně než 2 krát měsíčně47,27 %5,26 %  
2 krát do měsíce23,64 %2,63 %  

Graf

3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 0,5h1527,27 %19,74 %  
0,5h až 1h1323,64 %17,11 %  
1h až 2h1120 %14,47 %  
2h až 3h814,55 %10,53 %  
3h až 4h47,27 %5,26 %  
více než 4h47,27 %5,26 %  

Graf

4. Jsem „fanouškem“ některé stránky na Facebooku (nyní nahrazeno tlačítkem „To se mi líbí“)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4887,27 %63,16 %  
ne712,73 %9,21 %  

Graf

5. Jsem členem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 až 10 stránek1531,25 %19,74 %  
více než 40 stránek1429,17 %18,42 %  
11 až 20 stránek1020,83 %13,16 %  
21 až 30 stránek714,58 %9,21 %  
31až 40 stránek24,17 %2,63 %  

Graf

6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
sám si stránku na Facebooku vyhledám3.7714.885
na oficiálním webu společnosti vidím odkaz na Facebook3.5213.375
doporučí mi ji kamarád (zasláním pozvánky do skupiny/stránky)4.4583.082
chci se jako první dozvídat o novinkách4.0832.243
z důvodu sebereprezentace3.7715.093
chci získat nějaký benefit (sleva, soutěž)44.208
v News Feedu vidím, že se někdo z mých přátel stal členem dané stránky4.3964.406

Graf

7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
pravidelně navštěvuji3.1045.093
navštívím 1-2 krát do měsíce3.6253.234
nikdy nenavštěvuji4.1464.083
navštívím po přečtení informace z News Feedu4.1882.611
News Feed si přečtu, ale stránku nenavštívím4.5833.368
News Feedy ignoruji3.754.396
navštívím, když vidím, že někdo z mých přátel byl se stránkou v interakci (např. komentář k videu)4.6043.447

Graf

8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
zúčastním je jí2.0421.498
prohlédnu si soutěž, ale nijak se nezapojuji2.5210.625
prohlédnu si soutěž, popř. i hlasuji, avšak sám/sama nesoutěžím2.7080.748
soutěž ignoruji2.7291.822

Graf

9. Za atraktivní výhru považuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VIP lístky na koncert2450 %31,58 %  
adrenalinový zážitek2041,67 %26,32 %  
stylové propagační předměty1633,33 %21,05 %  
zapůjčení vozu na 6 měsíců1429,17 %18,42 %  
zapůjčení vozu s plnou nádrží na víkend 1122,92 %14,47 %  
nic24,17 %2,63 %  
penize12,08 %1,32 %  
v závislosti na vyvinutém úsilí, soutěž od soutěže12,08 %1,32 %  
auto12,08 %1,32 %  
pochybuju, že někdy něco někdo vyhrál12,08 %1,32 %  
vstupenky do divadla12,08 %1,32 %  
ani nevím, že nějaké soutěže jsou12,08 %1,32 %  
peníze, výrobky - tj. zboží z eshopů12,08 %1,32 %  
na FB nic nevyhraju :-) auto by se mi ale šiklo!12,08 %1,32 %  
auto na stálo12,08 %1,32 %  

Graf

10. Reklama na Facebooku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [občas na ni kliknuotázka č. 11, prohlédnu si ji, ale neklikám na niotázka č. 11, ignoruji jiotázka č. 12, na Facebooku je nějaká reklama?otázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ignoruji ji2245,83 %28,95 %  
občas na ni kliknu1531,25 %19,74 %  
prohlédnu si ji, ale neklikám na ni918,75 %11,84 %  
na Facebooku je nějaká reklama? 24,17 %2,63 %  

Graf

11. Po kliknutí na reklamu na Facebooku (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
na zobrazené stránce strávím více než 10s2.5830.993
prostuduji její obsah, většinou se zde i zaregistruji, popř. nakoupím21.417
zobrazenou stránku ihned opouštím2.2921.207
zběžně prolítnu její obsah3.1250.693

Graf

12. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4761,04 %61,84 %  
muž3038,96 %39,47 %  

Graf

13. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 35 let5267,53 %68,42 %  
16 – 20 let1215,58 %15,79 %  
35 – 50 let67,79 %7,89 %  
51 – 60 let45,19 %5,26 %  
do 15 let22,6 %2,63 %  
nad 60 let11,3 %1,32 %  

Graf

14. Dokončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské, vyučen(a) s maturitou4558,44 %59,21 %  
vysokoškolské 2532,47 %32,89 %  
základní škola67,79 %7,89 %  
další vyšší (doktorát…)11,3 %1,32 %  

Graf

15. Sem můžete vložit Vaše komentáře a připomínky:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...a vůbec nerozumím, co tolik lidí na tzv. největším omylu internetu vidí.

Facebook používám ke studijním účelům. Většinou když si přečtu nějaký článek na lupa.cz, tak potom testuji jeho aplikace a bezpečnost. Fotografie ani citlivé informace tam nesdílím.

Facebook, je blbost a zatím nerozumím jejímu hlavnímu účelu. Akorát co čtu a slyším, tak je to problémová věc, ano je pravda, že matka našla stracené dítě díky FB, ale to jsou vijímky, na druhou stranu není vůbec neobvyklé každý den číst, že na facebooku si někdo někoho vytipoval pro vraždu, znásilnění či vykradení atd...Hodně lidí to ovlivnilo a i dokoce hodně firem, sou, tak zblblí tím jak je to super až nikdo nedokáže říct proč a včem je to, tak vyjímečné.

Hodně štěstí Magdi! Těším se na výsledky.

Horší dotazník k diplomce jsem ještě neviděl. Formální i faktografické nedostatky, nevhodné rozvržení odpovědí a vzhledem k počtu otázek nízká vypovídací hodnota.

mám zapnutý blokovač reklam

Nepovažuji Facebook jako za portál, kde by byla propagace nějak výrazná a jsem ráda, že tam jsou třeba malá okýnka, která nějak nebrání výhledu. Každopádně si myslím, že reklama tam, by možná nebyla tak účinna jako na jiných strankách, protože třeba mě reklama spíše "otravuje"

otázky 7. a 8. jsou podle mě nejasné a nedá se na ně popravdě odpovědět

prezentaci na facebooku považuji za druh exhibicionismu


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Facebook navštěvuji:

  • odpověď každý den:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 40 stránek na otázku 5. Jsem členem:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi na oficiálním webu společnosti vidím odkaz na Facebook=2 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sám si stránku na Facebooku vyhledám=1 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi z důvodu sebereprezentace=2 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž ignoruji=1 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zúčastním je jí=4 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi VIP lístky na koncert na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlédnu si soutěž, popř. i hlasuji, avšak sám/sama nesoutěžím=2 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stylové propagační předměty na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na ni kliknu na otázku 10. Reklama na Facebooku:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci se jako první dozvídat o novinkách=3 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1h až 2h na otázku 3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ignoruji ji na otázku 10. Reklama na Facebooku:

4. Jsem „fanouškem“ některé stránky na Facebooku (nyní nahrazeno tlačítkem „To se mi líbí“)?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1h až 2h na otázku 3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 až 10 stránek na otázku 5. Jsem členem:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 40 stránek na otázku 5. Jsem členem:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučí mi ji kamarád (zasláním pozvánky do skupiny/stránky)=6 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci se jako první dozvídat o novinkách=3 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci získat nějaký benefit (sleva, soutěž)=1 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci získat nějaký benefit (sleva, soutěž)=4 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na oficiálním webu společnosti vidím odkaz na Facebook=2 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na oficiálním webu společnosti vidím odkaz na Facebook=3 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sám si stránku na Facebooku vyhledám=1 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v News Feedu vidím, že se někdo z mých přátel stal členem dané stránky=7 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z důvodu sebereprezentace=1 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z důvodu sebereprezentace=2 na otázku 6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím 1-2 krát do měsíce=2 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím po přečtení informace z News Feedu=4 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím, když vidím, že někdo z mých přátel byl se stránkou v interakci (např. komentář k videu) =6 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi News Feed si přečtu, ale stránku nenavštívím=6 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelně navštěvuji=1 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlédnu si soutěž, ale nijak se nezapojuji=2 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlédnu si soutěž, ale nijak se nezapojuji=3 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlédnu si soutěž, popř. i hlasuji, avšak sám/sama nesoutěžím=2 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prohlédnu si soutěž, popř. i hlasuji, avšak sám/sama nesoutěžím=3 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž ignoruji=1 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž ignoruji=4 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zúčastním je jí=1 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zúčastním je jí=4 na otázku 8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi adrenalinový zážitek na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stylové propagační předměty na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi VIP lístky na koncert na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapůjčení vozu na 6 měsíců na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapůjčení vozu s plnou nádrží na víkend na otázku 9. Za atraktivní výhru považuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ignoruji ji na otázku 10. Reklama na Facebooku:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na ni kliknu na otázku 10. Reklama na Facebooku:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostuduji její obsah, většinou se zde i zaregistruji, popř. nakoupím=1 na otázku 11. Po kliknutí na reklamu na Facebooku (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zběžně prolítnu její obsah=3 na otázku 11. Po kliknutí na reklamu na Facebooku (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi každý den na otázku 2. Facebook navštěvuji:

7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

  • odpověď pravidelně navštěvuji=1:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím 1-2 krát do měsíce=2 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

  • odpověď zúčastním je jí=1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívím 1-2 krát do měsíce=2 na otázku 7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

12. Pohlaví

  • odpověď žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 – 20 let na otázku 13. Věk:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,5h až 1h na otázku 3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Mám účet na Facebooku?

2. Facebook navštěvuji:

3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:

4. Jsem „fanouškem“ některé stránky na Facebooku (nyní nahrazeno tlačítkem „To se mi líbí“)?

5. Jsem členem:

6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):

7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

9. Za atraktivní výhru považuji:

10. Reklama na Facebooku:

11. Po kliknutí na reklamu na Facebooku (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

12. Pohlaví

13. Věk:

14. Dokončené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Mám účet na Facebooku?

2. Facebook navštěvuji:

3. V rámci jednoho dne na Facebooku v průměru strávím:

4. Jsem „fanouškem“ některé stránky na Facebooku (nyní nahrazeno tlačítkem „To se mi líbí“)?

5. Jsem členem:

6. Nejčastěji se stávám členem/“fanouškem“ facebookové stránky (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = nejčastější důvod, 1 = nejméně častý důvod):

7. Stránky jichž jsem fanouškem (seřaďte dle stupnice 1 až 7; 7 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

8. Když na Facebooku vidím, že společnost na svém webu pořádá soutěž (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

9. Za atraktivní výhru považuji:

10. Reklama na Facebooku:

11. Po kliknutí na reklamu na Facebooku (seřaďte dle stupnice 1 až 4; 4 = platí nejvíce, 1 = platí nejméně):

12. Pohlaví

13. Věk:

14. Dokončené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vrbasová, M.Propagace na Facebooku (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://propagace-na-facebooku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.