Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace obchodního řetězce Kaufland

Propagace obchodního řetězce Kaufland

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jarka Řimsová
Šetření:01. 03. 2014 - 08. 03. 2014
Počet respondentů:145
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku pro absolventskou práci na téma propagace obchodního řetězce Kaufland z hlediska ovlivnění spotřebitelů při jejich nákupu.

 

Děkuji Jaroslava

Odpovědi respondentů

1. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 25 let6242,76 %42,76 %  
26 - 45 let5537,93 %37,93 %  
46 - 60 let1913,1 %13,1 %  
nad 60 let96,21 %6,21 %  

Graf

2. Jak často využíváte ke svým nákupům obchodní řetězec Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas7249,66 %49,66 %  
pravidelně4833,1 %33,1 %  
jen na základě akčních letáků149,66 %9,66 %  
vůbec ne117,59 %7,59 %  

Graf

3. Myslíte si, že nabízený sortiment je dostatečný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano8860,69 %60,69 %  
ano4329,66 %29,66 %  
spíše ne96,21 %6,21 %  
ne53,45 %3,45 %  

Graf

4. Ovlivní Vás reklama používaná v tomto řetězci při Vašem nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9364,14 %64,14 %  
ano5235,86 %35,86 %  

Graf

5. Co je rozhodující při Vašem nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji dle potřeby7853,79 %53,79 %  
akční nabídka3926,9 %26,9 %  
slevy1812,41 %12,41 %  
diskontní ceny106,9 %6,9 %  

Graf

6. Myslíte si, že je sortiment tohoto řetězce cenově dostupný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano8457,93 %57,93 %  
ano5235,86 %35,86 %  
spíše ne53,45 %3,45 %  
ne42,76 %2,76 %  

Graf

7. Znáte výrobky řetězce Kaufland K-Classic?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11277,24 %77,24 %  
ne3322,76 %22,76 %  

Graf

8. Líbí se Vám věrnostní akce pro zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o žádné nevím9968,28 %68,28 %  
ano2517,24 %17,24 %  
ne2114,48 %14,48 %  

Graf

9. Nakupujete výrobky z věrnostní akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6544,83 %44,83 %  
nezajímám se o tyto výrobky5034,48 %34,48 %  
občas2114,48 %14,48 %  
ano96,21 %6,21 %  

Graf

10. Jste spokojeni s přístupem zaměstnanců obchodního řetězce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12284,14 %84,14 %  
ne2315,86 %15,86 %  

Graf

11. Jaká je Vaše zkušenost s přístupem zaměstnanců tohoto řetězce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

.

arogantni a otraveni

Běžní lidé s různými náladami.Většinou dobré zaměstnanci bývají velice ochotní.

celkem dobrá

celkem spokojená

Dobra

Dobrá

DOBRÁ

dobra

Dobra

Dobra

Dobrá

Dobrá

Dobrá

dobrá

dobrá

dobrá

dobrá

dobrá

dobrá

dobrá

dobrá

Dobrá

dobrá

dobrá

Dobrá

dobrá

dobrá

dobrá

chvalitebná

Je jich tam málo, pokud někoho seženu vždy ochotně odpoví.

jen kladná

Jo když se na starého chlapa usměje mladá holka od pokledny hned je den hezčí

Jsem s nimi spokojený

Jsem velmi spokojena,nakupuji v Havířově. Chování pracovníků,nabídka,ceny je rozhodně lepší naž v Globusu.

Jsem zpokojená

jsou hodní a obětaví, vždy rádi pomohou

Jsou milé a ochotné

jsou pozorní, rádi pomohou a poradí

jsou vstřícní, ale někdy jim to dlouho trvá na kase

kladná

kladná

kladná

Kladná.

Krátce po otevření Kauflandu v K.Varech jsem využil anketního lístku a schránky ke kritice hrubých,gramatických chyb v popiskách zboží.(např:"Jánošíkovi copánky," "plážová rohoš") Velice brzy došel omluvný dopis a s povděkem kvituji,že podobné chyby jsem více nezaregistroval.

Má zkušenost s přístupem zaměstnanců je dobrá .

Mám zkušenost s info koutkem a tam se snaží být vstřícný

ne

Nechci odpovídat.

někteří jsou neochotni pomoci

neochota

Neochota personálu; pocit, že je člověk otravuje, když si chce něco koupit

neochota, dávají najevo jak je unavuje se Vám věnovat a obsloužit

neochotné fuchtle co jsou rády, že si sehnaly místo aspoň v tom Kauflandu.

Nestíhám si mj. ani uklidit drobné do peněženky, natož nákup. Už sem nechodím.

neutrální

neutrální

neutrální

Neutrální

Nevzpominam si na žádnou negativní zkušenost.

Nezaznamenal jsem nikdy nejmenší problém. Občas byla na některé pokladní vidět vícehodinová práce v jednom zátahu a jistá míra přepracovanosti, což ovšem nemělo negativní vliv na mě jako na zákazníka.

Neznalost zboží, nevědi kde co hledat, nechuť nebo neochota řešit upozornění na závady, špatné zboží apod.

nic zvláštního...

ničím výjimečná

Nijak zvláštní. Se zaměstnanci se setkám jen u placení (u kasy).

normální :), v pohodě

občas je málo pokladen a trvá to dlouho

ochota a vstřícnost k otázkám ze strany zákazníků

ochota, usměvavost

ochotní

OCHOTNÍ, DOKÁŽOU PORADIT,

ok

ok

ok

Paní u pokladny se mne ptají zdali bylo vše v pořádku a tato otázka mi připadá nevhodná

Personál ochotný. Dobře se orientuje v prodejně a umí poradit.

Pokladní jsou milé a ochotné, jen mě přijde divné, proč u té pokladny "tak závodí". Chci si nakoupit v klidu a zboží si pěkně srovnat do tašky a ne si ho tam naházet nebo ho několikrát přerovnávat. Myslím, že by měli (mezi pokladními jsou i muži) trochu zvolnit.

pokladní jsou milí, ochotní, pozdraví, poděkují, občas se usmějí, pult s uzeninami je na tom podobně. ale obsluha informací katastrofální, ignorace, nepříjemné chování apod. Cítím se nepříjemně, když na mě security neustále kouká, je to jejich práce, vím, ale mohli by to omezit nebo se chovat více korektně. V Kauflandu v Německu mám jen kladné zkušenosti.

pokladní většinou příjemní, vadí mi úklidy během nákupní doby

Pokladny, lidi "na place" - Ok, ženy na informacích - HRŮZA

Poptávka po ceně ovoce = vše ochotně vyřešeno

poradí a ukáží, kde hledat daný výrobek

pozitivní

pozitivní

pozitivní

Pozitivni

Pozitivni

Průměrní pracovníci, neodlišují se od zaměstnanců jiných řetězců, úroveň se liší i v jednotlivých marketech. Příjemně mne překvapilo přívětivé jednání pokladních - poděkování, pozdrav, úsměv.

Převažují spíše kladné zkušenosti, personál je ochotný. Dotazy pokladních, jestli bylo při nákupu vše v pořádku, ale často vyznívají dost řečnicky a spíše jako fráze, obešla bych se bez toho (nehledě na to, že nikdo už nečeká na odpověď).

příjemná

Příležitostně nepříjemné prodavačky, jinak bez problémů

Přístup zaměstnanců je ve střední kategorii.

různá, většinou pozitivní

různí lidé, někteří rádi pomohou

ruznoroda, nekdy lespi, nekdy horsi

s přístupem zaměstnanců jsem spokojena

skoro žádná

Skvělá

spíše negativní

Spokojenost. Vždy mi vyšli vstříc.

stejné jako jinde

Ten kdo lepí na shock za 32,90 diskontní cena - akce ... Bych dal nejraději facku když u každého vietnamce je kolem 25kc ... To jen priklad

Určitě dobrá

V pořádku

V rámci možností dobrá.

Vadí mi, že jsou neupravení a protivní, mlátí nákupem - omlátili mi zeleninu, prorazili jogurt, dále mi vadí, jak spěchají a hrnou nákup na jednu velkou hromadu, a jakmile zaplatíte, hrnou do vašeho nákupu nákup dalšího zákazníka. Co mě může maximálně vytočit, když nemluví česky - jsem v Čechách, očekávám tedy služby v českém jazyce, cena nákupu sdělená například slovensky mě doopravdy vytáčí.

vadí mi, že u pokladny prodavačka odsune nákupní koš stranou, aby viděla, zda v něm něco nezůstalo - připadám si jak zloděj a tento přístup se mě velmi dotýká, obzvlášť v případě, kdy prodavačka hrubě koš odsune a neřekne ani "s dovolením"

velmi dobrá

Velmi dobrá

velmi dobrá

Velmi špatná, je zde neochota vůči zákazníkům. Při slevách nabízených v jejich novinách nemají vždy sortiment v regálech. Po informování je sděleno, že zboží se doplňuje jenom v noci, anebo ho vůbec nemají. Zákazník, který pracuje do večera, nemá šanci si nakoupit zboží nabízené v akci. Vím, že je to o lidech, ale velmi dobrý přístup zaměstnanců je v Praze, kde jsem měla možnost porovnat . Louny jsou s přístupem zaměstnanců nejhorší.

Velmi záleží na jakého zaměstnance narazíte.

většinou dobrá

většinou dobrá, ale ne vždy...

většinou pozitivní

Vse v poradku,spokojenot

Všechno v pohodě.

Výborná

Výborná

Výborná

Výborná

Vždy mi rádi a ochotně pomohou najít přesně to, co potřebuji

záleží na koho člověk narazí

zaměstnanci jsou vcelku příjemní

Zaměstnanci jsou velmi vytížení doplňováním zboží do regálů, že bohužel nemají čas na zákazníky, aby jim mohli poradit atd.

zamestnanci jsou ze strany zamestnavatel sikanovani - vlastni zkusenost...

Zaměstnanci na pokladnách jsou pomalí.

záporná. Neochota řešit problém (reklamaci)

zatím byla vždy pozitivní

zatím dobrá

Zatim jsem mela jen dobre zkusenosti. Personal byl ochotny a mily.

Zatím jsem pomoc nepotřebovala.

zatím pozitivní

Zkusenosti mam v celku dobre. Nevyhledavam jejich pozornost a na pokladne bylo vzdy vse v poradku.

Zkušenost s přístupem zaměstnanců je dobrá.

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Ovlivní Vás reklama používaná v tomto řetězci při Vašem nákupu?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec ne na otázku 2. Jak často využíváte ke svým nákupům obchodní řetězec Kaufland?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskontní ceny na otázku 5. Co je rozhodující při Vašem nákupu?

9. Nakupujete výrobky z věrnostní akce?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Líbí se Vám věrnostní akce pro zákazníky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše věková kategorie:

2. Jak často využíváte ke svým nákupům obchodní řetězec Kaufland?

3. Myslíte si, že nabízený sortiment je dostatečný?

4. Ovlivní Vás reklama používaná v tomto řetězci při Vašem nákupu?

5. Co je rozhodující při Vašem nákupu?

6. Myslíte si, že je sortiment tohoto řetězce cenově dostupný?

7. Znáte výrobky řetězce Kaufland K-Classic?

8. Líbí se Vám věrnostní akce pro zákazníky?

9. Nakupujete výrobky z věrnostní akce?

10. Jste spokojeni s přístupem zaměstnanců obchodního řetězce?

11. Jaká je Vaše zkušenost s přístupem zaměstnanců tohoto řetězce?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše věková kategorie:

2. Jak často využíváte ke svým nákupům obchodní řetězec Kaufland?

3. Myslíte si, že nabízený sortiment je dostatečný?

4. Ovlivní Vás reklama používaná v tomto řetězci při Vašem nákupu?

5. Co je rozhodující při Vašem nákupu?

6. Myslíte si, že je sortiment tohoto řetězce cenově dostupný?

7. Znáte výrobky řetězce Kaufland K-Classic?

8. Líbí se Vám věrnostní akce pro zákazníky?

9. Nakupujete výrobky z věrnostní akce?

10. Jste spokojeni s přístupem zaměstnanců obchodního řetězce?

11. Jaká je Vaše zkušenost s přístupem zaměstnanců tohoto řetězce?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Řimsová, J.Propagace obchodního řetězce Kaufland (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://propagace-obchodniho-retezce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.